Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops III

Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Juuri tuosta syystä en osta yhtään dlc:tä tähän paskaan.
Mulla ei oo tänään lagannut tippaakaan. Ainut vaan, että miksi ei voi enää millään servulla olla vanhoja mappeja kierrossa. Heti kulutetaan uudet loppuun. Ja vähän arvelin, että skyjacketista tulisi uusi combine. En tainnut olla väärässä.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Onpahan järkyttävää lagia vaihteeksi.

Säätävät aina servuja 2expi eventteihin paremmaksi ja tuon jälkee säästöliekeillä vetelevät.

Mitä nyt satunaisesti viikonloppuna kävin pelailemassa, niin 30-50 lobbyä aina scannas ja nyt alle 5.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Mulla ei oo tänään lagannut tippaakaan. Ainut vaan, että miksi ei voi enää millään servulla olla vanhoja mappeja kierrossa. Heti kulutetaan uudet loppuun. Ja vähän arvelin, että skyjacketista tulisi uusi combine. En tainnut olla väärässä.
Nyt ei sentään voi vetää sama mappia x10 kertaa. Yhden uusintakierroksen jälkeen pitää valita toinen mappi.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Jaa nyt näköjään voi katsoa toisten statsit combat recordista. Hyvä juttu ainakin minun mielestä.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Nämä uudet kartat on kyllä täynnä glitch:ejä. Millonkohan tulee isompi päivitys ja korjaavat poies. :D
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Muuttu lähes täysin pelikelvottomaksi tämä peli lisäosan myötä. Varsinkin jos muita suomalaisia on pelissä, niin peli on täysin diashowta.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Aivan uskomatonta etteivät korjaa noita servuja kunnolla, ikinä aiemmin ollut tommosia servuongelmia CoDien kanssa.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Olen niitä onnekkaita kellä peli toimii. Eilen neljä tuntia pelasin ja yksi lagi matsi.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Olen niitä onnekkaita kellä peli toimii. Eilen neljä tuntia pelasin ja yksi lagi matsi.
Niin minäkin luulin. Tänään 6 peliä, eri servuilla, core ja hc kokeiltu. Kaikki matsit toistaan pahempaa lagia. Oikeastaan, mulla ei ole ikinä lagannut näin pahasti, kuin tänään.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Hyvin on toiminut viimeset viikot ja tänään myös sen mitä kerkesin uusia mappeja testaamaan.

Johan siellä ihmiset on kiven sisässä Splashissä. Hyvin taas testattu nämä kartat. Reporttia vaan ja avautumista Vonderhaarille. Tosin taitavatkin jo tutkia asiaa.

Ja tupla ase xp viikonloppu tulossa.
https://twitter.com/DavidVonderhaar/status/694701569183354882
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Eilen illalla tuli hetkonen tahkottua dominationia ja oli kyllä täysin lagittomia pelejä, olen onnellinen :D
Ihanaa kun enää voi äänestää vain kerran uusiksi edelellisen kentän, pääsee pelaamaan paljon monipuolisemmin!

Skyjacked: ihan hektistä hippaleikkiä, elosssa max 20sek ja uudet vauhdit :) Suora kopio vanhasta hijackedistä, uusilla grafiikoilla ja reikä seinässä.

Splash: No jopas on tunnelia ja mutkaa tässä kentässä, nippanappa vihulaisen erottaa taustoista. Taitaa mennä pari peliä että löytää joka polun...
Tässä kentässä tuli tosiaan itselläkin vastaan kiven sisästä ampujia, mutta eiköhän ne pikaisesti korjata.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Sen takia itse pysyttelen aina B:n kieppeillä, sieltä ikkunasta on myös hyvä nappailla noita kiven päällä istuvia. 1 hellstorm tai vastaava sinne kiviin, jonka jälkeen on helppo napsia ne, jotka koittaa mennä takaisin.

Ja onpahan helpompi voittaa, kun puolet vihuista kämppii jossain ihan muualla, kuin noilla vallattavilla alueilla.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Splash mappia ei kannata edes pelata kun se on täynnä glitchaajia, menee vaan hermot!

TDM pelimuotoakaan ei voi pelata kun porukka ei tee muuta kun camppii. Nyt muutaman päivän ajan saanu juosta mappeja ympäri minuuttien ajan eikä ketään ole tullut vastaan kun pelkkiä camppereita joka ikinen, aika loppuu ensiks kesken ennenku saa tapot täyteen.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Lagi hävinny mut tilalle tullu noi hävyttömät ammu ensin kuole ensin tilanteet. Kai se pitää alkaa nyhjöttää nurkussa tähtäin ojossa xD
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Mulla muuttui täysin pelikelvottomaksi dlc:n jälkeen. En tiedä mistä kiikastaa
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Pelejä kyllä löytyy kun hakee sieltä Awakening listalta. Ei oo lagannu ollenkaan mutta Splash on pelikelvoton. :(
 
Ylös Bottom