Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Itselle esimerkiksi hardened pro -perkin bugin lukeminen foorumeilta aiheutti sen ettei mun (kenenkään?) ollu mitään järkeä käyttää koko perkkiä.
Jaa tämmösestä en ole kuullutkaan. Mikäs bugi siinä on?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Mitä hyötyy on tosta Flak Jacketin: pro perkistä? Ite en huomaa mitään eroa normiin.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Mitä hyötyy on tosta Flak Jacketin: pro perkistä? Ite en huomaa mitään eroa normiin.

Vähentää (poistaa kokonaan?) napalmivammaa & fragin turvallinen takaisinheitto (nollaa "sytytyksen")
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Vähentää (poistaa kokonaan?) napalmivammaa & fragin turvallinen takaisinheitto (nollaa "sytytyksen")

Ai no pitää ruveta käyttää. jotain sellastahan siel luki mutta kun ei ymmärrä yhtää lontoota.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Nyt loppuu tän pelaaminen. Yli puolet peleistä loppuu ennen kuin on päässyt allamaankaan, valikoissa menee enemmän aikaa kuin pelissä...

Kyllä BF:BC2 on hyvä peli. Jos haluaa pelata niin se onnistuu saletisti.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Nyt loppuu tän pelaaminen. Yli puolet peleistä loppuu ennen kuin on päässyt allamaankaan, valikoissa menee enemmän aikaa kuin pelissä...

Kyllä BF:BC2 on hyvä peli. Jos haluaa pelata niin se onnistuu saletisti.

Eikös peliin ole tulossa päivitys näihin ongelmiin? Vai?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Huomenna pitäisi tulla päivitystä eli 6.12. En ole ihan varma asiasta mutta tälläistä olen kuullut. Korjatkaa jos olen väärässä.

Lukekaa ylempää jokusen viestiä taaksepäin, kun mainitsin asiasta.

lyhennelmänä:
Uusi korjaava patchi on menossa 6.12 hyväksyntään, jonka jälkeen sen läpäistyään tulee jakoon. :) Veikkaan, että 6.-8.12 :)
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Jos puolet kuolemista tulee nikko-auton takia, nii voi kyllä jo vähän kattoa peiliin. Eihän se ole ku mennä semmoseen paikkaan mihin se auto ei pääse, tai laittaa vaikka claymore sen etteen. Senhän kuuleeki jo kilometrin päähän.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Jos puolet kuolemista tulee nikko-auton takia, nii voi kyllä jo vähän kattoa peiliin. Eihän se ole ku mennä semmoseen paikkaan mihin se auto ei pääse, tai laittaa vaikka claymore sen etteen. Senhän kuuleeki jo kilometrin päähän.

Välillä niihin kuolee useammin, mutta ei siitä valtaosa kuolemista tule kuitenkaan "Nikoista". F-Jacket niskaan, niin ei niihin lähes ikinä kuole.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Moro.
Mitäs ominaisuuksia tulee hardened perkille kun sen vetää prooksi? Entäpä Marathonille ja Tactical maskille?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Moro.
Mitäs ominaisuuksia tulee hardened perkille kun sen vetää prooksi? Entäpä Marathonille ja Tactical maskille?

Hardened Pro: Reduced Flinch(?). Elikkä kun sua kohti ammutaan, ei lähe tähtäin pomppimaan samalla tavalla kuin ilman kyseistä pro-perkkiä. Mielestäni erittäin hyvä perkki, auttaa kyllä voittamaan niitä kaksinkamppailuja.

Marathon Pro: Loputon sprintti (sama kuin MW2).

Tactical Mask Pro: Suojaa Nova kaasun lisäksi myös flasheiltä ja stunneilta, plus, jos ite flashaat tai stunnaat jonkun, ne näkyy sun radarissa.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Hardened Pro: Reduced Flinch(?). Elikkä kun sua kohti ammutaan, ei lähe tähtäin pomppimaan samalla tavalla kuin ilman kyseistä pro-perkkiä. Mielestäni erittäin hyvä perkki, auttaa kyllä voittamaan niitä kaksinkamppailuja.

+ luodit tekevät enemmän vahinkoa lentohärveleihin.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Mistä johtuu, että muut kuulee mun puheen hiljaa? MW2 sessa kuuluu hyvin, mut täs ei. Ja se voice juttu on sieltä valikosta 5, eli isoin.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Mistä johtuu, että muut kuulee mun puheen hiljaa? MW2 sessa kuuluu hyvin, mut täs ei. Ja se voice juttu on sieltä valikosta 5, eli isoin.

Laitappa master volumea pienemmälle, niin pitäisi kuulua ;)
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

julkke;1192029 begin_of_the_skype_highlighting**************1192029******end_of_the_skype_highlighting sanoi:
Hardened Pro: Reduced Flinch(?). Elikkä kun sua kohti ammutaan, ei lähe tähtäin pomppimaan samalla tavalla kuin ilman kyseistä pro-perkkiä. Mielestäni erittäin hyvä perkki, auttaa kyllä voittamaan niitä kaksinkamppailuja.

Niinnoh, en tiedä oletko huomannut, mutta se vähentää sitä flinchiä vain animaation osalta. Kudit lentelee silti päin ******/menee kaverista läpi, vaikka tähtäin onkin kaverin päässä.

Kuka nyt tietää ihan aikuisten oikeasti, että mikä kaikki säilyy kun prestigettää? Itellä 4. prestige kohta alullaan ja olis mukava tietää, että mihin tuota rahaa sijoittaa. Prestige scoreboard ei ainakaan säily, mutta vastaavasti Titlet, layoutit ja emblemit säilyy. Mites sitten lenssit yms?

Eiköhän tuo nikkokeskustelu ole järkevintä lopettaa. Ei ne nikot mua niin paljoa vituta, ovat vain IMO pelin ehkä ärsyttävin elementti, jota ei päivityksellä voida/tulla korjaamaan. Eikä nuo teidän ympäripyöreät neuvot toimi ellei tykkää istua nurkassa koko peliä. Monestikkin kun on tullut tilanne vastaan, jossa ilmotus nikkoautosta tulee vasta sen jälkeen ku oon jo kuollu siihen. :D
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Ei ne nikot mua niin paljoa vituta, ovat vain IMO pelin ehkä ärsyttävin elementti, jota ei päivityksellä voida/tulla korjaamaan. Eikä nuo teidän ympäripyöreät neuvot toimi ellei tykkää istua nurkassa koko peliä. Monestikkin kun on tullut tilanne vastaan, jossa ilmotus nikkoautosta tulee vasta sen jälkeen ku oon jo kuollu siihen. :D

kuules nyt kaveri, koitapa tällein: painat flak jacket päällä ja sitten vasta kun tulee "enemy spyplane spotted" vaihdat joko ghost-classiin tai vaihtoehoisesti ammut alas. johan rupeaa nikkokuolemat vähenemään.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

lyhennelmänä:
Uusi korjaava patchi on menossa 6.12 hyväksyntään, jonka jälkeen sen läpäistyään tulee jakoon. :) Veikkaan, että 6.-8.12 :)

Tuskimpa kannattaa patchia noin nopeasti odottaa. Sivuilla lukee että phase 3 (eli kyseinen hyväksyntä) kestää minimissään viikon ja itse julkaisuunkin menee sen jälkeen vielä 2-3 päivää.

lähde: Call of Duty: Black Ops
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Tossa päivityksessä ei ole mainittu sanallakaan bugaavia trophyja, meinaakohan ne edes tehdä niille jotain?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Kuka nyt tietää ihan aikuisten oikeasti, että mikä kaikki säilyy kun prestigettää? Itellä 4. prestige kohta alullaan ja olis mukava tietää, että mihin tuota rahaa sijoittaa. Prestige scoreboard ei ainakaan säily, mutta vastaavasti Titlet, layoutit ja emblemit säilyy. Mites sitten lenssit yms?

Luulis, et oot jo 4:llä prestigllä tajunnu mitä säilyy :D Mut sijota rahas emblemeihin ja titleihin, ne säilyy pelkästään. Muusta en tiiä mitä säilyy, tuskin muuta.
 
Ylös Bottom