Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops [X360] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [XO] - keskustelu pelistä

Äh, pitää ottaa vähä takasin sanoja tuohon kämppimiseen liittyen. Viimesen 10–30 pelin aikana on tullu kohtuu paljon porukkaa vastaan, jotka istuu ku tatti jossain yhessä nurkassa koko erän. Muutaman kerran ne jaksaa sieltä hakea, mutta ajan kuluessa tollaset pelaajat alkaa oikeestaan vaan v*tuttamaan ihan mukavasti.

Totta turiset. Harvemmin ite löytää peliä, mistä ei löytyisi vähintään sitä sitä yhtä sammaloituvaa leireilijää nurkasta. No, aina toisella kerralla yleensä listii nekin mulkvistit. Erityisen mukava peli tämä on siinä mielessä, että noobituubi ei ole milloinkaan valmiina aseissa, rajoittaa tuubitusta mukavasti. Nyt tulee pelissä pelattua noin 20 matsia päivässä ja ehkä kahdessa tai kolmessa on joku tuubittaja (contractin hommauksessa varmaan :))
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [XO] - keskustelu pelistä

Äh, pitää ottaa vähä takasin sanoja tuohon kämppimiseen liittyen. Viimesen 10–30 pelin aikana on tullu kohtuu paljon porukkaa vastaan, jotka istuu ku tatti jossain yhessä nurkassa koko erän. Muutaman kerran ne jaksaa sieltä hakea, mutta ajan kuluessa tollaset pelaajat alkaa oikeestaan vaan v*tuttamaan ihan mukavasti.

Joo. Mutta mä ylensä jätän ne kuukkimaan sinne. Joskus tulee itse jäätyä "kuolleeseen" kulmaan seisomaan jos tietää että kohta ovesta juoksee vihollinen. Mutta en mä koko peliä siellä jaksas istua.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [XO] - keskustelu pelistä

Semmost tuli mieleen, et onks täs sama ku mw2 et jos ottaa sprintin niin näkyy vihollisen radarissa?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [XO] - keskustelu pelistä

En tajua kun porukka valittaa että on kämppereitä.....Itse en oo nähnyt AINUTTAKAAN kunnon kämpperiä. Pahin on ollu Tyyppi joka oli yksin kuutta vastaan södössä ja istui nurkassa. Ja ei oo edes laginut.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [XO] - keskustelu pelistä

Ei ole. Eikä ollut MW2:kaan.

Varmaankin tarkoitti tuolla sprintillä Lightweightiä, ja kyllä Lightweight on samassa slotissa Ghost perkin kanssa, eli silloin näkyy tutkassa Spy Planen ollessa ilmassa.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [XO] - keskustelu pelistä

Pelikellossa alkaa olla jo 80h ja tämä on kyllä minun mielestä paras cod ikinä (nelosta en koskaan innostunut ostamaan). Tämä on jopa ainut cod missä olen jaksanut pelata prestigejä, wawissa siitä ei ollut edes mitään hyötyä ja mw2:sta pelasin vaan lvl 30 ja myin pois.

Tässä pelissä on vaan melkein kaikki kohdallaan. Mitä nyt välillä lagaa vaikka olis täydet pykälät. Kentät parhautta, ainoastaan Array ja Crisis on esim Sabotagessa huonoja koska niissä on niin erilaiset ne joukkueiden päädyt. Olen huomannut että esim Arrayssa useimmiten se joukkue voittaa joka aloittaa sieltä avoimelta puolelta, sama homma Crisisin ranta. CTF:ssä tuo ei haittaa koska välissä vaihdetaan puolia. Enimmäkseen tullut pelattua CTF:ää, välillä sitten dominationia, sabotagea ja HQ:ta.

Yksin ei edes tule pelattua vaan aina kavereiden kanssa partyssa. Nykyään näyttää jo toimivan tuo peliin pääseminen viidellä pelaajallakin. Lempiase on ollut Galil, aivan mahtava tykki!

Yksinpelinkin pelasin läpi helpoimmalla tasolla että sai sen zombiekentän, eikä mulla kyllä kestä hermot edes niitä vaikeimpia tasoja :) Zombeja pitäis vielä alkaa jauhamaan kunhan sattuis 3 kaveria samaan aikaan online.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [XO] - keskustelu pelistä

Varmaankin tarkoitti tuolla sprintillä Lightweightiä, ja kyllä Lightweight on samassa slotissa Ghost perkin kanssa, eli silloin näkyy tutkassa Spy Planen ollessa ilmassa.

Itse asiassa tarkoitin ihan ilman mitään perkkejä ja spy planea. Eli näkyykö tutkassa kun juoksee samalla tavalla kuin näkyy jos ampuu ilman silua.

Mä muistan kyllä et mw2:ssa olis ollut niin, katoin silloin aikoinaan jonkun jätkän youtube pätkänkin jossa se kerto, et ei kannata ko. asian takia juosta koko ajan. Eikä se mikään ukotus kyllä ollut, tiedä sitten onko monelta vaan jäänyt huomaamatta toi asia, koska vihun tutkaa ei itse näe. Tai sitten siihen on myöhemmin tullut joku patch joka korjas sen asian.

Olisko jollain hyvää vinkkiä miten sais kaks vihua meleellä 5 sekunnissa? Joku tietty pelimuoto? Kerran oon saanu kaks peräjälkeen, mut ilmeisesti se ballistic knife ei sit kelvannutkaan meleeks niin ku black ops wikissä väitetään?

Ninja prohon uupuu vielä kans pari back stabbia, se nyt pitäis olla helppo mut kun oikeen yrittämällä yrittää niin tuntu yllättävän vaikeelta löytää niitä tilanteita. Täytyy varmaan laittaa ghost pro ja mennä sabotagea pelaamaan. Makoilee jossain vähän sivussa ja kun vihu tulee planttaa pommia niin sit moraa selkään. Yleensä ei tuu ninjalla tai steady aimilla pelattua niin siks noi pitää hankkimalla hankkia, mut pro:ks jos noi sais hommattua niin ehkä sit joskus tulis käytettyäkin.

Mietin et en paina prestigeä vaan unlockaan kaiken mahdollisen ja sit jos ei huvita enää pelata niin se on sit siinä. Jotenkin tuntuu hölmöltä jos taas vetäis vaikka kolmos prestigelle.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [XO] - keskustelu pelistä

Mikähän tohon lagiin voisi olla syynä kun netti on kuitenkin 24mb eikä taustallakaan pyöri mitään nettiohjelmia? Sitten kuitenkin jos kavereiden partyn kautta mennään niin ei ole lagia.
Onkos kellään tähän mitään ehdotuksia kun ei ole helpottanut.. Pitäisi kuitenkin ihan hyvin pyöriä ja muut pelit pyöriikin. :(
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [XO] - keskustelu pelistä

Mä muistan kyllä et mw2:ssa olis ollut niin, katoin silloin aikoinaan jonkun jätkän youtube pätkänkin jossa se kerto, et ei kannata ko. asian takia juosta koko ajan. Eikä se mikään ukotus kyllä ollut, tiedä sitten onko monelta vaan jäänyt huomaamatta toi asia, koska vihun tutkaa ei itse näe.

Ei ole koskaan ollut näin missään call of dutyssä. Varmaankin se joku jätkä (Raitzer?) tarkoitti nimenomaan lightweight juoksu perkin käyttämistä.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [XO] - keskustelu pelistä

Milloinkas se patch tulee tähän peliin? Siis se mikä esim. parantaa askelien ääntä?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [XO] - keskustelu pelistä

Pelikellossa alkaa olla jo 80h ja tämä on kyllä minun mielestä paras cod ikinä (nelosta en koskaan innostunut ostamaan). Tämä on jopa ainut cod missä olen jaksanut pelata prestigejä, wawissa siitä ei ollut edes mitään hyötyä ja mw2:sta pelasin vaan lvl 30 ja myin pois.
.

Mun mielestä Cod 4 on paras tai yhtä hyvä kuin tämä . kokeile ihmeessä , sen saa niin halvallaki nykysin .

MW2 ja WaW oli ihan kuraa . WaW:ssa lagi oli ihan järkyttävää ja jos yhteyksiä ei ollut 4 pykälää ei mitään mahiksia . Kerkesit ampua lippaallisen vaikka killcamissa et ollut ampunut yhtään :mad:

Yleensä campit on vielä aika tyhmiä joten hyväksikäyttäen paskaa spawnia heitän kranaatin missä ovat istuskelemassa .

Snipaamista tässä ei kannata tehä ollenkaan mm. osumatunnistus on syvältä . quickscopena siinä alussa kun tähtäimeen saa , on muutaman millisekunnin aika jolloin luoti ei rekisteröidy ollenkaan . Paljon tehokkaampaa laittaa M16+Acog , eikä ole edes rekyyliä :mad:
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [XO] - keskustelu pelistä

Tänään latas päivityksen , tuntuu että L96:lla osuis jo paremmin mutta sattumaaki se voi olla . Askelia ei kuulu vieläkään kunnolla
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [XO] - keskustelu pelistä

Onkos kellään tähän mitään ehdotuksia kun ei ole helpottanut.. Pitäisi kuitenkin ihan hyvin pyöriä ja muut pelit pyöriikin. :(

Taitaa olla pelissä vika. Itelläkin nyt pätsinkin jälkeen nykii ja lagaa jokaisessa pelissä, vaikka olen hosti ja kaikilla täydet palkit.. 100/10 nettinä.. :mad:
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [XO] - keskustelu pelistä

Nyt tuli sitten uusi pätsi... Onko snipaamisesta tullut täysin samanlaista mw2 kuraa? En oo ite päässyt kokeilemaa kun kipeenä ei oikeen huvita pelata.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [XO] - keskustelu pelistä

Tänään latas päivityksen , tuntuu että L96:lla osuis jo paremmin mutta sattumaaki se voi olla . Askelia ei kuulu vieläkään kunnolla

Joo, ei kuulu askelia vieläkään kunnolla. Mutta toisaalta mulla on aika huonot kajarit niiden kuunteluun. :)

Noooh, Ninja Prolla mennään ihan varuilta jos jollain ne kuulokkeet on.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [XO] - keskustelu pelistä

Olisi tälläinen kysymys koskien pelissä olevaa L96 Sniper rifleä, että mistä tulee tälle aseelle nimitys Avikka? Kaikki pelikaverit käyttää tuosta aseesta tuota nimitystä itse en ole ennen tätä peliä kuullutkaan koko Avikka nimestä.

:confused:
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [XO] - keskustelu pelistä

Olisi tälläinen kysymys koskien pelissä olevaa L96 Sniper rifleä, että mistä tulee tälle aseelle nimitys Avikka? Kaikki pelikaverit käyttää tuosta aseesta tuota nimitystä itse en ole ennen tätä peliä kuullutkaan koko Avikka nimestä.

:confused:
Wikipedia linkki Counter strikessä on Arctic Warfare Magnum (police) josta toi ase on monelle tuttu ja awp/avikka nimitys tulee.
 
Ylös Bottom