Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Untoten
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Siis mitäh? Ennen porukka itki kun jengi kämppii ja nyt ruikutetaan kun juoksee kohti. Koittakaahan nyt ihmeessä päättää, mitä saa ja mitä ei saa tehä.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Siis mitäh? Ennen porukka itki kun jengi kämppii ja nyt ruikutetaan kun juoksee kohti. Koittakaahan nyt ihmeessä päättää, mitä saa ja mitä ei saa tehä.

Komppaan Butcheria täysin.

Nämä kyseiset asiat ovat juuri pelin rikkautta imo. Hyvässä pelissä pitää olla useita erilaisia pelitapoja, joista valita. Jotkut pitävät rushimisesta, oli peli mikä tahansa, jotkut taas sneakkailusta/hiiviskelystä tai ihan perus kämpistä. Ideahan on juuri siinä että on useita tapoja pelata peliä. Sinun tulee vastata haasteeseen ja osata eliminoida vastustaja pelasi se sitten rushimalla, sneakkaamalla tai kämppimällä.

Tokihan jatkuvat kämpperit ja/tai rushijat ärsyttävät väistämättä joskus. Sitä tämäluokan pelit kuitenkin on ollut ja tulee varmasti olemaan vielä jonkun aikaakin joten sen kanssa täytyy elää. Ja ainahan voi vaihtaa mieluiseen pelimuotoon jossa näitä kyseisiä pelaajia esiintyy vähemmän.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Joo kummallista touhua kun peli ei ole vielä edes tullut ja nyt jo ensimmäiset valittaa rushijoista... HUOH! Edelleenkään tätä peliä ei ole pakko ostaa, jos se jo parin ekan videon jälkeen näyttää todellakin niin surkealta... Säästyypä kirjoituspalstaa, kun ei tarvi parin kuukauden päästä lukea niitä "vatuttaa nuo loputtomat munaravia juoksevatsuberyberusainboltit".

Itse ainakin olen todella tyytyväinen, että Treyarchilta ollaan ilmeisesti edes hieman kuunneltu myös pelaajia. Tuo Marathon + Lightweight + Ninja -yhdistelmähän oli niin epärealistinen ja lähes naurettava. (Toki sitä itsekin käytän, mutta enpä käytä enää seuraavassa CoD:ssa.. :D)

Nythän tuo on hyvin tasapainossa: Jos juokset jatkuvasti, sen myös vastustajat kuulee.(Kuulihan sen ennenkin, mut kuitenki..) Mutta voi valita myös hieman hitaamman etenemisvaihtoehdon ja käyttää ninjaa. ;)
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Mä en ainakaan ole missään vaiheessa sanonut että tämä vaikuttaa surkealta(on vain gamplayn näkemisen jälkeen nostanut mut vähän varpailleen alku huumasta). Lopulliset päätökset tehdään kun peli on omassa koneessa pyörimässä. Suuni avasin koska minua ketuttaa kun tehdään mahdollista jostain sellaisesta mikä ärsyttää suunnattomasti pelaajia. Nyt onneksi sentää nuo ravaajat kuulee kun marathon ja ninja on samassa. Ja jos tuon marathonin pitäisi olla vain longer sprint niin miksi se ei ole sitä? En kyllä varmaan ole vielä videota nähnyt missä tyypillä ei olisi lightweightia marathonin kaverina mutta ainakin sen kanssa tuo juoksu näyttää olevan lähes loputonta.

Turha siellä on mitään itkeä että ei tartte ostaa peliä kunhan tässä vain keskustelua yritetään saada aikaan mahdollisista ongelmista.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Ihme narinaa tosiaan. Kämpperit ei tykkää ryysijöistä ja toisinpäin. Toivottavasti vuoden päästä tulee COD: Black Powder. Toinen joukkue siniseen takkiin ja toinen punaiseen. Kaverit isolle pellolle, riviin ja saa ampua. Pe@&#*e kukaan ei kämpi ei rushi.

Oli mul asiaakin. Mut unohdin sen tätä ketjua lukiessa. Nice.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Turha siellä on mitään itkeä että ei tartte ostaa peliä kunhan tässä vain keskustelua yritetään saada aikaan mahdollisista ongelmista.

Sehän tässä ongelma onkin kun aina on jonkun mielestä joku asia mahdollinen ongelma... sun mielestä ongelma on juokseminen(btw yhdessäkään videossa ei kukaan oo juossu edes lähes loputtomiin, ainakaan missään mitä mä oon nähny) mun mielestä ongelma on loputon kämppiminen... tuubi... umppi... yliampuvat haulikot... ym. ...

Eikä kukaan itke mutta mä näen että esim. Travon pointti tuossa oli nimenomaan se että jos sä katsot muutaman videon ja tulet konsolifiniin: joo v*ttu mitä paskaa pystyy juokseen joo noi omistaa taas elämänsä juoksemiselle ja puukottelulle joo ei olla päästy munaravista eroon..." niin sitä ei ole pakko ostaa voit ostaa sellaisen pelin jossa ei pysty juoksemaan eikä puukottamaan. Jos haluat keskustella asiasta sen voi tehdä keskustelemalla asiasta.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Kyl se rynniminen onnistu edellisessäkin pelissä ihan hyvin ilman ninjaakin ku se meni lähes äänen nopeutta. Juuri ku kerkes kuuleen et takaa joku kipittää ni kerkes kääntyyn ja näki ku vihu teleporttas puukon kans. Totta pelissä on barebones (luojan kiitos), mut olishan sitä peruskuraakin kiva välillä pelata, ilman että menettää hermot sekunnin välein. Yks minkä haluan myös nähä barebonesis on SnD pelimuoto, se on ihan pakollinen!
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Lisäinfoa syöksymisestä. Ei siis sovellu 15:lla sormella varustettujen hyperaktiivipelaajien uudeksi leluksi, vaan tarkoitettu oikeasti suojautumiseen. Toisin sanoen mukana pieni viive ennenkuin voi tempun jälkeen ampua. Hyvä hyvä!

Muutenkin jutusta huokuu, että Treyarch on oikeasti kuunnellut pelaajien mielipiteitä uudistuksista (samaa nähtiin jo WAWin alkunaattispammauksen estossa) paremmin kuin IW.

edit: en tiedä onko mainittu jo, mutta samaisen uutisen mukaan odotettavissa on 14 moninpelimappia


Lähde: Eurogamer
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

En oo varma onko näitä jo postattu, mutta täällä paljon videoita multiplayerista: KLIK

Sekä tässä Gamestopin Surprise Attack -traileri, jossa näkyy mappi nimeltä Array: KLIK
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Sehän tässä ongelma onkin kun aina on jonkun mielestä joku asia mahdollinen ongelma...

No minkähän takia mä en saa omaa mielipidettäni ilmaista? Aivan kun olisi sua kohtaan hyökänny ydinasein. Olet vissiin itse juuri näitä ravaajia kun niin v*tuttaa mun kommentointi. Itse olen MW2 pelityyliltäni juurikin liikkuja, enkä pahemmin perusta nurkassa istumisesta, mutta silti se(mara+lw+) on minusta täysin naurettaa kuten Travokin tuossa mainitsi.


//Jos täällä ei saa keskustella asioista ja jengi tulee vaan valittaa kun X henkilöt valittaa tuosta ja X henkilöt tuosta niin miksi tälläistä ketjua edes tehdään. Naurettavaa mielestäni...

Jos haluat keskustella asiasta sen voi tehdä keskustelemalla asiasta.

Täh? No mitä sä luulet, että mä teen? Yrittäny sitä mutta jengi takertuu vain viestin osaan missä minä/joku muu esittää ärsytys kohteensa..

Kyl se rynniminen onnistu edellisessäkin pelissä ihan hyvin ilman ninjaakin ku se meni lähes äänen nopeutta. Juuri ku kerkes kuuleen et takaa joku kipittää ni kerkes kääntyyn ja näki ku vihu teleporttas puukon kans.

Ihan totta mutta eipä tästä sitä commandoa löydy. Saa vähän reaktioaikaa lisää.

Lisäinfoa syöksymisestä. Ei siis sovellu 15:lla sormella varustettujen hyperaktiivipelaajien uudeksi leluksi, vaan tarkoitettu oikeasti suojautumiseen. Toisin sanoen mukana pieni viive ennenkuin voi tempun jälkeen ampua.

Todellakin hyvä homma! Tästä taidettiin puhua jo jossain XBOX insiderissa(vai mikä se on) ja kuvaakin näytettiin. Se jopa näytti ihan järkevältä touhulta. Hauskinta oli ehkä se kun kaveri hyppää sen ohjuksen yli :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Pics of System Link Lobby, Pro Perks, Perk Editor!!

2j293pv.jpg


Loistavaa Treyarch!
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Oijoi! Kylläpäs on saatu säätömahdollisuuksia kivasti. Ja nyt pääsee jo miettimään perkki setuppejakin taas paremmin kun tietää pro versiot.

Löytytellään nyt vähän ja omiin huoliin tuotu ratkaisua! Ninjan pro versio aijai :) Kyllä tuo kivasti lisää tehoja ravaajien huomaamiseen vaikka ne nyt saikin tuon unlimited sprintin pron kautta. Ei yhtään huono ratkaisu!
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Tullu muuten katottua noita videoita ja todettua, et ei se dropshottaaminen näköjään mahdotonta vieläkään ole. Yhtälailla porukka sitä teki ku muissakin codeis.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Oh shit! toi että kartassa näkyy nyt noi koordinaatit on niin helmi! ei tarvii enää änkyttää kaverille että se on siinä ja siinä talossa sen ja sen paikan lähellä, kun voi vaan sanoo koordinaatit! Helmi :P Vielä pari viikkoo!
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Oh shit! toi että kartassa näkyy nyt noi koordinaatit on niin helmi! ei tarvii enää änkyttää kaverille että se on siinä ja siinä talossa sen ja sen paikan lähellä, kun voi vaan sanoo koordinaatit! Helmi :P Vielä pari viikkoo!

Periaatteessa toi on hyvä homma mut kuka sitten käytännössä muistaa missä on paikka B4 jne. tullaan varmaa silti kuulemaan keksityt calloutit
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Vihdoin koordinaatit! Kyllä neki on kestäny kauan tulla :D
Tuo jo käy ostoperusteesta meikälle.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Nyt on kyllä pakko sanoa että kämppimistä esiintyy joka ikisessä moninpelissä. Ravaamisesta on vähän paha syytellä pelaajia, tekijät kun voisivat ravaamisen poistaa. Onhan se tehokasta juosta pelin alussa vihollisten selkien taa ja puukottaa kaikki hengiltä, hauskaa se ei kylläkään ole. Mielipide asiahan tämäkin on, mutta kuten MW2 se juokseminen on niin tehokas taktiikka että suurin osa pelaajista sitä käyttää. Eipä siinä paljon auta kuin juosta myös ite tai jäädä johonkin kämppäämään, eli odottamaan että jannut viuhahtaa ohitte. Kyllä se vähän kyrsii kun kumpaakaan näistä ei haluaisi tehdä.
 
Ylös Bottom