Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Liittyykö tähän taktiikkaan kenties jonkun asteinen telttailu?
Itse lähden useimmiten B-lipun perään, varmistaen kartasta samalla että joku muu meni hakemaan sen lähimmän lipun. B-lippua on usein vaikein saada vietyä jos siellä on jo puolustus valmiina.
Mutta olen kyllä huomannut aivan saman, että jotkut laittavat leirin pystyyn välittömästi hakematta yhtään lippua. Ja sitten on näitä, jotka kiertävät ympäri karttaa Marathonilla listimässä porukkaa ja loppustatseissa ei oo hakenu yhtään lippua. Yksin matsin voittaminen on varsin rasittavaa ainakin silloin, kun vastapuolella kaikki pelaa oikein ja puolustaa niitä lippujaan.
Huomasin, että BO:n logo pysyykin ikuisuuden, eikä pääse edes takaisin valikkoon. Pelin lopettaminen saa pleikkarin tuplapiippaamaan. Onko vika pleikkarissa vai itse pelissä? Ongelma ei häivy millään
Sain jouluna black opsin. Se on nyt jo jummittanu koko ps3n 5 kertaa. Muissa peleissä ei jumita. Levy ei oo naarmuinen tai likainen. Onko muilla sama ongelma? Tänään se jumitti kun oli käynistänyt pelin niin näkyi vaan mustaa. Onko muilla sama ongelma?
Onko minulla jokin erityistä koska minulla ei ole tiltannut peli koskaan ei koskaan.
Nyt kun on kovat väittelyt käynnissä siitä, kuka on parempi ketäkin, niin heittäkääpäs kaikki näkösälle sitä peliaikaa ja K/D-ratiota
Tuohon puukotukseen täytyy kyllä sanoa, että on se vaan naurettavaa toimintaa. Jonkinlainen muutos siihen saisi kyllä tulla. Miten olisi esim, että 2 kertaa joutuu puukottaa ennen kuin kuolema korjaa? Tietysti, jos takaapäin pääsee puukottamaan, niin sitten tuon ymmärtää.