Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

kuules nyt kaveri, koitapa tällein: painat flak jacket päällä ja sitten vasta kun tulee "enemy spyplane spotted" vaihdat joko ghost-classiin tai vaihtoehoisesti ammut alas. johan rupeaa nikkokuolemat vähenemään.

Barebones on parempi ratkaisu.

Flak Jacket suojaa kuitenkin vain 50% ajasta. Ja eikös sitä pidä kuolla ennenkuin voi vaihtaa hahmoluokkaa? :p

Eiköhän tuo nikkokeskustelu ole järkevintä lopettaa. Ei ne nikot mua niin paljoa vituta, ovat vain IMO pelin ehkä ärsyttävin elementti, jota ei päivityksellä voida/tulla korjaamaan. Eikä nuo teidän ympäripyöreät neuvot toimi ellei tykkää istua nurkassa koko peliä. Monestikkin kun on tullut tilanne vastaan, jossa ilmotus nikkoautosta tulee vasta sen jälkeen ku oon jo kuollu siihen. :D

Miksi pitäis istua koko pelin jos on flak jacket käytössä? Edelliseenkään viestiin en viitsinyt edes vastata, kun oli aivan älyttömiä letkauksia. En edelleenkään ymmärrä pointtiasi. Omasta mielestä pelin ärsyttävin "elementti" on naattispämmäys jos vastustajilla party, joilla suurella osalla warlordit. Lightweight+marathon+ump rynnimiset vielä menee, mutta naattisateet ärsyttää. Ja ei, flak jacket ei (ikävä kyllä) auta jos samaan kohtaan sataa 2-3 naattia.

@Zodiac

tuskin korjaavat mitään yksinpelistä. Ei korjannu WaWissakaan yksinpeliseivin bugia. Kerran poistin vahingossa WaWin patchin kun piti jonkun muun pelin poistaa, ja puoliväliin pelattu veteran-save olikin kateissa. Ennen kuullut jos vaihtaa pleikkarista toiseen ja tallennus mennyt piloille (esim eri firmware) mutta kun päivitti WaWin ennen kun alotti pelaamisen. :confused:

Aseisiin jää clan tagit+emblemit jos ne on ostanut. Vissiin noi eri linssit ja linssien väritykset myös jää.

Jea beibe...äske tuli vastaa kaveri joka oli kuolematon, juoksi vaan luodeista välittämättä ja puukotti. Reporttia ilman muuta mut ei taida paljo auttaa :(

Btw...Onks muille käyny nii ettei saakkaan blackbirdiä vaik 8 tappoa täyttyny, itellä nyt lähiaikoina pariki kertaa. Ihme bugeja.

Jea beibe...äske tuli vastaa kaveri joka oli kuolematon, juoksi vaan luodeista välittämättä ja puukotti. Reporttia ilman muuta mut ei taida paljo auttaa :(

Hyvin toimitu sponge on lähes yhtä paha hackki kuin aimbot tai wallhack.. tai rapidfirehiiricontrollermode

Eiköhän tuo nikkokeskustelu ole järkevintä lopettaa. Ei ne nikot mua niin paljoa vituta, ovat vain IMO pelin ehkä ärsyttävin elementti, jota ei päivityksellä voida/tulla korjaamaan. Eikä nuo teidän ympäripyöreät neuvot toimi ellei tykkää istua nurkassa koko peliä. Monestikkin kun on tullut tilanne vastaan, jossa ilmotus nikkoautosta tulee vasta sen jälkeen ku oon jo kuollu siihen. :D
Onneksi tuota ei korjata mihinkään. Eilen tuli pelattua sellainen 4-5 tunnin setti ja nikko-kuolemat olivat laskettavissa kahden käden sormin. Se on aika vähän verrattuna kokonaiskuolemien määrään.
Huomion arvoista onkin se, että selvästi enemmän tuli tappoja noista nikkoja ohjaavista pelaajista, jotka olivat kentällä suojaamattomina ohjain kädessä.
Itse pääsin ryöstämään vastustajan laatikosta tuollaisen auton. Sitä ohjatessani kuolin kaksi kertaa, siinä oli taas hyvä muistutus miksi en sitä käytä omissa streakeissani ikinä.

koitapa tällein: painat flak jacket päällä ja sitten vasta kun tulee "enemy spyplane spotted" vaihdat joko ghost-classiin tai vaihtoehoisesti ammut alas. johan rupeaa nikkokuolemat vähenemään.
Eipä tuota classin vaihtoa turhaan kannata harrastaa. Itselläni on kakkosaseena tuo Strela-sinko ja sillä tippuu spy planet välittömästi kun sellainen ilmoille ilmestyy. Lisäksi nuo helikopterit ammun alas joka kerta kun horisonttiin ilmestyvät (itsensä ja joukkueen kannalta hyödyllisempää kakkosasetta on vaikea löytää). Toinen hyvä keino vielä noita ilmajuttuja vastaan on tuo Sam turret.
Uskon suurimman osan noista valittajista olevan pelaajia, jotka eivät todellakaan käytä Sam turrettia tai sinkoja ilmatuen alasampumiseen, vaan metsästävät niitä omia koira/gunship streakkejaan ympäri kenttää välittämättä objekteista ja joukkueen menestyksestä laisinkaan.

En tiedä onko meillä sama homma, mutta pari kertaa itsellä on tullut vastaan tyyppejä, jotka eivät kuole luoteihin eivätkä puukkoon. Kerran juostiin vihun kans "käsi kädessä" pitkin Havanan kujia, kun kumpikin yritti vuorotellen puukotella. (Vihukaan ei siis saanut tapettua minua) :D Muistaakseni joku tiimiläinen sen hoiteli pois päiviltään, eli kyseessä oli vaan joku väliaikainen bugi.

Onneksi tuota ei korjata mihinkään. Eilen tuli pelattua sellainen 4-5 tunnin setti ja nikko-kuolemat olivat laskettavissa kahden käden sormin. Se on aika vähän verrattuna kokonaiskuolemien määrään.
Huomion arvoista onkin se, että selvästi enemmän tuli tappoja noista nikkoja ohjaavista pelaajista, jotka olivat kentällä suojaamattomina ohjain kädessä.
Itse pääsin ryöstämään vastustajan laatikosta tuollaisen auton. Sitä ohjatessani kuolin kaksi kertaa, siinä oli taas hyvä muistutus miksi en sitä käytä omissa streakeissani ikinä.

Joo itse kans lopetin tuon nikko-auton käytön muutaman testipelin jälkeen. Spy Plane on 1000000 kertaa hyödyllisempi ja sen avulla saa monta tappoa, kun taas nikkoautolla joutuu välillä metsästää ties kuinka kauan ennen kuin yksinäinen vihu sattuu tulemaan vastaan... Itelle jos sattuu tulemaan laatikosta tuo auto, niin jätän suosiolla sen maahan ja annan tiimiläisille. ;)
Mukavahan tuo on poimia ns. ilmaiset hedut noilta nikkoa ohjaavilta pelaajilta. :p

En tiedä onko meillä sama homma, mutta pari kertaa itsellä on tullut vastaan tyyppejä, jotka eivät kuole luoteihin eivätkä puukkoon. Kerran juostiin vihun kans "käsi kädessä" pitkin Havanan kujia, kun kumpikin yritti vuorotellen puukotella. (Vihukaan ei siis saanut tapettua minua) :D Muistaakseni joku tiimiläinen sen hoiteli pois päiviltään, eli kyseessä oli vaan joku väliaikainen bugi.

Tää kaveri veti pelkästää pislal jossa ei ollu enää ammoja jäljellä ja puukotteli pelkästään. Tulin kesken pelin mukaan ja se veti loppuun asti, jollain 28-0 statseil.

Se sai viimesen killcamin missä kaks meidän puolulaista ampu lmg eillä sitä viimeistä päivää, mut vaikka koko ruutu oli punasena, kaveri sai puukotettua...

Tää kaveri veti pelkästää pislal jossa ei ollu enää ammoja jäljellä ja puukotteli pelkästään. Tulin kesken pelin mukaan ja se veti loppuun asti, jollain 28-0 statseil.

Se sai viimesen killcamin missä kaks meidän puolulaista ampu lmg eillä sitä viimeistä päivää, mut vaikka koko ruutu oli punasena, kaveri sai puukotettua...

Mene hyvämies theateriin ja renderöi tuubin niin joku saatta uskoakin.

Taisi olla Paavo Pesusieni britteinsaarilta...

Jokohan ne saa patchissa tuon puukon korjattua. Puukko kokonaan pois tai kakkosaseeksi IMHO. Nykyisellään se 360 asteen tappoalue 10 metrin säteellä on syvältä perperistä.

Kiitoksia kovasti Treyarchille loistavasta pelistä ja sen toteuksesta. Tulen jatkossakin ostamaan mielelläni teidän tekeleitä jos toimivat yhtä moitteettomasti kuin Black Ops.

Kiitoksia kovasti Treyarchille loistavasta pelistä ja sen toteuksesta. Tulen jatkossakin ostamaan mielelläni teidän tekeleitä jos toimivat yhtä moitteettomasti kuin Black Ops.

Mulle on käynyt toi sama, tosin silloin ruutu oli kokonaan täynnä noita kirjaimia ja numeroita.

Youtubessa on tosiaan muutama video tosta "Black Ops God Modesta". Ei ne tosiaan kuole mistään, mut kyseessä ei ilmeisesti (videoiden kommenttien perusteella) ole koodi vaan satunnainen tahaton glitchi. Kuolemattomat pelaajat eivät siis itse ole tuohon ilmeisesti vaikuttaneet.

Sent from my Liquid using Tapatalk

Tuli pari päivää sitten 20lvl tyyppi vastaan. Aseena oli l96 golden camolla ja title oli jonkinlainen animoitu title.

Joo no ei mulla tuommosta hommaa oo kertaakaan käyny. :eek:

Nyt riitti

Saa black ops jäädä vähäksi aikaa hyllyyn..

Jokatoinen matsi päättyy kesken ku yhteys bugaa..

Ja

Jos ei yhteys katkea niin peli jäätyy ja kone uudelleen käyntiin.

PRKL!

Bops on ihan eri planeetalta kuin MW2, ja hyvässä mielessä. Tasapainoisin CoD tähän mennessä kuhan korjaavat yhteysprobleemat.

Bops on ihan eri planeetalta kuin MW2, ja hyvässä mielessä. Tasapainoisin CoD tähän mennessä kuhan korjaavat yhteysprobleemat.
Suurin osa keskustelluista eroista ovat mieltymysjuttuja. Huonot yhteydet ovat kuitenkin kaikkia koskevaa realismia.

Mun mielestä Bops on nettipelinä raivostuttavan tahmea, MW2:ssa joidenkin frendien mielestä liikutaan liiankin reippaasti, mä taas pidän siitä nopeudesta ja kontrollien paremmasta vasteesta. Selkein ero mw2n hyväksi on äänet, mun mielestä on loisto ominaisuus kun kuulet missä suunnassa joku ryysii ilman ninjaa.

Ylös Bottom