Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Joop, nyt en pääse ollenkaan pelaamaan Multiplayeriin. Connecting... vain lukee, jonka jälkeen peli jo jäätyykin. Ihanaa. Menen koittamaan myöhemmin, että onko kaverilla sama ongelma.

EDIT:
En vielä kaverille asti päässyt, mutta postin savefilun ja tuon päivityksen. Päivitys asentui uudestaan (että pääsee MP:n puolelle) ja totesin, että valikkomusiikki katoaa hetken päästä (10-15sek). Pääsin oikein yhden matsin pelaamaan TDM:ää Summittiin, ja siellä katosi kaikki muut pelin äänet, paitsi aseiden (räjähdykset etc.) ja askeleiden. Sellaisen hauskan jutun huomasin, että sniperilla tähdätessä ei näy ollenkaan kiikarin kuviota, vaan pelkästään periaatteessa zoomaa tavallista FPS-kuvakulmaa ja poistaa HUD:n. Aika hauskasti kyllä peli kusee nyt.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Ajattelin tulla tänne katsomaan, että onko jollain muullakin ongelmaa päästä pelaamaan multiplayeriä. Eli mulla siis sama juttu, "connecting"... Alkoi myös pre-game lobbyssä jäätymään niin, että valikoita ei voinut selata jne... toivottavasti johtuu siitä, että olisivat laittaneet uuden päivityksen jakoon tai jotain ;)
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Olettekos kokeilleet mac 11:sta asetta :) on kyllä todella hyvä ase, ei ole recoil:ia juuri yhtään ja ei tarvitse kovin kauan liipaisinta pitää pohjassa että vihollinen kaatuu.
Huono puoli tässä aseessa on se että ammukset loppuu pian :(.

Treyarch vois vähän nerfata tuota ak-47u:ta koska onhan se ylivoimasin ase "submachine gun" kategoriassa, ainakin omasta mielestä.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Kumpi kannattais hommata MW2 vai black opsi? haluaisin jonku räiskintä pelin ps3, jolla on suuri peliyhteisö . Kaveri suositteli MW2sta black opsin sijaan ( pc ). Mitä olen lukenu netissä niin black opsia haukutaan paljon, mutta sanotaan että se paranee koko aika ,joten tunteet on vähän ristiriitaset.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Kumpi kannattais hommata MW2 vai black opsi? haluaisin jonku räiskintä pelin ps3, jolla on suuri peliyhteisö . Kaveri suositteli MW2sta black opsin sijaan ( pc ). Mitä olen lukenu netissä niin black opsia haukutaan paljon, mutta sanotaan että se paranee koko aika ,joten tunteet on vähän ristiriitaset.

Jos pc;lle aijot valita juuri mw2 vai bops niin mw2 ,mutta jos konsolille niin bops.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Ratiolla ei todellakaan ole mitään merkitystä todellisen taidon kanssa.
Eikä myöskään publalla ratkaista pelaajien taitoja..

Ahaa, tämäpä mielenkiintoista. Kyllä vaan minusta K/D-ratio kertoo pelaajan yleisestä ampumataidosta ja reflekseistä jotain. Sillä nyt ei tietenkään ole niin väliä, että onko ratio 1,2 tai 1,4, koska nuo arvot ovat niin lähellä toisiaan. Mutta voin kyllä suoralta kädeltä sanoa, että kaveri, jonka ratio on luokkaa ~1,6 on varmasti parempi kuin kaveri, jonka ratio on ~0,4 :D

Tuosta 0,4stä tuli mieleen, että bongasinpa tuossa yksi päivä erään suomalaisen samasta pelistä, jolla oli K/D-ratio jotain luokkaa 0,4 - 0,45 ja kokonaistapot ja kuolemat jotain 2500/7000. Kaveri oli oikein prestigelläkin, mutta kierrostulosten perusteella ei kyllä oikein näyttänyt peli "sujuvan". Rupesin oikein pohtimaan, että omasta mielestäni tuollaisilla statseilla tämän pelin pelaaminen on melkoista vapaa-ajan haaskaamista. Itse en ainakaan haluaisi tuhlata kallisarvoista vapaa-aikaani nettipeliin, jossa kuolen koko ajan :D
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Ahaa, tämäpä mielenkiintoista. Kyllä vaan minusta K/D-ratio kertoo pelaajan yleisestä ampumataidosta ja reflekseistä jotain. Sillä nyt ei tietenkään ole niin väliä, että onko ratio 1,2 tai 1,4, koska nuo arvot ovat niin lähellä toisiaan. Mutta voin kyllä suoralta kädeltä sanoa, että kaveri, jonka ratio on luokkaa ~1,6 on varmasti parempi kuin kaveri, jonka ratio on ~0,4 :D

Muuten ihan paikkansa pitävä, unohdat yhden seikan, jos samalla käyttäjällä pelaa useampi ihminen, K/D ei kerro mitään. Minulla on kaikki ratiot varmaan aika reilustikin pakkasen puolella ja meilläkin on lähes päivittäin joku hampuusi vääntämässä tatteja tossa sohvalla.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Ahaa, tämäpä mielenkiintoista. Kyllä vaan minusta K/D-ratio kertoo pelaajan yleisestä ampumataidosta ja reflekseistä jotain. Sillä nyt ei tietenkään ole niin väliä, että onko ratio 1,2 tai 1,4, koska nuo arvot ovat niin lähellä toisiaan. Mutta voin kyllä suoralta kädeltä sanoa, että kaveri, jonka ratio on luokkaa ~1,6 on varmasti parempi kuin kaveri, jonka ratio on ~0,4 :D

Tuosta 0,4stä tuli mieleen, että bongasinpa tuossa yksi päivä erään suomalaisen samasta pelistä, jolla oli K/D-ratio jotain luokkaa 0,4 - 0,45 ja kokonaistapot ja kuolemat jotain 2500/7000. Kaveri oli oikein prestigelläkin, mutta kierrostulosten perusteella ei kyllä oikein näyttänyt peli "sujuvan". Rupesin oikein pohtimaan, että omasta mielestäni tuollaisilla statseilla tämän pelin pelaaminen on melkoista vapaa-ajan haaskaamista. Itse en ainakaan haluaisi tuhlata kallisarvoista vapaa-aikaani nettipeliin, jossa kuolen koko ajan :D

Ja se TDM:hän on ainoa pelimuoto mitä pelistä löytyy. Itse pelaan HC HQ ja voin sanoa, että niitä tiiminsä puolesta itsensä uhraavia cappereita arvostan paljon enemmän, kuin yli 2 kd ratiolla vääntäviä apinoita, joilla ei ole mitään hajua kuinka kyseistä pelimuoto pelataan.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Ja se TDM:hän on ainoa pelimuoto mitä pelistä löytyy. Itse pelaan HC HQ ja voin sanoa, että niitä tiiminsä puolesta itsensä uhraavia cappereita arvostan paljon enemmän, kuin yli 2 kd ratiolla vääntäviä apinoita, joilla ei ole mitään hajua kuinka kyseistä pelimuoto pelataan.

Aivan, unohtuipa omasta viestistä tämä patukan tärkein pähkinä. Ehdottomasti samaa mieltä! Itse kun pelaan HQ:ta pelaan aina vilkuilematta tappo/kuolema tilastoja, ja yleensä kaikilla toimii aina se "oma tehtävä" siinä pienessä taistelu-yhteisössä. Vaikka monta kertaa on tullut porukka vastaan jotka on selvästi parempia tappokoneita kun yksikään meistä, niin silti jostain kumman syystä matsit päättyy aina meidän hyväksi 250 - 0 vaikka turpaan on tullut koko matsin ajan- syystä että vastapuolella tapetaan ja tapetaan ja yritetään saada koptereita jotka onnistuvat pysymään taivaalla puoli sekuntia. tiimipeli.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Seuraava sukupolvi konsoliin pitäisi saada myyntiin. Ja hinta lappu heti sitä mukaa, että tietää kauppassa käyneen.Muistatteko niitä aikoja kun cod4 tuli ja alettettiin koskelmaan toisiamme. :)
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Ahaa, tämäpä mielenkiintoista. Kyllä vaan minusta K/D-ratio kertoo pelaajan yleisestä ampumataidosta ja reflekseistä jotain. Sillä nyt ei tietenkään ole niin väliä, että onko ratio 1,2 tai 1,4, koska nuo arvot ovat niin lähellä toisiaan. Mutta voin kyllä suoralta kädeltä sanoa, että kaveri, jonka ratio on luokkaa ~1,6 on varmasti parempi kuin kaveri, jonka ratio on ~0,4 :D

Tuosta 0,4stä tuli mieleen, että bongasinpa tuossa yksi päivä erään suomalaisen samasta pelistä, jolla oli K/D-ratio jotain luokkaa 0,4 - 0,45 ja kokonaistapot ja kuolemat jotain 2500/7000. Kaveri oli oikein prestigelläkin, mutta kierrostulosten perusteella ei kyllä oikein näyttänyt peli "sujuvan". Rupesin oikein pohtimaan, että omasta mielestäni tuollaisilla statseilla tämän pelin pelaaminen on melkoista vapaa-ajan haaskaamista. Itse en ainakaan haluaisi tuhlata kallisarvoista vapaa-aikaani nettipeliin, jossa kuolen koko ajan :D

Tulipa tuossa myös mieleen se, että on mennyt monta lippumatsia niin, että kuolot luokkaa 13 ja tapot 7, mutta silti olen esim erän kaikki kolme lippua aina käynyt hakemassa ja/tai matsin 4-5 lippua. Toiset kun on keskittynyt enemmän räiskimiseen, niin meikämanne vain hiipinyt juosten hakemaan sen objektin ja voittoja on sadellut. Usein vielä nuo omat tapot oman lipun palauttamiseen liittyviä. Olenko tuhlannut vapaa-aikani ja siis ihan surkea, kun en ole viitsinyt tappaa possea vihollisen alueella, koska en välttämättä juuri varastettuani heidän lippunsa omaa sijaintia ole halunnut paljastaa?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Kumpi kannattais hommata MW2 vai black opsi? haluaisin jonku räiskintä pelin ps3, jolla on suuri peliyhteisö . Kaveri suositteli MW2sta black opsin sijaan ( pc ). Mitä olen lukenu netissä niin black opsia haukutaan paljon, mutta sanotaan että se paranee koko aika ,joten tunteet on vähän ristiriitaset.

Jos haluaa pelata verkossa niin en suosittele ostamaan MW2:sta, se on osittain tai jopa täysin haxattu koko peli, PS3 puolella.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Minä lähetän sinulle kaverikutsun, niin pääsen vähän katselemaan miten pelaat. PSN on myös Piekana.

@iTz_Smuli:
Tarina jatkuu... kävin sitten eilen pelaamassa kanssasi muutamat dominaatiot ja tässä kootut tulokset :D Pistän näin yleiseen jakeluun kun olet herättänyt aikasta kiivasta keskustelu täällä.

Aluksi meillä oli hirveä lagi yhteyksissä ja pelit meni tappion puolelle. Sitten meille tuli paremmat yhteydet ja homma rupes luistamaan voittojen merkeissä. Statseja en käy läpi, mutta itseeni verraten olit joka pelissä listalla ylempänä kuin minä. Kuvailisin itseni keskitason domi pelaajaksi, joka kuolee pirun usein juostessaan puolustamaan aluetta jota vihollinen on ottamassa. Ainakin näissä peleissä otit objektiiveja ihan ok, mutta tiedä sitten oliko tilanteen takia vai normaali pelityyli. :) Minusta osaat kyllä pelata hyvin ja ymmärrät pelimekaanikan päälle kommenttien perusteella. Meinaan vielä tänään vähän katsella Teatteria uteliaisuuttani.

Vaikutit mikin kautta jutellessa ihan erilaiselta kuin täällä kirjoitusten perusteella, joten vinkkinä sinulle, hieman kirjoitustyyliä vähemmän hyökkäävään suuntaan ja hyvä tulee. ;)

ps. Saa nähdä tuleeko bännit tälläisistä henkilökohtaisuuksista :o
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Jep, pelkkä k/d ei kerro yhtään mitään, jos pelaa domia, ctf jne. No tietenkin, jos vedät joka matsissa 40+ tappoa etkä juuri kuole, niin kyl sä pelata osaat, mut multa ei respectiä tule, jos me peli sun tapoistas huolimatta hävitään. Päin vastoin pidän sua k/d spedenä. Enemmän arvostan sellasta pelaajaa, joka haluaa voittaa sen matsin vaikka väkisin k/d:stä piittaamatta, ja se halu myös sen voiton tuo. Jossain 160-80 tappiotilanteessa toki on parempi keskittyä vaan expan hankkimiseen ja ehkä sen k/d:n paranteluun jos on tullut pahasti tukkaan, joten sit se peli-idea itellä ainakin muuttuu.

Hyvä pelaaja on mun mielestä, jos on esim. domissa vallannut lippuja omasta porukasta suunnilleen eniten ja k/d ratio on myös vähintään se 1 tai vähän alle, vielä parempi jos on 2 tai enemmän. Hyvä pelaaja pystyy myös yksin ratkaisemaan tasaisen matsin kun ollaan pelin kulminaatiopisteessä. Eli puolustamaan tai hyökkäämään lipulle oikeassa kohtaa kun homma on ratkeamassa tai vaikkapa laittamalla esim. mortar stiken niin hyvin, et oma jengi ottaa täpärän voiton sen avulla jne.

Huonompi pelaaja on sit semmonen, joka ei onnistu oikein missään noista edellä mainituista. Onneks niitäkin löytyy, että ite pääsee loistamaan!


edit:

Vaikutit mikin kautta jutellessa ihan erilaiselta kuin täällä kirjoitusten perusteella, joten vinkkinä sinulle, hieman kirjoitustyyliä vähemmän hyökkäävään suuntaan ja hyvä tulee. ;)


Tämähän pätee ihan kaikessa elämässä. Onhan se helpomi avautua puhelimessakin, jos vaikka soitat Elisalle ja sun nettis ei toimi. Päin naamaa on huomattavasti vaikeampi olla mulkku, eikö? (en meinaa et iTz_Smuli oli postauksillaan semmonen, vaan mun mielestä oli ihan normaalia tekstiä, mitä nyt muutamaan provoon itekin saatto provosoitua). Tai jos on joka tilanteessa helppo olla mulkku, niin oot ehkä semmonen :) Näille palstoille on niin helppo kirjoittaa tosi kärkkäästi omia mielipiteitään. Se mitä vois aina ittekseen miettiä, on et mitä siltä postaukselta hakee. Yrittääkö saada toisen olemaan samaa mieltä = pyörtämään aiemmat sanomisensa? Ei tule tapahtumaan. Nimim. kokemusta on.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Ratiolla ei todellakaan ole mitään merkitystä todellisen taidon kanssa.
Eikä myöskään publalla ratkaista pelaajien taitoja..

Kyllä siellä publalla erottaa helposti hyvän pelaajan huonosta. Yhteydet huomioonottaen tietysti. Peliä nyt satutaan pelaamaan 95 prosenttisesti (raaka arvio) publalla. Mulle on ihan sama että vetääkö se nurkassa muniaan lussuttava k5/d17 pelaaja 100-0 instant rushilla lan partyssa.

Selectiä painamalla ei tietysti voi sanoa että kuka pelaa hyvin ja kuka ei. Ja onko se tyyppi hyvä pelaaja joka ensin kämppää ekan erän objectivellä ja saa 20 tapon streakin ja toisessa erässä lahtaa vastustajat gunshipillä ja sen jälkeen juoksee nopeasti kolme vihollisen lippua? Hyvät pisteet kaveri ainakin saa. Puolusti ekan erän ja hoiti sen jälkeen offencella homman kotiin.

No tietysti tää oli ihan paska pelaaja kun se ei juossut koko ajan avoimella paikalla suoraan vihollisten tähtäimiin, sillä ei vissiin lagannut (tai sitten lagas) ja lanissa kaikki teistä pesis sen ihan varmasti sata-nolla. Mutta mitä v*tun väliä? Ei ollu lanit nämä.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Ja onko se tyyppi hyvä pelaaja joka ensin kämppää ekan erän objectivellä ja saa 20 tapon streakin ja toisessa erässä lahtaa vastustajat gunshipillä ja sen jälkeen juoksee nopeasti kolme vihollisen lippua? Hyvät pisteet kaveri ainakin saa. Puolusti ekan erän ja hoiti sen jälkeen offencella homman kotiin.

Tämä olis mun mielestä erittäin hyvä pelaaja, jos sais vastustajat gunshipillä niin ahtaalle, et vois sen jälkeen juosta kolme lippua himaan. Ei oo tullu vielä vastaan.

Samapa tuo on joo, todistaako publa jonkun todellisen hyvän pelaajan vai ei. Mä voin olla publalla hyvä publapelaaja, se riittää mulle.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Jos porukka haluaa tietää onko hyvä vai ei niin pelatkoon jossain turnauksessa. Kyllä sitten huomaa onko hyvä vai ei :p
*Vink vink* PS Blockissa on kaikille CoDittajille paikka :D
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Tämä olis mun mielestä erittäin hyvä pelaaja, jos sais vastustajat gunshipillä niin ahtaalle, et vois sen jälkeen juosta kolme lippua himaan. Ei oo tullu vielä vastaan..

Abstraktissa hahmotuskyvyssä vikaa?

Väännetäänpä ihan rautalangasta niin menee jokaselle jakeluun. Gunship, eli se 11 kill streakin rewardi, on helikopteri jota voi ohjata samalla kun sillä ampuu vihollisia. Kun Gunshipin aika on kulunut, voi pelaaja jatkaa peliä haluamallaan tavalla. Esimerkiksi hyökkäämällä pölliäkseen vihollisen lipun. Vai onko lipun hakeminen mahdotonta jos vihollisia on hengissä? Minusta ei.

Moisia pelaajia on tullut vastaan. Itsekin saatan välillä keskittyä defendiin ja pelin lopulla vasta hyökkäämiseen mikäli muu tiimi kykenee myös pelaamaan objectivea.

Vai etkö ole ikinä päässyt ctf-peliin jossa erät päättyvät siihen kun tarpeeksi lippuja on vallattu?
 
Ylös Bottom