Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops

Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Pliidu auttakee mäessä. Mitä näissä pitää tehdä.

1. Ghost Pro: Destroy 30 aircraft with any non killstreak launcher. Olen saanut 11/30. Mitä Tässä pitää tehdä?

2. Hardline Pro: Share 10 killstreak reward crates with teammates. Tähän asti 3/10. Mitä tässä?

1. vedät singolla shitiks uav/chopperit jne
2. annat tiimikaverin ottaa sun care packagen
Miksi pelaat jos et ymmärrä?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Pliidu auttakee mäessä. Mitä näissä pitää tehdä.

1. Ghost Pro: Destroy 30 aircraft with any non killstreak launcher. Olen saanut 11/30. Mitä Tässä pitää tehdä?

2. Hardline Pro: Share 10 killstreak reward crates with teammates. Tähän asti 3/10. Mitä tässä?

1. Ammut 30 helikopteria/spy planea Lawilla tai Stralilla. (Ei valkyriellä tai grim reaperilla)

2.Heität esim. Care Packagen ja annat oman puolulaisen ottaa sen.

Toivottavasti auttoi

E:Tuppis kerkes eka :p
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Modern Combatissa tohon oppi nopeesti. Viisi napsahdusta viholliseen ja siirto. Auta armias kun joku spongesi ja ei kuollut sarjaan.

Jokohan huomenna tulisi uusi konsoli, pääsee taas respaa raiskaamaan.

Ihme kitinää tuolla virallisella foorumilla.

Lagaa - Itse en huomaa mitään eroa muihin fps peleihin.
Framet tippuu - Ainoastaan kun hostaa
Sniputus ei toimi - pikakiiikarimiehet itkevät kun eivät saa enää käyttää exploittia

Suurin osa varmaan niitä että on joutunut huolella "owned" ja sitten mennään heti itkemään että peli on rikki.

Missä hel**tin Modern Combatissa? Siinä pleikkari kakkosen vai? Ei se mitään jos sen jälkeen et oo muita fps pelejä pelannu. Silloin voin jopa hieman ymmärtää sinua kun et joko käsitä tai et vaan halua käsittää... TÄÄ PELI ON OSALLA PELAAJISTA IHAN OIKEASTI AIVAN TAJUTTOMAN LAGINEN PAS*A. Oon pelannu näitä COD-sarjan pelejä yli 60 päivää onlinessa ja uskon tietäväni mitä tarkoittaa kun viholliset warppaa ja oma ruutu nykii ihan törkeesti.

Nii silloinhan sitä on vaan niin "owned" automaattisesti!? Pitää sit vissiin opetella pelaa niin loppuu nykiminen. Huoh... oikeesti, mistä näitä ministereitä oikein sikiää?????? :mad:
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Melko säälittävää reportata pelaaja vain sen takia, koska hän sattui olemaan hyvä pelaaja. Ei näin. Ja sillo oli käytössä scavenger eikä lightweitiä. Kun spectaat jotain, niin se näyttää edellisen killcamin perkit.

No vatustako mä tommosta tiedän että näyttää edelliset perkit...
Ja enhän mä reporttaa jos otan joltakin turpaan satanolla, kaikki mainitsemani asiat yhdistettynä oikeutti mun mielestä laittamaan sen.

Se varmaan saa bannin mun takia:rolleyes:


"Melko säälittävää". Voi ristus :D
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

1. vedät singolla shitiks uav/chopperit jne
2. annat tiimikaverin ottaa sun care packagen
Miksi pelaat jos et ymmärrä?

" miks pelaat jos et ymmärrä?" Voi V***U. Teet kaiken vain minkä ymmärrät?:rolleyes:

Ja halusin vai tarkistaa, koska tähän asti olen tiputtanut kahdella eri launcherilla (LaW/STRELA) yli 100 uav/chopper/carepaggage heliä ja ei vaan nouse 11/30 ylöspäin. Menee hermot
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Modern Combatissa tohon oppi nopeesti. Viisi napsahdusta viholliseen ja siirto. Auta armias kun joku spongesi ja ei kuollut sarjaan.

Jokohan huomenna tulisi uusi konsoli, pääsee taas respaa raiskaamaan.

Ihme kitinää tuolla virallisella foorumilla.

Lagaa - Itse en huomaa mitään eroa muihin fps peleihin.
Framet tippuu - Ainoastaan kun hostaa
Sniputus ei toimi - pikakiiikarimiehet itkevät kun eivät saa enää käyttää exploittia

Suurin osa varmaan niitä että on joutunut huolella "owned" ja sitten mennään heti itkemään että peli on rikki.
Ei hitto. Sen mitä täällä foorumilla olen pyörinyt, olen pitänyt sinua ihan täyspäisenä tyyppinä. Mutta juuri todistit että et ole.

Luuletko oikeasti että jengi valittaa noin vtusti jos peli toimisi niinkuin pitää? Peli on ittellä ollu about 90% täyttä paskaa. Yli 1 sek myöhässä kokoajan. 2 kertaa taas ittellä selkeä linjaetu että vihut ei 1vs.1 tilanteissa ehtiny ampua muhun kutiakaan.

Ja jos viittisit koittaa niitä snipuja niin tietäisit miksi niistä valitetaan. Se on hyvä että quickscopetus, jos ei nyt kokonaan saatu pois, niin ainakin vaikeutu huomattavasti. Mutta samalla normaali sniputtaminenkin vaikeutui liikaa. Varsinkin kun kartat on mitä on.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

" miks pelaat jos et ymmärrä?" Voi V***U. Teet kaiken vain minkä ymmärrät?:rolleyes:

Ja halusin vai tarkistaa, koska tähän asti olen tiputtanut kahdella eri launcherilla (LaW/STRELA) yli 100 uav/chopper/carepaggage heliä ja ei vaan nouse 11/30 ylöspäin. Menee hermot

Pitää olla se perkki käytössä! Eli tässä tapauksessa Ghost!
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

" miks pelaat jos et ymmärrä?" Voi V***U. Teet kaiken vain minkä ymmärrät?:rolleyes:

Ja halusin vai tarkistaa, koska tähän asti olen tiputtanut kahdella eri launcherilla (LaW/STRELA) yli 100 uav/chopper/carepaggage heliä ja ei vaan nouse 11/30 ylöspäin. Menee hermot

Niin ja vielä lisään edellisten heebojen vastauksiin että Millä tahansa aseella mikä ei ole killstreakilla hankittu, niin nuo tuhotut kopukoiden määrät lisääntyvät JA sulla pitäis kai olla ghost perk käytössä silloin.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Niin ja vielä lisään edellisten heebojen vastauksiin että Millä tahansa aseella mikä ei ole killstreakilla hankittu, niin nuo tuhotut kopukoiden määrät lisääntyvät JA sulla pitäis kai olla ghost perk käytössä silloin.

AllSprite. Kiitos asiallisemmasta vastauksesta. Taisi olla tosiaan toinen perkki käytössä.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Riidat poikki, pöllöt huhuilee päivityksestä perjantaille.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

No vatustako mä tommosta tiedän että näyttää edelliset perkit...
Ja enhän mä reporttaa jos otan joltakin turpaan satanolla, kaikki mainitsemani asiat yhdistettynä oikeutti mun mielestä laittamaan sen.

Se varmaan saa bannin mun takia:rolleyes:


"Melko säälittävää". Voi ristus :D

LoL! Jos joku saa bannia niin sinä. Aiheettomista reporteista voi tulla reportaajalle rangaistuksia.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

LoL! Jos joku saa bannia niin sinä. Aiheettomista reporteista voi tulla reportaajalle rangaistuksia.
Jep, ei tuolla ketään bannata vain jonkun sanan takia, aiheettomien raportin tekijöitä tiedetään kyllä bannatun.

Reilu meininki, kun ei pärjää kunnon taistossa, niin laitetaan rapsa perään :D
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Jep, ei tuolla ketään bannata vain jonkun sanan takia, aiheettomien raportin tekijöitä tiedetään kyllä bannatun.

Reilu meininki, kun ei pärjää kunnon taistossa, niin laitetaan rapsa perään :D

Eihän siitä voi tulla bänniä, jos reporttaa pelaajan, eikä vain satu tietämään, että perkit heittelee spectauksessa? :O

Onko ne upgrade bulletit hyviä zombi-modessa? Saako niitä kaikkiin aseisiin? Mitä asetta kannattaa käyttää, jonka saa ostettua seinästä, jos haluaa päästä yli level 20?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa kun lukee näitä viimeisimpiä viestejä. Kaikkia sitä löytyy näköjään täältäkin.

Ensinnäkin rattipaa: Mitä vattua sä tuut tänne kirjoittelemaan sillä tavalla, niin kuin nuo valitukset/puheet lagista olisivat täysin semmoisten puheita, jotka eivät pärjää pelissä!? Mulla on kaverilistalla noin 70 kaveria joista 60 on CoD-peleistä tutuksi tulleita (CoD4--> BOps). Eli todellakin voi sanoa että CoD-veteraaneja ovat. Jos sitä lagia ei kerta ole, niin sitten yli 50 kaveriani kuudestakymmenestä taitaa valehdella? Kun selaa näiden kommentteja, niin siellä lukee järkiään että "LAGAAAAA", "Nyk nyk" jne. :rolleyes: Mulla peli lagasi kans aivan hemmetisti parina ensimmäisenä päivänä, mutta sitten se helpotti. (Tänään kyllä taas lagasi enemmän mitä viime päivinä)

Jos sulla se peli kerta toimii loistavasti, mee pelaamaan sitä äläkä tuu tänne itkemään muiden itkemisistä. Ihan aiheellista valittaa pelistä joista on maksanut monta kymppiä eikä se sitten toimikaan niin kuin pitäisi! :mad: No tulipa tämäkin nyt kirjoitettua, PEACE!

Ja eikö noihin toisten lähettämiin kysymyksiin voi kans vastata ihan asiallisesti, eikä olla heti sillä asenteella, että "älä stna pelaa jos et ymmärrä". :rolleyes:

Ei tuosta tahattomasta reportaamisesta mitään rangaistusta tule. Esim. jos pelissäkin kuolee ja katsoo killcamin, ne vastustajan käyttämät perkit jää näkymään kaikille oman tiimiläisille. (eli jos vaikka S&D:ssä kuolee vihulle, jolla on käytössä lightweight-sleight of hand-maraton, niin se jää näkymään myös oman tiimiläiselle, jolla oikeasti voi olla ihan muut perkit käytössä)
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Ja äkkiä puheenaiheen vaihtoa ennen kuin asevarustelu siirtyy ulkomaailmaan :D

Kuten aikaisemmin täällä jo mietittiin, että miksei pystytä valitsemaan haluttua karttaa (kunnolla), niin tietääkös kukaan onko tällainen mahdolllisuus mahdollisesti tulossa? Onko se realistista siis?

Btw. Itsellä lagaaminen vähentynyt HIEMAN parin päivän sisällä, mutta luottaa ei kai vielä sovi ;)
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Nyt on saapunut uusi päivitys, toivotaan että korjais tuon lagin kohalleen ainakin :)
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Päivityksen mukana ainakin askeleet ja pommin plant/defuse äänet tuli toimintaan, ja toimii vielä jopa hyvinki. Lagin vähentymisestä en osaa sanoa ku itsellä ei ole sitä ongelmaa ollutkaan.

Edit: Edellistä mappia ei myöskään voi enää votea.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Saisivat korjata myös noi singot. Niillä ei oikeasti tee yhtään mitään ellei ammu ilmatukea alas. Kerrankin LAWilla ammuin sinne erääseen torniin "ampumaradalla", mikä sen mapin nimi olikaan, ja hitmarker sieltä tuli vaikka etäisyyttä räjähteen ja kohteen välillä oli alle puoli metriä...
Tuubit ovat kyllä ihan hyvin balancessa, ei siinä mitään.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Jotain perusteluita miksi tuo on exploittia? Se että joku on vaan nopeempi ja parempi vai? Voithan sä itsekin ottaa sen snipun ja...

Se käytti sitä tähtäysavustusta hyödyksi.
Samoin toimi WaWissa pulttilukot.
Jos ase oli suunnattu vihollisen suuntaan, auto-aim veti tähtäimen kiinni kohteeseen ja snipujen teho riitti yhden kuulan tappoon. Tuossahan ei tarvinnut tähdätä itse ollenkaan oikealla etäisyyydellä.
Killzone2:ssa ennen patchia kaikki aseet toimi noin. L1 R1 rämpytys oli aivan puhdasta aim bottaamista.

Mun puolestani kyllä Black Opsissa voitaisiin nostaa sitä scopen silmälle tuonti nopeutta ja lisätä tarkkuuttaa scopeen niin, että se ei vetä ristikosta ohi. Mutta vain siinä tapauksessa, että snipusta otetaan kaikki tähtäysavustus pois.


Travo ja muuta jotka käynnistivät lähes hyökkäyksen :D
Ymmärrän kyllä, että korpeaa jos teillä peli ei toimi niin, kuin muut sarjan pelit. Mutta kun mulla itsellä on kaikki CoD sarjan tuotokset toimineet ihan samalla tavalla. Melko usein 1vs1 tilanteessa saa laskea tuhannen kuulaa ja sitten katsoa killcamista etten ole ehtiny ampua ensimmäistäkään.
MW2 oli mielestäni pahin näissä jutuissa. Jotkut taas sanovat että hostilla on etu peleissä. Mulla se aiheuttaa aivan järjetöntä lagimista varsinkin jos sinne tulee tyyppejä huonolla pingillä. Voipi olla että tämä käyttämäni verkko (toas-net) vaikuttaa jotenkin ratkaisevalla tavalla. Ainakin täällä on kuormaa aivan julmetusti ja palomuuriviritelmä ennen varsinaista internettiä.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

... varmaankin käytössä FragFX ja keksinyt jonkun perk glitchin tms...
Ei siinä tähtäämisessä mitään, mutta tuo scavengeri ja spawnien horottaminen pisti vihaks:mad:[/QUOTE]

Ei varmasti käytössä FragFX:sää jos noin hyvin meni...Itse käytin ko. kapistusta aika pitkään, MAG:ssä, Moh:ssa ja BF:BC 2:ssa, kun oletin olevani aivan paska padilla. No kokeilin huvikseni padia kun olin pari päivää pelannut BO:sia, ja kas K/D-ratio lähti nousuun...ei se vieläkään hyvä ole, olen kuitenkin ilmeisen paska. Mutta totuus on se että FragFX:n hiiri on susipaska ja aim assist jeesaa niin paljon padilla etten enää vaihda takas...
 
Ylös Bottom