Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops III

Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Vihdoinkin se tapahtui eli sain ampuma aseen supply dropista. Eihän siihen mennytkään kuin kuusi prestigeä ja lukuisia cod pisteiden ostoja ja sitten se tulee common supply dropista. Hieman on tuntunut epäreilulta kun olen toivonut ampuma asetta ja sieltä on tullut vain melee aseita millä meikä ei tee yhtään mitään sama kuin olisi antanut duplikaatti camoja aseisiin eli ne on yhtä tyhjän kanssa mulle.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Vihdoinkin se tapahtui eli sain ampuma aseen supply dropista. Eihän siihen mennytkään kuin kuusi prestigeä ja lukuisia cod pisteiden ostoja ja sitten se tulee common supply dropista. Hieman on tuntunut epäreilulta kun olen toivonut ampuma asetta ja sieltä on tullut vain melee aseita millä meikä ei tee yhtään mitään sama kuin olisi antanut duplikaatti camoja aseisiin eli ne on yhtä tyhjän kanssa mulle.

Saman ongelman kanssa menettänyt hermoni :D joku aika sitten sain sen M16 pyssykän, mutta sitä SMG black market asetta ei ole näkynyt eikä kyllä mitään muutakaan kuin tuo yksi :D
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Moro viitsiskö joku ystävällisesti kertoa mitä split-screen co-op pelimuotoja tässä on kaiken kaikkiaan?

Tiedän että kampanjan voi pelata split-screeninä sekä ilmeisesti myös zombimoodin mutta kiinnostaa mitä muuta? Onko jotain survival-tyyppistä kaksinpeli hommaa missä pitää pärjätä vihollisaalloilta tms.? Kannattaako hankkia jos hakee peliä nimenomaan split-screeniä varten kaverin kans pelattavaksi?

Ollaan jauhettu kyllästymiseen asti Modern Warfare 3:sta ja pitäs löytää uus peli mikä olis yhtä hyvä sohvalla pelattavaksi kahdestaan.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Ja nyt vuorostaan Tupla Weapon XP viikonloppu meneillään.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Nyt on Tupla XP ja Tupla Weapon XP päällä.

Edit: Kestää tiistaihin asti.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Ikuisuudelta tuntunut grindaus sadan voiton saamiseksi vihdoin ohi. Viime viikkojen aikana Treyarch antoi uuden challengen joka vaati sataa voittoa, mutta palkintona olikin sitten taattu melee weapon ja ranged weapon boksi ja päälle vielä 10 rare suply laatikkoa. No innoissani avasin heti tuon ampuma ase laatikon ja kyllä otti päähän kun sieltä paljastui ballistic knife se menee samaan kategoriaan mun listallani kuin ne melee aseet eli ovat aivan turhia mulle. Ärsytys katosi kuitenkin kun rupesin availemaan noita rare suply drop laatikoita sieltä nimittäin pamahti HG 40 SMG joka on ollut toive listallani numero yksi sen jälkeen kun niitä on poiminut maasta ja todennut sen erittäin, eritäin hyväksi aseeksi. On tuo kuitenkin epäreilu systeeemi kun ottaa huomioon kuinka kauan sain itsekkin metsästää ensimmäistä ampuma asetta noista laatikoista. Cod pointseilla ostetuista laatikoista tuli vaan melee weaponeita ja niitä mulla onkin enemmän kuin tarpeeksi. Laittaisivat vaan reilusti myyntiin jokaisen noista DLC aseista niin jokainen joka sellaisen haluaa voi sellaisen halutessaan saada.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Onneksi olkoon HG 40 tussarista! Minulle sitä ei ole vieläkään suotu ilmaantuvan laatikosta...
 
Peli on nyt ilmaisena jaossa PS+ asiakkaille. Ennakkotilaamalla seuraavan Black Ops 4:n, pääsee vielä samantien pelaamaan neljää remasteroitua klassikkokenttää.

 
Tämän missasin kun kelailin turhia osioita pois, en kuitenkaan uskalla lähteä IIII ennakkotilaamaan kun Blackout modista ei mitään tiedetä.
 
Onhan ne vaan hyvännäköisiä nuo remeastoroidut kentät. Firing Range, Jungle ja Summit BO1:stä sekä Slums BO2:sta kuten tuossa videolla näkyikin?
 
Ylös Bottom