Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä
Itse pidän paljon mw2:sta, ja black opsin olen jo tilannut. Näkemäni perusteella peli on hyvän ja toimivan näköinen, vaikka moni valittaakin. Siitä huolimatta CoDeja on mielestäni mainostettu ja hypetetty liikaa, ja kaikkien odotukset ovat liian korkealla.
Tuo on kyllä tavallaan totta joidenkin kohdalla. Omasta mielestäni peli on juuri niin loistava kuin voi ollakin. Joillain saattaa olla epärealistisia odotuksia pelin suhteen.
Joo-o. Mun mielestä World at War on parempi kuin Black Ops. Tässä muutama syy miksi:
Black Opsissa:
-Aseiden äänet kuulostavat muoviselta
-Kentät ovat sekavia, eikä esim. yhtä autioita kuin WaWissa.
-Ammut pelaajan 1 sekunnissa, Wawissa ei näin nopeasti.
-Suurin osa servuista lagaa
-Koirat tappavat yhdestä
Nämä ovat mielestäni hupaisia analyyseja, peli on ilmestynyt toissapäivänä ja nyt on jo niputettu analyysi multiplayerista, zombeista ja jopa yksinpelistä. Siinä on saanut jokusen tölkin Redbullia nuolaista naamaan, jos pystyy noista kaikista jo antamaan tuomion. Haiskahtaa "hieman" asenteellisesti kirjoitetulta kommentoinnilta.
Toiset tykkää isistä ja toiset tyttäristä:
-Omasta mielestäni aseiden äänet ovat nyt paremmat.
-Kentät ovat paremmat ja mielestäni on hyvä, että ne eivät ole niin autiot.
-Sekunnin jos antaa vastustajalle eteen, niin varmasti kuolee. Ei se ampuminen sen kauempaa vie, vai mitäköhän tuolla tarkoitetaan, että ammutaan vastustaja sekunnissa?
-Servujen lagi tulee varmasti korjaantumaan, sen takia ei ehkä ihan vielä kannata peliä pistää kahteen osaan.
-Koirat tappavat yhdestä, itse en ole koiria kahden päivän aikana nähnyt kertaakaan. 11 tapon killstreak täytyy saada, että koirat tulevat kehiin. WAW:ssa tarvitsi koiriin seitsemän streakin ja MW2:ssa AC130 vaati tuon saman 11. Tosin molempiin laskettiin myös killstreakeilla saadut tapot mukaan. Eikä sillä AC130:llä tarvinnut myöskään kahta kertaa jysäyttää, jotta vihollinen kuoli.
Koirat ovat mielestäni tasapainoinen killstreak tähän peliin.