Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

A) Lainaa se koko lause. Jos käyttäisit vähän päätä, ymmärtäisit ehkä jotain suomenkielestä. Kaikkihan tuossa käy yksiin, kun käytät vaan päätäsi.

Voit tietenkin tietää, mutta aika jäätävää, että olet ainoita henkilöitä joilla tämä peli ei koskaan lagaa. Varsin jännä juttu. Sitten kun tähän yhdistää kaikki "last stand perkki on arvostettu ja hyvä" -jutut, niin pitää alkaa ihan vakavasti miettimään kuinka luotettavaa tuo sun analysointi on. Vähän niinkuin jos Paris Hilton puhuisi ilmastonmuutoksesta ja mitä meidän tarvii tehdä estääksemme sen. ;)

B) Oon aina ollu toiminnan mies. ;) Ja en tosta harkitusta menis mitään sanomaan, kunhan annan sormien tanssia näppäimistöllä pari kertaa päivässä...

A) Aloitetaan sillä että MISSASIT POINTIN. Kyse ei todellakaan ollut siitä kuinka sä yrität korjata ja selitellä sun elvistelyitäs vaan nimenomaan siitä että lopeta se elvistely jos sen jälkeen mongerrat kuitenkin jotain ihan muuta. Ja sitten, pyydät lainaamaan koko lausetta ja itse lainaat kohdan "last stand perkki on arvostettu ja hyvä" kohdan, pistäpä koko viesti siihen ja mieti noita paris hilton haaveitasi uudelleen. Ja sen jälkeen voit lopettaa lauseitteni muokkaamisen kärjistettyyn muotoon, laita jostain minun lainaukseni missä kerron että mulla ei IKINÄ lagaa. Ja eipä sustakaan luottopakiksi ole kun tämänkin topicin alkusivuilla kehut peliä yhdeksi parhaimmista (mihin jäi se ääni kellosta?) ja kirjoitat muille topiciin kirjoittaville näin: "Mut opetelkaapa pojat se kriittisyys, ihmissuhdetaidot ja keskustelutaidot eka ennenku tuutte edes nettiin purkamaan sitä pahaa oloanne.". mihin jäi SUN kriittisyyden opettelu ihmissuhdetaidot, keskustelutaidot jos samassa viestissä missä nuo on lähetät linkin kriisipuhelimeen vittuiluksi. Kaiken tämän perusteella ei todellakaan ole kaikki herralla kunnossa...

B) Jep ja sen kyllä huomaa, suosittelen tanssikurssia.

C) mihin helvettii ne todisteet jäi? sivuutit JÄLLEEN osan viestistä koska et ollut kykeneväinen lunastamaan omia paskapuheitasi kyseisestä asiasta.

ps: onkos kellekkäään tapahtunut niiin että ku yrittää mennä peliin niin ei oikeassa alakulmassa pyörivän ns. lataus tsydeemin vieressä lukee waiting for another players... no sehän ei siitä mihinkää katoa vaikka odottaa iät ja ajat sittenkun sitäkin paskaa on tarpeeksi tuijottanut ja hermot palanu, kun painaa sammutus näppäintä niin ps3 piippaa 3 kertaa!
Ehkä sen sata kertaa. Nyt kun edellisestä päivityksestä on kulunut jo jonkin aikaa, peli on alkanu toimimaan paremmin. Eiköhän mullakin ala taas vanhat probleemat kun se uusi päivitys ilmestyy.

Nyt kun noista kuolemattomista ukoista puhuitte, niin mulle kävi näin
Eli HC SnD kyseessä, en tiiä onko tossa näkymätön seinä tai joku muu bugi, mut ei toi jätkää vaan kuollu luoteihin, theateris näytti et pysähtyis johonkin seinään, tuubikaan ei räjähtyny, vaikka näytti että lentäis tarpeeks pitkälle. Pitäis testaa private matchissa onko samanlainen bugi mitä mw2:sen banaaninlehdet favelassa.

Tässä pelissä on useat noista parvekkeiden kaiteista tehty niin, ettei niistä mene luodit läpi. Crisisin parveke plantin päällä on yksi vittumaisimmista.

Sivutolkulla nyt seurannu tuota ihmeellistä väittelyä, niin näköjään jollakin on selkeästi narsistisia piirteitä... :rolleyes:

Tässä kun on vasikoinnista puhuttu, niin eivätkö nuo "titlet" jotka ovat kaksiosaisiksi animoitu, eli jossa on pääkallo joka muuttuu roomalaiseksi numeroksi XV, ole kaikki hackeroitu, jos ei pelaaja ole 15 prestigellä?

Miten olette raportoineet nuo?

Ite oon lyönyt vaan cheating:rolleyes:

Tässä pelissä on useat noista parvekkeiden kaiteista tehty niin, ettei niistä mene luodit läpi. Crisisin parveke plantin päällä on yksi vittumaisimmista.

Sivutolkulla nyt seurannu tuota ihmeellistä väittelyä, niin näköjään jollakin on selkeästi narsistisia piirteitä... :rolleyes:

Ok, ei oo aikasemmin itelle tullu vastaan, ärsyttävä bugi jos näin on.

Itsekin ihmetellyt kyseistä väittelyä täällä. Vois loppua jo se väittely, eiköhän kaikille oo tullu selväks, että joillain lagaa ja joillain ei. Nyt se vaan levis jo muihinkin aiheisiin. Ei se prestigen numero tuo yhtään lisää painoarvoa sanoille, peliaika kylläkin. (Viitaten näihin "faktoihin") Eli turha sitä mainostamaan, taikka, kuinka monella pleikkarilla on codia pelannut, saa helposti kuvan että on hirveä pätemisen tarve. Jos joku sanoo et sil ei lagaa, mä uskon, mut itellä ainakin lagaa välillä, siinä se. Tuskin kellään on syytä valehdella lageista.

Voisitteko iTz_Smuli, aeNVee ja muut taunot jo lopettaa tuon hirveän inttämisen, jota on tässä jo pari viikkoa kateltu. Se ei johda mihinkään ja koko keskustelun lukemisesta tulee yhtä helvettiä, kun kerta toisensa jälkeen tulee näitä quotehirviöitä, joissa vain haukutte toisianne ja tartutte yksittäisiin sanoihin joista intätte sitten lisää.

Täällähän on oikein kunnon sota käynnissä, hyvää viihdettä! *Kaivaa sipsit ja limut esiin*

Nojoo, onhan tämä melkoinen tekele tämä Black Ops. Toimii ja ei toimi, peli sujuu ja ei suju. Ja ne konsolin jäätymiset tulee muuten meikäläisen kohdalle aina silloin, kun menee hyvin ja olisi kopterin tilaus taivaalle tulossa, on se maagista!

Nyt kun on kovat väittelyt käynnissä siitä, kuka on parempi ketäkin, niin heittäkääpäs kaikki näkösälle sitä peliaikaa ja K/D-ratiota(prestigelevelinkin voi heittää, jos se on itselle niin tärkeä :D). Pidin aikanaan itseäni aika heikkona räiskijänä, kun kaverit aina lanissa antoi Counterissa turpaan, mutta nyt kun on CoDeja tahkonnut nelosesta lähtien, niin tajusin, että osaanhan mä jotain :D Black Opsissa taitaa olla tällä hetkellä K/D-ratio luokkaa 1,3 - 1,35 ja mennään ihan ekalla 50 levelillä. Prestigelle en taida viitsiä lähteä, kun tuo oma AK47 on niin ihana ja vastustajien mielestä niin kauhea! Tänäänkin Nuketownissa Domination statseilla 38/9.

Oletteko te huomannut että nuketown kenttä ei tule kovin usein vastaan?

Vaikka itse pelaan xbox:lla black ops:ia...kavereiden luona pelaan ps3:lla niin nuketown on kyllä ihme kenttä kun sitä ei olisi edes olemassa:confused:

Nuketown on joidenkin mielestä p*ska kenttä mutta olisihan sitä välillä hauska pelata muissakin kentissä dominationia kuin summit:ssa ja firing range:ssa.

Täällähän on oikein kunnon sota käynnissä, hyvää viihdettä! *Kaivaa sipsit ja limut esiin*

*Itse tein samoin, mutta huomasin muijan heittäneen jääkaapista kermaviilin jäteastiaan prkl joten ilman dippiä tätä keskustelua en voi seurata.

Ps. Itsellä tänään jäätynyt mapin lataukseen palttiarallaa kuusi kertaa kolmen tunnin pelisession aikana kun sitä joku kysyi..Maailmassa on isompiakin asioita joita kannattaa murehtia, joten gäinä yläpuimurissa kohti uusia vastoinkäymisiä.

Voisitteko iTz_Smuli, aeNVee ja muut taunot jo lopettaa tuon hirveän inttämisen, jota on tässä jo pari viikkoa kateltu. Se ei johda mihinkään ja koko keskustelun lukemisesta tulee yhtä helvettiä, kun kerta toisensa jälkeen tulee näitä quotehirviöitä, joissa vain haukutte toisianne ja tartutte yksittäisiin sanoihin joista intätte sitten lisää.

Joo, kyllä tämä mun puolesta oli tässä. Ihan hienot väittelyt kuitenkin. :cool:

Korjaan kuitenkin pari asiaa, en kaipaa tästä väittelyä.

Mitä noihin todisteisiin tulee, sen kun lisäät(te) mut kaverilistalle. Sieltä näkee statsit ja file sharesta löytyy muutama klippi, jotka koskevat näitä väiteltyjä aiheita. Muuta en voi netin välityksellä todistaa, joten tervetuloa tänne kasvotusten katsomaan muut todisteet.

Enkä laittanut niitä linkkejä yms muille tähän topikkiin kirjoittaville, vaan pelkästään 1-3 henkilölle, jotka tulivat samantien vittuilemaan, kun kirjoitin oman mielipiteeni.

Bops on pelillisesti ehdottomasti 3archin paras Codi. Ainoa mikä ei nosta sitä muiden heidän Codiensa yläpuolelle, on nämä ongelmat. CoD2:n ja CoD4:n jälkeen kamppailee ehdottomasti MW2:n kanssa pronssisijasta. Häviää tämä kamppailun kuitenkin ongelmiensa takia, joiden odotin korjaantuvan ensimmäisen kuukauden aikana. En mä näitä viimeisimpiä Codeja silti ihan tosissaan pelais, on ne niin randomipelejä.

-----

Muihin aiheisiin. Onko M16 ja Ak74u:n tehoihin koluttu? Tuntuu, että nykyisin M16 on jo melkein hyödyllinen ase eikä tarvii aina sitä 4 burstia ampua ennenku ukko kaatuu. Taas toisaalta, AK74u ei tunnu olevan kauas enää niin tehokas mitä oli alussa.

Perkules ku oon yrittäny mutku tuo luonne ei anna periksi :p no pyydän nyt julkisesti muiden inspiroimana anteeksi smulilta ja kaikilta muiltakin joille olen mielipahaa aiheuttanut typerillä kommenteillani. Ja niille joille tämä on ollut kaksi viikkoa viihdettä, yksityisviestillä ID:t joihin voin laittaa tilinumeron, en mää täällä ilmaseks rupee jengiä viihryttämään!

E: katohan perseles, vastapuoli ennätti ensinnä.

Jatketaan aiheesta, jotain huhua luin tuossa meidän taistelun ohella että AK-74u:hun jotain nerffausta olisi tiedossa/tullut jo.

Mun ymmärtääkseni ak74u:hun tulee korjauksia vasta päivityksen yhteydessä, en ole täysin varma. Ihan kiva ois nähä muitakin aseita core snd:ssä. Aika yleinen tuntuu toi "aksu" olevan. Ite kokeilin äsken vasta monen pelipäivän jälkeen kunnolla tuota G11:sta, sehän on kunnon tykki, harmi kun sen unlockkaa niin myöhään että ei hirveesti pääse kerralla räiskii, kun pitää noita prestigeitä painella...

Ite kokeilin äsken vasta monen pelipäivän jälkeen kunnolla tuota G11:sta, sehän on kunnon tykki, harmi kun sen unlockkaa niin myöhään että ei hirveesti pääse kerralla räiskii, kun pitää noita prestigeitä painella...

Miksi pitää painella? Itseä lähinnä vtuttaa, kun tuota kautta menettää kaikki saadut aseet ja hyödykkeet ja ainoa, mitä saat vastineeksi, on milli lisää pituutta virtuaalikikkeliin. Paljon kivempi jäädä sille 50 levelille, kun kaikki aseet ja lisähilut on auki. Voi pelata millä aseella huvittaa ihan päivän fiiliksien mukaan, eikä tarvitse aloittaa koko hommaa ihan alusta.

Miksi pitää painella? Itseä lähinnä vtuttaa, kun tuota kautta menettää kaikki saadut aseet ja hyödykkeet ja ainoa, mitä saat vastineeksi, on milli lisää pituutta virtuaalikikkeliin. Paljon kivempi jäädä sille 50 levelille, kun kaikki aseet ja lisähilut on auki. Voi pelata millä aseella huvittaa ihan päivän fiiliksien mukaan, eikä tarvitse aloittaa koko hommaa ihan alusta.

Makuasioita, ite pelaan sen verran paljon, että pidemmän päälle käy tylsäks jos jäis vaan lvl 50. Vähän enemmän saavutettavaa kun painaa prestigelle. Tosin vituttaahan se kun ei oo enää lempiaseita eikä perkkien pro-versioita.

Makuasioita, ite pelaan sen verran paljon, että pidemmän päälle käy tylsäks jos jäis vaan lvl 50. Vähän enemmän saavutettavaa kun painaa prestigelle. Tosin vituttaahan se kun ei oo enää lempiaseita eikä perkkien pro-versioita.

Sääki meet sellasta kyytiä ettei oo paljoo kohta mitä painella ;)

Joo itekin päätin tossa etten enää paina prestigenappia mutta yksinhän sitä olisi joutunut pelaan kun partyyn mennessä kaikki tissiposki-huudot olisi olleet turruttavia pari viikon jälkeen, joten kai se on paineltava sitä aina silloin tällöin sitten...

Sääki meet sellasta kyytiä ettei oo paljoo kohta mitä painella ;)

Jäin mä parin prestigen lvl 50 vähäks aikaa, mut sit kun loppuu, ni eipä siit kyl jää mitään oikeen käteen paitsi kultanen camo, mikä on mun mielest suht ruma + värilliset clan tagit. Tosin ehkä L96A1:seen se kultanen camo pitää hankkii. Saattaa kyl olla et se pilaa hienon aseen.

Nyt kun on kovat väittelyt käynnissä siitä, kuka on parempi ketäkin, niin heittäkääpäs kaikki näkösälle sitä peliaikaa ja K/D-ratiota(prestigelevelinkin voi heittää, jos se on itselle niin tärkeä :D).

Ei oo ollu tapana kfinissä kehuskella :o

Tuota "paremmuutta" ei kannata verkkopeleissä pahemmin vertailla. Lagi aiheuttaa sen, että 1 vs. 1 tilanteessa kuka tahansa ottaa voiton. Ainoa suuntaa antava arvio refleksesitä ja silmän ja käden koordinaatiosta voitaisiin saada lanissa jossa pingi ja lagi voidaan minimoida.

Tietysti kokemus eri pelien pelaamisesta tuo sitä taktista silmää ja arviointikykyä jota tarvitaan siihen vastustajan sumpittamiseen. Enemmän tässä pelissä vaikuttaa se miten liikkuu ja miten osaa jallittaa "naapurin" kuin se, vetääkö tähtäin heti päähän vai seinien kautta kintuille.

Ei oo ollu tapana kfinissä kehuskella :o

Tuota "paremmuutta" ei kannata verkkopeleissä pahemmin vertailla. Lagi aiheuttaa sen, että 1 vs. 1 tilanteessa kuka tahansa ottaa voiton. Ainoa suuntaa antava arvio refleksesitä ja silmän ja käden koordinaatiosta voitaisiin saada lanissa jossa pingi ja lagi voidaan minimoida.

Tietysti kokemus eri pelien pelaamisesta tuo sitä taktista silmää ja arviointikykyä jota tarvitaan siihen vastustajan sumpittamiseen. Enemmän tässä pelissä vaikuttaa se miten liikkuu ja miten osaa jallittaa "naapurin" kuin se, vetääkö tähtäin heti päähän vai seinien kautta kintuille.

Juuri näin. Niin kauan kun EI pelata LANI:ssa, voi nämä "mä oon parempi ku sä" jutut jättää iha suosiolla pois. Kaikki nyt osaavat tähdätä ja ampua, ei siinä mitään erikoista, mutta miten viisaasti osaat pelata ja miten hyvin pelaat tiimisi kanssa yhteen ovat ne, jotka ratkaisee ja määrittää hyvän tiimin/hyvän pelaajan.

Tänäänkin Nuketownissa Domination statseilla 38/9.
Mikä oli lukema siepattuihin ja puolustettuihin lippuihin? Tuskin 38/9 sentään? Täytyy kysästä kun Dominationista kerran oli kyse, jossa voitetaan ihan muulla kuin k/d:llä...

Tuo Nuketown tosiaan tulee ihmeellisen harvoin!

Mikä oli lukema siepattuihin ja puolustettuihin lippuihin? Tuskin 38/9 sentään? Täytyy kysästä kun Dominationista kerran oli kyse, jossa voitetaan ihan muulla kuin k/d:llä...

Tuo Nuketown tosiaan tulee ihmeellisen harvoin!

Mitähän nuo lukemat olivat lipuissa, varmaan jotain 3/4 ehkä, jotain tuon suuntaista. Nuketown tosiaan tulee harvakseltaan, ehkä joka kolmannella pelikerralla noin suunnilleen, mutta itse olen ainakin löytänyt sinne hyvän taktiikan, jolla saa aika hyvät pisteet. Eilen satuttiin pelaamaan kaksi domia putkeen Nuketownissa ja statsit tosiaan 38/9 ja 23/11. Jälkimmäisellä kierroksella vastustajat ilmeisesti vähän oppivat, mistä ei kannata juosta, jos ei halua jäädä AK47n saaliiksi :D

Ylös Bottom