Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Iteltä löytyy nämä:
Scavengeri pro, Steady aim pro, Hackeri.
(Scavenge oikeestaan tomahawkin takia ja siks että kudit loppuu aina kesken :rolleyes: )
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Flak Jacket, SOH ja Ninja/Marathon, näistä yleensä kaikki saa prestigen aikana proksi. Dual mag (core) tai silu (HC & Core SD).
Jos ammukset loppuu kesken, kyllä lähimaastosta yleensä löytyy valittavaksi joku sopiva ase. Yleensä se on joko Famas, AUG, Commando tai AK47, välillä jopa G11. Noobi/pikku/AK-74u:hun en koske periaateen vuoksi.

Tosin yleensä dual magin 30/150 riittää hyvin, sillä en yleensä kuluta turhia laakeja seinien läpi tjs.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Niin, mutta kun käytän sniperia niin haluan myös käyttää sniperiä.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Niin, mutta kun käytän sniperia niin haluan myös käyttää sniperiä.

Itse kun käytän kivääriä lähes ainoastaan HC SDssä, jolloin ammun sen muutaman kaverin kentän toiseen päähän (kämpille), ja jatkan matkaa CZtan kanssa.
Jos pelaisin respa muotoja, ja haluaisin pitää kiväärin mukana niin käyttäisin varmaan Ghost, SOH/Scout/Hardened, Ninja/Hacker.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Ei hardenedilla tee kyllä yhtään mitään snipun kans. Aivan sama onko sentin paksunen pelti vai mikä välissä nii se on aina hitmarker. Hackerin kans sillä voi tietenki ampua claymoreja yms. seinien läpi, mutta siinäpä sen hyvät puolet onki.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Tuli pelattua ensimmäistä kertaa ctf:ää Bopsissa, ja ei ollut kyllä ihan sellaista kun Mw2:sta jäi mieleen. Jokaisessa vastustajajoukkueessa tuntui olevan ainakin kaksi ghost + galil silencer äijää kykkimässä mitä omituisemmassa mestassa jossain lipun läheisyydessä. Erittäin hyvä strategiahan tämä lipun puolustamiseen on, mutta itteä otti kyllä päähän ihan ****sti.

En enää koskisi tähän pelimuotoon, mutta kun marathon prohon tarvii 15 capturea. N. tunnin ctf-session aikana taisin saada kaksi lippua capattyä. Tämä sessio jäi ainoastaan tunnin mittaiseksi, kun ei hermot kestäneet enempää.

Mw2:ssa ctf oli yksi lempipelimuodoistani, vauhdikkaita ja jänniä matseja. Bopsissa se nousi ensi yrittämällä inhokkipelimuodokseni. Toki mielipide voi uuden/uusien yrityksien jälkeen muuttua, en vaan tällä hetkellä jaksa uskoa siihen.

Ainaki hc ctf:n puolella on ollu aivan hyviä pelejä viimeaikoina. Spawni ongelmat vaan nostaa päätään tuossa modessa. Varsinki pikku kentissä. ja niistä varsinki Stadiumissa. Uusissa kentissä muutenki tuntuu jotenki spawnit välillä pissivän.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Eihän tässä ole mitän järkiä kun joka dude tulee sillä pikku ak vastaan nykyään (joo itekki käytin aikoinaan)... Nyt kun nerffais AK ihan sudeks niin ois pojjaat ihmeissaan. Silti ihan paras FPS peli mitä tällä hetkel on juurikinj Theather moden takia. HIFK vie
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Kyllä ottaa niin raivoo toi spawn raping homma täs pelissä.. Demolitionii näköjää kannata pelaa enää ollenkaan kun siellä aika ajoin tulee vastaan tommosia 6-hengen spawnrape squadei jotka ei keskity muuta ku siihe K/D horottamisee. Just olin tos pelaamas ni muutamal statsit tyylii 135-10 ja tämmöstä. Mitä järkee tommosessa on? Mun mielest tollasest pitäs antaa jo banaania tai jotain..

Pistin vähä viestii yhelle kaverille ni tulee vaa vastaukses et "olemme 6pro pelikaveria jotka tietää kuinka spawnrapee ja pitää hauskaa, ja olen melko ylpeä siitä että olen näin hyvä" jne. :D On siinä kans elämä jollain tyypeillä. Jakso ne siin pari-kolme roundii samaa touhuu nii kaua kunnes toi WMD-map oli käytössä.

Ei muuta.. Hermot tommosee menee saman tie, ei kannattais jäädä sekunniksaa jos näkee tommost jengii liikentees.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Ei muuta.. Hermot tommosee menee saman tie, ei kannattais jäädä sekunniksaa jos näkee tommost jengii liikentees.

Aivan oikein, jos näitä tyyppejä näkee, kannattaa vain kylmästi lähteä matsista. Jos jäät tuollaiseen matsiin niin todennäköisesti vain autat heitä K/D:n nostamisessa.
Ja eihän tuollaisen matsin pelaaminen ole loppujen lopuksi edes hauskaa enää. :rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Hokasin tuossa tänään pelatessani, että saan pelistä paljon enemmän iloa irti kun en keskity statseihin. (enkä mä ny meinaa tollasta demolition 501/8 kuten eräässä videossa oli) vaan niinku 15/3 jne tyyliä.
Oli paljo hauskempaa.

btw: itsestään selvä vinkki,
Junglessa.. kun tuo eräs silta siellä sivussa, missä on se kaivokin ennen sitä siltaa (suoraan menevää eikä sitä mapin koikki menevää).
Siltä samalta puolelta näät öljytynnyrin (punaisen tynnyrin) toisella puolella.. Kun siinä siltojen päässä on pientä taistelua niin kun vastustaja menee sinne tynnyrin puoleiseen sivuun lataamaan, niin ampukaa se tynnyri. Siitä oon ite saanut pari kertaa naurut ja tapot, :)
Toivottavasti ymmärsitte. Ja Havanassa olis yks nuuttispotti mutta en jaksa stooria vääntämään :rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Vieläkö riittää porukkaa servereillä? Tänään ajattelin pelin napata talteen, ei viittis yksin kartoilla pyöriä :)
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Kyllä pelaajia riittää mihin vuorokauden aikaan tahansa.. ja uusia pelaajia ripsottelee tasaiseen tahtiin mukaan.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Hokasin tuossa tänään pelatessani, että saan pelistä paljon enemmän iloa irti kun en keskity statseihin. (enkä mä ny meinaa tollasta demolition 501/8 kuten eräässä videossa oli) vaan niinku 15/3 jne tyyliä.
Oli paljo hauskempaa.

btw: itsestään selvä vinkki,
Junglessa.. kun tuo eräs silta siellä sivussa, missä on se kaivokin ennen sitä siltaa (suoraan menevää eikä sitä mapin koikki menevää).
Siltä samalta puolelta näät öljytynnyrin (punaisen tynnyrin) toisella puolella.. Kun siinä siltojen päässä on pientä taistelua niin kun vastustaja menee sinne tynnyrin puoleiseen sivuun lataamaan, niin ampukaa se tynnyri. Siitä oon ite saanut pari kertaa naurut ja tapot, :)
Toivottavasti ymmärsitte. Ja Havanassa olis yks nuuttispotti mutta en jaksa stooria vääntämään :rolleyes:

Noita räjähtäviä tynnyreitä nyt riittää, mutta tämän kyseisen vieressä sijaitsee spawni useimmissa pelimuodoissa. Tynnyriä ampumalla voi tappaa timmiläisen coressa. Onhan se hieman kusipäistä, mutta ainakin ite nautin siitä, varsinkin kun pelaa kaverin kanssa :D:D:D
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Ihmisten 3arc vois päivittää tosta ak74u:sta 10 kutia lippaasta veke niinku zombie modessaki on se jo parantais tätä aivan helvetisti. Ei vaa jaksa ymmärtää et miks siit otetaa tehoja pois ku rapid + extendet mags ei oo mahdollista ni se rajoittais ton käyttöä.:confused::confused:
 
Ylös Bottom