Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops

Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Mä käräytän samantien jos nään jonkunnäköisen "hevonen + gorilla" yhdistelmän. Noi jutut kuuluu lastentarhaan eikä peliin mitä nää raasut ei edes saisi pelata.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Mä käräytän samantien jos nään jonkunnäköisen "hevonen + gorilla" yhdistelmän. Noi jutut kuuluu lastentarhaan eikä peliin mitä nää raasut ei edes saisi pelata.

Sama täällä. Minä selaan huvikseni lobbyssä kaikki läpi ja raportoin aina kaikenmaailman "teenpäs hauskan kikkelinkuva emblemin" yritelmät. Kikkeleli ja pimppeli on vain niin hauskoja tietyssä iässä. :D

ps. Dominationissa boostataan vieläkin niin perkeleesti. Käykääpä katsomassa leaderboards (everyone filter) ja listan kärki. Siitä kun ottaa katsoo viimeisiä pelejä, niin paljon on pelejä jossa on vain 3 kohtaa missä porukat kuolee. Käykää raportoimassa ne paskat ja toivottasti resetoi niitten statsit!!:mad:

pss. Ilmeisesti täälläkin on näitä boostereita kun jotku oli pyytänyt ylläpitoa poistamaan boosterit bänniin säikeeni. Vissiin pelotti jos löytää oman nimensä sieltä.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Mä käräytän samantien jos nään jonkunnäköisen "hevonen + gorilla" yhdistelmän. Noi jutut kuuluu lastentarhaan eikä peliin mitä nää raasut ei edes saisi pelata.
Sama täällä, aina reporttia.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Eikös se kerro että pitää pepuista :D

Itsellähän on vain isänmaallisesti suomilippu, keskellä leijona punaisella taustalla ja iso nyrkki lipun päällä osoittamassa sorrosta nousua ;) Puuttuu enää maammelaulu tai finlandia, olisikin komiaa kun joku katsoisi lobbyssa minua tarkemmin niin alkaisi Suomi-laulut soimaa, ai ai...

Luepa uudelleen kohta minkä minä olin lainannut, lainasit omaan viestiisi täysin eri henkilön "hienon emblem kuvauksen"

Sama täällä, aina reporttia.

Jep, se on rutiini.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

En ole väittänyt tietäväni kaikkea. Olen silti tavannut yhdellä kädellä laskettavan määrän pelaajia, jotka ovat olleet parempia hiirellä (joidenka tiedän pelanneen/pelaavan hiirellä) vaikka keskivertopelaaja olen. Jos se hiiri kerran on aivan uskomaton, miksi silti suurin osa näyttäisi vetävän padilla? Koska se olisi "etnisesti" oikein(pleikkarilla pleikkarin vekottimilla)? Luuletko että suurinta osaa pelaajista kiinnostaa pelaako "oikein vai väärin"? Tuskin, kaikki pitää ottaa irti.

Ei mua pelkästään häiritse se, että ihmiset pelaa hiirillä joilla on helpompi ja parempi tähdätä, vaan se, että noista nykyisistä vekottimista löytyy kaiken maailman modeja, joilla saadaan esimerkiksi kertatuli -aseista sarjaa ampuvia aseita. Muistan hyvin CoD4:ssä, kun porukka veti sarjaa G3:lla. Oli muuten hyvä ase, kun pari kutia tappo ja ampu sarjaa. Tolla sun ajatusmallilla kaikki nukebuustit yms oli ihan oikeutettuja MW2:ssa...?

Kyllä itelläkin on käynyt mielessä, että jos ostais tohon oikeeseen tattiin jonku päällisen/kontrol freekin, jotta sais paremman tatsin ite tattiin. Meinaa nykyisellään kiivaiden parin tunnin pelien jälkeen nimittäin peukku livetä säännöllisesti. Eihän musta sen avulla parempaa pelaajaa tuu, mutta loppuupi sormien lipsuilut. Jos oisin nepa kuusnelosen aikoina ostanu jonku erikoisohjaimen vaan itelle ku pelattiin perfect darkkia tai bondia, olis kaverit vetäny varmaa turpaan. :D

Ja suurin osa näistä HC-pelaajista pelaa kuitenkin PC:llä tai maximissaan boxilla. PS3 on kuitenkin enemmän tämmönen "casual-konsoli". Enkä usko, että suurinta osaa kiinnostaa tuhlata 100e hiireen, jotta pärjää pelissä paremmin. Ihmisillä on muutakin elämää. Ja jos haluaa pelata hiirellä, pelataan silloin yleensä PC:llä.

Muuten, KFINin viralliset cod-liigat on sellasia, joissa et tule hiiriä näkemään. Sinne siis näyttämään taitonsa. :)

Heti kun tässä tulee 1v1 turnaus, niin vois kyllä. Toki jos tässä jaksaa hakea johonkin tiimiin ja joku vielä huolis niin vois hupimielessä lähteä räiskimään. CoD4:ssa boxin puolella oli muuten tosi mukava turnaus toi 1v1. Harmi vaan, että ihan lopputurnauksessa hyyty kiinnostus ja mehut loppu niin ei ollu ees mitään zäänssiä haaveilla pronssia korkeammasta sijoituksesta. Mut mitalihan se on sekin. ;) (itsekehu haisee lol : D)

EDIT: Oletko nähnyt hiirtä pelikäytössä? Tai siis, ihan oikeissa tilanteissa. Ei mitään sellasta arvostelua netistä missä verrataan kahta eri hiirtä, hiirtä ja ohjainta jne.

Nojoo, mutta lähinnä kolmisen vuotta vanhalla fag X:llä. Ei se kovin hyvin KZ2:ssa toiminut, CoDeissa ihan kohtalaisesti. Tosin kaveri ei muutenkaan ole koskaan pelannut hiirellä, niin ei se edes osannut käyttää sitä. Niinku elektroniikka aina, on noi hiiretkin kolmessa vuodessa kehittyny varmasti melko harppauksin.

Ite en täysin tajuu mitä jengi itkee noista domiboostereista. Onko se pelaajan vika, jos se pelaa pelimuotoa niinkuin se on kannattavinta? Kannattanee laittaa noi teidän itkupotkuraivari viestit sinne Treyarchille, niin jotakin voi ehkä tapahtuakin. Tällä hetkellä Bops on vain kämpittävin Codi ja noita killstreakkeja kannattaa kämppiä, jos ne on päällä. Ei se ole pelaajan vika, että hän pelaa fiksusti ja voitonhakuisesti.

Mutta myönnetään, kyllä noi muakin ärsyttää. Lähinnä siinä vaiheessa, kun koko tiimi kämppii eikä tee objektivea. Mutta siinä vaiheessa, kun molemmissa tiimeissä on se 2-3 jotka boostii killstrekkeja, pelaavat he vain fiksusti (joka myöskin ärsyttää). Don't hate the player, hate the game. ;) Ja ite en siis edes jaksa koskaan aukaista mitään gunshippiä tmv, joten ei tuu kämpittyä. Yleensä tulee pidettyä spy splanea, napalm strikeä/counter spy plane ja normikopteria/blackbird. Mitä nopeampaa sen killstreakin saa pois silmistä, sitä parempi.

Toi emblemi kertoo musta, että oon sinut mun seksuaalisuuden kanssa ja aina valmis uusiin juttuihin. :p

Pikku vinkki ennen prestigen vetoa, jos haluutte vähän extra rahaa seuraavan pressun alkuun, menkää wager-lobbyyn, pistäkää 10k peli käyntiin ja vetäkää vasta sitten prestige. Jos voitat, saat kivan 10-30k heti pressun alkuun ja voit ostaa kaiken avatun kivan heti alussa.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Tänään taas ollut oikein hyvät pelit!
Täytyy ihan jakaa erityiskiitoksia.

Kiitos;

-Pää perseessä kämppäävät pelaajat
-Hienosti toteutetut hitboxit
-Kierreluodit
-Pelaajat joilla on erityiskykynä ampua 90 asteen kulmassa kuvaruutunsa ulkopuolelle
-Ilmaan katoavat luodit
-12-vuotiaat mikkihiiret
-Care pakettien vuoksi team killaavat onnettomat kakarat (kannattaa opetella tappamaan se viisi vihollista putkeen niin saa ihan oman care paketin)
-Mokkulahostit
-Pienet kauniit tekstuuribugit (luodit eivät lävistä kaiteen alla olevaa tyhjää kohtaa)
-Ne viisi tyyppiä jotka jäivät omaan baseen puolustamaan lippua 0-2 tilanteessa
-Commando Pro <3
-IDDQD
-Second chancessa olevaa tyyppiä ei voi tappaa kosketusetäisyydeltä ilman ADS:aa (Ilmeisesti liian iso hajonta AUGissa että ei voi tappaa laittamalla piipun kiinni selkään)
-Se oman tiimin pikkuhinttari joka tappoi minut viedäkseen lipun kahdessa pelissä kun olin viemässä viimeistä lippua
-xXquiiiickScopeXPROXx ja muut ranskalaiset k/d 2-42 mikkihiiret omassa tiimissä
-Kiitos niille jotka ryntäävät vihollisbaseen kämpille kun itse yritän viedä pelin ratkaisevaa lippua omaan beissiimme (jossa odottaa tietysti ne vihollisen homopulkkaa vetävät split-screen kämppijät)

Erityiskiitos kuitenkin treyarchin koko nettikooditiimille.
 
Pikku hiljaa alkaa itsellä ainakin olemaan mitta täynnä. Tällä hetkellä pelikokemus on kaikkea muuta kuin nautinnollinen. Tai siis pelikokemus on ihan ok, mutta kun pelaamaan ei vaan tunnu pääsevän ollenkaan. :mad:
Kun lähtee hakemaan peliä, joutuu keskimäärin kolmeen aulaan (joista jokainen päättyy "game-lobby closediin") ennen kuin pääsen peliin. Kun vihdoinkin pääsen peliin, vain n. puolet peleistä kestävät loppuun asti. Muissa tapauksissa ruutuun ilmestyy johto, tai host migration epäonnistuu. Enkä nyt lainkaan liioittele, saatan jopa vähätellä. :(

Joulun aikaan tosin, oli n. 1,5 viikon jakso, jolloin peli toimi täysin samalla tavalla kuin pelisarjan aikaisemmat julkaisut. Peliin pääseminen oli ihanan vaivatonta, host migration toimi(!) ja vain murto-osa peleistä loppui ennen aikojaan. Siihen päälle vielä nämä ihanat "joulu-noobit", niin ei voi kyllä muuta sanoa, kuin että uskomaton peli on kyseessä. Miksi peli toimi hyvin vajaat kaksi viikkoa, en tiedä. Tiedän ainoastaan, että ne ovat ainoat hetket tähän mennessä jolloin peli on toiminut.

Erityiskiitos kuitenkin treyarchin koko nettikooditiimille.

Tästä tahdon vain sanoa, että kaikki mainitsemasi vitutuksen aiheuttajat ovat esiintyneet vähintäänkin yhtä voimakkaina kaikissa edeltävissä CoD-peleissä.

Itse olen jo aikaa sitten oppinut hillitsemään itseni ja yksinkertaisesti hyväksymään asioiden olemassaolon.

Luettelemistasi asioista vain n. puoliin Trayarch voi oikeastaan vaikuttaa. Itse tyytyisin siihen, että peli toimisi kunnolla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Ite en viitsi edes pelailla muuta kun TDM.

"Waiting more players to balance teams" jumittaa vaikka lobby on täys. Näin käy yleensä jos joku lähtee viime sekunneilla ja uus pelaaja tulee tilalle. Jostain syystä peli ei tajua sitä vaan jää jumittaan tota. Hermohan siinä menee kun oot odotellu peliin pääsyä.

Edit. Black Ops movement problems 'now fixed' En ole kyllä edes huomannu tuollaista.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Tästä tahdon vain sanoa, että kaikki mainitsemasi vitutuksen aiheuttajat ovat esiintyneet vähintäänkin yhtä voimakkaina kaikissa edeltävissä CoD-peleissä.

No ollaanpa nyt rehellisiä. Jos otetaan kaikki konsolicodit CoD2:sta aina tähän uusimpaan, on tässä pelissä eniten ongelmia. Nettikoodi/lagi, bugit, FPS, jäätymiset, respat, hitboxit ja esimerkiksi tuo ihana puukko. On se kumma kun parin päivän 100/10 netillä pelaamistani peleistä ehkä 1/10 peleistä oli edes vähän vähempi lagisia. Toki noita boostereita yms on löytynyt kaikista Codeista, eniten oikeastaan MW:stä ja sen jälkeisistä Codeista, kiitos killstreakkien.

Itse olen jo aikaa sitten oppinut hillitsemään itseni ja yksinkertaisesti hyväksymään asioiden olemassaolon.

Jep, itellä sama. Jos noi hyväksyy ja pelaa kavereiden kanssa rennolla mielellä split-screeninä, pystyy tätä peliä jopa publalla pelaamaan. Silti lähinnä tuo jäätävä lagi on lähes anteeksiantamatonta. Jos edes se korjattaisiin, ainakin puolittuisi omat verenpaineongelmat siihen.

Ilman teknisiä ongelmia tämä Codi nousisi Treyarchin parhaaksi Codiksi (mutta silti häviäsi jokaiselle IW:n Codille), mutta nyt tämä pyörii lähinnä sonnassa muiden 3archin codien kanssa. Onneksi tässä ei sentään ole sitä "bugia" mikä oli CoD2:ssa, että pelilevy menee aina rikki tasaisin väliajoin ja pitää ostaa uus Codi tilalle. :D
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Meillä on kuuden suomiparty, vastapuolelle eksyy kolme ranskista ja pari ruottalaista, ja hosti arvotaan sille paskimmalle ruotsalaisyhteydelle, joka tekee kaikkien pelistä diashowta. Miksi Treyarch, MIKSI??

Kattokaas alltime domi leaderboardin 5 ensimmäisen pelaajan viimeisiä Domi matseja. Tämän jälkeen suosittelen myös sitä report player namiskan painamista...
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Meillä on kuuden suomiparty, vastapuolelle eksyy kolme ranskista ja pari ruottalaista, ja hosti arvotaan sille paskimmalle ruotsalaisyhteydelle, joka tekee kaikkien pelistä diashowta. Miksi Treyarch, MIKSI??

Kattokaas alltime domi leaderboardin 5 ensimmäisen pelaajan viimeisiä Domi matseja. Tämän jälkeen suosittelen myös sitä report player namiskan painamista...

Nyt kaikki joukolla (en tarkoita Joucolla) raportoimaan ja boostereiden statsit nollille, voisko olla parempaa. :D
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Luepa uudelleen kohta minkä minä olin lainannut, lainasit omaan viestiisi täysin eri henkilön "hienon emblem kuvauksen"
Oho, pahoittelen, olen nopeasti (pomolta salaa) katsonut väärin. Hassua oli se että kirjoitin aluksi vastaukseen hevonen, mutta sitten ihmettelit etteihän se peppuihin liity ja mokailemalla vaihdoin, pyrin jatkossa heräämään työaamuina paremmin:rolleyes:

Toi emblemi kertoo musta, että oon sinut mun seksuaalisuuden kanssa ja aina valmis uusiin juttuihin. :p

Eli kokeiluhaluihisi liittyy hevoset ja gorillat?:D Pohdin vain fantasioitko olevasi se karvainen urhea alistuva gorilla vai se "viisijalka" hevonen :D Mutta hei ainakaan kumpikaan noista ei ole silakanhajuinen lahna!;)

"Waiting more players to balance teams" jumittaa vaikka lobby on täys. Näin käy yleensä jos joku lähtee viime sekunneilla ja uus pelaaja tulee tilalle. Jostain syystä peli ei tajua sitä vaan jää jumittaan tota. Hermohan siinä menee kun oot odotellu peliin pääsyä.

Tuota tapahtuu kyllä ihan liian usein. Melkein itsellä nykyisin se ongelmista suurin peliin liittymisissä. Joskus harvoin "bugitila" häviää hetken odottamisen jälkeen, mutta siis harvoin.

-Care pakettien vuoksi team killaavat onnettomat kakarat (kannattaa opetella tappamaan se viisi vihollista putkeen niin saa ihan oman care paketin)
-Se oman tiimin pikkuhinttari joka tappoi minut viedäkseen lipun kahdessa pelissä kun olin viemässä viimeistä lippua
Mikä siinä on, että itsellä kun pro:ta metsästänyt pari kertaa (siis sitä missä pitää antaa tiimille care paketti) niin kenellekään ei ole kelvannut, joskus jopa kaksi laatikkoa jäänyt matsin loppuun saakka käyttämättä.
Miksi se sut tappoi, viedäkseen lipun itse vai? Melko hämärää kyllä jos ihmismieli on tuollainen.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Itsellä ei lagi niinkään ole ongelma vaan fps mikä droppii ihan älyttömästi varsinkin kun on hostina, jota 9/10 peleistä olen.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Jep, itellä sama. Jos noi hyväksyy ja pelaa kavereiden kanssa rennolla mielellä split-screeninä, pystyy tätä peliä jopa publalla pelaamaan. Silti lähinnä tuo jäätävä lagi on lähes anteeksiantamatonta. Jos edes se korjattaisiin, ainakin puolittuisi omat verenpaineongelmat siihen.

Tuo splitillä pelaaminen aiheuttaa aivan jumalatonta lagimista peliin.
Firing Range tai Launch mapeissa jos sattuu enemmän kuin yksi splitteri peliin, menee hostilla konsoli jäihin.
Melko epäonnistunut lisä pelissä mielestäni.
Ja näkeehän sen jo usein tuloksista, että jaetulla pelaavat ovat pahasti heittopussin asemassa.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Itsellä ei lagi niinkään ole ongelma vaan fps mikä droppii ihan älyttömästi varsinkin kun on hostina, jota 9/10 peleistä olen.

Minulla on myös tuota ongelmaa. Saan hostia aika usein ja sitten oma pelini on inhottavan "nytkyttävää" kun taas muilla toimii hyvin. Siinä katoaa sekin hostin tuoma etu.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Minulla on myös tuota ongelmaa. Saan hostia aika usein ja sitten oma pelini on inhottavan "nytkyttävää" kun taas muilla toimii hyvin. Siinä katoaa sekin hostin tuoma etu.
Kaikki 4 callofduty peliä joita olen pelaillut on hostille tuskaa kun saadaan pitkällä pingillä pelaava jantteri peliin. Siinä vaiheessa myös isäntä lagaa samaan malliin.

Patchaavat näemmä tuon AK74u aseen. Tulee lisää potkua.
Aivan sama, melko turha laite imho. 1337 tappoa sillä tein ja saa jäädä siihen.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Jos ymmärsin oikein niin myös second chanceä muutetaan niin, että pelaaja kuka pudottaa vastustajan tuohon ärsyttävään tilaan, saa tapon, ja kuka viimeistelee, saa assistin. Tässä linkki Title Update 1.06 Coming Soon - News - CODBlackOpsNews.com

Kaun siinä menikin, monta vuotta ihemtellyt jo nykyistä käytäntöä. Ärsyttävä perkki se on silti tuonkin jälkeen.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Hyvä juttu toi second changen muuttaminen.

Ite vetelin aluksi kanssa pelkästään ak-74u:lla, mutta nyt oon tykästyny tohon mp5:n ihan totaalisesti. Siihen extented mag niin vola.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Kaun siinä menikin, monta vuotta ihemtellyt jo nykyistä käytäntöä. Ärsyttävä perkki se on silti tuonkin jälkeen.

Komppaan täysin, jos unohdetaan yhteysongelmat, second chance on tän pelin syöpä. Mikään ei ole vittumaisempaa BOpsissa (ei ainakaan nyt tuu mieleen) kuin pelata HC SnD:tä jotain 6hengen tiimiä vastaan ja huomata et kaikilla on tuo perseperkki käytössä...Ja jos on ite sattunu snipun valita niin kyllä kirosanat lentelee...Sais poistaa koko perkin
 
Ylös Bottom