Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops Cold War

Luulisi että 2 vuodessa saisi tehtyä enemmän, ottaen huomioon ettei näissä pahemmin tarvitse pyörää uudelleen keksiä, periaatteessa vain uudet kentät. Betan ja muiden puheiden perusteella voi kyllä jättää kauppaan huoletta, ehkä vuoden päästä on parempaa tarjolla.
Miksi tehdä enemmän, kun tälläkin määrällä peliä myydään tarpeeksi. Karttojen tuomisella julkaisun jälkeen saadaan pelin elinkaarta pidennettyä ja pidettyä peli "tuoreena" pidempään.

Tämä on nykyaikainen tapa. Peleissä, joissa tätä voidaan tehdä, tehdään ihan vain sen tehokkuuden ansiosta.
 
Ehkä tämän pelin nimeksi olisi sopinut ennemmin Call of Duty Retro ja pari kymppiä edullisempi hankintahinta. Samanlainen konsolisukupolven siirtymän välimalli oli CoD: Ghost vuonna 2013.
 
Kyllä maistuu ihan hyvältä, toki mappeja aika vähän näin alkuun, mutta tuttua ja turvallista black opsia tää on. Mp5 vaikuttaa olevan aika OP ase, kaikki käyttää sitä. Ite tykänny grigista, oli blops 1 erittäin hyvä assault rifle. Katotaa mitä tästä tulee, mappeja sais lisätä ettei käy tylsäksi. Ominaisuuksiakin puuttuu mitä oli mw:ssä jota olisi toivonut tässäkin näkevän mm. Nurkan takaa kurkkaaminen, nopeampi juoksu. Odotan mielenkiinnolla kyllä ps5 ja dualsense tekee tälle pelille, ps4 vähän kuluneen olonen ja välillä kyykkää fps ainaki smokeissa. Muuten ihan passeli.
 
Pikkuse rikki tää peli...tuli tuo lvl 55 täytee, ja sit tää peli ihan iteksee mäpin jälkee päätti vetää prestigen....no ei siinä mitään mut nyt oon prestige 1 ja lvl2 kokoajan vaikka mäpin jälkee kyl mukamas toi leveli nousee...viimeks lvl8...mut lobbys se on vaa lvl 2 kokoajan....ja kaikki aseet on kuiteski auki....ei ymmärrä...olen koittanu restarttaa pelin mut ei auta...
 
Pikkuse rikki tää peli...tuli tuo lvl 55 täytee, ja sit tää peli ihan iteksee mäpin jälkee päätti vetää prestigen....no ei siinä mitään mut nyt oon prestige 1 ja lvl2 kokoajan vaikka mäpin jälkee kyl mukamas toi leveli nousee...viimeks lvl8...mut lobbys se on vaa lvl 2 kokoajan....ja kaikki aseet on kuiteski auki....ei ymmärrä...olen koittanu restarttaa pelin mut ei auta...
Ihan oikein se toimii. Tuossa tuo prestige-systeemi on vain erilainen. Nuo lvl 8 ja lvl 2 ovat eri levelit. Kun saat tuon prestige levelin 50 lvl asti niin saat toisen prestigen. Noita toisia leveleitä mitkä tulevat nopeammin, voi muistaakseni saada seasonin aikana 1000 asti.
 
Onko tää peli oikeesti kooltaan 162Gt PS5:llä? Siellä näyttää olevan samoja tiedostoja kaikkia tuplamäärä. Esim Campaign 1-3 on 2 kertaa.
 
Mitäs pitää lataa, että Warzone lähtee pelittää? Kaikki muut pelimuodot toimii, mutta warzonessa Ps5 sanoo peliä tai sovellusta ei löydy
 
Edellisen codin warzone osuus. Laitat storen hakuun warzone niin siittä!
Näköjään sieltä löyty ja nyt warzone lähti myös latautumaan, kiitos! Hämäs hieman, kun sieltä kävin aikasemmin kattomassa niin ladattavien tiedostojen kohalla oli vaan MW:n muita pelimuotoja.
 
Ylös Bottom