Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call Of Duty: Black Ops [X360 Hype ja muu peliin liittymätön]

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 10027
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [X360 Hype]

Näyttääpä hirveältä. Kynäristä suoraan copypastettu Gun Gamekin. Älkääpä nyt ihmiset tosissaan tukeko tällaista.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [X360 Hype]

Näyttääpä hirveältä. Kynäristä suoraan copypastettu Gun Gamekin. Älkääpä nyt ihmiset tosissaan tukeko tällaista.

Ei mitään ihmeellistä, mut samat vanhat jekut edelleen. Mikä se hemmetin pieni mönkijä oli tossa yhessä pätkässä? Oli aika, öh mielenkiintoinen. Vai sekotinko johonkin toiseen peliin.

MW2 näytti jo suunnan, ja ei tässä oikeen mitään ostamisen arvoista näytä olevan taaskaan. Mut kuka me ollaan tuomitsemaan ketään, kaupaksi tämä menee silti taas komiaste kaupoissa. Aikas lailla hukkaan heitettyjä rahoja, mitä noita pätkiä kattelin. Koko homman huipentaa tuo mahtava pressu-edition.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [X360 Hype]

Uudet modet näyttää kyllä hyviltä ja houkuttavilta. Parempaan suuntaan sentään MW2:sta menty kun muutamia ominaisuuksia karsittu/parannettu.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [X360 Hype]

Huh, jopas jengi kirjottaa syvällistä tekstiä täällä.

Tästä tulee kyllä paskaa niskaan, mutta itse ostan Call of Dutyt aina yksinpelin takia ja käyn välillä moninpelin puolella pelailemassa.

Itse kans pelaan aina ekaks yksinpelin läpi, koska tiedän että koko seuraavan (+)vuoden tuun pelaan pelkästään sitä multiplayeria. Ja mulle on aina maistunu noi Codien yksinpelikamppanjat.

Tässä vielä video create a class screenist: YouTube - Quick Peek at Create a Class Screen
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [X360 Hype]

Huh, jopas jengi kirjottaa syvällistä tekstiä täällä.

Itse kans pelaan aina ekaks yksinpelin läpi, koska tiedän että koko seuraavan (+)vuoden tuun pelaan pelkästään sitä multiplayeria. Ja mulle on aina maistunu noi Codien yksinpelikamppanjat.

:D

Nelosessa hiukan, meni surffaten (vaikka kampanja tuli pelailtua yksin ja kavereiden kanssa läpi hävyttömän monta kertaa..) nuo Jackson-missionit tosiaan. MW2:sessa saman "puolen" kanssa oli entistä huonompaa. Muuten ihan menevää, mutta tosi lyhyttä menoa.

Mitäs, kaiken paskanjauhannan keskellä, tossa kampanjassa nyt sitten pähkinänkuoressa on?
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [X360 Hype]

60fps ja vasemman liipasimen rautatähtäimet, noita kahta odotan räiskintäpeleiltä, ei taida olla muita vaihtoehtoja kuin codit.

Ha.. Eikö vai?

Huomattavasti paremmalta tämä näyttää näin ennakkoon mitä MW2, mutta miksi edelleen yritetään tunkea jotain turhaa roskaa räiskintäpeliin? Killstreakei edelleen näyttää olevan miljoonia (onneks kumminkin vähäsen karsittu) ja pelimuotoja tungetaan peliin jossa niitä on aivan helvetisti jo liikaa niin lisää. Ja playlisteis pyöritetään kaikkia kenttiä vaikka yhtä pelimuotoa kohden on ehkä max 2-3 hyvää kenttää.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [X360 Hype]

Vahvistamattoman huhun mukaan, beta ilmestyis Halo Reachin julkaisupäivänä.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [X360 Hype]

Hyvä muuten että kaikki saa ton röllipuvun jos haluaa, eikä ole vain snipujen ilo. Koska se oli yksinkertaisesti paras camo.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [X360 Hype]

Yllättävän hyviltä noi killstreakit vaikuttaa. Ainoot mitkä epäilyttää on chopper gunner ja gunship. Varsinkin jälkimmäinen lennetään vastustajan spawnii ja aletaan raiskaa. Ja tää kamera on aivan naurettava minkä kuva tulee pikkukartan tilalle D:
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [X360 Hype]

Yllättävän hyviltä noi killstreakit vaikuttaa. Ainoot mitkä epäilyttää on chopper gunner ja gunship. Varsinkin jälkimmäinen lennetään vastustajan spawnii ja aletaan raiskaa.

Onneks killstreakrewardit ei kasvata killstreakkia, ni noita chopper gunnereita ja gunshippejä ei ehkä niin usein nää ku mw2:ssa.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [X360 Hype]

Äh, harmi kun AK näyttää taas siltä rumalta vanhalta puu-pölkyltä. MW2 AK oli sentään hienon näköinen.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [X360 Hype]

Äh, harmi kun AK näyttää taas siltä rumalta vanhalta puu-pölkyltä. MW2 AK oli sentään hienon näköinen.

Mun mielestä taas se orkkis AK-47 on hienompi kuin MW2:n modernisoitu versio. Ja jos yksinpelissä vietnamilaiset käyttää AK:ta niin hyvä vaan että se on sellainen "puu-pölkky", koska niin se oli oikeastikin tuohon aikaan. :)
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [X360 Hype]

Mun mielestä taas se orkkis AK-47 on hienompi kuin MW2:n modernisoitu versio. Ja jos yksinpelissä vietnamilaiset käyttää AK:ta niin hyvä vaan että se on sellainen "puu-pölkky", koska niin se oli oikeastikin tuohon aikaan. :)

Pelihän sijouttuu monen aikakauden välille. Eli voisi ihan hyvin olla tuo hienompi AK siellä moninpelissä. :)
 
Ylös Bottom