Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

VPD:ltä olen kysynyt ja sanoivat että peliä riittää kyllä.. mutta ainoastaan lakko voi viivyttää..
Mitäpä muuta voi olettaa myyjän sanovan? "Saattaa olla, että meillä loppuu tuo peli ja toimitus kestää, joten tilaa kilpailijalta." Enpä usko.
Ei kannata kaikkea sokeasti uskoa, myös minulle piti julkaisupäivänä sen pelin saapua, ei saapunut.


Onko kellään tietoa, kuinka monta prestige leveliä tässä on ja kuinka monta eri tasoa on prestigessä? Nythän niitä "leveleitä" oli aina 70 ja prestigejä 10, mutta tässä ketjussa on mainittu uuteen peliin ainakin 14. prestige.
Meneekö tuo jotenkin xp:n kautta vai pitääkö prestigekin ostaa?
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Tässäkin ketjussa muistaakseni mainittu, mutta siis 15 prestige leveliä ja 50 tasoa per prestige.

Kiitos, tässä topicissa on hyvin vaikea nykyään tulkita mikä pitää paikkaansa ja mikä on huhua tai itse pääteltyä/keksittyä. Onneksi kohta saadaan sentään varmistuksia.

Oliko vielä tietoa siitä ostetaanko prestiget vai tulevatko ne jotenkin xp:n kautta?
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

myös minulle piti julkaisupäivänä sen pelin saapua, ei saapunut.


Onko kellään tietoa, kuinka monta prestige leveliä tässä on ja kuinka monta eri tasoa on prestigessä? Nythän niitä "leveleitä" oli aina 70 ja prestigejä 10, mutta tässä ketjussa on mainittu uuteen peliin ainakin 14. prestige.
Meneekö tuo jotenkin xp:n kautta vai pitääkö prestigekin ostaa?

Mist tiiät ettei se saapunut sulle julkaisupäivänä? ja prestigelle pääsee heti kun ne 50 leveliä on täynnä.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Itse ainakin marssin pelin yöjulkkareista hakemaan 08.11 klo. 23.59. Ei tarvitse postiluukulla kytätä ja purra kynsiä niin, että veri lentää...
Hype tosiaan suht´koht korkealla. Sorruin youtube pätkiäkin jo katselemaan tapojeni vastaisesti... virhe, paha virhe. :D
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Itse ainakin marssin pelin yöjulkkareista hakemaan 08.11 klo. 23.59.

Sorry, tohon aikaan peliä ei periaatteessa saa vielä myydä. Joudut venaa pari minuuttii lisää :(

EDIT: Jos joku myy tuohon aikaan, ei muuta kuin ilmoitus ISOILLE herroille. Ihan vaan v-tuillakseen
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Tuli tässä mieleen, että jos tänään tilaisin tämän VPD:stä, niin ehtisikö olla täällä tiistaiksi?
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Mist tiiät ettei se saapunut sulle julkaisupäivänä? ja prestigelle pääsee heti kun ne 50 leveliä on täynnä.
Silloisena julkaisupäivänä peli ei tullut postilaatikosta, siitä sitten ihan itse päättelin.

Tuli tässä mieleen, että jos tänään tilaisin tämän VPD:stä, niin ehtisikö olla täällä tiistaiksi?
Tähän löytyy vastaus edelliseltä sivulta, kun vähän jaksaa(/osaa) lukea.

Edelleen vähän epäselvänä on tuo xp/raha-systeemi. Pelissä siis kertyy rahaa jolla voi ostaa juttuja, mutta samaan aikaan kertyy xp:tä, jonka mukaan ranking nousee ja pääsee prestigeen?
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Jeps eli aseita unlockataan edelleen leveleiden mukaan... mutta sen lisäksi ne aseet pitää vielä ostaa... Eli et voi heti alussa ostaa sitä haluamaasia asetta ja muokata sellaiseksi kun tahdot, levelit pitää ensin täsmätä.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Verkkokauppa.comilta tuli juuri viesti, että peli on postissa. Saattaa ehtiä Helsinkiin siis tiistaiksi. Toivottavasti tulee vasta torstaina, muuten saattaa mennä erääseen tärkeään työtilaisuuteen valmistautuminen ns. ketuilleen.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Nonni menin sitten kattoon tota Gamespotin tunnin multiplayer speciaalia. Ja hajosin siihen että pro perkkejä aukastaessa pitää pelata tiettyjä pelimuotoja.

Mutta muuten vaikuttaa oikeen lupaavalta. Varsinkin noi uudistukset aseiden ja sun muiden ostamiseen.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Musta toi on hyvä lisä et pakko tehdä jotain muuta, että saa ne PRO:t käyttöön. Saattaapi joku jopa tykästyä johonkin pelimuotoon mitä ei ole tullut koskaan koitettuakaan... kuten minä.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Toisaalta toi pitää varmaan paikkansa. MW2:ssa pelasin ainoastaan Team Deathmatchiä :D Oke ehkä pari kertaa kokeilin muitakin mut siihen se sit jäi.

Ehkä siks koska toisena vaihtoehtona oli Bad Companyt.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Mitkä liikkeet mahdollisesti pitävät yöjulkkareita? MW2 julkaisussa muistaakseni Helsingissä ei yksikään liike ollut auki, Espoossa kylläkin.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

VPD:ltä oli näköjään tullu viesti että peli on pistetty tulemaan, mutta saa nähdä millon tulee sit tänne asti :)
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Edelleen vähän epäselvänä on tuo xp/raha-systeemi. Pelissä siis kertyy rahaa jolla voi ostaa juttuja, mutta samaan aikaan kertyy xp:tä, jonka mukaan ranking nousee ja pääsee prestigeen?

Joo XP:n avulla saadaan entiseen tapaan leveleitä, mutta tuo rahamäärä minkä yhdestä pelistä saa määräytyy myös XP:n perusteella. Jostain luin että rahaa saa 10% siitä XP määrästä, jonka yhdessä pelissä ansaitsee. Eli jos vaikka saat 2000 XP:tä, saat 200 "codrahaa". :)

PS: Oma BOps lähti tänään Ahvenanmaalta kotia kohti. :) Saa nähdä ehtiikö tulla tiistaiksi, mutta pää räjähtää ellei se keskiviikkona ole jo perillä... Olisi niin hyvä sauma ku tiistaina vapaapäivä ja keskiviikkona vain kaksi tuntia koulua aamusta.. :cool:
 
Ylös Bottom