Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

UO:ta ei ole ollenkaan konsoleilla ja ykkönenkin on vaan huonosti käännetty.

Näin muistelinkin. Onko se Finest Hour sitten joku konsoleiden oma CoDi, jota ei sitten taaskaan ole PC:llä?

Näköjään on:

"Some Call of Duty spinoffs were developed exclusively for consoles, such as Call of Duty: Finest Hour by Spark Unlimited and Call of Duty 2: Big Red One by Gray Matter Interactive (now Treyarch)"
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

A) En juuri liioitellut. Pikkasen valehtelin/unohdin, koska onhan mulla tosiaan PS2:lle kans joku Codi ja siinä on nettipelimahdollisuus, mutten ole tainnut koskaan pelata sitä netissä. Pelkästään pelannut pari kertaa läpi.


B) Jos meinaat viikkorahalla palkkaa, niin ei sitä ny kovin paljoa oo menny. Käyt kato ite haaparannassa ja myyt kans paljon, nii niillä myyntirahoilla käytännössä kattaa myös oman nuuskauksensakkin. Ja kyllähän tota CoDia tulis sullakin helposti pelattuu se 7d, jos oisit 1,5kk sairaslomalla.

C) Itel löytyy taas kasapäin todisteita tuohon, että moni nobo tykkää mielummin pelata jotain muuta kuin TDM:ää. TDM on ehkä vaikein pelimuoto menestyä henkilökohtaisesti publalla SaDin rinnalla.

A) Katsotaampa hetkinen vakavalla naamalla tätä lausetta= "En juuri liioitellut. Pikkasen valehtelin/unohdin" :p joku ei mee yksiin. Sä siis tiedät nyt black opsin nettikoodit, tiedät kaiken jokaisen pelaajan lagista ja kaiken muunkin mahdollisen mitä esim. minä en voi tietää koska en ole pelannut 17 eri codia 17 eri vehkeellä.

B) 19 vuotiaaks jantteriks teet aika paljon, kun on noin perkeleesti tullut kaikkea pelattua, kaiken tämän takana teet töitä ja kuljet vielä oulu-haaparanta akselia "hustlaamassa" nuuskaa, ja tännekin ehdit vielä harkittua palautetta antamaan jatkuvasti :D

C) Ei muuta kun todisteet pöytäään :):)

Harvoin vastaan tulee "oikea" klaani joka on muutakin kuin klaanitagit.

Aij v*ttu kuin helmesti sanottu. E: "viestin lähetti alunperin Quassimo"^^
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Itseäni kyllä vähän ihmetyttää, että miksi pelissä voi pelata vaan tyyliin 6vs6 ja mapitkin on niin perkeleen pieniä?

Sitä nämä CoDit, MoHit sun muut ovat. Vaihda toiseen peliin: MAGissä minimi 32v32, maksimi 128v128 pelaajaa. Ei myöskään aim-assistia tai turhia streak-palkintoja ;)
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Ööö.. Ei saa, vaan pari moodii ja mappei yms.

3-0

Totta, mikset smuli tätä googlettanut kun kaikki muut niin sujuvasti kuitenkin?
Ylläolevaan viestiin liittyen, olenkin aina miettinyt että onko olemassa sotapelejä joissa ei näin tiivistä toimintaa ole, ei tosiaan riittäisi hermot meikäläisenkin AD/HD:lla kun tuntuu välillä tässäkin että joutuu ettimään koloista niitä vihulaisia.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Löytyskö pelikavereita, alkaa yksin voittaan yrittäminen vituttaa ois ainaki joku jonka kanssa jakaa vitutukse. Coressa tulee kaikkia modeja pelailtua, mutta yleensä domination.

PSN: kariup
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Eiköhän TDM ole siksi suosituin pelimuoto, että se on kaikista yleisin pelimuoto mitä peleistä löytyy ja varmastikin se pidetyin. Itel löytyy taas kasapäin todisteita tuohon, että moni nobo tykkää mielummin pelata jotain muuta kuin TDM:ää. TDM on ehkä vaikein pelimuoto menestyä henkilökohtaisesti publalla SaDin rinnalla.


TDM on helpoin pelimuoto CODeissa publalla ja sen voittaminen kanssa. "Todisteita, että moni nobo tykkää mielummi pelata jotai muuta kuin tdm" ? Otetaan nyt tässä yksi esimerkki, Gamebattles. Olen pelannut liian monta TDM GBtä ja jokainen TDM matsi on ollut spawnissa kökkiviä vihuja vastaan. Taitomuoto, jep jep. Viestistäsi voi myös päätellä, että et ole tiimipelaaja, sillä puhut HENK KOHT menestymisestä. Itselle ja monelle muulle on varmasti tärkeää se, että voittaa ja sitten se, että miten itse pärjäsi.

Oletko edes ikinä klaanimatseja pelannut missään pelissä? Publalla kun tuo pelaaminen on aivan erilaista jokaisessa muodossa
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Moni kyllä osaa niitä lippuja käydä valtaamassa mut osa välillä ryntää suoraa istumaan jonnekin eikä hae esm. sitä ensimmäistä lähintä lippua...
Itse lähden useimmiten B-lipun perään, varmistaen kartasta samalla että joku muu meni hakemaan sen lähimmän lipun. B-lippua on usein vaikein saada vietyä jos siellä on jo puolustus valmiina.

Mutta olen kyllä huomannut aivan saman, että jotkut laittavat leirin pystyyn välittömästi hakematta yhtään lippua. Ja sitten on näitä, jotka kiertävät ympäri karttaa Marathonilla listimässä porukkaa ja loppustatseissa ei oo hakenu yhtään lippua. Yksin matsin voittaminen on varsin rasittavaa ainakin silloin, kun vastapuolella kaikki pelaa oikein ja puolustaa niitä lippujaan.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Mutta, tässä pelissä toi domination on aika jäätävä pelimuoto, kun vihut respaa ihan randomisti (siis muissakin tilanteissa kuin silloin kun toinen dominoi). Muissa pelimuodoissa respat on ehkä vähän paremmat, mutta tietyissa mapeissa silti todella jäätäviä. Tietyillä yhdistelmillä noi respat toimii vielä tyydyttävästi, mutta ainakin mun mielestä CoD4:ssa ja MW2:ssa oli paljon parempi respajärjestelmä kuin tässä.

Oletko tietoinen mitä parannuksia/korjauksia peliiin on tehty julkaisun jälkeen? Pelaatko pelia enää olenkaan? Vaikuttaa omituiselta kun linkkaat tähän videota juutubesta ennen korjauksia ja ilmeisesti oletat asian edelleen olevan näin. Vai pitiko linkki panna vain pätemisen tarpeesta, sillä tästähän et vielä ole tainnut keskustelunavausta tehdäkkään.

Minä lähetän sinulle kaverikutsun, niin pääsen vähän katselemaan miten pelaat. PSN on myös Piekana.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Löytyskö pelikavereita, alkaa yksin voittaan yrittäminen vituttaa ois ainaki joku jonka kanssa jakaa vitutukse. Coressa tulee kaikkia modeja pelailtua, mutta yleensä domination.

PSN: kariup

Menepä tänne kirjottamaan. Siellä on paljon peliseura hakijoita tähän peliin, ja sieltä voit ottaa nimiä omalle kaverilistallesikin
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

KD on joillekin elämä. Onhan se tosi rasittavaa välillä koittaa yksinään voittaa ne matsit mutta minkäs teet.

Eihän domination matsit vaikuta tietääkseni KDR?

EDIT: Näin tuossa pari päivää sitten kuolemattoman (?) tyypin onlinessa. Se ikään kuin lagaili (juoksi ilmassa paikoillaan). Jotain uutta?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

EDIT: Näin tuossa pari päivää sitten kuolemattoman (?) tyypin onlinessa. Se ikään kuin lagaili (juoksi ilmassa paikoillaan). Jotain uutta?
Mä oon kanssa nähny näitä välillä, host migrationin jälkeen muistaakseni. Yhen kerran yritettiin sitä oikein porukalla leipoa mutta siinä se polki paikallaan ku juoksumatolla.
Varmaan jotain näihin yhteysongelmiin liittyvää tms...?:rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Eihän domination matsit vaikuta tietääkseni KDR?

EDIT: Näin tuossa pari päivää sitten kuolemattoman (?) tyypin onlinessa. Se ikään kuin lagaili (juoksi ilmassa paikoillaan). Jotain uutta?
Vaikuttaahan ne siihen kokonais kdr joka näkyy combat recordsissa.

Ja sit tohon toiseen, oon nähny itekki monia joilla lagaa just noin paikallaan, sain yhestä sen challengen että ammu smg lippaallinen ilman huteja viholliseen :D
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

A) Katsotaampa hetkinen vakavalla naamalla tätä lausetta= "En juuri liioitellut. Pikkasen valehtelin/unohdin" :p joku ei mee yksiin. Sä siis tiedät nyt black opsin nettikoodit, tiedät kaiken jokaisen pelaajan lagista ja kaiken muunkin mahdollisen mitä esim. minä en voi tietää koska en ole pelannut 17 eri codia 17 eri vehkeellä.

B) 19 vuotiaaks jantteriks teet aika paljon, kun on noin perkeleesti tullut kaikkea pelattua, kaiken tämän takana teet töitä ja kuljet vielä oulu-haaparanta akselia "hustlaamassa" nuuskaa, ja tännekin ehdit vielä harkittua palautetta antamaan jatkuvasti :D

A) Lainaa se koko lause. Jos käyttäisit vähän päätä, ymmärtäisit ehkä jotain suomenkielestä. Kaikkihan tuossa käy yksiin, kun käytät vaan päätäsi.

Voit tietenkin tietää, mutta aika jäätävää, että olet ainoita henkilöitä joilla tämä peli ei koskaan lagaa. Varsin jännä juttu. Sitten kun tähän yhdistää kaikki "last stand perkki on arvostettu ja hyvä" -jutut, niin pitää alkaa ihan vakavasti miettimään kuinka luotettavaa tuo sun analysointi on. Vähän niinkuin jos Paris Hilton puhuisi ilmastonmuutoksesta ja mitä meidän tarvii tehdä estääksemme sen. ;)

B) Oon aina ollu toiminnan mies. ;) Ja en tosta harkitusta menis mitään sanomaan, kunhan annan sormien tanssia näppäimistöllä pari kertaa päivässä...

Ööö.. Ei saa, vaan pari moodii ja mappei yms.

3-0

En tohon sun apinointiin ja trollailuun vastaa muuten kuin, että PC:llä on olemassa CoD/Codin lisäosa, jossa on nettipeli, ja sitä ei ole tullut konsoleille nettipelin muodossa. Sitähän tässä on haettu takaa, mutta et pilkun nussimisiltasi ole sitä huomannut.

A) TDM on helpoin pelimuoto CODeissa publalla ja sen voittaminen kanssa. "Todisteita, että moni nobo tykkää mielummi pelata jotai muuta kuin tdm" ? Otetaan nyt tässä yksi esimerkki, Gamebattles. Olen pelannut liian monta TDM GBtä ja jokainen TDM matsi on ollut spawnissa kökkiviä vihuja vastaan. Taitomuoto, jep jep.

B) Viestistäsi voi myös päätellä, että et ole tiimipelaaja, sillä puhut HENK KOHT menestymisestä. Itselle ja monelle muulle on varmasti tärkeää se, että voittaa ja sitten se, että miten itse pärjäsi.

C) Oletko edes ikinä klaanimatseja pelannut missään pelissä? Publalla kun tuo pelaaminen on aivan erilaista jokaisessa muodossa

A) Jos on party, niin kyllä ainakin itse olen suosinut objektivemuotoja. Klaanin kanssa jos vetää on naurettavan helppoa cäppiä vaikkapa CTF:ssä lippuja. Pelit on ohi alle sekunnissa ja 100-0 taulussa, siis publalla.

Sanoinko, että TDM on taitomuoto? Sanoin, että siinä on vaikeinta menestyä. Juurikin siksi, kun porukka kämppii puskissa ja taito ei ratkaise mitään. Ja miks pelaat jotain GB:tä ja vielä TDM:ää? Eikö nyt järkikin sano, että ne pelit on täyttä kämppiä, jos vastassa on vähänkin vakavemmin pelaava tiimi.

B) Hohhoijaa...tottakai oma menestys on toissijainen juttu klaanimatseissa. Publalla ny on kuitenkin ihan sama miten se peli menee vai pelaatko publaakin aina veren maku suussa? Ittee ei oikeesti kiinnosta publalla mikä mun KD tai win ratio on, kunhan pystyn levuttamaan äkkiä. Aika jäätävää pelata jollakin klaanipartylla tosissaan publalla guesteja vastaan...

C) Ai ei kai! Mä kun luulin, että publapelit on täysin samanarvoisia turnauspelien kanssa. Ja joo, onhan noita klaani-, turnaus- ja liigapelejä tullu muutama sata pelattua oman "pelaajauran" aikana.

Ja Piekana, tommosia respoja mulla on vieläkin tullut usein vastaan.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Nyt kun noista kuolemattomista ukoista puhuitte, niin mulle kävi näin

[video=youtube;xbbieDzFfRM]http://www.youtube.com/watch?v=xbbieDzFfRM[/video]

Eli HC SnD kyseessä, en tiiä onko tossa näkymätön seinä tai joku muu bugi, mut ei toi jätkää vaan kuollu luoteihin, theateris näytti et pysähtyis johonkin seinään, tuubikaan ei räjähtyny, vaikka näytti että lentäis tarpeeks pitkälle. Pitäis testaa private matchissa onko samanlainen bugi mitä mw2:sen banaaninlehdet favelassa.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Joo siiis tämä pelihän suorastaa pursuuu paskaa! lagi on aivan järjetöntä, ja grafiikka bugittaa ja on heikkoakin surkeampi..... onhan se hienoa pelata kun joka matchi kaatuu ja johdon pää pukkaa näyttölle, siis mä en voi ymmärtää että nämä trayarchin kaverit on pakertanut tämmöstä paskaa!!:mad::eek: ps: onkos kellekkäään tapahtunut niiin että ku yrittää mennä peliin niin ei oikeassa alakulmassa pyörivän ns. lataus tsydeemin vieressä lukee waiting for another players... no sehän ei siitä mihinkää katoa vaikka odottaa iät ja ajat sittenkun sitäkin paskaa on tarpeeksi tuijottanut ja hermot palanu, kun painaa sammutus näppäintä niin ps3 piippaa 3 kertaa!
 
Ylös Bottom