Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Sniperilla on suuri etu pitkillä matkoilla verrattuna esim. Famasiin. Famas taas on parempi läheltä, mikä on aivan loogista. Sniperin ei tarvitsekaan olla mikään lähitaisteluase, sitä varten on secondary weapon. Tuo quick scopingin poistuminen lisää hieman realistisuutta ja samalla vähentää yleistä pelleilyä mikä on vain hyvä asia.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Heh, en uskonut koskaan sanovani tätä, mutta olen jossain määrin samaa mieltä Hitlerin kanssa tästä asiasta. :rolleyes:

Itelle olis riittänyt SOH Pron ottaminen pois. Nyt kun kuti lähtee QuickScopatessa mihin sattuu, ei snipaajalla ole mitään saumaa lähitilanteissa. Näinhän sen toki kuuluukin olla, mutta onko snipuja ylipäätään järkevä käyttää, kun vertaa muihin vaihtoehtoihin?
Esim. Famasilla ampui käytännössä yhtä kauas ja yhtä tehokkaasti kuin snipuilla ja lähitaistoissa jannuja putosi nopeasti burstilla sinne päin. Kun ottaa huomioon vielä karttojen pienen koon, ei snipuille ominaisia pitkiä välimatkoja ole kuin jossain mapeissa ehkä parissa kohtaa. Koska mapit ovat niin pieniä, tulee väkisinkin kohtauksia, joissa snipu on esillä vastustajan tullessa viereen. Bopsissa tämä näyttäisi usein tietävän automaattista teurastusta, kun oma pelastautumisyritys jää sen varaan mihin ammus arvalla lähtee.
QuickScope oli edellisissä codeissa näissä tilanteissa, missä ei secondaryä ehdi ottaa esiin, ainoa oljenkorsi selviytyä.

Älkee kuitenkaan ymmärtäkö väärin, QuickScopen totaalien poistuminen voi olla hyväkin juttu. Pelkään vain onko Snipereitä mitään järkeä käyttää, kun muut aseet (esim. M16) ajanevat saman asian ollen lähitilanteissakin todella tappavia.

Tämän jos jotenkin saisivat tasapainoon, ois jees.

Sepä siinä onkin, kun snipereitä ei ole tarkoitettu missään vaiheessa edes vieteväksi lähitaisteluihin, niinkun tossa ylhäälläkin mainitaan jos lähdetään vetämään röllipuku päällä rallia, ei muuta kun secondary käteen(paitsi tietenkin jos sieltä löytyy joku RPG/Thumper:rolleyes:, mikä on oma moka...). mä en ole muuta kuin tyytyväinen tohon poismenoon :) ärsyttää käydä core-puolella pelaamassa kun olet 2-3 kuulaa kerinnyt upottaa niin intervention päästää tappavan sihauksen ilman että jantteri puikkojen takana tekee muuta kun "kohauttaa olkia".

Edit: Ei paras Hitler-variaatio mutta kyllä tosta naurut lähti. " en ees halua enää koko black opsia"
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Sepä siinä onkin, kun snipereitä ei ole tarkoitettu missään vaiheessa edes vieteväksi lähitaisteluihin, niinkun tossa ylhäälläkin mainitaan jos lähdetään vetämään röllipuku päällä rallia, ei muuta kun secondary käteen

Totta, tarkoitinkin että Codien huomattavan pienien mappien johdosta vaikka kuinka olisi poissa keskeltä hektisintä taistelua snipaamassa, tulee näitä lähitilanteita väkisinkin. Aikaa ei todellakaan ole vaihtaa secondaryyn, paitsi pistooliin, jolla toki voi pärjätä, mutta se vaatii jo "hyökkääjään" hutikuteja.

Tuo quick scopingin poistuminen lisää hieman realistisuutta ja samalla vähentää yleistä pelleilyä mikä on vain hyvä asia.

Realistisuuden lisääminen snipuihin on hyvä juttu ei siinä mitään, tästä päästäänkin näppärästi tähän tasapainotukseen.
Miksi snipuilla ampuminen tehdään realistisemmaksi tällä nopean tähtäämisen eliminoimisella, mutta muille ei tehdä mitään? (vrt. rynkkyjen olematon rekyyli tai SMG:n älytön kantomatka)

Ainakin MW2:ssa kuolin monasti mapin vastakkaisesta laidasta tulleeseen pistoolin kutiin (HC) ja muutenkin juurikin nämä Famas ja M16 tuntuivat pudottavan porukkaa todella kaukaa ja yhtä lähes tarkasti kuin snipat.

En tosiaan väitä, että Quick Scope huitelemisen poistaminen olisi huono muutos.
Selkeempi tasapainotus aseiden välille kuitenkin tarvittaisiin. Snipuilla vain kauas (mikä nyt toteutuukin), rynkkyihin rekyyliä ja SMG:iden sekä pistoolien etäisyyttä roimasti alas.
Omasta mielestäni näistä tulisi joko toteuttaa kaikki tai ei mitään, ei niin että vain yhdestä luokasta tehdään realistinen.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Realistisuuden lisääminen snipuihin on hyvä juttu ei siinä mitään, tästä päästäänkin näppärästi tähän tasapainotukseen.
Miksi snipuilla ampuminen tehdään realistisemmaksi tällä nopean tähtäämisen eliminoimisella, mutta muille ei tehdä mitään? (vrt. rynkkyjen olematon rekyyli tai SMG:n älytön kantomatka)

Ainakin MW2:ssa kuolin monasti mapin vastakkaisesta laidasta tulleeseen pistoolin kutiin (HC) ja muutenkin juurikin nämä Famas ja M16 tuntuivat pudottavan porukkaa todella kaukaa ja yhtä lähes tarkasti kuin snipat.

En tosiaan väitä, että Quick Scope huitelemisen poistaminen olisi huono muutos.
Selkeempi tasapainotus aseiden välille kuitenkin tarvittaisiin. Snipuilla vain kauas (mikä nyt toteutuukin), rynkkyihin rekyyliä ja SMG:iden sekä pistoolien etäisyyttä roimasti alas.
Omasta mielestäni näistä tulisi joko toteuttaa kaikki tai ei mitään, ei niin että vain yhdestä luokasta tehdään realistinen.

Tässä todellakin asiaa! Itse olen kans sitä mieltä, että hyvä kun snipuja viedään realistisempaan suuntaan, mutta miten sitten noiden muiden aseiden tasapainotus? Se hieman mietityttää, että onko BOpsissa enää mitään "järkeä" käyttää snipua, koska pelissä on todennäköisesti vain muutama oikeasti hyvä kenttä snipereille.

Toivottasti tässä on eroteltu paljon selkeämmin nuo eri aseluokat verrattuna Mw2:n. Juuri noilla rynkkyihin rekyyliä, SMG:iden kantamaa lyhyemmäksi jne. keinoilla... :)

Mutta hyvä peli edelleen tulossa! ;)
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Tässä todellakin asiaa! Itse olen kans sitä mieltä, että hyvä kun snipuja viedään realistisempaan suuntaan, mutta miten sitten noiden muiden aseiden tasapainotus? Se hieman mietityttää, että onko BOpsissa enää mitään "järkeä" käyttää snipua, koska pelissä on todennäköisesti vain muutama oikeasti hyvä kenttä snipereille.

Toivottasti tässä on eroteltu paljon selkeämmin nuo eri aseluokat verrattuna Mw2:n. Juuri noilla rynkkyihin rekyyliä, SMG:iden kantamaa lyhyemmäksi jne. keinoilla... :)

Mutta hyvä peli edelleen tulossa! ;)
Noista aseiden tasapainosta tulee mieleen että mitenköhän tässä haulikot on tasapainotettu kun mw2 tuli hirvee itku kuinka spassin kantama on liian pitkä ja muuta sellaista.


Jos tässä nyt on sitte päätetty nerfata haulikoitakin urakalla niin siinä menee taas yksi ase luokka jota turhaa käyttää kun snipalla ei voi quick scopee niin ei siitä ole suurimmassa osassa tilanteita mitään hyötyä koska mapit ovat niin pieniä. Ja jos nyt sattuu mapissa olemaan paikkoja snipata niin hyviä paikkoja on varmaan tasan 2 tjsp. niin eiköhän kaikki opi ne paikat heti ja sitten kun huomaa sniperin ammuskelevan niin menevät sinne.


En myöskään usko että tämä sen poistaminen kumminkin lopettaa sitä. Ainakin minä ensimmäisen viikon ajan yritän parhaani oppia scopaamaan niin nopeasti kuin mahdollista. Ja ne jotka toteaa että ei quick scope toimi ni varmaan lopettaa yrittämisen ja rupee juoksentelemään maraton steady aim noscopella joka kyllä on enemmän ärsyttävämpää, koska tälläisestä jätkästä ei nyt ole mitään hyötyä.


Omasta mielestä pitäisi laittaa quick scope takaisin mutta Cod4 tyyliin mutta tämä nyt tuleekin henkilöltä joka on niin sanotusti v*ttuuntuneena tästä päätöksestä poistaa quick scope.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Eiköhän tässä voi snipailla ihan normaaliin tyyliin. Quick scopettajat lähinää erottaa siitä, että ne juoksentelevat marathonin kanssa ympäri kenttää aivan kuin heillä olisi smg kädessä. En mä edes tiedä kuinka paljon siitä on haittaa, mutta sen verran tyhmän näköistä toimintaa, että siihen saakin puuttua. :D
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Nyt kuulkaas kaikki quickscopaajat! mikä on vielä coolimpaa kuin cuickaus? No no-scopetus tietenki! rupeette vaan urakalla no-scopee kun toi eliminoitiin toi quicki :D No ei, läppä läppä. Itse oon kyllä ihan tyytyväinen että quickscope on poistettu, vaikkei se edes niin paha asia ollut. Silti se oli vähän mennyt kyllä siihen että kun pelas vaikka mw2:ssa jotain barebonesia ja sieltä tulee free for all ni kaikki helarit alkaa huutaa joko "boost boost, don't kill" tai sit "Only quickscope okay? only quickscope, no pistole no knife or grenade only quickscope" eli se meni vaan pelleilyks. Se tosiaan tekee snipuista vähän epätasapainosen aseen. Ei se väärin oo jos snipa kämppää, ei ainakaan minun mielestä. Kuten useampi on jo ilmaissu ni se tosiaan tuo sitä realismia pikkusen taas kehiin. Olis nimittäin aika herja jos oikeessakin elämässä tarkka-ampujat juoksis quickscopettamassa taistelukentällä :'DD
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Hyvä asia tavallaan tuo quickscopettamisen poisto tuo juuri sitä kaipaamaamme realismiä, mikä on codeissa yleensä aika vähäistä, mutta en olisi itse ainakaan sitä kokonaan poistamaan mennyt, koska codien mapit ovat sen verran pienet,että ei niissä mahdu snipaamaan sillä tyylillä kuin on oikeasti tarkoitettu. Haulikoista vielä, että omasta mielestä mw2 haulikot olivat aika tehottomia ja hyvä sinäänsä, koska olivat secondary weaponseja, mutta tässä kun ne ovat primaryja niin tehon lasku olisi huono ratkaisu. Oikeasti haulikolla kyllä lentää pitkälle, mutta vaikea niistäkään on tehokkaampia tehdä kun mapit ovat liian pieniä ja sitten tyypit vetäis one shot killejä haulikolla mapin päästä päähän.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Paskaa...
Peli alaa olen jo 25v. seurannut ja aina kun on tulossa jonkun "brändin" mukainen peli, niin porukkaa nostaa sitä jalustalle! :D

Ja kun sitten jopa vuosien odotuksen jälkeen se saadaan käsiin, niin 50% julistaa sitä ja loput 50% morkkaa sitä.

Ettekö te "teinit" muista kun esim. COD:MW oli tulossa, aivan samaa paskaa ja namia lauoitte tänne! Muka maailman paras peli tulossa... Eikö se riittänyt?

Nyybät whines ja että KOHTA TULEE MW2, se se vasta jotain onkin!!!

No, sekin peli on jo nähty ja oli mikä oli... Mahtava mut tulossa oli jo BF:BC2! Sehän se vasta jotain jo onkin...

Kuukausi tolkulla 5s. video pätkiä kuolattiin Juutuubista että se on MUST ja Paras peli evö! ***tun lapset.

Kun ette ymmärrä että jokainen tuleva PELI on "paras" ja "mahtavin" että ostatte ne kaikki, entäs noi Medal of Honorit, tai MAG???

Rahat ne teiltä poloisilta vaan vie...10 tai 20 vuotta kun näitä samoja suttuja hankaatte niin pääsette samaan pisteeseen kuin mä eli että samaa huttua ne kaikki on.

Säälittävää itkua jostain siitä, siitä, SIITÄ tai siitä perkistä, ELÄ! Ihanko TOTTA!
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Rahat ne teiltä poloisilta vaan vie...10 tai 20 vuotta kun näitä samoja suttuja hankaatte niin pääsette samaan pisteeseen kuin mä eli että samaa huttua ne kaikki on.

Muah! :D Ja nykyään on menty vielä tiukemmin siihen, että sama peli myydää pariin kolmeen kertaa uusilla tarroilla ja vilkkuvaloilla:D
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Ja surullisinhan juttu on, että niin kaun kuin kysyntää riittää, niin ei nämä pelintekijät kehitä mitään innovatiivista tai uutta...ja kysyntää tietysti riittää koska mitään "uutta" ole tarjolla..mut joo, itse kuitenkin kuulun samaan kuluttajakuntaan mistä tässä nyt valitin..elikkäs rok on
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Paskaa...
Peli alaa olen jo 25v. seurannut ja aina kun on tulossa jonkun "brändin" mukainen peli, niin porukkaa nostaa sitä jalustalle! :D

Ja kun sitten jopa vuosien odotuksen jälkeen se saadaan käsiin, niin 50% julistaa sitä ja loput 50% morkkaa sitä ...
Onhan tää markkinoinnin pääsegmentti aina melko neitseellistä, vuoden päästä on kasvanut taas uusi lauma hihkumaan onnesta uuden pelin tullessa. Kun ajatellaan paljonko odotettu myynti tulee olemaan, markkinointiin ja hypetyksen ylläpitoon käytetään melkoisia summia. Vaikka samoja keinoja käytetään vuodesta toisen, samaan retkuuun mennään aina uudestaan. Se pieni osa kuka vanhempanakin jatkaa pelaamista, seuraa tätä hypetystä hymyillen. Juniorit odottavat silmät kiiltäen ryppyinen seteli kourassa valmiina lunastamaan oman taivaspaikkansa uuden pelin kera. Aina sama kuvio.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Rahat ne teiltä poloisilta vaan vie...10 tai 20 vuotta kun näitä samoja suttuja hankaatte niin pääsette samaan pisteeseen kuin mä eli että samaa huttua ne kaikki on.

Ei sitä pelimaailmaa tarvitse kahlata taaksepäin kuin reilut viisi vuotta ja ollaan jo esihistoriallisella kivikaudella. Kepit ja kivet aseina mennään karhuntalja lanteilla. Tälläiset oli tunnelmat Medal of Honorin levyltä remasteroitua extraa MoH: Frontlineä pelatessa. Kehitystä tapahtuu kaiken aikaa, vaikka vuosikertapäivityksinä.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

1. Ettekö te "teinit" muista kun esim. COD:MW oli tulossa, aivan samaa paskaa ja namia lauoitte tänne! Muka maailman paras peli tulossa... Eikö se riittänyt?

Kun ette ymmärrä että jokainen tuleva PELI on "paras" ja "mahtavin" että ostatte ne kaikki, entäs noi Medal of Honorit, tai MAG???

2. Rahat ne teiltä poloisilta vaan vie...10 tai 20 vuotta kun näitä samoja suttuja hankaatte niin pääsette samaan pisteeseen kuin mä eli että samaa huttua ne kaikki on.

3. Säälittävää itkua jostain siitä, siitä, SIITÄ tai siitä perkistä, ELÄ! Ihanko TOTTA!

1. Koska "paras" ja "mahtava" on mielipiteitä, olet väärässä muille nuo ovatkin voineet olla ne parhaat ja mahtavat pelit. Ja tuo nyt ei ainakaa ole fiksu tapa ylistää sitä että
olet vanhempi kuin muut haukkumalla teineiksi, se ei osoita muuta kun sen että itse kukin on teini oli minkä ikäinen hyvänsä ;)

2. Mun tietääkseni myös sen viimeiset 25 vuotta mitä sinäkin olet pelien aikakautta seurannut niin pelit ovat maksaneet. olenko väärässä? Pelintekijöille ei sen pelin tekeminenkään mikään ilmainen pieru ole ja vie vuosien vaivan joten ymmärrettävää että pitävät hypeä yllä ja yrittävät saada tuotettaan myytyä niin paljon kuin mahdollista, ihan niinkun missä tahansa tuotteessa. paskapaperit ei oo muuttunut 20 vuoden aikana mihinkään, korkeintaan tullut sydänkuviot mukaan ja silti niitä hypetetään teeveessä "sataviiskyt elefanttia sisällä syö veden ooooo".

3. totta, itse teen näin myös

Ja surullisinhan juttu on, että niin kaun kuin kysyntää riittää, niin ei nämä pelintekijät kehitä mitään innovatiivista tai uutta...ja kysyntää tietysti riittää koska mitään "uutta" ole tarjolla..mut joo, itse kuitenkin kuulun samaan kuluttajakuntaan mistä tässä nyt valitin..elikkäs rok on

eikö tässä ole sun mielestä mitään innovatiivista tai uutta :eek:
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Hauskaa luettavaa nämä CD ketjut aina. Jostaki aina aletaan vääntämään (wei pahalla ketään kohtaan) : DD

On kyllä melko turhaa hypettää liikaa pelistä.

Faktat joiden perusteella ite menen on mitä tulee sähköpostitse tai näen videolta by PlaystationBlog:

PlaystationBlog sähköposti sanoi:
  • You can connect a second controller and bring a guest online (i.e. “JD_2020” & “JD_2020(1)”).
  • Guests can rank up, earn unlocks, etc – all guest progress goes away once signed out.
  • Emblems Do NOT Reset with Prestige
  • Regional Matchmaking & Party Privacy
  • Custom Games Editor (tämä josta itse olen hyvin iloinen)
Players will have the ability to structure their games at all new levels of granularity. From variables as simple as Time Limit and Score Limit, or as deep as which weapons, Perks, and gear are available. You want a Pistols Only match? Make one! No longer do custom game modes rely on the “honor system.”

Noiden mukaan on hyvä odotella mutta en edellenkään odota mitään kovin ihmeellistä.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

eikö tässä ole sun mielestä mitään innovatiivista tai uutta :eek:

Et kysyny multa mut vastaan silti. Ei. Tai en ainakaan tiedä. Muissa peleissä on ollu jo teatteri moodit ja gun gamet sun muut. Tää nyt tietysti tuntuu taas uudelle kun ne vanhat kikat käytetään ekan kerran COD-sarjassa.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Et kysyny multa mut vastaan silti. Ei. Tai en ainakaan tiedä. Muissa peleissä on ollu jo teatteri moodit ja gun gamet sun muut. Tää nyt tietysti tuntuu taas uudelle kun ne vanhat kikat käytetään ekan kerran COD-sarjassa.

Ahaa, no siinä tapauksessa pahoittelen, minulle niinkuin varmaan monelle muulle ne ovat se uus juttu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Miksei tässä ketjussa voisi antihypettää? Tämähän on keskustelufoorumi, vai mitä? Ei kannata liikaa muiden mielipiteistä ottaa itseensä.

//Edit Jahas se osa viestiä poistui heti mihin vastasin, tämän takia pitäis aina käyttää lainausta
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Tietysti tähän voi suhtautua vähän niinku kausipäivityksiin urheilupeleissä. Eihän jalitsu tai jäkis uudistu joka vuosi. Tiimit vain vaihtuu. Aika moni siis haluaa pelata sitä samaa peliä nimeltään Call of Duty jo ties kuinka monetta kertaa.
Ikävähän se tietysti aloittelijan kannalta on kun osa porukasta pelaa tällä konsolisukupolvella jo neljättä kertaa "samaa" peliä.
Sitä tuskin kuitenkaan kukaan on kiistämässä, etteikö uusin CoD olisi ollut joka kerta vuoden isoimpia pelipläjäyksiä.
 
Ylös Bottom