Vastaus: Call of Duty: Black Ops [XO] - keskustelu pelistä
Sain pelin lainaan ja yhdessä päivässä vetäisin Hardenedilla läpi. Ei jaksanut enää iskeä yhtä hyvin kuin edelliset CODit (MW1 & 2) ja vaikka juonessa ei sinänsä suurta vikaa olekaan (jos nyt tuskin se palkintojakaan voittaa) niin pelattavuudessa oli muutamia vakavia haittatekijöitä. Edelleen ne loppumattomat viholliset ärsyttävät, mutta suurempi ongelma oli, että omat kaverit eivät ammu vihollisia vaan koko ajan piti pyöriä ympäri, ettei kukaan vaan päässyt kiertämään omien ohi ja omaan selkään.
Myös checkpointeissa oli kivasti bugeja. Muutamia kertoja onnistuin juoksemaan eteenpäin niin, että checkpoint ei rekisteröitynyt, eikä peli sitten suostunut etenemään lainkaan. Myös niiden tallennus bugasi: se ei perustunut siihen, että itse pääsee checkpointiin, vaan tallennus tapahtui vasta sitten, kun tekoälyjuntit olivat madelleet perässäni pisteelle.
Ehkä COD-kyllästymisasteeni on jo täyttynyt, mutta olen tyytyväinen, etten käyttänyt tähän rahojani.
Moninpeliä testasin vain lyhyelti.
Combat trainingin vaikeusasteet olivat hölmöt (regular = vihujen refleksiviive 2 sekuntia; hardened = vihujen refleksiviive -0,5 sekuntia). Pelasin tätä vain achievementin verran.
Livessä pelailu vaikutti samantyyliseltä koukuttavalta touhulta kuin aiemmatkin CODit, itse tyydyin lähinnä pelaamaan nuo muutamat Wager-matsit pois achievementia varten. One in the chamber -pelimoodi oli varsin hauska lukuunottamatta muutamia kämppijöitä.
Joitain mielenkiintoisia uudistuksia tässä oli, mutta ehkä tosiaan olen jo COD-annokseni saanut ja jatkossa katselen sitten muita räiskintäpelejä.
Sain pelin lainaan ja yhdessä päivässä vetäisin Hardenedilla läpi. Ei jaksanut enää iskeä yhtä hyvin kuin edelliset CODit (MW1 & 2) ja vaikka juonessa ei sinänsä suurta vikaa olekaan (jos nyt tuskin se palkintojakaan voittaa) niin pelattavuudessa oli muutamia vakavia haittatekijöitä. Edelleen ne loppumattomat viholliset ärsyttävät, mutta suurempi ongelma oli, että omat kaverit eivät ammu vihollisia vaan koko ajan piti pyöriä ympäri, ettei kukaan vaan päässyt kiertämään omien ohi ja omaan selkään.
Myös checkpointeissa oli kivasti bugeja. Muutamia kertoja onnistuin juoksemaan eteenpäin niin, että checkpoint ei rekisteröitynyt, eikä peli sitten suostunut etenemään lainkaan. Myös niiden tallennus bugasi: se ei perustunut siihen, että itse pääsee checkpointiin, vaan tallennus tapahtui vasta sitten, kun tekoälyjuntit olivat madelleet perässäni pisteelle.
Ehkä COD-kyllästymisasteeni on jo täyttynyt, mutta olen tyytyväinen, etten käyttänyt tähän rahojani.
Moninpeliä testasin vain lyhyelti.
Combat trainingin vaikeusasteet olivat hölmöt (regular = vihujen refleksiviive 2 sekuntia; hardened = vihujen refleksiviive -0,5 sekuntia). Pelasin tätä vain achievementin verran.
Livessä pelailu vaikutti samantyyliseltä koukuttavalta touhulta kuin aiemmatkin CODit, itse tyydyin lähinnä pelaamaan nuo muutamat Wager-matsit pois achievementia varten. One in the chamber -pelimoodi oli varsin hauska lukuunottamatta muutamia kämppijöitä.
Joitain mielenkiintoisia uudistuksia tässä oli, mutta ehkä tosiaan olen jo COD-annokseni saanut ja jatkossa katselen sitten muita räiskintäpelejä.