Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops

Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Tuhannesti kiitoksia poijuty! En ois kyl ite hokannu tota. Oon usein nähny kun oma jermu potkasee tota tynnyriä. Eipä osannu yhdistää muutamaa asiaa toisiinsa. En viitti spoilaa jos joku haluaa kokeilla Khe Sanhia veteranilla. :)
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Olen kuullut, että emblem pysyy prestigen jälkeen. Tarkoittaako se vain sitä luotua kuvaa vai myös ostettuja layereita, kuvia ja taustoja?

Kaikki layerit, taustat sun muut roinat emblemin luomiseen liittyen jää, kaikki muu sitten lähteekin.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Mitä tarkoitat että "mahdottomia"? Itselläni on reilusti yli puolet noista perkeistä auki, eikä minusta yhdessäkään ole mitenkään mahdotonta tehtävää. Paljon järkevämmin tuo on toteutettu kuin aikaisemmin.

Olen samaa mieltä, että tämä uusi tapa ansaita properkit on ihan mielenkiintoinen. Osa niistä vaatimuksista on kyllä vähän typeriä. Esim flackjacketin "heitä kranatteja takaisin" on melko vaikea tehdä kun 90% porukoista on stickyt käytössä. Ne ketkä taas käyttävät tavallisia kranatteja harvemmin heittävät niitä suoraan, vaan kokkailevat ne sen verran hyvin ettei niitä pysty poimia.

Pelimuotojen pakotettu pelaaminen on myös hieman typerää. Ainakin marathonpron saaminen on ollut aika tuskan takana :/
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Tulipahan äsken äijä vastaan...
Pelattiin WMD:ssä headquarterssia, äijä veti 86-14. Noh ei siinä mitään, olin tossa mapissa sitä vastassa ja alko hieman vtuttamaan. Pääsin seuraavaan samalle puolelle ja spectasin sitä aika pitkään.

Nimi jigallo264

Vastapuolella:
- poimi helposti 2vs1 tilanteet, aina juuri oikea määrä kuteja ja siirto toiseen ukkoon
- ties tasan tarkkaan kaikki spawnipaikat ja raiskas niitä huolella


Samalla puolella:
- tähtääminen varmistettu myös spectaamalla
- keräs scavengerilla lisää kässyjä vaikka perk 1 oli lightweight

Laitoin välittömästi reportin ukosta, varmaankin käytössä FragFX ja keksinyt jonkun perk glitchin tms...
Ei siinä tähtäämisessä mitään, mutta tuo scavengeri ja spawnien horottaminen pisti vihaks:mad:
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

- keräs scavengerilla lisää kässyjä vaikka perk 1 oli lightweight
Peli näyttää usein ihan väärät perkit kun spectaat. Kavereilta usein kysynyt, että miksi sulla kuuluu askeleet vaikka spectatessa sanoo että Ninja olis käytössä, niin ei siellä Ninjaa käytössä ole.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Itse tuli eilen heitettyä 124-62 Nuketownissa HS10 Akimboilla.
Sainpahan itselle uuden "eniten tappoja pelissä recordin."
Vielä CoD4 eniten tappoja yhden matsin aikana taisi olla 113.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Tulipahan äsken äijä vastaan...
Pelattiin WMD:ssä headquarterssia, äijä veti 86-14. Noh ei siinä mitään, olin tossa mapissa sitä vastassa ja alko hieman vtuttamaan. Pääsin seuraavaan samalle puolelle ja spectasin sitä aika pitkään.

Nimi jigallo264

Vastapuolella:
- poimi helposti 2vs1 tilanteet, aina juuri oikea määrä kuteja ja siirto toiseen ukkoon
- ties tasan tarkkaan kaikki spawnipaikat ja raiskas niitä huolella

Ja itse en näe mitään harmia frägistä. Sen kun käyttävät jos haluaavat.

Samalla puolella:
- tähtääminen varmistettu myös spectaamalla
- keräs scavengerilla lisää kässyjä vaikka perk 1 oli lightweight

Laitoin välittömästi reportin ukosta, varmaankin käytössä FragFX ja keksinyt jonkun perk glitchin tms...
Ei siinä tähtäämisessä mitään, mutta tuo scavengeri ja spawnien horottaminen pisti vihaks:mad:

Melko säälittävää reportata pelaaja vain sen takia, koska hän sattui olemaan hyvä pelaaja. Ei näin. Ja sillo oli käytössä scavenger eikä lightweitiä. Kun spectaat jotain, niin se näyttää edellisen killcamin perkit.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Melko säälittävää reportata pelaaja vain sen takia, koska hän sattui olemaan hyvä pelaaja. Ei näin. Ja sillo oli käytössä scavenger eikä lightweitiä. Kun spectaat jotain, niin se näyttää edellisen killcamin perkit.

Itse kans miettiny ihan samaa, että kuinkakohan monta reporttia jo lähtenyt ragettavilta espanjanlaisilta meikäläisten niskaan..Toivottavasti Treyn poppoo osaa suhtautua näihin vääriin reportteihin asiaankuuluvalla tavalla! Pathcia näihin spectaus ominaisuuksiin varmaan pian tulossa..
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

aina juuri oikea määrä kuteja ja siirto toiseen ukkoon
Modern Combatissa tohon oppi nopeesti. Viisi napsahdusta viholliseen ja siirto. Auta armias kun joku spongesi ja ei kuollut sarjaan.

Jokohan huomenna tulisi uusi konsoli, pääsee taas respaa raiskaamaan.

Ihme kitinää tuolla virallisella foorumilla.

Lagaa - Itse en huomaa mitään eroa muihin fps peleihin.
Framet tippuu - Ainoastaan kun hostaa
Sniputus ei toimi - pikakiiikarimiehet itkevät kun eivät saa enää käyttää exploittia

Suurin osa varmaan niitä että on joutunut huolella "owned" ja sitten mennään heti itkemään että peli on rikki.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Mahtaakohan Prestigellä aueta mitä pelimuotoja ?
Nuo gungamet, ja muut erikoisuudet ovat ilmeisesti vaan vain Wagerissa ? :(
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Miten ton pentagonin saa pelattavkasi zombie modessa, tiedän kaikki nää, että noustaan tuolista ja laitetaan tietokoneeseen koodia yms, mutta kun se ei anna sitä youtube videoista tuttua "cheat enable" vaan jonkun hiton "password" saako sen passwordin campaignin lopussa vai onko se joku looginen jonka kaikki muut paitsi minä tiedän? Auttakaa miestä mäessä, kiitos etukäteen kaikille vastanneille.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Tuhannesti kiitoksia poijuty! En ois kyl ite hokannu tota. Oon usein nähny kun oma jermu potkasee tota tynnyriä. Eipä osannu yhdistää muutamaa asiaa toisiinsa. En viitti spoilaa jos joku haluaa kokeilla Khe Sanhia veteranilla. :)

Itse en tommosta hommaa edes ole huomannut, vaikka Veteranilla ton kohdan olen jo mennyt läpi. Haastava se on kyllä ei siitä pääse yli eikä ympäri, muttei ihan mahdotonkaan. Jotenki tuntuu että vielä vaikeempi on se missioni missä hypitään siellä katoilla kun ympärillä salamoi ja vettä tulee esterin perseestä. Siinä missionis tuli kuoltuu enemmän ku missää muussa enkä oikee ymmärrä miten se niin vaikee loppu peleis oli.

On toi veteranil pelaaminen kyl semmosta shittii joskus kun tekoälyvihut ampuilee jo ennen ku kurkkaan jostain kiven takaa. Ei vedä vertoi kuitenkaan WaW:n veteran -tasolle jota en parii missionii pidemmälle pelannu.

Miten ton pentagonin saa pelattavkasi zombie modessa

Lukekaa edellisiä viestejä! Kertaen vielä että campaignin vedettyä saat toisen mapin auki ja se Dead Ops Arcade saadaan siltä tietokoneelta. http://www.youtube.com/watch?v=hBQ444cAXAA siitä vielä..
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Miten ton pentagonin saa pelattavkasi zombie modessa, tiedän kaikki nää, että noustaan tuolista ja laitetaan tietokoneeseen koodia yms, mutta kun se ei anna sitä youtube videoista tuttua "cheat enable" vaan jonkun hiton "password" saako sen passwordin campaignin lopussa vai onko se joku looginen jonka kaikki muut paitsi minä tiedän? Auttakaa miestä mäessä, kiitos etukäteen kaikille vastanneille.

Kokeilin tänään sitä koodia siihen tietokoneeseen ja kyllä se minulla toimi. Yksinpeliä en ole loppuun asti vielä pelannut.

Laitatko koodin siihen tietokoneeseen varmasti oikein?

Tällä koodilla pitäisi aueta:
3arc unlock - a cheat code which unlocks Zork mode, Dead Ops Arcade mode the Zombies map "Five" and all the single player missions.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Siis tämä 'Zork' on myös joku oma ihme mini-peli? :D Eli tolle tietokoneelle kirjotellaan kaikkee rändömshittiä ja siitä tulee jotain pojoja? "Go West", "Get Egg".. wut?

YouTube - Black Ops Secret Mini-Game: Zork

Ja tosiaa trophy pitäis tulla tosta kun laittaa 'Zork' sille tietokoneelle... Koht testaamaa.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Siis tämä 'Zork' on myös joku oma ihme mini-peli? :D Eli tolle tietokoneelle kirjotellaan kaikkee rändömshittiä ja siitä tulee jotain pojoja? "Go West", "Get Egg".. wut?

YouTube - Black Ops Secret Mini-Game: Zork

Ja tosiaa trophy pitäis tulla tosta kun laittaa 'Zork' sille tietokoneelle... Koht testaamaa.

Mikä on Zork mode?

Tuossa videolla näkyy, mikä tuo Zork mode on. Ei kyllä vois vähempää kiinnostaa. :D

Täältä löytyy lisää käyttäjätunnuksia ja salasanoja siihen tietokoneeseen.
http://callofduty.wikia.com/wiki/Central_Intelligence_Agency_Data_system
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Sniputus ei toimi - pikakiiikarimiehet itkevät kun eivät saa enää käyttää exploittia

Jotain perusteluita miksi tuo on exploittia? Se että joku on vaan nopeempi ja parempi vai? Voithan sä itsekin ottaa sen snipun ja...
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Siis tämä 'Zork' on myös joku oma ihme mini-peli? :D Eli tolle tietokoneelle kirjotellaan kaikkee rändömshittiä ja siitä tulee jotain pojoja? "Go West", "Get Egg".. wut?

YouTube - Black Ops Secret Mini-Game: Zork

Ja tosiaa trophy pitäis tulla tosta kun laittaa 'Zork' sille tietokoneelle... Koht testaamaa.

Zork on teksti pohjainen seikkailupeli vuodelta 1980 ja on tuossa ihan kokonaisuudessaan. Jostain luin että tukisi myös usb näppistä ettei tartte sillä virtuaali näppiksellä pelata jos kiinnostaa. Itseäni tuo kiinnostaisi, mutta siihen en ole löytänyt vastausta, että voiko siinä tallentaa vai ei. Pelissä kun on helppo päästä hengestään jos tekee jotain väärin.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Nyt olen pelannut netissä itseni muistaakseni 42lvl. Tunteja takana ehkä +20 ja yhtä ainuttakaan Suomalaista ei ole vielä vastaan tullut!!! Onko Suomalaiset sen verran persaukista porukkaa, että ei ole rahaa ostaa tätä vai mistä tuo johtuu? Kyllä tämän pelin kanssa on monta kertaa hermot mennyt laagin takia :mad: Tänään pelasin snipulla ja ammuin paikallaan olevaa vihollista 3 kertaa keskelle ruumista jonka jälkeen tämä meni pari askelta sivulle ja ampui minua päähän :rolleyes: Lagi ehkä 3 sek. Kaikki kaksintaistelut häviän 100-0. Kyllä pitäisi kiireesti tulla jotain lagi päivitystä tai monelta peli varmasti menee laatikon pohjalle.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Pliidu auttakee mäessä. Mitä näissä pitää tehdä.

1. Ghost Pro: Destroy 30 aircraft with any non killstreak launcher. Olen saanut 11/30. Mitä Tässä pitää tehdä?

2. Hardline Pro: Share 10 killstreak reward crates with teammates. Tähän asti 3/10. Mitä tässä?
 
Ylös Bottom