Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops

Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Kyllähän nuo W/L ja K/D ratiot riippuu aika monesta tekijästä. Jos molemmat ratiot ovat hyvät, todennäköisesti pelaaja on pelannut suurimman osan peleistään kunnon partyssa, jossa jokainen ainakin tietää miten päin ohjainta pidetään kädessä. Kaverilistallani taisi olla semmoinenkin, jonka W/L ratio oli yli 6,0; ja K/D ratiokin päälle kahden.

Taas ns. yksinäiset sudet, joilla ei välttämättä ole suurta "PSN-kaveripiiriä", voi olla hyvä pelaamaan mutta kärsii väistämättä siitä, että joutuu kannatella omaa puolta publalla melkein jokaisessa matsissa. Tällöin W/L ratio todennäköisesti voi olla reilustikin alle 1,0; eikä se K&D ratiokaan kovin iso välttämättä ole, vaikka välillä vetäisikin niitä 10-0 statseja, jos seuraavassa pelissä vastaan tulee esim. täysi party saman klaanin pelaajia.

Omasta mielestäni täysin turhaa hommaa edes katsoa noita ratio-tilastoja. :cool:
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Ja tämä johtuu siitä, että ei pelaa täysissä partyissa vaan pelailee vaan randomien kanssa publalla. Saa olla aikamoinen tekijä jos saat edes yli 1 W/L ration randomi jätkien kanssa.

I agree.

Itellä toi ratio suht reilusti pakkasen puolella melko suurelta osin näihin keskeneräisiin peleihin joutumisen takia. Ei siinä hirveesti enää voi tehdä kun score on domination-peliin joinatessa 195-70 vastustajalle. :mad:

Tota samaa tilastoa laskee melko reilusti se, kun joudun peliin yhden palkin yhteydellä ja fps on n. 0,5 luokkaa. Noista peleistä tulee sitten lähdettyä ja napsahtaa tappio tilille.

Näihin ongelmiin en oikeastaan ratkaisua näe, ja sama on pätenyt kaikissa CoD-peleissä, yritän vain korostaa, että nämä tilastot ja ratiot ja muut kertovat vain pienen osan todellisuudesta.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

En koko ketjua kahlannut läpi, mutta itse TOTAALISENA konsoli keltanokkana (pelikokemusta n 4h) menin ostamaan tämän pelin itselleni. Nyt olen koettanut muutaman kerran saada jotakin tuntumaa pädiin, mutta se tuntuu aivan surkealta ohjaimelta FPS peliin.
CoD-perheen muut osat paitsi MW2 löytyy hyllystä PClle, mutta nyt tuntuu että on tullut pistettyä rahat aivan hukkaan hallittavuuden vuoksi.

Yllättävän nopeasti siihen tottuu. Lähet liikkeelle hitaasta senssistä ja nostat pikkuhiljaa nopeutta. Minäkin puhtaan PC taustan omaavan tulin konsolimaailmaan ekan boxin ja halon myötä ja nettipelit aloitin PS3:lla ja cod nelosella. Olin ekan codin aikaan aivan sukka, ja kokeilin kaverin luona myös tuota mystistä Frag FX:ää, joka oli vielä huonompi PC:n näppis-hiiri yhdistelmään tottuneelle, kuin pädi. Harjottelua se vaan vaatii, eikä edes kovin pitkää sellaista, ja pädi ohjaus menee selkäytimeen. Lopulta jopa vaihto defaultista->tacticaliin meni MW2:n aikaan yhdessä viikonlopussa...

Minäkin hallitsen jo dropshotin, JouCo on todistanut tätä über-ihmettä....
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Tässä nyt kun lueskelen näitä KD ynm viestejä, niin tuntuu siltä, että tässä puhuttaisiin FFA pelistä, jossa tiimeistä ei olisi tietoakaan. Ja mitä tuohon taidot mittaavaan turnaukseen tulee, niin tiimi kyllä merkkaa aika paljon siinä ja se, että miten tiimi osaa pelata yhteen. Vaikka olisitkin taitava pelaaja, osaat lukea peliä, kuunnella tiimiläisiä, annat ohjeita, niin huono tiimi ei välttämättä saa sinua näyttämään hyvältä.

Ne jotka nyt luulee olevansa hyviä, niin kysykööt itseltään, että osaako olla tiimipelaaja, osaako antaa ohjeita ja osaako lukea peliä ja pelata viisaasti tilanteen mukaan. Ne jotka haluavat kehittyä, niin noi ovat ne peruselementit, jotka vain pitää handlata, jos meinaa keikkua noissa kovemmissa taistoissa. Kaikenmaailman stnan maahanmakuut, 9senssin nimeen vannovat sun muut saavat potkun perseeseen hyvin kommunikoivaa, hyvin toisensa tuntevaa tiimiä vastaan.

Kyllähän CoDissa on hienoa jos tiimi osaa pelata yhteen, mutta jokainen tilanne pelissä voidaan jakaa 1v1:seen. Se, joka liikkuu nopeasti ja viisaasti sekä ampuu nopeasti ja tarkasti voittaa. Gunskilleistä puhutaan. Jos siis nyt esimerkkinä heitetään se kaikkien rakastama SnD. Loistava esimerkki olisi yksi Blockin matsi jossa on 7-7 tilanne(8 voitosta katkeaa) ja 1v5. Kaveri lähtee kylmäverisesti ja lahtaa koko tiimin. Siis 1v5 clutch. Gunskillit vei "tiimipelin". Okei, ne lähti ehkä hakemaan sitä vikaa, mutta viimeinen jätkä liikkui viisaasti ja nopeasti, sekä ampui nopeasti ja tarkasti. G8unskills <3

http://www.youtube.com/watch?v=chUBDAFdX8o&feature=player_embedded
Katsokaa ja ihailkaa.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Väärin.

Upload youtubeen -> lataat koneelle -> siirrät ps3.

Lähinnä tarkoitin ettei teatterista pätkiä saa siirrettyä suoraan kovolle, toi youtuben kautta on jo sellainen purkkaviritelmä ettei mitään rajaa. :D
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Kyllähän CoDissa on hienoa jos tiimi osaa pelata yhteen, mutta jokainen tilanne pelissä voidaan jakaa 1v1:seen. Se, joka liikkuu nopeasti ja viisaasti sekä ampuu nopeasti ja tarkasti voittaa. Gunskilleistä puhutaan. Jos siis nyt esimerkkinä heitetään se kaikkien rakastama SnD. Loistava esimerkki olisi yksi Blockin matsi jossa on 7-7 tilanne(8 voitosta katkeaa) ja 1v5. Kaveri lähtee kylmäverisesti ja lahtaa koko tiimin. Siis 1v5 clutch. Gunskillit vei "tiimipelin". Okei, ne lähti ehkä hakemaan sitä vikaa, mutta viimeinen jätkä liikkui viisaasti ja nopeasti, sekä ampui nopeasti ja tarkasti. G8unskills <3

YouTube - 13012011039
Katsokaa ja ihailkaa.

SND:ssä on vaan se ero, että kuollut pelaaja ei ehdi kertoa minne suuntaan hänet tappanut pelaaja oli matkalla. Lisäksi clutchien tekeminen vaatii kokemusta. Sinun pitää astua vihollisten saappaisiin ja miettiä, että mitä minä teen nyt, kun tiimikaverini tapettiin lähettyvilläni. Sinun pitää osaa lukea vihollisten ajatuksia ja miettiä, että missä he voisivat odottaa minua. Ei ole helppoa, varsinkaan kovia tiimejä vastaan.

Tottakai tässäkin pelissä pitää tappaa, mutta ei voida puhua Gunskilleistä, sillä aseiden hallitseminen ei ole juuri kovinkaan hankalaa. "Se, joka liikkuu nopeasti ja viisaasti" Unohdat, että tämä on TIIMIPELI, enkä puhu nyt vain SND:stä. Nopeasti liikkuminen ei käy todellakaan aina päinsä ja viisaasti pelaaminen on helpompaa, jos tiimisi kommunikoi keskenään.

Ei jokaista tilannetta voida jakaa perus 1vs1 tilanteeksi, jossa molemmat näkevät toisensa ja sitten vetästään revolveri esiin. On paljon tilanteita, joissa kuolet selästä, sivusta, ilman, että edes näet heitä (selästä miten voisitkaan nähdä), tilanteita, joissa toinen pelaaja odottaa nurkan takana tai oven vieressä AIM pohjassa ja sinä juokset suoraan päin ja bam...kuolit. Jos jokainen tilanne olisi/on sinulla 1vs1 silleen, että molemmat teistä näkee toisensa, niin jotain on pielessä. Ehkä rynnit vain eteenpäi miettimättä, että onkohan tämä järkevää ja, että mitä minun muut tiimikaverini oikein tekevät. Ei ole run and gun meininkiä kilpapelaaminen
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Ja tämä johtuu siitä, että ei pelaa täysissä partyissa vaan pelailee vaan randomien kanssa publalla. Saa olla aikamoinen tekijä jos saat edes yli 1 W/L ration randomi jätkien kanssa.

1.4 win loss. Ja prosentti peleistä pelattu partyssä kahdestaan.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

1.4 win loss. Ja prosentti peleistä pelattu partyssä kahdestaan.

Toi W/L ratio voi olla vaikka 2 jollakin ihan huonolla joukkuepelaajalla, koska se on ihan tuurista kiinni jos ei pelaa partylla, pääseekö siihen hyvään vai huonoon tiimiin. Omalla kohdalla W/L on jtn 1,2-1,3 paikkeilla, mut oisin ansainnu sen johki 1:en kohdalle.

BTW mulla tais mennä eilen kuulo kun joku vappupallo tuli huutamaan lobbyyn :D
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Toi W/L ratio voi olla vaikka 2 jollakin ihan huonolla joukkuepelaajalla, koska se on ihan tuurista kiinni jos ei pelaa partylla, pääseekö siihen hyvään vai huonoon tiimiin.
Ehkä näin yksittäisessä matsissa, mutta parin pelatun päivän jälkeen on jo niin 50/50, ettei mistään tuurista voi puhua.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Toi W/L ratio voi olla vaikka 2 jollakin ihan huonolla joukkuepelaajalla, koska se on ihan tuurista kiinni jos ei pelaa partylla, pääseekö siihen hyvään vai huonoon tiimiin. Omalla kohdalla W/L on jtn 1,2-1,3 paikkeilla, mut oisin ansainnu sen johki 1:en kohdalle.

BTW mulla tais mennä eilen kuulo kun joku vappupallo tuli huutamaan lobbyyn :D

Marraskuussa ja jolukuussa kun tuli vielä lähes joka pelissä connection interrupted hommia niin tuli aina tilille tappio. Kyllä se sunkin ratio varmaan vielä parempi olis.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

SND:ssä on vaan se ero, että kuollut pelaaja ei ehdi kertoa minne suuntaan hänet tappanut pelaaja oli matkalla. Lisäksi clutchien tekeminen vaatii kokemusta. Sinun pitää astua vihollisten saappaisiin ja miettiä, että mitä minä teen nyt, kun tiimikaverini tapettiin lähettyvilläni. Sinun pitää osaa lukea vihollisten ajatuksia ja miettiä, että missä he voisivat odottaa minua. Ei ole helppoa, varsinkaan kovia tiimejä vastaan.

Tottakai tässäkin pelissä pitää tappaa, mutta ei voida puhua Gunskilleistä, sillä aseiden hallitseminen ei ole juuri kovinkaan hankalaa. "Se, joka liikkuu nopeasti ja viisaasti" Unohdat, että tämä on TIIMIPELI, enkä puhu nyt vain SND:stä. Nopeasti liikkuminen ei käy todellakaan aina päinsä ja viisaasti pelaaminen on helpompaa, jos tiimisi kommunikoi keskenään.

Ei jokaista tilannetta voida jakaa perus 1vs1 tilanteeksi, jossa molemmat näkevät toisensa ja sitten vetästään revolveri esiin. On paljon tilanteita, joissa kuolet selästä, sivusta, ilman, että edes näet heitä (selästä miten voisitkaan nähdä), tilanteita, joissa toinen pelaaja odottaa nurkan takana tai oven vieressä AIM pohjassa ja sinä juokset suoraan päin ja bam...kuolit. Jos jokainen tilanne olisi/on sinulla 1vs1 silleen, että molemmat teistä näkee toisensa, niin jotain on pielessä. Ehkä rynnit vain eteenpäi miettimättä, että onkohan tämä järkevää ja, että mitä minun muut tiimikaverini oikein tekevät. Ei ole run and gun meininkiä kilpapelaaminen

Kyllä, kyllä, hyviä pointteja, mutta ei CoDista saa läheksään yhtä hyvää tiimipeliä kuin esim. BFBC2:sta, IMO. (BTW, kiitoksia hyvistä pelihetkistä niille jotka olivat mättämässä, kunnon Blackhawk down-meininkiä :cool: ), ja tietysti onhan se run&gun hienoa ja saa tosi nättiä montagematskua. Tiimipelaaminenhan on siis tosi hyvä juttu, tavoiteltavaa ja sillein, mutta se mitä nyt oon tuolla GB:ssä esimerkiksi katellut vaikka Apocalypse Squadia vastaan niin olen huomannut, että munaravi on sanoin kuvaamatonta. Ja vihut huudetaan aina, vaikka olisi varma tappo tiedossa niin silti karjastaan se vihu. Sit kun on näitä "Dueleja, niin silloinkin pitäisi naamavärkki pälpättää. Sit jos satut kuolemaan selästä niin viisas jannu vilkasee karttaa sillä kun oma kuolee ja kartassa näkyy punainen piste niin se on 1+1. Sit silencer on eri asia, mutta sitä käytetään harvoin. Jos jollakulla se sattuu olemaan niin silloin arvioidaan. Hieno taito muuten. Pakkohan se on myöntää, että CoDeissa on tasan kaksi pelityyliä, istuminen ja munaravi. Toiset vaan istuu, toiset vaan juoksee ja sit on se kolmas porukka joka tasapainoittelee tällä välillä. Yleensä rusherit on kuitenkin niitä pahimpia cämppereitä. Juostaan cämpistä toiseen :D Ja klaanimatseissa yksi suurin asia on se ajoitus. Oi niitä kymmeniä kuolemia, joissa olisi saanut voiton aikaiseksi kun olisin lähtenyt liikkeelle myöhemmin/aikaisemmin. Katsonut toiseen suuntaan jne. Tosiasia on kuitenkin se, että jos osaat ampua keskivertoa paremmin ja omaat toimivat aivot=hyvä pelaaja.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Yleensä rusherit on kuitenkin niitä pahimpia cämppereitä. Juostaan cämpistä toiseen :D

Olen kuullut tän lauseen ennenkin ja täytyy myöntää että olen erimieltä asiasta, tai se riippuu tietysti siitä kuinka määrittelee kämpperin. Minä määrittelen sen niin että se istuu nurkassa kunnes kuolee, jos on viksu kämpperi vaihtaa nurkkaa jos tyhmä kämpperi menee samaan. Jos rusheri juoksee kämppipaikasta toiseen, mielestäni kumoaa kämppimisen koska nimenomaan juoksee paikasta toiseen joka taas on erittäin järkevää pelaamista, kämpperit eivät juokse :rolleyes:.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Black Ops Killstreak Opas

Nimi: Spy Plane
Tappoputki: 3
Kuvaus: Näyttää viholliset ilman ghost-perkkiä tutkassa tietyin väliajoin. Voidaan ampua alas.
Arvio: Allekirjoittaneen mielestä paras killstreak Black Opsissa. Yksi harvoista killstreakeistä, joka auttaa saamaan muita killstreakeja, auttaa samalla tiimiä ja näkee kuinka monta ghostin käyttäjää vastapuolella on. Spy Plane on hyvin helppo ampua alas primary aseellakin, mutta syystä tai toisesta yllättävän harva pelaaja tekee niin.
Arvosana: 9,5 / 10

Nimi: RC-XD Explosive RC Car
Tappoputki: 3
Kuvaus: Kauko-ohjattava auto, jossa on räjähde kiinnitettynä. Räjähtää itsestään tietyn väliajan jälkeen jos pelaaja ei ehdi löytää kohdetta.
Arvio: Pahamainen Nikko. RC-XD on hyvin tehokas killstreak siihen nähden, että tarvitsee ainoastaan kolme peräkkäistä tappoa. Jahka auton saa, on syytä löytää suojaisa paikka ennen käyttöä. Tappaa useammin rushaajia kuin kämppereitä. Suurimpana heikkoutena ettei voi käyttää Spy Planea.
Arvosana: 8 / 10

Nimi: Counter Spy Plane
Tappoputki: 4
Kuvaus: Väliaikaisesti peittää vastustajan tutkan. Voidaan ampua alas.
Arvio: Tehokas killstreak erityisesti objektiivi-painotteisissa pelimuodoissa (domination, demolition, headquarters…) ja vieläkin tehokkaampi silloin kun vastustaja kutsuu Spy Planen. Etuna on myös se, että tämä on ainoa tapa päästä eroon Blackbirdistä.
Arvosana: 8 / 10

Nimi: SAM Turret
Tappoputki: 4
Kuvaus: Sijoitettava SAM-turret joka tuhoaa itsestään vastapuolen ilmatukea. Pitää kutsua care packagen tapaan.
Arvio: Ennen Hardline Pro:n avulla pystyttiin muuttamaan SAM Turret Care Packageksi, mutta tätä nykyä SAM Turret on yksi turhimmista killstreakeistä koko pelissä. Hacker perkin omistavat tuhoavat tämän yleensä ennen ensimmäistä ilmatukea ja ilmatuki on muutenkin suhteellisen helposti tuhottavissa, jolloin SAM Turretin hyöty jää minimaaliseksi. Suurin hyöty SAM turretista on niille, jotka eivät käytä ghost-perkiä, jolloin tykki tuhoaa vastustajan Spy Planet.
Arvosana: 4,5 / 10

Nimi: Care Package
Tappoputki: 5
Kuvaus: Laatikko pudotetaan maahan helikopterista ja se voi sisältää ammuksia, sattumanvaraisen killstreakin tai uniikin aseen.
Arvio: Hardline Pro on suositeltava perk tätä killstreakia käytettäessä, tai riittää ainakin jos tiimitoverilla on se. Tämän avulla pystytään arpomaan uusi killstreak pakettiin, jos entinen sattuu olemaan epäkiinnostava (esim. SAM turret tai ammuksia). Keskimäärin paketista irtoaa Hardline Pro:n avulla jotain varsin hyödyllistä, joten siinä mielessä kyseessä on varteenotettava killstreak. Suurin heikkous on, että pakettia pitää suojella hetken etteivät vihut varasta/hakkeroi sitä.
Arvosana: 8 / 10 (Hardline Pro:n kanssa)
Arvosana: 5 / 10 (Ilman Hardline Pro:ta)

Nimi: Napalm Strike
Tappoputki: 5
Kuvaus: Pudottaa tietylle alueelle napalmia. Jättää hetkeksi jälkeensä tulijanan joka vahingoittaa vihollisia.
Arvio: Todella hyödyllinen killstreak, joka vain paranee objektiivipainotteisissa pelimuodoissa. Iskua suurempi etu on tulijana, jonka avulla pystytään sulkemaan hetkellisesti kokonaisia alueita tai spawneja kartalla. Hyödyllisin aika käyttää Spy Planen / Blackbirdin ollessa ylhäällä, jolloin pystytään kohdistamaan isku tarkasti.
Arvosana: 8,5 / 10

Nimi: Sentry Gun
Tappoputki: 6
Kuvaus: Sijoitettava tykki joka automaattisesti tappaa tietyltä sektorilta vihollisia. Pitää kutsua care packagen tapaan.
Arvio: Black Opsin versio sentry gunista on astetta tappavampi kuin MW2:ssa, mutta toisaalta myös heikompi, kun tällä kertaa suuremmalla osalla on hacker perk käytössä, ja täten pystytään varomaan tykkiä tai jopa tuhoamaan sen. Kuusi peräkkäistä tappoa tästä on muutenkin hieman liikaa. Toimii parhaiten pienemmissä kartoissa, jolloin tykinruokaa ehtii kertyä jonkin verran.
Arvosana: 6,5 / 10

Nimi: Mortar Team
Tappoputki: 6
Kuvaus: Kohdistaa kolmeen eri paikkaan tykistökeskitystä.
Arvio: Kohtuullisen hyödyllinen dominaatiossa ja miksei jokseenkin muissakin objektiivi-pelimuodoissa, mutta muuten varsin tehoton killstreak. Kartan koko jälleen vaikuttaa suuresti killstreakin tehokkuuteen, sillä vaikka tykistö ampuukin kolmeen eri kohtaan niin kohdealueet ovat hyvin pieniä ja ampuma-aika on suhteellisen lyhyt.
Arvosana: 7 / 10 (Dominaatiossa)
Arvosana: 5 / 10 (Muissa pelimuodoissa)

Nimi: Attack Helicopter
Tappoputki: 7
Kuvaus: Kutsuu kartalle helikopterin joka ampuu itsestään vihuja. Käytössä yhdet flaret, jolloin pitää ampua kaksi kertaa Strelalla jos haluaa päästä eroon.
Arvio: Attack helicopter on pelin ainoa killstreak joka tuhoaa vihuja ilmasta käsin, ilman että pelaajan pitää poistua kartalta killstreakin ajaksi. Ghost Pro:ta käyttävät eivät joudu koskaan helikopterin tulilinjalle. Helikopteri on kaikkiaan keskivertoa parempi killstreak ja vie usein ainakin hetkellisesti vihollisen huomion pois.
Arvosana: 7,5 / 10

Nimi: Valkyrie Rockets
Tappoputki: 7
Kuvaus: Sinko, jossa on kaksi ohjusta, joiden liikerataa pelaaja voi itse ohjata niin vertikaalisesti kuin horisontaalisesti. Kutsuttava care packagen tapaan.
Arvio: Kaksipiippuinen killstreak. Ohjuksilla saa usein vähintään pari tappoa aikaan ja pystyy tuhoamaan objektiivin alueelta vihuja. Toisaalta raketit on kutsuttava helikopterin avulla ja sitten on vielä etsittävä piilopaikka, jotta niitä voi käyttää ilman kuolemaa. Raketit toimivatkin parhaiten TDM:ssä, jolloin ei ole kiire mihinkään objektiiviin ja on muita puolustamassa pakettia.
Arvosana: 6,5 / 10 (TDM:ssä)
Arvosana: 5 / 10 (Muissa pelimuodoissa)

Nimi: Blackbird aka SR-71 aka Super Spy Plane
Tappoputki: 8
Kuvaus: Näyttää vihollisten sijainnin ja liikkeen reaaliajassa. Ei voida ampua alas.
Arvio: Äärimmäinen pelinkääntäjä; oma tiimi saa täydellisen kuvan vastapuolesta, ja jos heillä ei ole Counter Spy Planea takataskussa, niin yhdessä minuutissa tapahtuu kummia. Edes Ghost Pro:t eivät mahda mitään tälle linnulle. Decoy Grenadet ovat yksi harvoista keinoista edes joten kuten harhauttaa omaa sijaintia blackbirdin aikana.
Arvosana: 9,5 / 10

Nimi: Rolling Thunder
Tappoputki: 8
Kuvaus: Pommittaa pitkältä kaistaleelta kaiken elollisen maan tasalle.
Arvio: Rolling Thunder nousee nimensä veroiseksi pienissä kartoissa; Nuketownissa vastaa melkeinpä itse nukea. Muulloin Rolling Thunder ei ole kovin tehokas muihin loppupään killstreakeihin verrattaessa. Rolling Thunderin pommitus osuu usein rakennusten lävitse, jolloin pakopaikan löytäminen on entistäkin vaikeampaa.
Arvosana: 7,5 / 10 (Nuketown, Firing Range, Summit)
Arvosana: 5 / 10 (Muut kartat)

Nimi: Chopper Gunner
Tappoputki: 9
Kuvaus: Pääset helikopterin ampujaksi.
Arvio: Tällä killstreakilla joko niittää tusinan verran vihuja matalaksi tai sitten se ammutaan lähes heti maahan. Attack Helicopterin ja Gunshipin tavoin suositeltavinta käyttää sellaisissa kartoissa, jossa ei ole paljoa sisätiloja (Jungle, Nuketown, Firing Range).
Arvosana: 9 / 10

Nimi: Attack Dogs
Tappoputki: 11
Kuvaus: Koiria ilmaantuu kartalle jahtaamaan vihollisia. Tappavat yhdestä puraisusta.
Arvio: Koirat eivät itsessään ole äärettömän tehokkaita 11 killstreakina, mutta toisaalta objektiivi-pelimuodoissa vihollisten on mahdotonta keskittyä pelaajiin, koiriin ja objektiiveihin yhtä aikaa. Kombotaan yleensä Chopper Gunnerin kanssa, jolloin vihuilla on hyvin vaikeat ajat edessä.
Arvosana: 8,5 / 10

Nimi: Gunship
Tappoputki: 11
Kuvaus: Lennä attack helicopteria.
Arvio: Teoriassa vahvempi kuin Chopper Gunner, koska tällä voi jossain määrin väistää anti-airia. Toisaalta se on useimmiten turhan vaativaa ja täten keskittyy liikaa liikkumiseen kuin vihujen ampumiseen. Silti Chopper Gunnerin tapaan hyvin tuhovoimainen killstreak.
Arvosana: 8 / 10

Suositeltuja killstreak-komboja eri tilanteisiin

Aloittelija: Spy Plane (3) / Counter Spy Plane (4) / Napalm Strike (5)
Tiimi- / objektiivi-apulainen: Spy Plane (3) / Counter Spy Plane (4) / Blackbird (8)
Tiimi- / objektiivi-puolustaja: Counter Spy Plane (4) / Napalm Strike (5) / Mortar Strike (6)
Tasapainoitettu: Spy Plane (3) / Napalm Strike (5) / Attack Helicopter (7)
Kokenut konkari: Blackbird (8) / Chopper Gunner (9) / Attack Dogs (11)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Ottaisin tuosta Chopper gunnerista tuon Junglen pois jos minulla olisi valta. Mielestäni ehkäpä paras mappi Chopperin käyttöön...
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Mä antaisin Valkyrie Rocketseille 1/10, ku en saa niillä oikein mitään järkevää aikaan. Sam turretille taas antaisin 7/10. Ennen kuin saa strelan niin koneita ei oo ihan helppo tiputtaa, ja tuo turretti tiputtaa tosi kivasti kaikki vihujen koneet sillon kun niitä sinne ilmestyy.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Mä antaisin Valkyrie Rocketseille 1/10, ku en saa niillä oikein mitään järkevää aikaan. Sam turretille taas antaisin 7/10. Ennen kuin saa strelan niin koneita ei oo ihan helppo tiputtaa, ja tuo turretti tiputtaa tosi kivasti kaikki vihujen koneet sillon kun niitä sinne ilmestyy.

Kyllähän noilla valkyrie rocketseilla saa melkein aina sen kaksi tappoa, yksi tappo per ohjus. Tärkeintä on ampua aluksi suoraan ylös ja antaa jonkun aikaa kerätä korkeutta, sitten vasta alkaa etsimään vihollisia. Tällöin käyttö muistuttaa paljolti predator missileä. Myönnettäköön että kaksi tappoa on silti aika vähän 7 killstreakistä, varsinkin kun tuon kanssa saa aluksi hieman säätää.

Itse en ole nähnyt kertaakaan Sam Turretin tekevän mitään muuta kuin pölyttyvän jossain nurkassa kunnes joku tajuaa käydä puukottamassa sen. Toisaalta enpä paljoa ole nähnyt sitä käytettävän viime aikoina, että paha sanoa onko tilanne kenties muuttunut...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Oma ennätys tuolla Valkyrie rocketilla on 5 tappoa, mikä tapahtui Hanoissa. Jengi spawnas samaa aikaa sinne pieneen ahtaaseen paikkaan, jonne voi jäädä myös helposti jumiin jos joku jää siihen eteen blockimaan.

Mutta kyl toi valkyrie mun mielest pitäis saada jo vaikka about 5:llä tapolla koska en mä itsekkään yleensä saa sillä kun 1-2tappoa. Carepackagest monesti oon saanu et perjaattees 4 tapollakin voi jo saada ;)

Mitä noihi killstreakkeihi tulee ni ehkä toi Napalm strike on vähän turhan tehokas, koska sen saa jo 5 tapolla (hardlinel neljällä) ja sil voi hyväl säkäl saada koko porukan liekkeihin. Älyttömän herkästi ne liekitkin tappaa, vaikka usein kuvittelee että pääsee turvallisesti kulkemaan ohi...
 
Ylös Bottom