Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Onpa kiva ase tuo Rapid Fire AK74u. Itse en käytä, mutta tähän päätökseen tulin tässä viikon aikana. Varmaan 90% matseissa pelistä löytyy 3-6 tyyppiä, jotka sitä käyttää. Ja mikäs siinä, kun aika ylivoimainen on kohtaamistilanteissa.

Vaikka olenkin tämmöinen keskiverto rushaaja, niin sniputtajille tarkoitettu Scout Pro löytyy melkein joka classista. Tästä videosta se ajatus lähti:

[video=youtube;yyjFvdqNTc0]http://www.youtube.com/watch?v=yyjFvdqNTc0[/video]

Nykyään tuleekin tehtyä sillä tavalla, että muutaman tapon jälkeen otan aina aseen kuolleelta vihulta ja jatkan matkaa. Kätevämpää kuin lataaminen ja käytössä on jatkuvasti kaksi primary-asetta (lähes) täysin lippain.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Mulla oli joskus 2 prestigeä sitten käytössä tuo Scout Pro L96 kanssa, aina ennen NoScopea klikkasin tuplasti kolmioo ja hyvinhän tuo QS verrattuna sujui. Sen jälkeen jäi vahingossa classiin kun vaihdoin asetta ja tajusin kuinka hyvä tuo oikeasti on. Snipu + Semi / Burst kombo toimii myöskin mainiosti.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Gt: Areyounoob
Lvl: 50 15 th prestige
Ratio 1.45
Ja lempiklassina pidän Famasia Dual Magil tai Extendedeillä , perkkeinä Ghost Sleigh Of Hand ja Marathon. Ps. Saa lisäillä , peliseuraa vailla olen.:D
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Onpa kiva ase tuo Rapid Fire AK74u. Itse en käytä, mutta tähän päätökseen tulin tässä viikon aikana. Varmaan 90% matseissa pelistä löytyy 3-6 tyyppiä, jotka sitä käyttää. Ja mikäs siinä, kun aika ylivoimainen on kohtaamistilanteissa.

Vaikka olenkin tämmöinen keskiverto rushaaja, niin sniputtajille tarkoitettu Scout Pro löytyy melkein joka classista. Tästä videosta se ajatus lähti:

Nykyään tuleekin tehtyä sillä tavalla, että muutaman tapon jälkeen otan aina aseen kuolleelta vihulta ja jatkan matkaa. Kätevämpää kuin lataaminen ja käytössä on jatkuvasti kaksi primary-asetta (lähes) täysin lippain.

Ihan mielenkiintoinen taktiikka, itsekin joskus testannut tuota Scouttia assaulttien kanssa, mutten itse lämminnyt. Ilman omaa hostia (toisin kuin tuossa videossa...), on todella vaikea tappaa esim Famasilla näitä pikku-aksu rapid fire kavereita, jos ei ole SoH Pron antamaa nopeampaa ADS:ää.

EDIT: Meinaan siis sitä, että ainakin itse käytän SoH Prota sen nopeamman ADS:n takia, en nopeamman lataamisen takia.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Nyt on ollut peli lainassa kaverilta 2 viikkoa ja olen nyt lvl 49 loppupäässä.

Nykyinen käytetyin classini:

Famas+suppressor
Python+dualwield

Semtex, Flashbang, Tactical Insertion (Tai Motion Sensor, vaihtelee)

Hardline Pro, Sleight of Hand Pro, Ninja.

Killstreakkeina: Care Package, Chopper Gunner, Attack Dogs

Gunshipin saanut neljästi, mutta vaihdoin pois, koska ei sillä tee mitään esim. Summitissa.

Attack Dogsin laitoin eilen, niin kahdesti jo saanut. Myös Blackbirdin vaihdoin Shopper Gunner :D

Aika paljon tulee Host Migrationia, kun joku 512mt tyyppi Mexicosta pääsee hostiksi, niin kaikki tietää miten siinä käy.

Pelin huonoin mappi ehkä Crisis. Villasta en pidä kauheasti, mutta kyllä sekin menee joskus.

Puukko kyllä aika glitchinen, kun vihollinen monesti osuu 5m päästä. :F

Ostan kyllä nyt pelin omien kokemuksien perusteella.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Mitkään codit ei toimi. activisionin servut alhaalla. Joku vois tehä tohon etusivulle uutisen aiheesta?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Kauankohan serverit ovat alhaalla? :/ Noin kello 1 lakkasi toimimasta.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

No voi helevetti! Oltiin kavereiden kanssa menossa pelaamaan kuuden partylla, mutta kun on servut alhaalla niin sitten on.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Pelin huonoin mappi ehkä Crisis. Villasta en pidä kauheasti, mutta kyllä sekin menee joskus.

Minustakin juuri nänä kaksi mappia ovat huonoimmat. Villa on noista parempi, välillä sitä jaksaa, välillä ei. Crisis on kuraa. Kolmasosa kentästä on sitä rantaa, joka on kuin luotu taistelua varten, mutta sen puolen joukkueen spawni muuttuu siinä vaiheessa kun taistelu siirtyy edes lähelle koko paikkaa. Chopper gunnerit ja Gunshipit tekevät kamalaa jälkeä tuossa kentässä, ja kartan ulkonäkökin on karkeasti sanottuna ruma.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Kyllä ainakin vielä puolituntia sitten pelitti ihan mukavasti, kun kaverin kanssa pelailtiin.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Kyllä ainakin vielä puolituntia sitten pelitti ihan mukavasti, kun kaverin kanssa pelailtiin.
Alko toimii hetki ton viestin jälkeen. Oli ilmeisesti hetken seis ja just satuin silloin paikalle. Nyt pysyny pystyssä kyllä.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Minustakin juuri nänä kaksi mappia ovat huonoimmat. Villa on noista parempi, välillä sitä jaksaa, välillä ei. Crisis on kuraa. Kolmasosa kentästä on sitä rantaa, joka on kuin luotu taistelua varten, mutta sen puolen joukkueen spawni muuttuu siinä vaiheessa kun taistelu siirtyy edes lähelle koko paikkaa. Chopper gunnerit ja Gunshipit tekevät kamalaa jälkeä tuossa kentässä, ja kartan ulkonäkökin on karkeasti sanottuna ruma.

Aika jännä..itestä taas nuo Villa ja Crisis on yksiä suosikki kenttiä. Loistavia kenttiä käyttää assault riflejä, kun on vähän etäisyyttäkin. Huonoimmat taas ylivoimaisesti ovat Hanoi (ei näy spyplanet pimeältä taivaalta) ja Havana (spawn trapit ja ahtaat käytävät jotka suosii SMG:tä).
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Aamupäivää! Kertokaas mitä perkkejä kannattaa käyttää kun sniputtaa? Kaikki perkit on PRO. Itse olen käyttänyt Ghost, Scout, Hacker



(50 VIESTII!)
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Ghost, Hardened ja Hacker.. tai Ghost SOH ja Hacker, riippuu käytätkö Extended Magsei vai Variable Zoomia :)
 
Ylös Bottom