Subi
Well-Known Member
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]
Mun mielestä BO2 kampanja oli ihan viihdyttävä Mutta tämän kohdalla nimenomaan toivon, että koko kampanja olisi suunniteltu coopin ehdoilla, koska muussa tapauksessa luultavasti jää hyllylle. Olen aina fanittanut codeja niiden action-leffa tyylisellä aivot narikkaan kampanjalla, mutta alkaa olemaan vaan kiintiö täynnä. Multiplayer ei ole ikinä pahemmin näissä napannut, vaikka tyyliltään sopiikin hyvin tällaiselle kasuaalipelaajalle.
4 pelaajan coop kampanja on aina pois tarinasta ja yksinpelin viehätyksestä, tarina kärsii tästä varmasti ja kenttäsuunnitelu on varmasti tehty coopia ajatellen joten yksinpelinä se tulee olemaan aika turha. Tosin BO2 kampanja oli niin hirveetä paskaa ettei paljon odotukisa ole muutenkaan sen takia, sääli koska BO1 oli niin loistava että sille olisi suonut jatkoa mielummin. Multiplayerin varassa mennään mutta AW tyylinen loikkiminen ei kiinnosta enään kun ei se siinäkään jaksanut kauan olla tuore. Sääli että COD kuolee pikkuhiljaa pois, ehkä olisi aika tehdä jotain uutta.
Mun mielestä BO2 kampanja oli ihan viihdyttävä Mutta tämän kohdalla nimenomaan toivon, että koko kampanja olisi suunniteltu coopin ehdoilla, koska muussa tapauksessa luultavasti jää hyllylle. Olen aina fanittanut codeja niiden action-leffa tyylisellä aivot narikkaan kampanjalla, mutta alkaa olemaan vaan kiintiö täynnä. Multiplayer ei ole ikinä pahemmin näissä napannut, vaikka tyyliltään sopiikin hyvin tällaiselle kasuaalipelaajalle.