Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä
Itse luulen että luulo ei ole tiedon väärti. itse pelaan 100/5 yhteyksillä josta elisan kusettajat antavat todennäköisesti 2/2 (ikuisesti katkera...) eikä lagaa, okei mulla saattaa olla vähäinen verkkopelikokemus ja olen tietämätön ja uskon surkeasti toteutettuja palkkeja ja Todellisuudessa peli lagaa aina tai sitten olen hosti... tai sitten jonkun pitäis alkaa kuunteleen omia juttujaan.
Kyllä, tiedän että tuo teoreettinen maksiminopeus mitä liittymät tarjoavat ei pidä koskaan paikkaansa.
Okei, no tuodaan nyt faktat vielä tiskiin.
- Oon pelannu Bopsia about reilu 7 päivää, kohta 11. prestige
- Oon pelannu kaikkia konsolicodeja kaikilla koneilla (PS3, 360, PC)
- Oon pelannu tätä codia 8 eri PS3:lla, 11 eri internet-yhteydellä
- 3arch saa päivässä useita valituksia lagista
- Oon pelannut tätä peliä paljon LANissa kuten monia muitakin
- Oon pelannu Bopsia KAIKKINA kellonaikoina
- Olen pelannut Bopsia PC:llä ja Boxilla
Mitä sulla on tarjota mulle? 1 PS3 ja 1 yhteys, jolla peli "ei lagaa". No eihän se tietty lagaa (ainakaan paljoa), jos olet hosti tai pelaat publaa partylla ja saatte suomihostin lähes aina. Ottaen huomioon sun aiemmat viestit tällä foorumilla, en oikein luota sun sanaan tosta lagista (tai Lillywhiten). Mene hyvä mies pelaamaan vaikkapa Mercenary TDM:ää ja pelaa muilla kuin omilla hosteillasi ja sano sitten, ettei peli lagaa. Tässä pelissä on kuitenkin surkeampi nettikoodi kuin yhdessäkään IW:n Codissa.
Pelasin missä asennossa tahansa, söin mitä tahansa, oli PS3 tai netti mikä tahansa, useimmiten peli lagaa. Jossei se lagaa, olen yleensä hosti ja sitten se PS3 jäätyykin.
Ja vielä tarkennus: Jos suurin osa peleistä lagaa, niin silloin voidaan sanoa, että nettipeli lagaa. Toisekseen, jos teidän ihanalla suomipartylla peli ei lagaa, niin voit olla 146,1232% varma, että toisella puolella lagaa ja kovasti. Ja hostilla peli ei lagaa, vaan FPS on vaan siellä jossakin nollan tienoilla koko ajan, muilla se on vain 80% ajasta.
pakko kysyä, oliko yllätys että jos sinä olet erittäin verkkopelikokenut ja asioista tietäväinen etkä usko mitään pelissä koska se on luultavasti surkeasti toteutettu(pakkohan sun on olla kun sulla lagaa) niin muut näyttää sun silmissä amatööreiltä joten et voi todeta "onko se nyt yllätys, että mitä enemmän dataa pitää siirtää, sitä helpommin peli alistuu lagille"
En tajunnu yhtään mitä kirjotit tossa, kirjota vähän selvemmin ens kerralla.
kyl mä laittasin ainakin, joka spede joka osuu samalle servulle kikkeli-emblemiensä kanssa tai jollain mahdollisella tavalla yrittää alittaa aitaa niin napsahtaa reporttia. Koskee myös Itz_Smulin eläinrotujen välistä yhdyntä emblemiä
Aluksi luulin, että tosta lähtis statsit nollille, niin silloin ois ehkä vähän haitannutkin. Nyt kun selvisi että ei mee niin ilmota ihmeessä. Joku parin päivän aikabanni Codista tekee mulleki varmaan ihan hyvää, saa olla muijan, kavereiden tai raudan parissa puntilla ilman vierotusoireita.
Nuuskatki lopussa ja ei tota peliä ilman nuuskamuikkusta pysty ees pelaan. Että käyhän äkkiä reportaamassa, tulee molemmille parempi mieli. Ainii, mul taitaa nykysin olla Suomen lippu ja spollelämärin lätkä siinä, nojoo...
Mutta sitten taas toisaalta, kuka oikeesti pelaa Codia sen takia, että etsii vain syitä reportata porukkaa? Eikö teillä oikeasti ole muuta elämää? Jengi puhuu täällä siitä miten porukkaa kannattaa reportata. Voi ziisus. Suurin osa noista reporteistakin kun on aiheettomia ja laitetaan yleensä siinä vaiheessa, kun tulee 100-0 pataan. Jotenkinhan sitä egoa on pakko päästä pönkittään. Ite jaksoin alussa reportata näitä 1d and 15th prestige -jannuja, nykysin ei oikeesti enää ees kiinnosta. Niin kauan kuin se ei vaikuta omaan peliin/menestykseen, niin ihan sama. Se että joku pelaa ärsyttävästi ei tarkoita sitä, että joku huijaa eikä siitä silloin pitäisi reportata.
Ihan pakko kysyä, meettekö sitte oikeessaki elämässä aina itkeen jolleki poliisille, jos jollakin on huumekukka, vähäpukeinen nainen tai loukkaava teksti t-paidassaan? Ihan mielenkiinnosta tietäis tietää, että mikä teidän ajatusmaailma on. Mut nyt ainakin on todisteita siitä, miksi kaikilla hyvillä klaaneilla on aina maine lähempänä nollaa kuin sataa. Ku turpaan tulee, niin äkkiä negaa klaanille.
Ja mitä tuo buustaus on? Onko se sitä, että menee partylla pelaamaan CTF:ää, yks pelaa maratonilla ja vie lippuja ja muut tukee. Sitten tuo yksi jätkä saa sen maran proksi ja vaihdetaan rooleja. Vai onko se sitten sitä, että vedetään jollain tactical spawnhöpöttimellä tappoja tmv? Täälläkin porukka reporttaa porukkaa pelkästään sillä perusteella, että niiden pärstä ärsyttää. Ei siksi, että he oikeasti tekisivät jotain VÄÄRIN ja käyttäisivät halpoja keinoja voittaakseen.