Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Onkohan toi black opsin nettikaksinpeli toteutettu samalla tavalla miten se zombi härdeli oli wawissa... ?

Meinaan jos se ruutu on taas jaettu johonkin postimerkin kokoisille alueille niin morjens... Vaikka oma telkku onkin 40" niin ei siitäkään ollut kovin nannaa pelailla kun kaksinpelissä molemmat sai joku 10" palasen mistä piti tiirustaa tapahtumia :/
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Onkohan toi black opsin nettikaksinpeli toteutettu samalla tavalla miten se zombi härdeli oli wawissa... ?

Meinaan jos se ruutu on taas jaettu johonkin postimerkin kokoisille alueille niin morjens... Vaikka oma telkku onkin 40" niin ei siitäkään ollut kovin nannaa pelailla kun kaksinpelissä molemmat sai joku 10" palasen mistä piti tiirustaa tapahtumia :/

Ei oo onneks niin toteutettu, jonkun gameplayn kattonut ja mun mielestä oli kyllä ihan koko ruudut käytössä :)
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Siis mitä turhaa psakaa tänne ontaas kirjoiteltu. Kirjoittakaa jotaki asiiaa väillä. Ja ei tuosta zombie videosta saa mitää selevää.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Pentagonissakin näköjään pystyy pelaamaan zombeja ja hahmoina on vissiin JFK, Robert McNamara, Fidel Castro ja joku jonka nimeä en muista.

Tässä vidi:
YouTube - Produce 39

Edit: Kino Der Totenia: YouTube - Produce_38.mp4

Kiitos! :D Kennedyllä kun pääsee lahtaa zombeja ni huh huh! :D aika siisti juttu hermanni. Voi olla ihan mielenkiintonen toi zombie juttu. En Wawia omistanu ni en oikeen tiiä millasta se on mutta näyttää ihan jeballe.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Kiitos! :D Kennedyllä kun pääsee lahtaa zombeja ni huh huh! :D aika siisti juttu hermanni. Voi olla ihan mielenkiintonen toi zombie juttu. En Wawia omistanu ni en oikeen tiiä millasta se on mutta näyttää ihan jeballe.
Siis zombi modehan on aivan mahtava! Oli ainakin mulle parasta antia WaWissa, joten et tule pettymään. ;)
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Tossa toi sama Kino Der Toten video niille, jotka ei nähny:
YouTube - Call of duty Black ops zombie gameplay Full game (must see)

Ja tässä tää Valkoinen Talo/Pentagon zombi video:
YouTube - [Im Josh Olin] BlackOps Zombies

Aijai, nämä olivatkin minulle aivan uusia uutisia tältä rintamalta! :p

Montako zombimappia tässä perusversiossa tulee nyt heti alkuun olemaan? Karttapakettien mukana tulee oletettavasti kuitenkin lisää.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Aijai, nämä olivatkin minulle aivan uusia uutisia tältä rintamalta! :p

Montako zombimappia tässä perusversiossa tulee nyt heti alkuun olemaan? Karttapakettien mukana tulee oletettavasti kuitenkin lisää.

3 mappia pitäis olla, joista jokin avautus kampanjan jälkeen (tais olla toi Pentagon). Ja ton neljännen ukkelin nimi Pentagon kartassa on Nixon.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

YouTube - 2nd new unseen bop$ movie
Dropshottaus on siis vieläkin pelissä, mikä ei kyllä itseä ainakaan haittaa yhtään.


ps. Jos ihmisiä täällä kiinnostaa pelata turnausta bopsissa heti julkaisun alussa suomalaisten kanssa niin matkustakaas tänne. Jos tiimiä ei ole ja haluaisitte silti osallistua niin laittakaa viestiä rekrytointi osastolle, joko sinne tai tänne konsolifinin call of duty -osioon. Tiimi löytyy kyllä varmasti.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Kyllähän tuo quickscopetuskin näyttäs vielä onnistuvan.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Kyllähän tuo quickscopetuskin näyttäs vielä onnistuvan.
Kyllä varmasti siihen vanhaan cod4 tapaan. Se on poistettu, ettei kudit mene keskelle ruutua vaikka scopen ristikkoa ei vielä näy. Niin se oli mw2:ssa SoHin kanssa.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Videoiden perusteella näyttää että healttia on ihan sopivasti. 9 päivää :eek::eek:
 
Ylös Bottom