Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
(kyllä, olen siinä vähemmistössä jotka tahkoavat myös yksinpelin ilomielin pariinkin kertaan läpi)
Olet varmaan samassa torinvyörytyskohdassa muukaman ärräpään päästänyt kuin meikäläinenkin. Mutta niinkuin muutamat aiemmin sanoivatkin niin olen itsekin hyvää Vietnamiin sijoittuvaa peliä odottanutkin. Ja tuo traileri/teaseri ainakin näytti huomattavasti mielenkiintoisemmalta kuin MW2.Suurin toive on, että myös Treyarch on luopunut loputtomasti spawnaavista vihuista ja yli-inhimillisen tarkkuuden omaavista kranaattijätkistä niin hyvä tulee.
Olet varmaan samassa torinvyörytyskohdassa muukaman ärräpään päästänyt kuin meikäläinenkin.
Toivotaan, että ovat oikeasti oppineet noista kranaatispämmeri vihollisista
Joo siinä tulikin se syy miks jäi veteraani kesken... Siinä ei auta vaikka olis kuinka pro, ko viis naattia lentää 10 neliömetrin alueelle, eikä tarvi ku sen pienen hipasun naatista ni on vainaa. .
Hyvältä näyttää! Itse tuli bongattua tuosta kohdasta 0:58 "tunnelirotta" (Tunnel rat (military) - Wikipedia, the free encyclopedia). Ainakin luulisi olevan tarpeeksi vaihtelua eri tehtävissä.
Tässä on vid aseista,Minkälaisia aseita tähän on luvassa? Mikäli huhu pitää paikkansa, että peli sijoittuu Vietnamiin.
Vai oliko tuolloin vielä käytössä WW2 aseet?
Treyarch osaa mielestäni myös hommansa.