Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Kun pelaan kaverini kanssa peliä netissä, ja käytämme Clan tagiä. Näemme toisemme sinisinä kartassa vain siihen asti kunnes toinen kuolee. Onko jollain ratkaisua tähän ikävään ongelmaa?

Ihan yleinen ongelma. Eiköhän tuo päivityksellä korjaannu.

pitää vihu näkyä siel linssis punasena neliönä. itekkin tapoin itteni 3-4 kertaa ku en tiennyt miten käytetään mut kun vihu näky siin tähtäimes niin johan lähti :)

Ei kai sentää? En mä oo ainakaa kertaakaa nähny yhtää ketää siinä. Tähdänny vaan taivaalle ja laukassu->ohjannu vihujen niskaan.

Mihinkä aikaan olet pelannut? Ja katsoitko paljonko pelaajia mahtoi olla onlinessa?

Olen pelannut sekä päivällä että myöhään illalla. Eka iltana oli pelaajia online yli 900k ja eilen muistaakseni yli 700k.

Ensin leikataan tosiaan pätkä ja tallennetaan se sinne sinun fileshareen. Sitten valitsen tämän klipin katseltavaksi ja painat renderöintiä. Tämä lähettää tiedoston tuonne theater.callofduty.com. Sinne pitää rekisteröityä mutta se on nopeaa. Lisäksi voit yhdistää youtube accounttisi tuohon tiliin ja se kannattaakin tehdä, koska videot eivät ilmeisesti loputtoman pitkään kestä tuolla theater sivulla. Tuossa edellisellä sivulla on se minun eilinen clippini.

No niinpä näkyy tekevän, kiitos vinkistä. Klipsin pituus ei saa olla yli 30 sekunttia, tai ei muuten onnaa. Varsinaiset kollaasit jäävätkin edelleen tuonne Fileshareen jaettavaksi pelivalikoiden kautta. Kuvanlaadun osalta ehkä kuitenkin youtube-linkitykset vielä vain apuväline vaikka sähköpostin linkeille ym.

Tässä esimerkki menosta Nuketownin maisemissa, Suomi vs. Muu maailma ja pelimuoto Domination:

[MEDIA]2906[/MEDIA]

Joo-o. Mun mielestä World at War on parempi kuin Black Ops. Tässä muutama syy miksi:

Black Opsissa:
-Aseiden äänet kuulostavat muoviselta
-Kentät ovat sekavia, eikä esim. yhtä autioita kuin WaWissa.
-Ammut pelaajan 1 sekunnissa, Wawissa ei näin nopeasti.
-Suurin osa servuista lagaa
-Zombie mode on tylsähkö, WaWissa hienomman näköinen.
-Koirat tappavat yhdestä
-Puukon teho on järjetön, 3m päästä onnistuu
-Yksi tilannekuuluttaja, WaWissa taisi olla 3 + Kiefer Sutherland (joka oli positiivinen plussa)
-Yksinpelit ovat aika samaa tasoa.

Kyllä tätä pelailee jonkun aikaan, mutta täysin tyytyväinen en ole peliin. Isoin miinus on se, että mapit eivät iske multiplayerissa. Toivoisin, että seuraava COD liittyy maailmansotaan, jotta saisi hieman vanhanaikaisemmat kentät.

Miksihän mulla ei toimi tuo theater mode? siis ei voi tallentaa niitä ite muokkaamia pätkiä, tulee vaan että upload failed. Sitte se kyllä onnistuu ku siirrän jonku kokonaisen pelin sinne my file shareen. Mutta jos haluat jonku tietyn hetken pelistä, nii ei onnaa.

Illalla pelaajia onlinessa +750 000, muutama tunti sitten n. 200 000. Tuo lagi on siis suoraan yhteydessä tuohon kuormitukseen, toivotaan siis että Treyarch pistää raudat kuntoon jotta tuota voi myös päivisin pelata.

Juu kyllä se sille näyttää. Takana on aamupäivän lagiton parituntinen alle 300k pelaajan kera. Peli on kyllä hyvä kun saa pelata, eikä mene noitumiseksi....

Mikähän on Trayärkin mielestä "local only"?? Aiva väkiste yritti matchmaking aluksi istuttaa mua ranskisten kanssa samaan servuun. Sit ku pääsin pohjoismaalaisten kanssa touhuamaan niin SD:kin oli rautaa...

Kattelin ton Tisun videon... Enkä nää mitää järkeä, niin pieni kartta, koko ajan kuolee samaan paikkaan.
Ei mitään jännittämisen aihetta kesken peliä...
En vain ymmärrä, että miten on mahdollista, että peli myy niin hyvin :rolleyes:

Kattelin ton Tisun videon... Enkä nää mitää järkeä, niin pieni kartta, koko ajan kuolee samaan paikkaan.
Ei mitään jännittämisen aihetta kesken peliä...
En vain ymmärrä, että miten on mahdollista, että peli myy niin hyvin :rolleyes:
Samaa sanottiin ja sanotaan edelleen mw2:sta. Eiköhän nimi ole näissä se joka myy.

Miksi ei peli pyöri kun painan my recent gamesissa heti ensimmäistä peliä niin place to my file share kohta on harmaalla ja kun valitsen ylimmän eli go to theatre on siellä ylin eli start film kohta harmaalla eikä voi painaa?

Samaa sanottiin ja sanotaan edelleen mw2:sta. Eiköhän nimi ole näissä se joka myy.
Miksi ihmiset sitten pelaavat tätä peliä vaikka se on mukamas paska?
Millä PS3 pelillä on enemmän pelaajia netissä?
Tuleeko tämä olemaan historian myydyin PS3 peli vain nimensä takia?
Jos MW2 oli paska ja siitä jäi huono maku, niin miksi tämä peli myi ennakoon ennätysmäärän?
Jos istut miekkaan ja se tuntuu epämukavalta, niin miksi istuisit siihen uudestaan?

Murto-osan mielestä tämä peli on huono, mutta kyllä nuo pelaaja- ja myyntimäärät kertovat karua faktaa.
Nytkin peli on niin hyvä, että peli meinaa lagata, koska sillä on niin paljon pelaajia, tämä tuskin johtuu siitä, että peli on pelaajien mielestä niin paska ja vain nimen takia sitä täytyy pelata.

Itse pidän paljon mw2:sta, ja black opsin olen jo tilannut. Näkemäni perusteella peli on hyvän ja toimivan näköinen, vaikka moni valittaakin. Siitä huolimatta CoDeja on mielestäni mainostettu ja hypetetty liikaa, ja kaikkien odotukset ovat liian korkealla.

Itse pidän paljon mw2:sta, ja black opsin olen jo tilannut. Näkemäni perusteella peli on hyvän ja toimivan näköinen, vaikka moni valittaakin. Siitä huolimatta CoDeja on mielestäni mainostettu ja hypetetty liikaa, ja kaikkien odotukset ovat liian korkealla.
Tuo on kyllä tavallaan totta joidenkin kohdalla. Omasta mielestäni peli on juuri niin loistava kuin voi ollakin. Joillain saattaa olla epärealistisia odotuksia pelin suhteen.

Joo-o. Mun mielestä World at War on parempi kuin Black Ops. Tässä muutama syy miksi:

Black Opsissa:
-Aseiden äänet kuulostavat muoviselta
-Kentät ovat sekavia, eikä esim. yhtä autioita kuin WaWissa.
-Ammut pelaajan 1 sekunnissa, Wawissa ei näin nopeasti.
-Suurin osa servuista lagaa
-Koirat tappavat yhdestä
Nämä ovat mielestäni hupaisia analyyseja, peli on ilmestynyt toissapäivänä ja nyt on jo niputettu analyysi multiplayerista, zombeista ja jopa yksinpelistä. Siinä on saanut jokusen tölkin Redbullia nuolaista naamaan, jos pystyy noista kaikista jo antamaan tuomion. Haiskahtaa "hieman" asenteellisesti kirjoitetulta kommentoinnilta.

Toiset tykkää isistä ja toiset tyttäristä:
-Omasta mielestäni aseiden äänet ovat nyt paremmat.
-Kentät ovat paremmat ja mielestäni on hyvä, että ne eivät ole niin autiot.
-Sekunnin jos antaa vastustajalle eteen, niin varmasti kuolee. Ei se ampuminen sen kauempaa vie, vai mitäköhän tuolla tarkoitetaan, että ammutaan vastustaja sekunnissa?
-Servujen lagi tulee varmasti korjaantumaan, sen takia ei ehkä ihan vielä kannata peliä pistää kahteen osaan.
-Koirat tappavat yhdestä, itse en ole koiria kahden päivän aikana nähnyt kertaakaan. 11 tapon killstreak täytyy saada, että koirat tulevat kehiin. WAW:ssa tarvitsi koiriin seitsemän streakin ja MW2:ssa AC130 vaati tuon saman 11. Tosin molempiin laskettiin myös killstreakeilla saadut tapot mukaan. Eikä sillä AC130:llä tarvinnut myöskään kahta kertaa jysäyttää, jotta vihollinen kuoli.
Koirat ovat mielestäni tasapainoinen killstreak tähän peliin.

Ei tää huono peli ole. Kun pelaa jonkun aikaa ja alkaa tuntemaat mapit niin varamsti on mukavaa ajanvietettä. WaW vaikutti vain paljon paremmalta peliltä kun sen sai verrattuna tähän Black Opsiin.

Kun päivitykset tulevat ja lisää mappeja Zombie Modeen niin loistopeli!

Onko noita editoituja pätkiä mitenkään mahdollista siirtää pleikkarin video osioon ja sieltä puuceelle? Ei haluttaisi ostaa hauppaugea muutaman videon takia......

*Köhöm pärskis*

Onko noita editoituja pätkiä mitenkään mahdollista siirtää pleikkarin video osioon ja sieltä puuceelle? Ei haluttaisi ostaa hauppaugea muutaman videon takia......

Eipä taida olla.

Toistaiseksi peli vaikutta tasapainoisimmalta CoDilta ikinä. Puukko on ainoa ärsyttävä asia joka on tullut toistaiseksi vastaan. Theatre mode lagaa jumalattoman paljon, mutta onneksi siitä ei minulle hirveästi hyötyä olisikaan. Vähän myös ärsyttää kun ajautuu kahteen tai useampaan vastustajaan, eikä voi tappaa kuin max. toisen.

E: Onko kellään muulla kaatuillut? Mulla on kaatunut jo 5 tai 6 kertaa. Eikä peliaikaakaan "kuin" 6 tuntia. Myös fps lageja esiintyy paljon erityisesti ennen kaatumista.

Oon tässä sen huomannu kun oon lueskellu eri pelien keskusteluja, osassa valitetaan että porukka ei kuole ja sitten taas valitetaan että kuolee liian helposti. Eikö mikään ole hyvä? ;)

Omasta mielestä healttia o just tarpeeksi. Nyt ku ei oo lagia ainakaa itellä nii porukkaa kaatuu kasaa aika helposti

Millanen Call of Duty tää on? Onko sarjan paras ja antakaa jotain vertauksia muihin CODeihin niin tiiän sitte millanen tää on niihin verrattuna :) Vertauksia MW1 MW2 ja WAW kiinostais eniten.

Ylös Bottom