Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tohon ylempään kommentiin voin sanoa, että ei MW2 toiminut alussa kunnolla. Silloin oli 1 vai 2 megan netti, ja kyllä lagas. Nyt on 14 megan valokaapelilla varustettu tuo netti niin ei tuo BO lagaa muutenkuin mitä nyt Host Migroista lentää aina välillä pois. Ja kyllä ne ton ongelman tulee korjaamaan, ei ne aijo jättää tommosta ongelmaa päivittämättä :)

Joo näin tais varmaan olla mut eix tää kyseinen peli oo ollu markkinoilla vaikka kuinka pitkään joten sehän tässä ihmetyttää ett ei bittinikkarit korjaa ongelmia jotka on selvästi havaittavissa !!

Jep jo Mw2:sessa oli ongelmia ja Black ops myi kuitenkin miljoona kappaletta jo ensimmäisenä päivänä enemmän niin kai nyt tulee odottamattomia ongelmia kun ei oltu varmaan varauduttu noin isoon menekkiin.

Siinä vaiheessa kannattaa pistää kyseisen firman ns. markkinointi miehet vaihtoon jos ei osata varautua suureen menekkiin. Luulis olevan selvä ett peliä menee kun ajattelee miten edellisiä on myyty joten toi ei oo mikään ns. selitys

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Siinä vaiheessa kannattaa pistää kyseisen firman ns. markkinointi miehet vaihtoon jos ei osata varautua suureen menekkiin. Luulis olevan selvä ett peliä menee kun ajattelee miten edellisiä on myyty joten toi ei oo mikään ns. selitys
Jos peli myy ennätyksiä niin kyllä vihoviimeisenä laittaisin nuo markkinoinnin miehet vaihtoon..

Joo näin tais varmaan olla mut eix tää kyseinen peli oo ollu markkinoilla vaikka kuinka pitkään joten sehän tässä ihmetyttää ett ei bittinikkarit korjaa ongelmia jotka on selvästi havaittavissa !!

Ongelma joka on helposti havaittavissa, ei ole aina niin helposti korjattavissa. Servujahan ei tosta noin vaan voi sulkea pitkäksi aikaa, jos ei tarkkaa tarvittavaa korjaustatapaa tiedetä.

Ja tuli muuten mieleen, että kun joku valitteli tuosta että looking for players tulee pre-game lobbyyn sen jälkeen kuin pelaajat vaihtuvat niin voisiko johtua siitä että pelaajia on epätasainen määrä molemmille puolille? Koska jos servulla on esim 5 pelaajan party, 2 pelaajan party, 4 pelaajan party blaa blaa blaa, eivät tiimit mene tasan? Tämä on ihan veikkaus, ei mitään hajua että onko bugi vai yksinkertaisesti epätasajako.

Lilywhite, olet nettipelien kaikkitietävä oraakkeli. Jatka meidän valistamista. :D

Asia on nyt tämä, että olen kyllästynyt näihin publaheroihin jotka hankkivat vain tappoja eivätkä suorita objektiiveja. Siksi etsin nyt pelaajia täältä jotka oikeasti suorittavat objektiiveja ynnä muuta, eivätkä vain ramobile ja hanki tappoja. Lisätkää kaveriksi. PSN ID on Lativle.

Niin ja iällä ei ole mitään väliä, kunhan vain olet tiimipelaaja.

Tota noin... Oletko koskaan kuullut tälläisistä kuulokkeista kuin Sharkoon X-tatic 5.1 tai Tritton Ax Pro? Molemmista löytyy 4x kaiuttimia per kuuloke ja molemmat ovat tarkoitettu Ps3 / XO pelaamiseen. Tutustu aiheeseen paremmin ensikerralla.

Mitä sä ny selität? Oonko sanonu ettei oo olemassa 5.1 kuulokkeita, joissa on juurikin neljä kaiutinta/korva? Nyt puhuttiin siitä, kun joku omistaa stereokuulokkeet ja iskee väliin jonkun taikurihatun joka "muuttaa" pelin äänet 7.1:ksi, tai näin ainakin mainosten perusteella. Oikeasti se ei käy kuitenkaan aivan näin. Toki ne kuulokkeet voivat välillä antaa tietynlaisen 5.1 -tunteen, mutta monesti ne äänet on kans vähän ristiriitaiset ja epäselvät. Kaiken lisäksi tommonen laite huonontaa äänenlaatua. Pointti siis on, että jos kuulokkeessa on yksi kaiutin, miten se voisi mitenkään antaa ulos todellista 5.1/7.1 tilaääntä? Jos asuisin omassa kodissa, kuuntelisin peliä noilla mun 5.1:llä. Nyt se ei kuitenkaan ole mahdollista, koska kerrostalossa ei öisin oikein voi noita kaiuttimia huudattaa. Edes kämppis ei arvostaisi.

Ja vielä lopuksi semmoista asiaa, että PS3 tukee tämän nimiä palikoita kuin MaxShooter ja xFps jotka antavat mahdollisuuden liittää minkä tahansa pc hiiren & näppäimistön josta löytyy usb liitäntä. Esimerkiksi nyt vaikka Razer Mamba langaton usb lähettimellä varustettu PC pelihiiri ja vaikkapa Razerin BlackWidow näppis. Ja molemmat näistä tuotteista maksavat yli 100€ joten kyllä niitä yli satasen kustantavia "PS3 hiiriä" löytyy.

Juurikin näin, vai mitä hasselhoff. : )

Itse luulen, että niillä joilla tämä peli "ei lagaa", se peli kuitenkin lagaa. Vähäisen verkkopelikokemuksen ja tietämättömyyden takia he kuitenkin uskovat sokeasti pelin surkeasti toteutettuja palkkeja ja uskovat, että peli on lagiton, vaikka todellisuudessa se 3-4 palkin servu on täyttä lagista paskaa. Hahmot eivät välttämättä hypi paikasta A paikkaan B, mutta bullet lagi ja yleinen lagi on silti olemassa. He eivät vain tajua sitä.

Tai sitten he ovat hosteja lähes jokaisessa pelissä, jolloin se ei tietenkään lagaa. Ja pakko kysyä, onko se nyt yllätys, että mitä enemmän dataa pitää siirtää, sitä helpommin peli alistuu lagille? Siksipä joku 8v8 peli lagaa todennäköisemmin kuin 3v3. Itsehän pelaan peliä lähinnä 100/10, 10/10, 10/2, 10/5 ja 5/5 yhteyksillä ja kaikissa peli lagaa samalla tavalla, aevan hirveästi.

Hienoa huomata, että myös suurin osa CoD-communitystä on ottanut RC-XD:t ja Last standit nyrpistyneenä vastaan kuten uusimmasta tulevasta päivityksestä voidaan havaita.

EDIT: Ja pari kysymystä 3archille. Miksi dominationissa tietyn lippuvalloitusmäärän jälkeen uusista valloituksista ei saa enää expaa? Ja miksi 3arch bannaa viattomia pelaajia, ovatko he idiootteja?

Joo hienoa 3arc kaverin statsit nollattu jostakin ihmeen syystä.
Emblemin takia tuskin on nollattu kun kaverilla oli pataässä embleminä, mutta mistä sitä tietää?

Itse luulen, että niillä joilla tämä peli "ei lagaa", se peli kuitenkin lagaa. Vähäisen verkkopelikokemuksen ja tietämättömyyden takia he kuitenkin uskovat sokeasti pelin surkeasti toteutettuja palkkeja ja uskovat, että peli on lagiton, vaikka todellisuudessa se 3-4 palkin servu on täyttä lagista paskaa. Hahmot eivät välttämättä hypi paikasta A paikkaan B, mutta bullet lagi ja yleinen lagi on silti olemassa. He eivät vain tajua sitä.

Tai sitten he ovat hosteja lähes jokaisessa pelissä, jolloin se ei tietenkään lagaa. Ja pakko kysyä, onko se nyt yllätys, että mitä enemmän dataa pitää siirtää, sitä helpommin peli alistuu lagille? Siksipä joku 8v8 peli lagaa todennäköisemmin kuin 3v3. Itsehän pelaan peliä lähinnä 100/10, 10/10, 10/2, 10/5 ja 5/5 yhteyksillä ja kaikissa peli lagaa samalla tavalla, aevan hirveästi.

Itse luulen että luulo ei ole tiedon väärti. itse pelaan 100/5 yhteyksillä josta elisan kusettajat antavat todennäköisesti 2/2 (ikuisesti katkera...) eikä lagaa, okei mulla saattaa olla vähäinen verkkopelikokemus ja olen tietämätön ja uskon surkeasti toteutettuja palkkeja ja Todellisuudessa peli lagaa aina tai sitten olen hosti... tai sitten jonkun pitäis alkaa kuunteleen omia juttujaan.

pakko kysyä, oliko yllätys että jos sinä olet erittäin verkkopelikokenut ja asioista tietäväinen etkä usko mitään pelissä koska se on luultavasti surkeasti toteutettu(pakkohan sun on olla kun sulla lagaa) niin muut näyttää sun silmissä amatööreiltä joten et voi todeta "onko se nyt yllätys, että mitä enemmän dataa pitää siirtää, sitä helpommin peli alistuu lagille"

...Tai sitten he ovat hosteja lähes jokaisessa pelissä, jolloin se ei tietenkään lagaa...

Täällä ainakin lagi ja bugit on pahimmillaan kun itte houstaa... Arvaatte varmaan kuinka on peli-ilo ylimmillään 110Mb liittymällä kun on itse 90% ajasta hostina.

LOL! Havaittavissa jonkinlaista pätemisen tarvetta..jatkakaa toki. :D
Täytyy sanoa,että tuo spawnaaminen on kyllä ihan hanurista! Lahtaat vihun, niin hupsista äijä syntyy suoraan taakse, enkä puhu nyt Nuketownista. :mad: Siellä nyt spawnataan mihin milloinkin. Ei mulla muuta..

No eihän siitä pääse mihinkään, että koko black ops on yksi vuosisadan pettymyksistä.
Paska mikä paska:mad:

Kuvittelenko vain vai onko AK74u menettänyt tehojaan. G11 ja M16 vaihtu demossa kato mini-aksuun ja huomasin ettei se grippi tai rapidfire ollukkaan AK:ssa enää nii OP, vai oliko vika sitten minussa?

Kuvittelenko vain vai onko AK74u menettänyt tehojaan. G11 ja M16 vaihtu demossa kato mini-aksuun ja huomasin ettei se grippi tai rapidfire ollukkaan AK:ssa enää nii OP, vai oliko vika sitten minussa?
Joo Ak74u:n Grip attachmenttia on nerffattu hiljattain.

Täällä ainakin lagi ja bugit on pahimmillaan kun itte houstaa... Arvaatte varmaan kuinka on peli-ilo ylimmillään 110Mb liittymällä kun on itse 90% ajasta hostina.

Mikäs sulla on uppi? Kaikki (melkein) puhuu nopeudesta yhdellä numerolla, mutta hostatessa voi vaikuttaa vähän se toinenkin.

Joo hienoa 3arc kaverin statsit nollattu jostakin ihmeen syystä.
Emblemin takia tuskin on nollattu kun kaverilla oli pataässä embleminä, mutta mistä sitä tietää?

Miltäs tasolta statsi meni? Emblemistä ei kyllä Treyarchin mukaan pitäs mennä statsit. Statsien resetti meinaa siis boostaus syytöstä, no onko buustannut?

------------------------------------------------------
CALL OF DUTY: BLACK OPS - SECURITY & ENFORCEMENT POLICY

Modders
Users who have modified their hardware and have run hacked script or code. This includes modifying profile data to use illegal characters in a player’s name.

• Instant permaban. You will no longer be allowed to play the game online. Console users who modify their hardware or profile data will also be reported to the console manufacturers.

Boosters
Users who organize to exploit the game for the explicit purpose of ranking up very quickly or to appear in a high position on the leaderboards.

• Minor offense: Temp ban, complete stats reset, leaderboard entries removed once
• Major offense: Temp ban, complete stats reset, permanent ban from appearing on the leaderboards
• Extreme or repeat offenses: Permaban from playing the game online

Glitchers
Users who go out of their way to exploit the game to grief other players. An example would be going outside of the map’s clearly defined playable boundary.

• Minor offense: Temp ban from playing the game online
• Major offense: Extended temp ban from playing the game online
• Extreme or repeat offenses: Permaban from playing the game online

Offensive emblem makers
Users who create emblems that are sexually gratuitous or racially offensive.

• Minor offense: 2-week ban from using the emblem editor, emblem reset to default, emblem purchases wiped
• Major offense: Permanent ban from using the emblem editor
------------------------------------------------------------------------------

Jos kaverisi oli puhdas kuin pulmunen, niin on pirun ikävää jos aletaan randomilla jakamaan bänniä. Tuossa raportointi menetelmässä pitäisi olla jokin mekanismi, joka liittäisi todisteen mukaan. Esim pelivideo boostauksesta tai automaagisesti laittaisi sen hetkisen emblemin kuvan liitteeksi raporttiin. Tuon voisi sitten laittaa bänniin todisteeksi niin voisi kiistää epäselvyydet.

EDIT: Ja pari kysymystä 3archille. Miksi dominationissa tietyn lippuvalloitusmäärän jälkeen uusista valloituksista ei saa enää expaa? Ja miksi 3arch bannaa viattomia pelaajia, ovatko he idiootteja?

Tähän en olekkaan törmännyt. Mikäs on rajana eli koska lakkaa expaa tulemasta?

Tohon ylempään kommentiin voin sanoa, että ei MW2 toiminut alussa kunnolla. Silloin oli 1 vai 2 megan netti, ja kyllä lagas. Nyt on 14 megan valokaapelilla varustettu tuo netti niin ei tuo BO lagaa muutenkuin mitä nyt Host Migroista lentää aina välillä pois. Ja kyllä ne ton ongelman tulee korjaamaan, ei ne aijo jättää tommosta ongelmaa päivittämättä :)

Meikällä on vielä 1 megan netti eikä se lagaa ollenkaan, mutta minä pelaan xbox:lla :rolleyes:.

Kävin serkun luona pari päivää sitten pelaamassa black ops:ia ps3:lla ja hänelläkin on 1 megan netti eikä pätki yhtään. Jos on 1 tai 2 megan netti ja black ops pätkii voi olla että nettiasetukset on päin p*rsettä, no toisaalta vaikka olisi 100 megan netti black ops voi silti pätkiä...

Tuota nuin, alotetaan vaikka näin: MUI!

Oki, itellä 2/1 sukkanetti, toimii mainiosti cod4, w@w & mw2, kun arpoo hostin mulle. Noissa peleissä hostilla on oikeesti etu. Black ops on kuitenkin poikkkeama aikajatkumossamme, koska kun siinä saan hostin, peli "nykii" ihan perkeleesti. Ainakin minulla. Ja en edelleenkään ymmärrä, kuinka peli arpoo tuon hostin. Varsinkin kun toveri Ahma on samassa partyssa kunnon internetyhteydellä...kai ne porot sittenkin vaikuttaa tuohon.

Peli kyllä toimii, välillä. Olen jo tottununt rändöm "waiting for other players"-jäätymiseen, mutta tilalle tullut "custom class"-freezet. Weird. Siis panen uusii asei luokkiin, ni peli jäätyy..--->restart.

Ja lopuksi: Terveisiä Pululle! Kiva kun kirjoittelet!

MuiSi!

Huoh huoh huoh. Menin tossa myymään vanhan 80 gb fätti pleikkarin poies kun alko jäätyillä sellaset 9 krt/ päivä. Nyt tällä uudella 160 gb Slimillä kun olen pelannut about 8h niin jatkaa samaan malliin. Peli / kone jäätyy Host Migrationissa ja sitten kun restarttaa niin jää custom classin tekoon kiinni -.- Ja jäätymiset vaan tuntuu sattuvan kun menee pelissä juuri hyvin, ei sillon kun mennään miinuksille ihan urakalla. Apua ongelmaan keltään?

Yleisesti ottaen pingin suuruus on isompi synti kuin hidas netti yhteys näillä markkinoilla...
Ja toinen on se NAT...
Nämä kohdilleen ja loput jää sit koodiin tai houstiin!!!

Ylös Bottom