Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops III

Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Mikäs tuo SBMM on?
Skill based matchmaking, eli tulee kaikki samantasoisia vastustajia. Tästä vittumaisen tekee se, että esim mulla on kd 1.68 joten kaikki vastustajitkin ovat about samalla kd:lla varustettuja. Tämä taas tarkoittaa sitä että pitää tryhardata kaikki matsit että pysyy tahdissa mukana, eikä pelistä saa nautittua.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Skill based matchmaking, eli tulee kaikki samantasoisia vastustajia. Tästä vittumaisen tekee se, että esim mulla on kd 1.68 joten kaikki vastustajitkin ovat about samalla kd:lla varustettuja. Tämä taas tarkoittaa sitä että pitää tryhardata kaikki matsit että pysyy tahdissa mukana, eikä pelistä saa nautittua.

On se kyllä ikävää että pitää "tryhardata". Eiks oiski kivaa että aina tulis nuubeja vaan vastaan joita vois löylyttää toinen silmä kiinni.

Mun mielestä ehkä paras keksintö ikinä että vastaan tulee oma-tasoisia vastustajia. Eihän siinä ole mitään jiitä että lobbyssa on yks tai kaks jotka joko A) ownaa kaikkia muita, tai B) ei saa tapon tappoa kun ovat muita huonompia.

Ainoo mikä siinä kusi AW:ssä että se iski "no games found" kun ei heti löytynyt tismalleen saman tason vihulaisia...
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Skill based matchmaking, eli tulee kaikki samantasoisia vastustajia. Tästä vittumaisen tekee se, että esim mulla on kd 1.68 joten kaikki vastustajitkin ovat about samalla kd:lla varustettuja. Tämä taas tarkoittaa sitä että pitää tryhardata kaikki matsit että pysyy tahdissa mukana, eikä pelistä saa nautittua.

Eikös ne parhaimmat pelit ole juuri niitä tiukkoja matseja tasoisiaan vastaan? Ei ole kehitystä ilman haastetta.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Kyllä se on se yhteys mikä pitäisi olla nro. 1 prioriteetti tässä pelissä.:rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Skill based matchmaking, eli tulee kaikki samantasoisia vastustajia. Tästä vittumaisen tekee se, että esim mulla on kd 1.68 joten kaikki vastustajitkin ovat about samalla kd:lla varustettuja. Tämä taas tarkoittaa sitä että pitää tryhardata kaikki matsit että pysyy tahdissa mukana, eikä pelistä saa nautittua.

Eli se harmittaa kun ei pärjää samantasoisille jampoille ja siinä menee peli-ilo. Voi hellanlettas sentään.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Skill based matchmaking, eli tulee kaikki samantasoisia vastustajia. Tästä vittumaisen tekee se, että esim mulla on kd 1.68 joten kaikki vastustajitkin ovat about samalla kd:lla varustettuja. Tämä taas tarkoittaa sitä että pitää tryhardata kaikki matsit että pysyy tahdissa mukana, eikä pelistä saa nautittua.

Aika kiusaajan ajatusmaailma, sama kuin rupeaisit lumisotaan 10v nassikkaa vastaan itse ollessasi joku parikymppinen. Jos pelistä "nauttiminen" perustuu aloittelijoiden simputukseen niin on kyllä maailma muuttunut sitten oman lapsuuteni. :/
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Muttakun ne pelit ei toimi SBMM käytössä, kun peli etsii sopivia vastustajia ympäri maapallon. Sitten lagaa eikä kenelläkään ole mukavaa.

Ei 1.68KD:lla mitään tryhardeja tule vastaan ja löytyy jopa lagaamattomia pelejä? :confused:

Sittekun mennään 3+ KD:lle ja SPM +500 ei löydy hyviä pelejä ja vastassa on vain tryhardeja headglitcheissa M8A7 valmiina. Kuulostaa mukavalta..

Eiköhän se publalla pelaaminen ole aivan sama pelaako nassikoita vastaan miten tykkää. Areena ja turnaukset sitten kilpapelaajille.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Naurattaa nää jotkut Domination pelaajat kun statsit on tyyliin 70/10 ja Captures = 0 :D
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Eipä naurata ollenkaan jos voittaja tiimistä kyse. Jos on häviäjästä kyse ja loppupisteet tiimillä ovat alle 100 pitäisi saada bännit kun ei pelaa objectivea. :D Niitäkin nähty jotka kämppivät B:llä joka kuuluu vihollisille...
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

On se kyllä ikävää että pitää "tryhardata". Eiks oiski kivaa että aina tulis nuubeja vaan vastaan joita vois löylyttää toinen silmä kiinni.

Mun mielestä ehkä paras keksintö ikinä että vastaan tulee oma-tasoisia vastustajia. Eihän siinä ole mitään jiitä että lobbyssa on yks tai kaks jotka joko A) ownaa kaikkia muita, tai B) ei saa tapon tappoa kun ovat muita huonompia.

Ainoo mikä siinä kusi AW:ssä että se iski "no games found" kun ei heti löytynyt tismalleen saman tason vihulaisia...

Jos ihan reheviä ollaan niin itsellä hauskuus katoaa aivan täysin jos pitää pelata pelkästään samantasoisia vastustajia vastaan, matsi jossa vetää kuolemia saman verran kun tappoja ei vaan tuota itselleni minkään näköstä iloa. Enkä vissiin ihan yksin mielipiteeni kanssa ole, josta hyvänä todisteena voi nyt mainita millainen pelaajien reaktio oli tähän SBMM lisäykseen. Lisäksi haittaa aiheutuu myös siitä jos hyvät yhteydet pelaajien välillä jätetään vaan toisarvoiseksi tekijäksi pelejä etsiessä. Sinunlaisia pelaajia vartenhan tuo areena kuulostaa just sopivalta, siellähän noita tiukkoja pelejä just kuuluukin olla.

Ja olipas tänä aamuna taas vallan mainiota pelata, mutta siinä iltapäiväsellä alko olee jo taas aivan pelikelvoton lagin takia. Vissiin se nyt vaan on surullinen totuus että yhteydet pysyy tälläinä siihen asti että pelaajamäärät tippuu huomattavasti, eli tyyliin kesällä vissiin voi alkaa jo iltasin pelailla:D
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Niin mutta toihan on vähän kaksinaismoralistinen ajattelutapa ylipäätään? Halutaan servut jossa on ite ylivoimainen= niille muille se tarkottaa sitä että ne ottaa vaan kuokkaan siellä. Eli sulta katoaa peli-ilo jos pelaat omatasosta vastaan mutta muiden pitää pystyä pelaan parempia vastaan?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Niin mutta toihan on vähän kaksinaismoralistinen ajattelutapa ylipäätään? Halutaan servut jossa on ite ylivoimainen= niille muille se tarkottaa sitä että ne ottaa vaan kuokkaan siellä. Eli sulta katoaa peli-ilo jos pelaat omatasosta vastaan mutta muiden pitää pystyä pelaan parempia vastaan?

No tota osimoilleen juurikin näin:) Itsekin olin silloin kun Codin pelaamisen alotin lähinnä vaan ottamassa turpaan paremmilta pelaajilta, mutta nyt kun vuosien pelaamisen jälkeen on itse se joka voi saada niitä nukeja/nucleareja niin kyllä se vaan tuntuu hyvältä. Itselle ja monelle kaverille noitten isojen killstreakkejen ja kovien statsien saaminen on se juttu jonka takia COD on niin hauskaa. Jos aina pitäisi ihan hiessä pelata vaan muita tryhardeja vastaan, niin menisi iteltä kyllä kiinnostus nopeasti.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Itselle ja monelle kaverille noitten isojen killstreakkejen ja kovien statsien saaminen on se juttu jonka takia COD on niin hauskaa. Jos aina pitäisi ihan hiessä pelata vaan muita tryhardeja vastaan, niin menisi iteltä kyllä kiinnostus nopeasti.
Mitä hienoo on siinä, että saat hyvät statsit jos vihut vetää tyylii 3-32?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Mitä hienoo on siinä, että saat hyvät statsit jos vihut vetää tyylii 3-32?

Noo toi nyt on jo toive ajattelua:D, kyllähän nyt joka servusta ainakin yksi yleensä löytyy joka tollaset statsit vetää, mutta aina siellä nyt joku on jolla jonkinmoista taitoa löytyy. Ikinä en ole servuun päässyt jossa ihan jokainen vihollinen olisi ihan kädetön. Enkä nyt sano että voin pelata vaan aivan taidottomia pelaajia vastaan. Sitä vaan että en tosiaan haluaisi pelailla vaan matseja joissa täytyy jyystää ihan tosissaan että saa kohtuulliset statsit. Joten omasta mielestä on pelkästään hyvä asia että SBMM ei tungeta publicin puolelle. Kun siitä ei kuitenkaan monet tykkää.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

No tota osimoilleen juurikin näin:) Itsekin olin silloin kun Codin pelaamisen alotin lähinnä vaan ottamassa turpaan paremmilta pelaajilta, mutta nyt kun vuosien pelaamisen jälkeen on itse se joka voi saada niitä nukeja/nucleareja niin kyllä se vaan tuntuu hyvältä. Itselle ja monelle kaverille noitten isojen killstreakkejen ja kovien statsien saaminen on se juttu jonka takia COD on niin hauskaa. Jos aina pitäisi ihan hiessä pelata vaan muita tryhardeja vastaan, niin menisi iteltä kyllä kiinnostus nopeasti.

Publat publalle ja sillä mennään!
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Noo toi nyt on jo toive ajattelua:D, kyllähän nyt joka servusta ainakin yksi yleensä löytyy joka tollaset statsit vetää, mutta aina siellä nyt joku on jolla jonkinmoista taitoa löytyy. Ikinä en ole servuun päässyt jossa ihan jokainen vihollinen olisi ihan kädetön. Enkä nyt sano että voin pelata vaan aivan taidottomia pelaajia vastaan. Sitä vaan että en tosiaan haluaisi pelailla vaan matseja joissa täytyy jyystää ihan tosissaan että saa kohtuulliset statsit. Joten omasta mielestä on pelkästään hyvä asia että SBMM ei tungeta publicin puolelle. Kun siitä ei kuitenkaan monet tykkää.
Oli meillä partyn kanssa semmoinen domination peli, että puoliajan jälkeen parhaalla vihollis pelaajalla oli 3 - 32 Combinessa.. :( Kovia aloittelijoita olivat kun eivät lähteneet kukaan pois kesken pelin.

Tuntuu että tuo lobby teambalancing meni jotenkin sekaisin kun poistivat SBMM käytöstä, kun välillä tiimit menevät master prestiget vastaan noobit? Tai sitten olet se ainoa hyvä pelaaja viiden noobin kanssa vastaan kuutta hyvää pelaajaa.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

En tiedä konsolien nettipelistä, mutta pc:llä ainakin nuo vähemmän pelatut pelimuodot on melko lagfree kamaa. Jos ottaa perinteisen teamdeathmatchin niin harvoin tulee vastaan hyvää servua ilman lagia. Tuli huomattua tänään kyseinen asia...
 
Ylös Bottom