Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops III

Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Voihan zombi. Täytyy kyllä sanoa, lagiongelmat loppu pc:llä blokkamalla venäläiset. Mutta ei tää oo mun peli, oon vaan liian hidas. Bf4 ja siege kyllä menee vielä siedettävissä rajoissa statsien perusteella, mutta tämä ei :D

Miksi kirjoitit voihan Zombi? Tässä zombi moodissa on mitä ihanteellinen tempo ja pelattavuus. Tehdään yhteistyötä 4 pelaajan voimin.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Todella harvakseltaan tätä on tullut netissä pelattua joten vasta tänään pääsin itsekin kokemaan sen legendaarisen lagfestin. Alusta asti oli välillä vaikeaa päästä jopa ovesta sisään, mutta kyllä tuota silti ihan hauskaa oli pitkästä aikaa pelata kun en mitenkään tosissaan tuota pelaa.
Sitten homma meni siihen, että vihu saattoi olla aseen piipussa kinni ja silti et saanut edes hitmarkeria joten siirryin pelaamaan trials fusionia.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

^ Mulla ei oo lagannu koko vuonna tää peli, pitääki koputtaa puuta :D. Viikonlopun tupla expoillakaan ei laginu, ainut oli et areenasta ei taaskaa löytyny matsia.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Parin kuukauden tauon jälkeen kokeilin pari kierrosta pelata, näköjään vieläkin yhtä laginen kuin alussa. Nooh, eipä tarvi enää codeja ostella.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Älkää antako sen yhdistää niihin ensimmäisen "nipun" lobbeihin. Vaan peruutelkaa ja ottakaa uusiksi haku, kunnes se ei löydäkkään niistä peliä, vaan aloittaa uuden "nipun" etsinnän. Ne lobbyt on järjestäen jo lagittomia. Näin ainakin minulla ollut. Ja niissä ensimmäisen "nipun" lobbeissa on aina vastassa eniten suomalaisia ja taitavat muutenkin olla jotain paskoja itä naapurin servereitä.

Toivottavasti auttaa jotakin. Sitä joutuu muutaman kerran temppuileen sen haun kanssa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Porukalle vinkkinä että ite vaihdoin joskus "läpällä" puhelimen netin (huonompi kun piuhalla) pleikkariin bo pelien ajaksi ja huomasin että tällä operaatiolla poistui lagit :D Eli siis aina kun pelaan bo3:a niin vaihdan paskemman netin=ei lagia.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Porukalle vinkkinä että ite vaihdoin joskus "läpällä" puhelimen netin (huonompi kun piuhalla) pleikkariin bo pelien ajaksi ja huomasin että tällä operaatiolla poistui lagit :D Eli siis aina kun pelaan bo3:a niin vaihdan paskemman netin=ei lagia.
Ite vaihdoin kanssa kaapelinetin 4G mokkulaan niin todella hyvin on pelit toimineet, eikä ole lagaamisen kanssa tarvinnut ahdistua...
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Suomalaisia ZOMBI-pelaajia (PS4):

munkittaja1234
Piispane
kilpikonna09
Lottens_
Dk_Nomen
EloPak_
Deli_Kaniini
Jonttela123








...

Pelataan muuten vain kaikkia kolmea karttaa. Eri ikäisiä pelaajia, tyttöjä / poikia, ma-su pelejä aamusta iltaan! Kaikki jotka edes vähän kiinnostuneita niin lisätkää vain omille kaverilistoille.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Pelataan muuten vain kaikkia kolmea karttaa. Eri ikäisiä pelaajia, tyttöjä / poikia, ma-su pelejä aamusta iltaan! Kaikki jotka edes vähän kiinnostuneita niin lisätkää vain omille kaverilistoille.
Pidetään peliketju peliketjuna, peliseuraa varten on omat ketjunsa. Jos Black Ops III:lle ei sellaista ole, voi sellaisen itse halutessaan aloittaa.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Pidetään peliketju peliketjuna, peliseuraa varten on omat ketjunsa. Jos Black Ops III:lle ei sellaista ole, voi sellaisen itse halutessaan aloittaa.

Mikä siinä on että Zombi moodi ei pelaajia kiinnosta vaikka se on niin paljon paremmin tehty kuin Moninpeli tai Kampanja? Mutta juu...
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Omasta mielestä zombit mennyt BO2 ja BO3 aivan pilalle. Liian monimutkaiseksi väännettyä hommaa. Ensimmäisen Black Opsin zombit oli loistavia ja niitä tulikin pelattua paljon, uudemmissa on niin paljon kaikkea muuta roskaa joka itsellä syö intoa.

Toki BO3:ssa en ole pelannut kuin Shadows of Evil kenttää, että muista en osaa sanoa.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Miksi? Oletko edes kokeillut?

Veikkaan että johtuu pitkälti siitä, että kaikki ei koe tota Koppelina tekoälyä vastaan-meininkiä yhtään sen järkevämpänä kuin sinkle peieriä.

Hämmentävää kyllä että COD, jonka ainoa sisältö kautta aikain on ollut toimiva moninpeli, onkin tämän vuoden saanut painella ilman sitä toimivaa moninpeliä

Peli saatais varmasti toimimaan vuosien mittaan, mut se ei paljon 2018 lämmitä, kun silloin ois jo tyrkyllä laginen MW7
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Miksi? Oletko edes kokeillut?
Totta kai... En kai minä nyt alkaisi sanomaan mielipiteitäni ilman että olisi kokemusta. Pelannut aika lailla jokaista versiota, alienia, robottizombia ja 3 eri versiota normi zombeista. Vaikka kyllä niitä silloin pelaa jos kaverit haluaa seuraa ni sen enempää ei jaksa kiinnostaa.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Miten tuo menee jos pelaa kaverin kanssa sitä tarinaa eteenpäin ja toinen pelaa jossain vaiheessa yksin sitä, niin pystyykö sitä vielä jatkamaan kahdestaan?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops III

Miten tuo menee jos pelaa kaverin kanssa sitä tarinaa eteenpäin ja toinen pelaa jossain vaiheessa yksin sitä, niin pystyykö sitä vielä jatkamaan kahdestaan?
3 kaveria voi tulla missä vaiheessa vain mukaan kampanjaan.
 
Ylös Bottom