Vastaus: Call of Duty: Black Ops [XO] - keskustelu pelistä
Tänään sain viimeinkin pelin käsiini kaikkien vastoinkäymisten jälkeen. Heti peli asentamaan kovolle ja 40% kohdalla alkoi jo pelko hiipiä että tuleeko disc read error kun lootan asema hidasti vauhtia ja sitten taas kiihdytti ja hidasti ja tuota jatkui loppuun asti. Oli pisin asennus ikinä.
Koko peli ei kiinnostanut tippaakaan ekan trailerin jälkeen kun ajattelin että tämä on taas joku tylsän militaristinen menneisyyteen sijoittuva cod. Sitten katsoin gametrailersin arvostelun ja heti alussa kun pikkasen selitettiin juonta niin johan mielenkiinto heräsi. Sitten katsoin vielä youtubesta prestige unboxing videoita ja alkoi se himottaa joten ei muuta kuin prestige tilaukseen.
Sitten cdon.com lähetti tietenkin pleikan version ja arvoin että lähetänkö takaisin vai en. Päätin että perkele en lähetä koska haluan sen rc auton koristeeksi ja koska kyseisestä puljusta oli jo ps3 versiot loppu niin ajattelin että pahimmassa tapauksessa on jo lootankin versiot loppu siinä vaiheessa kun minun palautus käsitellään. Jotenka tein ehkä tyhmän päätöksen ja tilasin lootalle hardened version ja päätin myydä tuon pleikan version.
Viime viikon maanantaina tuon tilasin ja nyt viimein tänään sain käsiini, mutta oli se sen arvoistakin sillä kyseessä on paras cod yksinpeli ikinä. Ajoneuvo kohtaukset ei ohjattavuudella paljoa kiitosta kerää, mutta se itse tarina oli loistava. Kunnon brutaalia väkivaltaa joka saa suupielet korviin ja kevyttä mindfuckia fight clubin hengessä. Pitkästä aikaa räiskintä jota pelatessa ei missään vaiheessa ala miettimään että loppus nyt jo.
Lisää bonusta satelee vielä siitä tietokoneesta jota pääsee räpläämään ja joka toimii jopa usb näppiksellä. Pakko jossain vaiheessa tutkia kaikki sähköpostit ja muut mitä sieltä löytyy ja pelata koko zork läpi. Tosin tuon tulen pelaamaan ohjeiden kanssa sillä ei noita vanhoja teksti seikkailuja jaksa ilman mitään ohjeita koittaa läpi vääntää.
Ja mitä tuohon prestige versioon tulee niin yllätyin tuon rc auton laadusta. Oletin että se on samaa tasoa kuin mun eka nikko joskus 90 luvulla jossa oli kaasu sekä ohjaus joko täysillä tai ei ollenkaan, mutta tuossahan on melkein analoginen ohjaus sekä kaasu. Lisäksi hieno ominaisuus on se että tuon ohjaimen video ruudun saa pois päältä jos sitä ei tarvitse jolloin ohjaimen patterit kestää pitempään.
Olihan se muutenkin kiva ajaa ympäri kämppää sängyssä löhöten katsoen vain ohjaimessa näkyvää videokuvaa. Se vaan harmittaa kun tämä mun 33.5 neliön lukaali on pikkasen liian pieni että tuosta pääsisi kunnolla nauttimaan.
Jotain on kyllä tuossa tehty oikein kun pian 30v mies joka on yli kolme vuotta ajanut ihan niillä oikeilla kunnon rc autoilla innostuu vielä tuollaisella leikkimään. Kiva pieni ykityiskohta on se että autosta on tehty sen näköinen että se olisi oikeasti hiukan ottanut osumaakin.
Lisäksi paketista löytyvä mitali on oikeasti todella komean näköinen omassa rasiassaan jota ei jostain syystä edes näytetä hardened ja prestige pakettien myynti kuvissa.
Pari kuvaa auton "naarmuista" ja mitali kotelossaan: