Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Untoten
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Ei helv... tuohan näyttää aivan samalta kun MW2... Olisin toivonu et ois ollu sama tunnelma/meininki kun wawissa, mut ei niin ei.

Nojaa zombien takiahan tää ostetaankin, se kuhan on kunnossa niin ei mitään väliä
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Täällä kiinnostaa myös yksinpeli. Kaikki siitä nähty materiaali on ollut lupaavaa. Liikutaan kylmän sodan asetelmissa, Kuuban kriisin jälkihöyryissä. Ihan hyvät asetelmat ja luulisi jopa todellisuuden olleen tuolloin fiktiota uskomattomampaa. Kun pysytään pienen mittakaavan erikoisjoukkojen iskuissa, ollaan oikealla tiellä.

Totta. Minkälaisia ovat olleet treyarchin yksinpelit. Itse kun olen pelannut vain MW:eet ja ne ovat olleet melkoista pakkopullaa ilman tunnelmaa.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Modern Warfail 2:sessa oli äänimaailma aivan hanurista. Aseet kuulostivat Airsoft-aseilta ja muut tehosteet olivat Black Opsiin verrattuna pliisut.
Hienoa, että joku on päässyt jo testaamaan peliä. Mulle se tulee ikävä kyllä vasta marraskuussa.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

mites toi zombi mode täs on. ku katoin eri versioiden hintaan, niin jossain versiossa luki että 4 zombie map includes. ja tuossa halvimmassa ei lukenut zombi mapeista mitään.

tietääkö joku asiasta että onko toi zombi mode kaikissa noissa eri hintaluokka paketeissa?
Tietäs sitten minkä noista versioista tilaa
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Minkälaisia ovat olleet treyarchin yksinpelit. Itse kun olen pelannut vain MW:eet ja ne ovat olleet melkoista pakkopullaa ilman tunnelmaa.

Jos MW:t eivät iskeneet yksinpelinä niin tuskin Black Ops:kaan mitään ahaa elämyksiä saa aikaan, samaa leffamaista & äärimmäisen skripattua toimintaa luvassa. Itse tosin tykkäsin myös WAWin kampanjasta, vaikka Veteran vaikeustason kranaattispammista näen vieläkin painajaisia.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

mites toi zombi mode täs on. ku katoin eri versioiden hintaan, niin jossain versiossa luki että 4 zombie map includes. ja tuossa halvimmassa ei lukenut zombi mapeista mitään.

tietääkö joku asiasta että onko toi zombi mode kaikissa noissa eri hintaluokka paketeissa?
Tietäs sitten minkä noista versioista tilaa

Kyllä jokaisessa paketissa se zombie pelimuoto on, mutta ilmeisesti tuo "4 zombie map includes" paketissa mukaan tulee WaW:sta ne kaikki zombimapit. :)
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Jos MW:t eivät iskeneet yksinpelinä niin tuskin Black Ops:kaan mitään ahaa elämyksiä saa aikaan, samaa leffamaista & äärimmäisen skripattua toimintaa luvassa. Itse tosin tykkäsin myös WAWin kampanjasta, vaikka Veteran vaikeustason kranaattispammista näen vieläkin painajaisia.

Aij..:(
Tosin jos juoni olisi kunnossa niin voihan äärimmäisen skriptattu toiminta toimiakkin(vrt. Uncharted)
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Justin.tv - NEXTGENUPDATE TV - black ops beta

Tuossa streamia, ei helkkari tässä pelissä kyllä kuolee aivan liian helposti pari suhasua ja henki pois.

Haulikko näyttää kyllä taas puolestaan olevan tasapainossa, mw2:sta tehoa laskettu huomattavasti, parin metrin päästä vaatii ilmeisesti parikin osumaa että saa jonkun hengiltä.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Tuossa olisi epäselvä video zombeista...

Poistettu jo.


No mutta tuolla alkaa olemaan kuitenkin aika paljon pelimatskua mutta eipä tässäkään pelissä olla pääsy eroon tuosta Marathon+Lightweight yhdistelmästä. Noissa classeissa ainakin mitää näkee tuolla on "kaikilla" tuo käytössä ja vedetään munaravia ympäri kenttää. Saa nähdä mikä puukotusrumba tästäkin taas alkaa. :rolleyes:
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Poistettu jo.


No mutta tuolla alkaa olemaan kuitenkin aika paljon pelimatskua mutta eipä tässäkään pelissä olla pääsy eroon tuosta Marathon+Lightweight yhdistelmästä. Noissa classeissa ainakin mitää näkee tuolla on "kaikilla" tuo käytössä ja vedetään munaravia ympäri kenttää. Saa nähdä mikä puukotusrumba tästäkin taas alkaa. :rolleyes:

Eipähän ole commandoa vielä lisäksi ja marathon ei ole loputon. Luulis tuon vähän hidastavan.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Poistettu jo.


No mutta tuolla alkaa olemaan kuitenkin aika paljon pelimatskua mutta eipä tässäkään pelissä olla pääsy eroon tuosta Marathon+Lightweight yhdistelmästä. Noissa classeissa ainakin mitää näkee tuolla on "kaikilla" tuo käytössä ja vedetään munaravia ympäri kenttää. Saa nähdä mikä puukotusrumba tästäkin taas alkaa. :rolleyes:

Jaa no kyllä se taisi ihan aitoa pelikuvaa sitten olla kun Activisionin toimesta poistettu.

Itse toivon myös ettei tähän tule samaa buumia kuin MW2. Nimittäin tuota ravaamista. Väitän että 50% MW2 pelaajista koostuu UMP jäniksistä. Ainoa syy miksei sitä peliä huvita nykyään enää pelata.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

valaiskaas nyt mua vähä tosta zombi jutusta mitä niin kovaa hypetetään. siis mikä se zombie pelimuoto oikeen on? WAW jääny itellä väliin ni en tiä yhtää mistä puhutaan :)
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Eipähän ole commandoa vielä lisäksi ja marathon ei ole loputon. Luulis tuon vähän hidastavan.


Tämä on nyt on tiedetty jo aikaa sitten mutta eipä paljon näytä vauhti hidastuvan. Äijä ravaa melkein loputtomasti tuolla ympäri kenttää.

Huomasin tuossa, että dominationiin on lisätty final killcam. En kyllä tiedä mikä pointti siinä on mutta sellainen näkyy olevan. Lisäksi scoreboardia on pimpattu eli tuolla näkyy ratio TDM ja "flags captured" dominationissa. Ihan jees settiä kun näkee kuka pelaa objektiivisesti domissa.

valaiskaas nyt mua vähä tosta zombi jutusta mitä niin kovaa hypetetään. siis mikä se zombie pelimuoto oikeen on? WAW jääny itellä väliin ni en tiä yhtää mistä puhutaan :)

Et ole koittanut googlettaa...Mene vaikka youtubeen ja kirjoitan waw nazi zombies tai mene johonkin wikipediaan katsomaan.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

oon koittanu googletella. mutta ku mä en YMMÄRRÄ et mitä tos koko jutus on järkee / kivaa :D istutaan sisällä ja ammuskellaan pihalla päättömästi liikkuvia zombeja? ei ymmärrä :)
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

oon koittanu googletella. mutta ku mä en YMMÄRRÄ et mitä tos koko jutus on järkee / kivaa :D istutaan sisällä ja ammuskellaan pihalla päättömästi liikkuvia zombeja? ei ymmärrä :)

Niin onhan se vaikea olla ymmärtämättä jos ei ole koskaan kokeillutkaan, mitä kivaa on codeissa ylipäätänsä, porukka ravaa vaan objektiivien perässä tai niinkun MW2:sessa kämppivät killstreakeja, ei ymmärrä. :rolleyes:

Zombie mode pääsee vasta silloin oikeuksiinsa kun on täysi party mikeillä varustettuna ja kun rundit alkaa menemään toisessakymmenessä vaaditaan jo kunnon taktiikka.
 
Ylös Bottom