Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mä käräytän samantien jos nään jonkunnäköisen "hevonen + gorilla" yhdistelmän. Noi jutut kuuluu lastentarhaan eikä peliin mitä nää raasut ei edes saisi pelata.
Sama täällä, aina reporttia.Mä käräytän samantien jos nään jonkunnäköisen "hevonen + gorilla" yhdistelmän. Noi jutut kuuluu lastentarhaan eikä peliin mitä nää raasut ei edes saisi pelata.
Eikös se kerro että pitää pepuista
Itsellähän on vain isänmaallisesti suomilippu, keskellä leijona punaisella taustalla ja iso nyrkki lipun päällä osoittamassa sorrosta nousua Puuttuu enää maammelaulu tai finlandia, olisikin komiaa kun joku katsoisi lobbyssa minua tarkemmin niin alkaisi Suomi-laulut soimaa, ai ai...
Sama täällä, aina reporttia.
En ole väittänyt tietäväni kaikkea. Olen silti tavannut yhdellä kädellä laskettavan määrän pelaajia, jotka ovat olleet parempia hiirellä (joidenka tiedän pelanneen/pelaavan hiirellä) vaikka keskivertopelaaja olen. Jos se hiiri kerran on aivan uskomaton, miksi silti suurin osa näyttäisi vetävän padilla? Koska se olisi "etnisesti" oikein(pleikkarilla pleikkarin vekottimilla)? Luuletko että suurinta osaa pelaajista kiinnostaa pelaako "oikein vai väärin"? Tuskin, kaikki pitää ottaa irti.
Muuten, KFINin viralliset cod-liigat on sellasia, joissa et tule hiiriä näkemään. Sinne siis näyttämään taitonsa.
EDIT: Oletko nähnyt hiirtä pelikäytössä? Tai siis, ihan oikeissa tilanteissa. Ei mitään sellasta arvostelua netistä missä verrataan kahta eri hiirtä, hiirtä ja ohjainta jne.
Erityiskiitos kuitenkin treyarchin koko nettikooditiimille.
Tästä tahdon vain sanoa, että kaikki mainitsemasi vitutuksen aiheuttajat ovat esiintyneet vähintäänkin yhtä voimakkaina kaikissa edeltävissä CoD-peleissä.
Itse olen jo aikaa sitten oppinut hillitsemään itseni ja yksinkertaisesti hyväksymään asioiden olemassaolon.
Meillä on kuuden suomiparty, vastapuolelle eksyy kolme ranskista ja pari ruottalaista, ja hosti arvotaan sille paskimmalle ruotsalaisyhteydelle, joka tekee kaikkien pelistä diashowta. Miksi Treyarch, MIKSI??
Kattokaas alltime domi leaderboardin 5 ensimmäisen pelaajan viimeisiä Domi matseja. Tämän jälkeen suosittelen myös sitä report player namiskan painamista...
Oho, pahoittelen, olen nopeasti (pomolta salaa) katsonut väärin. Hassua oli se että kirjoitin aluksi vastaukseen hevonen, mutta sitten ihmettelit etteihän se peppuihin liity ja mokailemalla vaihdoin, pyrin jatkossa heräämään työaamuina paremminLuepa uudelleen kohta minkä minä olin lainannut, lainasit omaan viestiisi täysin eri henkilön "hienon emblem kuvauksen"
Toi emblemi kertoo musta, että oon sinut mun seksuaalisuuden kanssa ja aina valmis uusiin juttuihin.
"Waiting more players to balance teams" jumittaa vaikka lobby on täys. Näin käy yleensä jos joku lähtee viime sekunneilla ja uus pelaaja tulee tilalle. Jostain syystä peli ei tajua sitä vaan jää jumittaan tota. Hermohan siinä menee kun oot odotellu peliin pääsyä.
Mikä siinä on, että itsellä kun pro:ta metsästänyt pari kertaa (siis sitä missä pitää antaa tiimille care paketti) niin kenellekään ei ole kelvannut, joskus jopa kaksi laatikkoa jäänyt matsin loppuun saakka käyttämättä.-Care pakettien vuoksi team killaavat onnettomat kakarat (kannattaa opetella tappamaan se viisi vihollista putkeen niin saa ihan oman care paketin)
-Se oman tiimin pikkuhinttari joka tappoi minut viedäkseen lipun kahdessa pelissä kun olin viemässä viimeistä lippua
Jep, itellä sama. Jos noi hyväksyy ja pelaa kavereiden kanssa rennolla mielellä split-screeninä, pystyy tätä peliä jopa publalla pelaamaan. Silti lähinnä tuo jäätävä lagi on lähes anteeksiantamatonta. Jos edes se korjattaisiin, ainakin puolittuisi omat verenpaineongelmat siihen.
Itsellä ei lagi niinkään ole ongelma vaan fps mikä droppii ihan älyttömästi varsinkin kun on hostina, jota 9/10 peleistä olen.
Kaikki 4 callofduty peliä joita olen pelaillut on hostille tuskaa kun saadaan pitkällä pingillä pelaava jantteri peliin. Siinä vaiheessa myös isäntä lagaa samaan malliin.Minulla on myös tuota ongelmaa. Saan hostia aika usein ja sitten oma pelini on inhottavan "nytkyttävää" kun taas muilla toimii hyvin. Siinä katoaa sekin hostin tuoma etu.
Jos ymmärsin oikein niin myös second chanceä muutetaan niin, että pelaaja kuka pudottaa vastustajan tuohon ärsyttävään tilaan, saa tapon, ja kuka viimeistelee, saa assistin. Tässä linkki Title Update 1.06 Coming Soon - News - CODBlackOpsNews.com
Kaun siinä menikin, monta vuotta ihemtellyt jo nykyistä käytäntöä. Ärsyttävä perkki se on silti tuonkin jälkeen.