Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops III

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aphex
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Ootteks koskaan miettiny:

Kuinka paljon Elite-Joni aka Strukki kylvää tuhoa teihin normaaleihin kuolevaisiin, ku se oikeesti päästetään irti? Peto se on... Mui vaan Strukki, GOML :D

No, sanotaanko näin, että paljon olen elämäni aikana ehtinyt asioita miettiä, mutta juuri tämä aihe ei ole ollut päällimmäisenä mielessä. Saattaapi johtua siitä, että en edes tiedä, kuka tai mikä on "Elite-Joni aka Strukki".
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Call of Dutyt ovat olleet MW3:n jälkeen itselle aika vastenmielistä pelattavaa, mutta BO3 vaikutti betan perusteella jopa hyvältä. Tuskin kuitenkaan täyteen hintaan ostan. Edelleen odottelen moderniin sodankäyntiin sijoittuvaa CoDia, tai sitten CoD4/MW2/MW3 remasteria.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Komian trailerin ovat tarinasta tehneet. Tästä pitäisi innostua, mutta kun peli tulee hankittua vain verkkopelin takia, on tämä osa pelistä toisarvoista.

 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Onen omistajat voivatkin sitten alkaa jo latailee digitaalista ennakkotilaustaan
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Ovat tehneet muutoksia beta-testaajien toiveiden mukaisesti. Eli ei ollut puhdasta markkinointia kuitenkaan.


  • Some players were dissatisfied that the Black Hat equipment was too powerful. We agree. Our new hacking mechanic scales the hacking speed based on how close you are to the target, and will require precise aim to hack Scorestreaks in a reasonable time. Time-to-hack has been adjusted upwards across the board to make it more challenging to hack, especially at the higher end of rewards. Hackers now also appear as a red dot on the minimap for the duration of the hack, which, along with VO notifications that a Scorestreak is being hacked, provides players the ability to counter by hunting down the attacker.
  • Rejack sparked its fair share of controversy during the Beta for a number of reasons, most of which were valid. Included in that list: putting players into Rejack did not count as a kill, and players were using Rejack to stack Scorestreaks. Now, putting a player into Rejack counts as a kill. Players receive kill credit immediately in-game, on the scoreboard and leaderboard, and in persistent stats. Rejack now also resets all Scorestreak progress so that it cannot be used continuously throughout a match to pad progress towards high-level Scorestreaks.
  • We’ve talked a lot about the flinch mechanics during the beta — that’s when getting hit causes your weapon to move out of position. Our improved networking code would sometimes cause bullet flinch to stack, so we put a cap on how much you can flinch while ADS. While you will still flinch when shot, it will be within tighter constraints to keep you closer to your aim.
  • We improved the feedback that you have downed your target by including the red “kill marker.” This marker will subtly grow in size with each subsequent hit, turning red upon dealing lethal damage as added reinforcement to confirm the kill.
  • During the beta, any downward or backward player movement could make the grenade toss distances feel awkwardly short. This has been adjusted so that player velocity never negatively impacts grenade trajectory. We also tweaked grenade speed and distances.
  • Players felt Concussion and Flashbang grenade types were very powerful. While both grenade types need to be in order to stay viable as equipment choices, we reduced the Concussion grenade stun time by 1 second and are now unlocking the Tactical Mask perk (the counter for both Concussion and Flash Bangs) earlier in the progression system at level 13.
  • By popular request, we’ve added a “Time in Hill” stat for the scoreboard and leaderboards in the Hardpoint game mode.
  • Players did not feel sufficiently rewarded for escorting the robot in Safeguard. Players now receive +25 score for every 3 seconds that they escort the robot toward the enemy base.
  • Players wanted additional details about how they were eliminated. The Kill Cam and Final Kill Cam now show what killed you (including weapons, Scorestreaks, Specialist weapons, equipment, etc.) and what perks the player has equipped.
  • Additionally, various weapon-balancing changes were implemented, including to the Razorback and M8A7.

Lähde: http://blog.us.playstation.com/2015...prove-call-of-duty-black-ops-iii-multiplayer/
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Kuulostaa hyvältä, mukava huomata että treyarch ainakin kuuntelee pelaajia.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Under-Siege.jpg


CoD BO III - kaikkien aikojen peli ?


YLEISTÄ

+ julkaisu 6.11.2015
+ peliä tekee Treyarch
+ kolmen vuoden kehitysaika


KAMPANJA

Juoni:

CIA:n agenttisolu Singaporessa on mennyt pimeäksi ja myös sitä etsimään lähetetty Black Ops -tiimi on kadonnut mystisesti. Tietoa Singaporen tapahtumista alkaa kuitenkin vuotaa uutisiin, joten paikalle lähetetään uusi, pelaajien ohjaama ryhmä. Mitä tapahtui, miksi edellinen ryhmä katosi noin vain ja mitä he löysivät? Näistä kysymyksistä pelin tarina käynnistyy.

+ (1-4) pelaajaa
+ kampanjatila on suunniteltu täysin neljän pelaajan yhteispeliksi
+ kampanjatilaa ei nähdä PS3- tai Xbox 360 -versioissa (teho ei riitä)
+ vuosi 2065
+ CoD BO II tapahtumista on kulunut 40 vuotta
+ maailma on uuden kylmän sodan kourissa, sillä ilmastonmuutos on muuttanut maailman olosuhteita ja voimatasapainoja
+ pelin kentät ovat suuria ja laajoja, pelaavat voivat itse valita lähestymissuuntansa ja kulkureittinsä
+ peli ei etene suoraan kentästä kenttään, vaan alkaa aina turvatalosta, joka toimii pelaajien tukikohtana
+ aseiden pintakuviointeja voi muokata monipuolisen editorin avulla

Huone:

Talossa on jokaiselle pelaajalle oma huone, jossa voi vapaasti muokata sotilaansa ulkoasua, tarkastella keräämiään mitaleita ja lukea hillittömän määrän tietoa jokaisen kolmen Black Ops -pelin aikajanan historiasta ja tapahtumista tietopäätteen kautta. Huoneen voi myös koristella pelin aikana kerätyillä esineillä.

Tehtävähuone:

Turvatalosta löytyy myös tehtävähuone, jonka kautta valitaan seuraava tehtävä. Tavallisuudesta poiketen kaikki pelin tasot ovat auki heti kättelyssä, joten niitä voi pelata haluamassaan järjestyksessä tai jättää joitakin pelaamatta kokonaan, jos ei halua.

PC:

Peli pyörii verkossa täysin omilla palvelimillaan ja mukana on säädin ruudunpäivityksen ylärajalle sekä tuki 4K-monitoreille.

eSports:

Verkkopelin sisäänrakennetut turnaukset ja Arena-tila tosissaan kilpaileville.


ZOMBITILA

+ (1-4) pelaajaa samalla koneella
+ (1-2) pelaajaa online
+ film-noir-seikkailu Shadows of the Evil, 4 pelattavaa hahmoa, jotka oikeita Hollywood näyttelijöitä ja kertoja
+ täysin uudistunut Call of Duty Zombies -kokemus, joka ensimmäistä kertaa pelisarjan historiassa sisältää oman kokemuspistejärjestelmän

Shadows of Evil:

Black Ops -sarjasta puhuttaessa ei voi olla mainitsematta Zombie-pelitilaa. Black Ops 3 vie elävien kuolleiden kanssa peuhaamisen entistäkin pidemmälle, joten pelaajille on tarjolla noir-seikkailu Shadows of the Evil. Zombimaailmassa kadut ovat synkkiä, mainostaulut kirkkaita ja jazz-musiikki alleviivaa tunnelmaa. Fiilis muistuttaa hetkittäin jopa ensimmäistä BioShockia – joskin tällä kertaa seikkaillaan maanpinnan yläpuolella.

Kaupungilla voi myös temmeltää vapaasti zombeja ampuen ja väistellen. Pelaaja voi kulkea niin kanaalin vieressä olevassa tunnelissa, rakennusten sisällä kuin katoillakin. Eri paikkojen hyödyntämisellä saa helposti yliotteen nälkäisistä vihollisista.

Shadows of Evil esittelee neljä kokonaan uutta päähenkilöä. Mukana ovat onneton taikuri Nero, elokuvateollisuudesta kiinnostunut tanssija Jessica, korruptoitunut poliisi Jack sekä nyrkkeilijä Floyd. Nelikon yhteistyö on avain selviytymiseen. Call of Dutyjen Zombie-tila ei ole aiemminkaan epäröinyt rikkoa vakiintuneita sääntöjä, vaan myös tällä kertaa vastaan tulee mitä eriskummallisimpia asioita. Mukana on muun muassa hahmojen kehityspisteenä toimiva purkka-automaatti sekä mahdollisuus luoda itsestään lonkeroilla varustettu hirviö.


MONINPELI

+ liikkumisessa hyödyksi päästään käyttämään esimerkiksi seiniä, minkä lisäksi ilmavat loikat on myös tietysti syytä hallita
+ yhdeksän erilaista Specialist-hahmoluokkaa
- kausikortti 50,00 €
+ Deluxe Edition peli + kausikortti 100,00 €
+ toteutuksessa on hyödynnetty sosiaalista järjestelmää ja taisteluissa testattua verkkoinfrastruktuuria, jotka tukevat mm. moninpeliä ja Zombie pelitilaa
+ elokuvamainen Arena-Style pelaaminen on suunniteltu yhteispelisessioihin ja siinä on panostettu uudelleen pelattavuuteen
+ ennakkotilaajille Nuk3town bonuskartta


VIDEOT

Multiplayer Tutorial
https://www.youtube.com/watch?v=qfg0mImqLhk

Story Trailer
https://www.youtube.com/watch?v=ETkyF597mEc

Story Overview
https://www.youtube.com/watch?v=nWyR7ldCR-k

Zombies Shadows of Evil Prologue
https://www.youtube.com/watch?v=qBcKoMHm18E


Lähteet: Pelaaja, Gamereactor, IGN, Verkkokauppa.com



CoD BO III tulee myymään enemmän kuin mikään CoD-pelisarjan aikaisempi osa. Sosiaalinen kampanja on kuin "Destiny". Tämä ei voi olla huono asia. Lisäksi tehtäviä voi tehdä omassa järjestyksessä ja nyt myös Zombitila on kuin oma maailmansa / "Film Noir" tyyppinen kaupunki, jossa Jazz soi uinuvasti. Eikä näyttelijäkaarti ole lainkaan hullumpi. Kaikkien aikojen CoD ensi kuussa?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Onko tietoa tuleeko tähän co-op splitscreen mahdollisuutta? Ei siis nettipelaamista vaan jos haluu pelata kaverin kans splitscreen niin jos tulee niin minkälaisia pelitiloja?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Onko tietoa tuleeko tähän co-op splitscreen mahdollisuutta? Ei siis nettipelaamista vaan jos haluu pelata kaverin kans splitscreen niin jos tulee niin minkälaisia pelitiloja?


Zombitila:

The map features four brand new characters: Nero the Magician, Jessica the Femme Fatale, Vincent the Cop and Campbell the Boxer as the main cast, and takes place in a new setting called Morg City.

1-4 pelaajaa online, 1-2 pelaajaa local


Kampanja:

The campaign in Black Ops III is designed to support 4-player cooperative gameplay, allowing for bigger, more open level design and less corridor shooting. In addition, the player can completely customize their character, in terms of gender and visual appearance. The campaign also features its own progression system, featuring unlock tokens which must be used to acquire different weapons and gears as they progress through the campaign. The game also features a "realistic" difficulty mode, in which players would get defeated if they are hit by one bullet.

1-4 pelaajaa online, 1-2 pelaajaa local. Sama juttu, mutta kuulemma jotkut tehtävät niin laajoja että kaverisi voi liikkua kaukana sinusta kuten Destinyssä.


Moninpeli:

The Multiplayer introduces a new momentum-based movement system, which utilizes thruster packs to allow players to perform slow boosts into the air, as well as perform wall running and sliding, all the while giving players complete gun control. In addition to the Pick 10 class system from Black Ops II, Treyarch also implements a character system called "Specialists", where players can pick from 9 different soldiers, each with either a special weapon or ability unique to them. A new "Gunsmith" feature offers aesthetic variations in weapon attachments, allowing various weapon customization combinations. The Paintshop feature also allows players to create their own custom prints onto specific portions of a gun, further emphasizing the depth of customization in the game.


4 vs 4
6 vs 6
9 vs 9

Pelimuodon mukaan.

Lähteet: Wikipedia
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Aloituksessa loistaa "Julkaisupäivä: 4. marraskuuta 2015" valaiseeko joku viisas että onko se nyt toi vai 6. ?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Aloituksessa loistaa "Julkaisupäivä: 4. marraskuuta 2015" valaiseeko joku viisas että onko se nyt toi vai 6. ?

En ole päivittänyt aloitusviestiä aikoihin (eli 4 kk sitten). Tuoreemmissa lähteissä kerrotaan julkaisupäiväksi 6. päivä, joten korjasin sen myös aloitukseen.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Ootteks koskaan miettiny:

Kuinka paljon Elite-Joni aka Strukki kylvää tuhoa teihin normaaleihin kuolevaisiin, ku se oikeesti päästetään irti? Peto se on... Mui vaan Strukki, GOML :D

xD xD! Moi JouSo!

Oon todellakin valmis kylvämään tuhoa samantien, kun peli ilmestyy! Ootan että saatas vielä partyt pystyyn JouSon, Reimon ja Allun kanssa!
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Saisiko jostain yhteenvedon mitä kaikkea on luvassa? Olen täysin pihalla koska peli sisältää niin paljon sisältöä. Kiinnostaisi etsiä kaikki tieto ja laittaa yhteen kirjoitukseen, mutta siihen suhtaudutaan niin negatiivisesti. Onko sitten ihan foorumin säännöissä kielletty.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Saisiko jostain yhteenvedon mitä kaikkea on luvassa? Olen täysin pihalla koska peli sisältää niin paljon sisältöä. Kiinnostaisi etsiä kaikki tieto ja laittaa yhteen kirjoitukseen, mutta siihen suhtaudutaan niin negatiivisesti. Onko sitten ihan foorumin säännöissä kielletty.

No mitäs jos luet vaikka tuon tälle sivulle postaamasi viestin läpi?
Eikös siinä nyt ole aika hyvin selitetty?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Pitkästä aikaa tuossa Codi joka innostaisi ehkä hankkia, tuo uudistunut kamppanja kiinnostaa ja zombit. Perinteinen nettipeli ei niin innosta kun sitä varten sitten on omaan makuuni nuo Dicen tekeleet.
Paljonkohan tuossa yksinpelissä tulee olemaan pituutta tai noita tehtäviä mitä voi tehdä haluamassaan järjestyksessä? Kai tuo kamppanjaa voi myös yksin pelata? Kun kovasti on puhuttu neljän pelaajaan yksinpelistä. Täytyy vähän tätä seurata jos pitkästä aikaa palaisi Codin pariin, viimesin on tainnut olla muistaakseni MW3 mikä on ollut hyllyssä.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Kyllä sitä kampanjaa voi tietysti yksin pelata mutta se on eri asia onko se rakennettu cooppia ajatellen vai toimiiko se yhtä hyvin yksinkin. Ostoonhan tämä varmaan lähtee kun tuo multiplayer beta oli todella vakuuttava ja kampanjaa sekä zombeja on paranneltu isolla kädellä.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Kyllä sitä kampanjaa voi tietysti yksin pelata mutta se on eri asia onko se rakennettu cooppia ajatellen vai toimiiko se yhtä hyvin yksinkin. Ostoonhan tämä varmaan lähtee kun tuo multiplayer beta oli todella vakuuttava ja kampanjaa sekä zombeja on paranneltu isolla kädellä.

Tarinalle en ole jättänyt sijaa majatalossa enää vuosiin, mutta jos nyt on mukana yhteistyö edes jotenkin Destinyn tapaan tarjoiltuna, on tämäkin osa pelistä ilman muuta koettava.
 
Ylös Bottom