Vastaus: Call of Duty: Black Ops III
Ikuisuudelta tuntunut grindaus sadan voiton saamiseksi vihdoin ohi. Viime viikkojen aikana Treyarch antoi uuden challengen joka vaati sataa voittoa, mutta palkintona olikin sitten taattu melee weapon ja ranged weapon boksi ja päälle vielä 10 rare suply laatikkoa. No innoissani avasin heti tuon ampuma ase laatikon ja kyllä otti päähän kun sieltä paljastui ballistic knife se menee samaan kategoriaan mun listallani kuin ne melee aseet eli ovat aivan turhia mulle. Ärsytys katosi kuitenkin kun rupesin availemaan noita rare suply drop laatikoita sieltä nimittäin pamahti HG 40 SMG joka on ollut toive listallani numero yksi sen jälkeen kun niitä on poiminut maasta ja todennut sen erittäin, eritäin hyväksi aseeksi. On tuo kuitenkin epäreilu systeeemi kun ottaa huomioon kuinka kauan sain itsekkin metsästää ensimmäistä ampuma asetta noista laatikoista. Cod pointseilla ostetuista laatikoista tuli vaan melee weaponeita ja niitä mulla onkin enemmän kuin tarpeeksi. Laittaisivat vaan reilusti myyntiin jokaisen noista DLC aseista niin jokainen joka sellaisen haluaa voi sellaisen halutessaan saada.