Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Eikö tuo multiplayer harjoittelu vähän pilaa tätä? Levutin neloselle asti, en saanut kamoja kuten pitää mutta kun sain multissa 5 levelein niin kaikki tuli kerralla...Tämähän on huijausta?

Oletko vaihtanu multiplayerin asetuksista, että etsii vain lähialueen pelejä? Itellä ainakin loppu lagi aika nopsaa siihen, tosin matsin ettimisessä menee jonkin verran kauemmin, mutta ei mitään siihen nähden mitä oli MW2:n kohdalla.

No luonnollisesti, Local only.

Tänään tuli BOps perille ja noin 4 tuntia ehdin pelailla. Multiplayeria siis pelkästään olen pelannut ja siitä muutamia huomioita (plussat ja miinukset)

Plussat:
-Mapit. Ei tullut yhtään sellaista mappia vastaan, mikä tuntuisi erityisen huonolta. Loistavia S&D-mappeja ainakin on riittävästi. Paljon parempia kuin moni Mw2 mappi IMO.
-Huomattavasti vähemmän kaikkea roinaa ilmassa verrattuna Mw2:een. Juuri näin! Noita radio-ohjattavia autoja tuntui olevan aika paljon liikenteessä, mutta eiköhän nekin hieman vähene kun porukka löytää "parempia" killstreak palkintoja.
-Aivan älyttömästi kaikkea avattavaa yms. Näin alussa on vähän pihalla, että mihin kannattaisi ensin sijoittaa noita "rahoja", mutta eiköhän sekin selkene kun "nollaprestigen" vetää ensin. :D

Miinukset:
-Lagi. Varmasti on serverit melkoisen kovalla kuormituksella, mutta paikoitellen oli täysin mahdotonta pelata. Enimmäkseen oli kuitenkin ihan hyvä pelata, mutta toivottavasti tämä korjataan mahdollisimman pian.
-Grafiikka ei yllä lähellekään Mw2:sta. Yllätyin vähän että miten se onkaan joissain kohdin todella suttuisen näköistä.

Tuossa nyt pääpointit mitä on tullut mieleen muutaman tunnin pelailulla. Aseista ei nyt vielä paljoa osaa sanoa, kun lähinnä 5 eri asetta vasta kokeillut.. :)

No, nyt saadaan ne snipat toivottavasti posi sieltä rynnäkön kärjestä
Itse olen törmännyt tasan kaksi kertaa tarkk´ampujaan tässä pelissä. Molemmilla kerroilla tyyppi vaihtoi hetken kokeiltuaan rynkkyyn ja lähti muiden kanssa juoksemaan. Sniput on kyllä viety alimpaan helvettiin tässä pelissä, juuri sinne mihin kuuluvat.

Itelleni tuli tänään postissa tämä peli.Tykkään kyllä,huomaa myös että on pelaajia kuunneltu, eipä hirveesti tuubittajia näy koska ei ole tuubi enään kovin tehokas(?).
Itse en mitään lagittamista oo huomannu?

Itse olen törmännyt tasan kaksi kertaa tarkk´ampujaan tässä pelissä. Molemmilla kerroilla tyyppi vaihtoi hetken kokeiltuaan rynkkyyn ja lähti muiden kanssa juoksemaan. Sniput on kyllä viety alimpaan helvettiin tässä pelissä, juuri sinne mihin kuuluvat.

ja mikähän niissä snipuissa niin vituttaa? ei pitäis ainakaan black-opsissa enää kyrsiä kovin paljon ku ei onnistu enää ^^--360noscopeXXxxxxmontage-"::-laukaukset.
Ite oon nyt pelannu joitaki kertoja snipulla ja se tuo kyllä mukavaa vaihtelua ainaiseen rynkyllä jyystämiseen.

Johtuuko lagista vai mistä vihu tietää ampua jo ennekuin on tullut edes kulmantakaa? Myös tähtäys on täsä päin persettä verrattuna mw2

Eikö tuo multiplayer harjoittelu vähän pilaa tätä? Levutin neloselle asti, en saanut kamoja kuten pitää mutta kun sain multissa 5 levelein niin kaikki tuli kerralla...Tämähän on huijausta?

Varmaan itekki jo huomasit, eli MP harjoittelu lvl nousee ainoastaan siel harjottelus. Onlines on oma lvl, eikä se harjoittelu vaikuta siihen. Rahat on myös erikseen molemmissa.

Johtuuko lagista vai mistä vihu tietää ampua jo ennekuin on tullut edes kulmantakaa? Myös tähtäys on täsä päin persettä verrattuna mw2

Jos vastustajallasi on kohtuulliset kuulokkeet tai muuten hyvä audiojärjestelmä, niin tällöin saat varmasti monta kertaa napin otsaan juostessasi varomattomasti. Aika monet itkupotkuraivarit on tullut kuultua, kun olen itse laittanut liipasimen pohjaan jo, ennenkuin kaveri ravaa tulilinjalle nurkan takaa kuin villivarsa laitumella.

Varmaan itekki jo huomasit, eli MP harjoittelu lvl nousee ainoastaan siel harjottelus. Onlines on oma lvl, eikä se harjoittelu vaikuta siihen. Rahat on myös erikseen molemmissa.

Itse levutin neljänteen harjoittelussa ja kun menin normi multiin niin eka ylennys oli lvl 5. Eli siis täh? Joo nuketownissa lensi melkee ohjain seinää ku porukat ampuu kokoaja. Ei millää tahdo tottua tuoho tähtäyksee ja hervottomaa rekyyliin. Ei osu sitte millään....

Johtuuko lagista vai mistä vihu tietää ampua jo ennekuin on tullut edes kulmantakaa?

Lagi voi epäillä jos järkiään häviää yks ykköset, killcamissa oma ukko näyttää ampuvan pari metriä ohi ja jos tuntuu siltä että vihollinen ilmestyy eteen ampuen. Ja just vaikkapa sieltä nurkan takaa.

30min kokeiltu jonka aikana 2 peliä sain pelattua. LAGI aivan jäätävä. Ei viittiny jäähä etes servule. Huh huh. Pakko tehä asialle jotaki. Mutta ite pelistä..... YAGH!! Kauhean näköstä. Ja todella monimutkasta. Kaikki on niin vaikean takana. Ja grafiikka... Sontaa. Ei tuu kyllä yltään MW2:n tasolle, IMO. Tämä oli pettymys. Vieläköhän gigantti haluaa pelin takas...:rolleyes:

No kannattipa odottaa. Multiplayeriä takana nelisen tuntia ja ottaa jo pannuun niin perkuleesti. Ensiksi pitää sanoa että graafisesti ihan kauhea ja äänetkään ei vakuuta!

Ja mikäs homma toi leaderboard nyt on? Onko tosi että olen rankissa huonommalla sijalla ku kämppis, joka vain kokeili puolisen tuntia? Itellä tappoja MUKA 4400 ja kämppiksellä 200. Eikä kyllä pitäis silti olla vastaku 500 tappoa mullakaan. Multiplayeristä ku palaa päävalikkoon, niin kysyy joka kerta uusiksi kuvaruudun rajoja, kirkkautta ja ääniasetuksia.

Ainoa plussa tähän hätään lähtee tuolle THEATER:lle.. Ihan mukava keksintö mikäli toimii jatkossakin.

Onko muilla samoja bugeja ollut? Mie olen onneksi säästynyt lagittamiselta täysin.

Ihan menevältä vaikuttaa omaan makuun. 5 ½ tuntia nettipeliä takana ja rupee jo vähän sujumaan. Noita tappoja ihmettelin itsekkin, että ei voi kyllä pitää paikkaansa. Väittää, että mulla olisi nyt jo 13600 tappoa... :confused:

Omasta mielestä hyvä peli.

Grafiikka on heikkoa mutta itseäni nyt ei kummenmmin haittaa. Tosin tuo lagi kylläkin haittaa... ja pahasti...

Omasta mielestä hyvä peli.

Grafiikka on heikkoa mutta itseäni nyt ei kummenmmin haittaa. Tosin tuo lagi kylläkin haittaa... ja pahasti...

Vähän eri juttuja porukalla tuntus olevan, mulla ei ole lagannu juuri ollenkaan. Grafiikka minusta SAISI olla parempi, ku eikös sitä pitäis kehittää eikä palata menneisyyteen :D.. Mutta kyllä sitä silti tuon näköisenä voipii pelata, mikäli muut jutut alkais toimimaan kunnolla.

Ylös Bottom