Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops III

Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Ei kolahtanut Black Ops 3 luukusta tänään :/

On se kumma kun tuo posti ei osaa jaella noita posteja ajallaan.

Tottakai hakisin pelini suoraan pelikaupasta jos en asuisi näin korvessa. Pitää kai jatkossa ostaa kaikki pelit digitaalisesti.

Mistä kaupasta tilasit?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III [Hype]

Hyvät fiilikset parin ekan tunnin pelailujen jälkeen. Betaa en pelannut joten thrust jump hiukan pelotti etukäteen. Onneksi kuitenkin 99% taisteluista käydään jalat maassa. Miinuksena kavereiden kanssa partyyn ei pääse. Muilla sama ongelma?
Hyvin toimii partyt, äänenlaatu partyssä aika järkyttävä. Pientä ja suurta lagia havaittavissa jos ei satu pelaamaan dedicated servulla. :rolleyes:
 
Vauhti on kovaa ja meininki varsinkin nuk3townissa paikoitellen melko kaaottista. Vihut yllätetään seinien kautta ilmasta ja nopeilla liukusyöksyillä kulman takana kämppäävät eivät kissaakaan kerkeä sanomaan. Pitää tosissaan refleksit olla aika terässä, vuosien saatossa hitaampaan tempoon tottuneena meinaa vähän jäistä olla. Luojan kiitos ei ole sitä AW jetpack touhua!
Äänimaailmalla ei yllä sinne Dicen Battlefield tasolle mutta grafiikoissa ei moittimista.
Zombit rokkas kovaa, teema oli tosi fantsu ja mielenkiintonen. Kieltämättä se örkkihomma meinas hämmentää kunnolla. Mappeja olis saanu enemmän olla perusversiossa mutta onneks on suht laaja alue tuo Shadow of Evil.
Kampanjan ekan missionin perusteella on taattua laatua luvassa, pitkästä aikaa jopa hyvin mielenkiintonen pläjäys! Välivideot meinas tosin vähän fpsdroppailla itellä.Pitää tutustua lisää co-opin merkeissä.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Kaverin kanssa pelattiin muutama erä ja oli melkoinen lagi välillä. Liekö meidän yhteyksissä vai yleistä alkuyskintää?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Mikähän voi olla ongelmana kun ei partyn kanssa löydetä mitään pelejä jos minä olen partyssä. Jos minä lähden pois sitten löytyy jotain.
Mikä voisi olla ongelma kun NAT on minulla open eikä missään muissa online peleissä tälläsia ongelmia ole. Yksin jos etsin peliä niin heti löytyy ja hyvin toimii.
Kellään samanlaista ongelmaa?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Eikö Zombie pelimuodossa tosiaan ole kuin yksi mappi, Shadown of evil? Eikä siinä edes löydy koskaan pelaajia, vaan soolona pakko pelata. Vaikuttaa muutenkin todella sekavalta. Mun mielestä tälläisen pelimuodon pitäisi olla mahdollisimman yksinkertainen. Tosin uusi peli ja kaikki on niin ihmeellistä, niin ehkä en vain tajua jotain täysin selvää asiaa. Tosin tuo ainoa kartta mitä olen päässyt pelamaan vaikutti ihan ok kartalta, mutta on ihan liian iso. Esim. BO2 Town ja Farm on esimerkki siitä minkä kokoisia karttojen pitää olla. Liian iso kartta, niin sinnehän vain eksyy.

Moninpeli oli yllättävän hyvä. Luulin tämän olevan AW2, mutta täähän on ihan uusi cod. Kertaakaan ei ole tarvinnut hyppiä asetaisteluissa ja seinillä juostessa tähtääminen on melko haastavaa. Sen sijaan seinillä juoksijat ja muut hyppivät janarit on helppo teurastaa. Sais vaan lisää aseita auki, niin pääsis kokeilemaan enemmän, leveleitä tulee vaan niin perhanan hitaasti.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Mikähän voi olla ongelmana kun ei partyn kanssa löydetä mitään pelejä jos minä olen partyssä. Jos minä lähden pois sitten löytyy jotain.
Mikä voisi olla ongelma kun NAT on minulla open eikä missään muissa online peleissä tälläsia ongelmia ole. Yksin jos etsin peliä niin heti löytyy ja hyvin toimii.
Kellään samanlaista ongelmaa?

Itse pelaan PS3:lla, nat on open, enkä ole löytänyt yhtään peliä vielä missään muodossa. Jään vain valikkoon, missä on muita pelaajia, mutta siihen se jää. Ehkä tässä on jotain alkuongelmia? Toisaalta osa pelaajista on jo leveleiden perusteella pelannut peliä.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Kaikki muu toimii hyvin paitsi serveri ja niihin liityvät nettiongelmat. Betassa pystyi esim liitymään partyyn vaikka toisella oli nat3 nyt jankaa erroria. Ja toinen on tämä hirmunen pätkiminen servuilla mitä ei eilen ollut. Toivottavasti saisivat korjattua tuon nat ongelman kun betassakin toimi moitteettomasti
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Kaikki muu toimii hyvin paitsi serveri ja niihin liityvät nettiongelmat. Betassa pystyi esim liitymään partyyn vaikka toisella oli nat3 nyt jankaa erroria. Ja toinen on tämä hirmunen pätkiminen servuilla mitä ei eilen ollut. Toivottavasti saisivat korjattua tuon nat ongelman kun betassakin toimi moitteettomasti

Itellä NAT on strict eikä oo ollut mitään ongelmia. Paitsi nää yleismaalliset takkuilut mitkä alko tänään illalla ja johtuu luultavasti väenpaljoudesta, eiköhän se siitä lähe rullaan pikkuhiljaa.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Ensivaikutelmat pelistä.

Melkein kuin BO2, mutta ei sinnepäinkään.

Plussat

+BO2 meininkin


-Taito elementin puuttuminen (sinne päin ampulla pärjää)-Respat päin hel*****
-Camppaus kunniaan (pelimuodossa kuin pelimuodossa)
-SEINÄN TAAKSE kuolemiset ovat edelleen läsnä.
-Snipeistä valittavat "noobit" (jotka eivät oikeasti osaa pelata mitään fps peliä)
-Zombie modesta puuttuu Grief & Survial (mitä hittoa?) Ainoastaan tarina moodi...
-Kampanjaan en ole vielä edes koskenut, mutta jos se tosiaan on rakennettu ainoastaan coop-pelaaminen mielessä niin se on virhe.

Peli vaatii korjaamista, koska moni pikku-asia on pielessä... Toivottavasti tulee nopeasti päivitystä ainakin spawneihin.

Itellä NAT on strict eikä oo ollut mitään ongelmia. Paitsi nää yleismaalliset takkuilut mitkä alko tänään illalla ja johtuu luultavasti väenpaljoudesta, eiköhän se siitä lähe rullaan pikkuhiljaa.

Tarkoittaa, että ei tule toimimaan sulla ikinä kunnolla. Varmasti sulla on hauskaa, mutta muilla ei tule olemaan jos jollain STRICK-NATILLA pelaat...
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Ensimmäinen peli-ilta takana. Tarinaa veimme coopissa yhteistyönä vaikeimmalla vaikeustasolla, jossa osuma jo haavoittaa kuolettavasti ellei taistelupari tule haavoja sitomaan. Tämä on hyvä, turhat ramboilut riisutaan tällä täysin pois. Nöyränä edetään.

Verkkopeliä viisi tasoa. Ilman teknisiä murheita. Seinällä juokseminen onnistuu helposti. Party kasassa. Täytyy vielä löytää se oma työkalu tuloksellisempaan pelaamiseen.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Miten ihmeessä tässä saa ladattua noita muitten tekemiä camoja ja emblemejä? En ainakaa ite löytäny mistää semmosta kohtaa mistä sais ladattuu.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Onko moni testannut sitä arena modin "pro" puolta? Kertokaas vähän millaista meininkiä se on?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Tuliko se nuketown automaattisesti xbonen digiennakkon tilaajille? En oo kertaaka päässy sitä pelaan.. :( Vaikuttaa ok menolta, mut välillä tosin tuntuu, että ampuu läpi ja kuolee nurkan taakse.. Zombiin ei löydy jengiä. Pitkästä aikaa hc matseja ja missään en oo ikinä nähny noin nurkkaistumis meininkiä. Tosi raskasta..
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Tuliko se nuketown automaattisesti xbonen digiennakkon tilaajille? En oo kertaaka päässy sitä pelaan.. :( Vaikuttaa ok menolta, mut välillä tosin tuntuu, että ampuu läpi ja kuolee nurkan taakse.. Zombiin ei löydy jengiä. Pitkästä aikaa hc matseja ja missään en oo ikinä nähny noin nurkkaistumis meininkiä. Tosi raskasta..
Nuketown tuli automaattisesti myös xboxin ennakkotilaajille. Nuketown ei normi mappikierrossa vissiin täl hetkel pyöri, vaan sille on oma pelilistansa tällä hetkellä.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Tuli hankittua peli päivällä, ja koko päivä yritetty päästä hakkaamaan nettiin tätä, mutta ei vaan onnistu. Kokoajan herjaa tuota "ABCD..." erroria, ja että ois muka LAN yhteys. Olen yrittänyt tuota että venaa sitä oikeassa yläkulmassa olevan koodin vaihtuvan kikkaa, mutta ei ole auttanut. Oon varmaan ainaskin 50 kertaa re-startannut pelin ja ei oo auttanu. Oon myös modeemin re-startannu eikä auttanu. Ja sit vielä un-installasin pelin ja installasin uudelleen, eikä auttanut. Mitä tässä nyt oikeen voisi tehdä? :confused: Ensimmäinen CODi sitten nelosen jota en ole launchissa pelannut...
 
Ylös Bottom