Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä
A) Katsotaampa hetkinen vakavalla naamalla tätä lausetta= "En juuri liioitellut. Pikkasen valehtelin/unohdin"
joku ei mee yksiin. Sä siis tiedät nyt black opsin nettikoodit, tiedät kaiken jokaisen pelaajan lagista ja kaiken muunkin mahdollisen mitä esim. minä en voi tietää koska en ole pelannut 17 eri codia 17 eri vehkeellä.
B) 19 vuotiaaks jantteriks teet aika paljon, kun on noin perkeleesti tullut kaikkea pelattua, kaiken tämän takana teet töitä ja kuljet vielä oulu-haaparanta akselia "hustlaamassa" nuuskaa, ja tännekin ehdit vielä harkittua palautetta antamaan jatkuvasti
A) Lainaa se koko lause. Jos käyttäisit vähän päätä, ymmärtäisit ehkä jotain suomenkielestä. Kaikkihan tuossa käy yksiin, kun käytät vaan päätäsi.
Voit tietenkin tietää, mutta aika jäätävää, että olet ainoita henkilöitä joilla tämä peli ei koskaan lagaa. Varsin jännä juttu. Sitten kun tähän yhdistää kaikki "last stand perkki on arvostettu ja hyvä" -jutut, niin pitää alkaa ihan vakavasti miettimään kuinka luotettavaa tuo sun analysointi on. Vähän niinkuin jos Paris Hilton puhuisi ilmastonmuutoksesta ja mitä meidän tarvii tehdä estääksemme sen.
B) Oon aina ollu toiminnan mies.
Ja en tosta harkitusta menis mitään sanomaan, kunhan annan sormien tanssia näppäimistöllä pari kertaa päivässä...
Ööö.. Ei saa, vaan pari moodii ja mappei yms.
3-0
En tohon sun apinointiin ja trollailuun vastaa muuten kuin, että PC:llä on olemassa CoD/Codin lisäosa, jossa on nettipeli, ja sitä ei ole tullut konsoleille nettipelin muodossa. Sitähän tässä on haettu takaa, mutta et pilkun nussimisiltasi ole sitä huomannut.
A) TDM on helpoin pelimuoto CODeissa publalla ja sen voittaminen kanssa. "Todisteita, että moni nobo tykkää mielummi pelata jotai muuta kuin tdm" ? Otetaan nyt tässä yksi esimerkki, Gamebattles. Olen pelannut liian monta TDM GBtä ja jokainen TDM matsi on ollut spawnissa kökkiviä vihuja vastaan. Taitomuoto, jep jep.
B) Viestistäsi voi myös päätellä, että et ole tiimipelaaja, sillä puhut HENK KOHT menestymisestä. Itselle ja monelle muulle on varmasti tärkeää se, että voittaa ja sitten se, että miten itse pärjäsi.
C) Oletko edes ikinä klaanimatseja pelannut missään pelissä? Publalla kun tuo pelaaminen on aivan erilaista jokaisessa muodossa
A) Jos on party, niin kyllä ainakin itse olen suosinut objektivemuotoja. Klaanin kanssa jos vetää on naurettavan helppoa cäppiä vaikkapa CTF:ssä lippuja. Pelit on ohi alle sekunnissa ja 100-0 taulussa, siis publalla.
Sanoinko, että TDM on taitomuoto? Sanoin, että siinä on vaikeinta menestyä. Juurikin siksi, kun porukka kämppii puskissa ja taito ei ratkaise mitään. Ja miks pelaat jotain GB:tä ja vielä TDM:ää? Eikö nyt järkikin sano, että ne pelit on täyttä kämppiä, jos vastassa on vähänkin vakavemmin pelaava tiimi.
B) Hohhoijaa...tottakai oma menestys on toissijainen juttu klaanimatseissa. Publalla ny on kuitenkin ihan sama miten se peli menee vai pelaatko publaakin aina veren maku suussa? Ittee ei oikeesti kiinnosta publalla mikä mun KD tai win ratio on, kunhan pystyn levuttamaan äkkiä. Aika jäätävää pelata jollakin klaanipartylla tosissaan publalla guesteja vastaan...
C) Ai ei kai! Mä kun luulin, että publapelit on täysin samanarvoisia turnauspelien kanssa. Ja joo, onhan noita klaani-, turnaus- ja liigapelejä tullu muutama sata pelattua oman "pelaajauran" aikana.
Ja Piekana, tommosia respoja mulla on vieläkin tullut usein vastaan.