Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops

Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Nyt taas päivällä toimi ihan hyvin eikä lagannut yhtään. Mutta jostain kumman syystä aika usein tahtoo tulla noita "connection interrupted" ilmoituksia jne. :confused:
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

jostain kumman syystä aika usein tahtoo tulla noita "connection interrupted" ilmoituksia

SD:tä ja dominationia pelatessa ei tuu noita hirveen usein mutta ground waria en oo yhtään matsia saanut pelattua loppuun asti noiden takia.. :confused:
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Host ragequittaa ja vetäsee piuhat irti ettei tule tappiota sarakkeeseen. Näin on asian laita 80% connection erroreista.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

SD:tä ja dominationia pelatessa ei tuu noita hirveen usein mutta ground waria en oo yhtään matsia saanut pelattua loppuun asti noiden takia.. :confused:

Joo huomasin kyl että Dominationissa pysyy partyn kans paljon paremmin eikä noita "connection interrupted" ilmoituksiakaan tainnut tulla yhtään.. S&D oli eilen ainaki semmosta kuraa ettei tosikaan. Yhden rundin aikana kolmesti vaihtui hosti (ja se ei vaihtunut kyllä mitenkään nopeasti, päinvastoin), ja koko matsissa ei tainnut yhtään erää olla etteikö johdon kuvaa olisi alkanut vilkkua siinä.. :(
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Äsken tuli vastaan eka 15 prestige pelaaja, ei taida vielä olla ihan legit sellainen...

Näin kans tänää yhden vika prestige heebon ja aattelin käydä tutkimas vähä sen äijän statseja sun muuta. Kuten varmaan arvaattekin, ni ei ollu todellakaan puhtaat jauhot pussis sillä äijällä. Reporttia lähti samantien.
En tiedä vaikuttiko päivitys, mut tänää tullu kummallisen paljon suomalaista heliumia vastaan. Tarvii vissiin ottaa local only hakukriteereistä pois:D.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Äsken tuli vastaan eka 15 prestige pelaaja, ei taida vielä olla ihan legit sellainen...

Juu ittekkin näin tänää tuollasen kaverin. tyyppi oli tosin pelannu vaan 15h joten reporttia pistin. Itellä lagaus on ainakin hellittänyt päivityksen myötä, mutta silti tulee aivan liikaa connectionia :(
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

omat ei halunnu koskea laatikoihin vaikka niitä nakkeli samaan kasaan läjän (carea, sentryä, samia kertaa n).

Yllättävän herrasmies touhua yleensä noiden pakettien kanssa on ollut. Ei mennä toisen kuormasta syömään.

Millekköhän ihme servuille mä sit aina joudun...tiimiläiset kun näkee että maassa sauhuaa jotain punasta ni johan on hyeenalauma parveutunut paikalle, melki joka kerta, eikö ne niinku ymmärrä että mä nyt kuitenkin saan otettua sen pikkasen nopeemmin kun ne...siis tätä on ollu jo MW2 asti.

Tuolla on noista ääninäyttelijöistä Call of Duty: Black Ops (2010) (VG) - Full cast and crew
(ei löydy Sam Worthingtonia vaikka joku niin veikkaskin)
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Nyt purkautumista:

1. Miksi Mapit ovat kokoajan samoja, kiertää kehää? Esim itselle olisi lahja päästä Nuke Towniin, johon olen päässyt 7 päivän aikana kaksi kertaa (joista toisella sama posse palasi takaisin neljä kertaa räiskimään).

2. Puhdas avautuminen tämän päivän lageista, se on kiva kun juuri on saanut kllstrikeja kaksi eikä ole ehtinyt käyttämään koska piippu on laulanut ja kaikki on täydellistä KERRANKIN, niin connection error. Samaa tapahtunut +neljässä muussakin pelissä kun on kerrankin ollut täydellistä niin error. Kuitenkin jos menee perseelleen niin peli saa mennä loppuun saakka. ELI onko Black Opsin jumalat yksinkertaisesti vain minua vastaan!!?:mad:
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Nyt purkautumista:

1. Miksi Mapit ovat kokoajan samoja, kiertää kehää? Esim itselle olisi lahja päästä Nuke Towniin, johon olen päässyt 7 päivän aikana kaksi kertaa (joista toisella sama posse palasi takaisin neljä kertaa räiskimään).
Mapit tulevat arpomalla (niihin voi toki vaikuttaa äänestämällä). Joskus "arpaonni" ei suosi ja jotain tiettyä kenttää ei tule. Vaikka pelaisit 100 kertaa putkeen muita kenttiä, niin arvontatilanteessa lähtökohtaisesti todennäköisyys on aina sama.
Sillä että kenttää ei ole tullut viikkoon, ei ole taas uutena päivänä mitään merkitystä.
Itseäni ottaa päähän kun juuri tuo Nuketown tuntuu pyörivän jatkuvasti peleissä.

Host ragequittaa ja vetäsee piuhat irti ettei tule tappiota sarakkeeseen. Näin on asian laita 80% connection erroreista.
Jos tosissaan meinaat, että joku vetää piuhat irti ja vielä tuolla prosentilla, niin vähän epäilen. Tuo väittämä ei voi millään pitää paikkaansa, mutta kertoo sitäkin enemmän kirjoittajan ajatusmaailmasta..
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Mapit tulevat arpomalla (niihin voi toki vaikuttaa äänestämällä). Joskus "arpaonni" ei suosi ja jotain tiettyä kenttää ei tule. Vaikka pelaisit 100 kertaa putkeen muita kenttiä, niin arvontatilanteessa lähtökohtaisesti todennäköisyys on aina sama.
Sillä että kenttää ei ole tullut viikkoon, ei ole taas uutena päivänä mitään merkitystä.
Itseäni ottaa päähän kun juuri tuo Nuketown tuntuu pyörivän jatkuvasti peleissä.

Aika jännä, että sinulla pyörii Nuke Town kokoajan valinnoissa kun itse en ole päässyt edes äänestämään siitä. Mitä pelejä siis pelaat, että tiedän missä Nuke Town viihtyy?:D Tuntuu siltä, että lumikentät ja jungle ovat 90% niistä peleistä mihin itse joudun.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Ainoita ongelmia oli kyllä mahdottomat lagi piikit, mutta onneksi niitäkään ei enään ole juuri ollenkaan ku on tullut noita päivityksiä... Ground warissa tulee connection interrupted aina silloin tällöin, mutta eipä se juurikaan haittaa jos ei ole menossa hirveä fragiputki päällä ja peli kulkee :p

Mua ihmetyttää mikä ihme siihen peliin tulee aina joskus (tänään 3 kertaa ja eilen 2) ku peli jäätyy ihan kokonaan ja ei voi tehdä mitään muuta kuin sammuttaa koko vehje konsolin napista, ei toimi edes ohjaimen PS-nappi.. Mikäköhän siihen neuvoksi??

Netti on kyllä hyvä sen puutetta ei pitäs olla ja kaikilla muilla peleillä ei ikinä ole kyseistä pelin/konsolin jäätymistä ollut.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

tietääkös joku onko tosta report playerista oikeesti jotain hyötyä? Jaksaako Treyarchi oikiasti vaivautua miljuunan pelaajan seasta puuttua asiaan?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

tietääkös joku onko tosta report playerista oikeesti jotain hyötyä? Jaksaako Treyarchi oikiasti vaivautua miljuunan pelaajan seasta puuttua asiaan?

Uskoisin että siellä ei yksittäisiin reporttauksiin puututa. Tuskin jaksavat vilkuilla kymmentätuhatta kikkeliemblemiä joka päivä.

Kun pelaaja on saanut joku 10-15 reporttia niin varmaan katsovat tarkemmin.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Aika jännä, että sinulla pyörii Nuke Town kokoajan valinnoissa kun itse en ole päässyt edes äänestämään siitä. Mitä pelejä siis pelaat, että tiedän missä Nuke Town viihtyy?:D Tuntuu siltä, että lumikentät ja jungle ovat 90% niistä peleistä mihin itse joudun.

Ite pelaan kyl vähän jokaista pelimuotoo ja nuke kyl tulee vastaan aikas usein(S&D,TDM ja FFA, nois kai useimmiten)..mut joo, oon kyl itekkin huomannu, et jotkut mapit ei vaan pyöri niin usein kun toiset...tai jotain...esim itellä oisko ollu Crisis, joka tullu vaan kai n.3-5 kertaa vastaan....jos vertaa esim WDM joka tulee vähän väliä...toisinsanoen...ihan randomilla tässä mennään...joo, joskus saatetaan pelata jotain mappia 4 kertaa putkeen, joka alkaa jo tympiin.....anyway..vote map on hyvä systeemi, sillon kun ei voteteta aina edellistä :)


äh, en tiä saitteko mitn selkoo..humala/väsy/kuume...mut ei mua kyl kiinostakkaan...meen nukkuun.
 
Kokeiltiin eile splittiä onlines. Tdm:ssä fps putos jonku verra, mut kokeiltiin ground warsia myös :D fps oli jotain 10-20 luokkaa kokoajan ja välil tais mennä sinne lähelle nollaa. Pitäis olla estettynä et siihe groundii pääsee ees splitillä. Meinaa varmasti warppii toiste ruuduissa, ja pahimmas tapaukses lagaa kaikkien peliä.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Oli kyllä mukava peli Capture The Flagia, kun RC-Auton pistää menemään niin eiköhän se tipu maan läpi...
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Meikäläinen pelaa pelkästään FFAta. Varmaan se verran epäsosiaalinen, että omillaan on hauskin pelata. Abt sata peliä pelattu, voittoja vain 8, no en minään huippupelaajana oo itseäni pitänytkään. Keskivertopelaajan vois ajatella olevan ihan jakolaskulla siinä 12-13 voitossa! Hitto, olis ny kivaa olla ees keskivertopelaaja. Top 3:ssa kuitenkin melki viiskymmentä kertaa. Taitaa viimeinen puristus puuttua prkl... vaikka pääasia kait että tästä nauttii ja polla lepää. Muija tosin sanoi että siinä on rentoutuminen kaukana kun katselee sitä eläytymistä.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Noh onko kenelläkään mennyt care packagea maasta läpi? Pelasin eilen Demolitionia Firing Rangessa, ja sain 2 care packagea. Heitin kummatkin matsin aikana, ja kummatkin menivät maasta läpi..
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Tietääkö kukaan, saako yksinpelin jokaisesta tehtävästä trophyn toiseksi helpoimmalla vaikeustasolla pelatessa?

Alkoi epäilyttämään, kun tuli laitettua siihen tietokoneeseen 3arc unlock -koodi, jolla saa auki kaikki yksinpelin tehtävät sekä sen zombikentän Five. Nyt jatkoin yksinpeliä normaalisti siitä kohtaa, mihin olin jäänyt ennen koodin syöttämistä, niin trophyä en saanut 11. WMD:n -tehtävän jälkeen.

Eli, onko tuolla 3arc unlock -koodilla merkitystä trophyjen saantiin?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Meikäläinen pelaa pelkästään FFAta. Varmaan se verran epäsosiaalinen, että omillaan on hauskin pelata. Abt sata peliä pelattu, voittoja vain 8, no en minään huippupelaajana oo itseäni pitänytkään. Keskivertopelaajan vois ajatella olevan ihan jakolaskulla siinä 12-13 voitossa! Hitto, olis ny kivaa olla ees keskivertopelaaja. Top 3:ssa kuitenkin melki viiskymmentä kertaa. Taitaa viimeinen puristus puuttua prkl... vaikka pääasia kait että tästä nauttii ja polla lepää. Muija tosin sanoi että siinä on rentoutuminen kaukana kun katselee sitä eläytymistä.

Ite ainaki oon huomannu et istumal ei voita. Ite juoksen camp paikkoi läpi ja melko monta oon voittanu. Yli puolet ainaki. Killstreakkei en ikinä onnistu saamaa ku ehkä 3-5 max. istumal kai sais niit paremmi, mut en jaksa sellast. Enkä todellakaan ole mikään "huippupelaaja" en osaa tol prkl padilla tähdätä :D

helvata nyt ton pätsin jälkee tullu taas jatkuvasti connection erroria tai connection to host has been lost, ja lagaillu melko huolella.
 
Ylös Bottom