Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops

Vastaus: Lisää avautumista

Tuskinpa pleikan mallilla on mitään väliä. Itellä Slimi ja lagaa ja bugaa niin keleesti. Jäätyny ainakin 3 kertaa ettei ole auttanu kun napista sulkea koko toosa. Enkä ole tätä edes paljoa ehtinyt pelailla (lvl 24).
Mulla myös Slim (se uusin 2503) peli ei oo kertaakaan jäätynyt ja lagia en ole huomannut. Paitsi välittömästi julkaisun jälkeen, silloin porukka tappoi välillä vaikka olit itse jo juossut nurkan taakse. Ei kait tässä mitään "Kaartuvat Luodit" perkkiäkään ole... :p

Sen sijaan noita "Connection Interrupted" (se töpselin kuva), "Lobby Closed", "Migrating Hosts" yms. tuntuu esiintyvän aika runsaasti yhä, ehkä 80% tapauksista peli toipuu siitä ja homma jatkuu, se 20% sitten napsahtaa poikki ja saa mennä uudelleen etsimään peliseuraa.

Veikkaisin että alkukankeutta vielä palvelimissa kun ei tuommoisia ongelmia ole minkään muun pelin kanssa ollut koskaan.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Olipas taas pelit. Varmaan 8:ssa perättäisessä pelissä töpselin kuva ja pelit poikki.:eek: Ennemmin ei ole noin kovaa nykinyt pelaaminen kuin tänään.
Ihan mukavaa vaihtelua tämä peli tuohon bc2:seen. Aivan erilailla täytyy tätä pelata että, hengissä selviää edes hetken.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Olipas taas pelit. Varmaan 8:ssa perättäisessä pelissä töpselin kuva ja pelit poikki.:eek: Ennemmin ei ole noin kovaa nykinyt pelaaminen kuin tänään.
Ihan mukavaa vaihtelua tämä peli tuohon bc2:seen. Aivan erilailla täytyy tätä pelata että, hengissä selviää edes hetken.

Mulla ei oo käynyt noin varmaan kun pari kertaa kokonaisuudessaan ja tänään ei oo tökkässyt sekunnin vertaa :O
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Minkähän takia tästä pelistä piti poistaa stoppari.

Kokeilin eilen HC free for all muotoa ja siellä porukat tippuivat suunnilleen samaan tapaan mitä ne tippuivat stopparin kanssa mw2. Tuli oikeasti ikävä sitä stopparia, kun palasin takaisin normipuolelle...

Olisin luultavasti jäänyt sinne HC puolelle mikäli siellä ei olisi sitä typerää odottelua kuoleman jälkeen. Odottelun takia kukaan ei uskaltanut liikkua mihinkään ja tästä syystä jopa nuke townissa meinasi loppu aika kesken.
 
Vastaus: Lisää avautumista

Tuskinpa pleikan mallilla on mitään väliä. Itellä Slimi ja lagaa ja bugaa niin keleesti. Jäätyny ainakin 3 kertaa ettei ole auttanu kun napista sulkea koko toosa. Enkä ole tätä edes paljoa ehtinyt pelailla (lvl 24).

Itsellä takana 25tuntia, 39lvl, kone kaatunut ainakin 15krt. :( En tiedä, että korjasivatko tuota lainkaan uudessa päivityksessä.. ? :/
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Pääseekös ihmiset peliin? Allekirjoittaneella sanoo että serverit down?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Pääseekös ihmiset peliin? Allekirjoittaneella sanoo että serverit down?

Samaa se mullaki sanoi välillä ja sit kun löysi jonku pelin niin latas sitä joku 5 min ja peli pysyi pystyssä sen max 5 min. luovuin toivosta tältä päivältä ja luovutin television emännän käyttöön ja painelen tästä olut kaupoille. Juodaan sitte suruun:D
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Auttakaa nyt pliiss :DD Mitä ne upgrade bulletit on zombi modessa? Tai siis, parempiahan luoteja, mutta onko niistä hyötyä ja miten niitä voi ostaa, kun jos on tarpeeksi rahaa se ukko ostaa ne normiluodit.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Jos viitsisit lukea sivua ylöspäin, olisit huomannut tällaisen..

Kyllä minä tuon huomasin mutta oletin logatessani sisään ENNEN kuutta että homma pelittäis. No ei voi mitään. Näillä mennään sano Virmanen.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Ei he**etti... Sain tiistaina tän pelin ja on aina tähän päivään saakka toiminu melkein kokonaan ilman lagia, mutta kun latasin ton 1.3 patchin, ni johan alko lagailee :mad:
Voi kyllä olla sattumaaki :rolleyes:
Hyvä peli tää on joka tapauksessa. Jotenki paljon hauskempi opetella käyttää eri aseita ku niissä on paljon suurempia eroja ku mw2:ssa ja rekyyli on kanssa hyvä juttu ;)
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Olipas taas pelit. Varmaan 8:ssa perättäisessä pelissä töpselin kuva ja pelit poikki.:eek: Ennemmin ei ole noin kovaa nykinyt pelaaminen kuin tänään

Joo mulla just sama homma. Peli lagasi lähes samaan malliin kuin julkaisun jälkeisenä parina päivänä! :eek: En tiedä vaikuttiko tuo patchi, mutta ei oo moneen päivään näin pahasti nykinyt. :( Kyllä tuo syö peli-iloa niin helvetisti, kun sama miten pelaa ja ampuu, niin vastustajaan ei muka osu yksikään luoti, kun taas itse tippuu parista hassusta kudista.. :(
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Mä en ymmärrä että miksi H*elvetissä tohon ghostin pro perkkiin on pitänyt laittaa "destroy one sentrygun" kun kukaan ei edes käytä sitä. :mad:

Kerran joku sai sen ja olin metrinpäässä sen takana puukkottamassa, kunnes joku ampuu. Sitten se olikin siirretty jo muualle ja ammutu toosaksi prkl
 
Joo mulla just sama homma. Peli lagasi lähes samaan malliin kuin julkaisun jälkeisenä parina päivänä! :eek: En tiedä vaikuttiko tuo patchi, mutta ei oo moneen päivään näin pahasti nykinyt. :( Kyllä tuo syö peli-iloa niin helvetisti, kun sama miten pelaa ja ampuu, niin vastustajaan ei muka osu yksikään luoti, kun taas itse tippuu parista hassusta kudista.. :(

Joo sama homma itellä. Loppu kiinnostus heti pelat onlines. Lippaallisen ehtisin tyhjentää vihuun ja kuoltuani sen killcamissa en edes ampunu kertaakaan. Aseena ak74 u rapid fire lisänä ei kauaa mene ku lipas tyhjä..
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Mä en ymmärrä että miksi H*elvetissä tohon ghostin pro perkkiin on pitänyt laittaa "destroy one sentrygun" kun kukaan ei edes käytä sitä. :mad:

Kerran joku sai sen ja olin metrinpäässä sen takana puukkottamassa, kunnes joku ampuu. Sitten se olikin siirretty jo muualle ja ammutu toosaksi prkl

Joo tuo ärsyttää meikäläistäkin. Oon tosin pari kertaa onnistunut tuhoamaan sentryn, mutta pientä onnea ja kärsivällisyyttä se vaatii. Niiden helikoptereiden tuhoamiseenkin menee aika paljon aikaa. Aika hölmöä, että tiettyjen challengejen tekeminen on riippuvainen muista pelaajista.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Ei he**etti... Sain tiistaina tän pelin ja on aina tähän päivään saakka toiminu melkein kokonaan ilman lagia, mutta kun latasin ton 1.3 patchin, ni johan alko lagailee :mad:
Voi kyllä olla sattumaaki :rolleyes:
Hyvä peli tää on joka tapauksessa. Jotenki paljon hauskempi opetella käyttää eri aseita ku niissä on paljon suurempia eroja ku mw2:ssa ja rekyyli on kanssa hyvä juttu ;)

Joo kaveri sano samaa että ei lagannu enne mut tänää alko lagaa.. Mulle kävi toistepäin, lagas iltapäivisin kokoajan, mutta nyt ei enää ees sillo :)
 
Ylös Bottom