Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call Of Duty: Black Opsin zombie-pelitilakeskustelu [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hiikeri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call Of Duty: Black Opsin zombie-pelitilakeskustelu [PS3]

Onko täällä Ebaysta WAW:n > Black Ops koodeja ostaneita?

Et kuole omiin räjähteisiin eikä tule fall damagea. Eli ei nyt ihan turha ja se dive voi pelastaa.
No puhe ei ollutkaan kuoleeko itse omaan Flopperiin vaan yleensä.

Sen haluun nähdä kun Flopperilla pelastat ihmiskunnan jollain 28-3x... levelillä, siinä ei kuole kukaan muu kuin itse, sitä tarkoitin.

Sen haluun nähdä kun Flopperilla pelastat ihmiskunnan jollain 28-3x... levelillä, siinä ei kuole kukaan muu kuin itse, sitä tarkoitin.

Tuossa kohtaa se räjähdys onkin menettänyt jo tehonsa ja tarvitaan se kaksi hyppyä.
Ja enpä ole itse kuollut kertaakaan siihen, että olen sukeltanut ja sitten on zombit korjannu.

Saatasko me jonkunlainen väittely tästä aikaseks :cool:.

Kysynkin tässä nyt sit neuvoja että millon kannattaa avata mikäkin ovi, ym. Auttakkee uutta ;D

Ja Berdu, onko toi Easycapilla kuvattu?

Apuja Ascensioniin

Kirjoitin 30.12.2010 15:09 (sivu 8) tänne erittäin kattavan oppaan Tottenissa selviämiseen.

Nyt kaipaisin itse samanlaista kattavaa kädestä pitäen opastavaa opusta tähän uuteen mappiin. Kiitos jo etukäteen.

Ja Berdu, onko toi Easycapilla kuvattu?
Voinen kaverin puolesta vastata ettei ole Easycapilla vaan Hauppauge HD PVR on ollu tuo maaginen laite. Berdu korjatkoon jos huijjaan. Ja hienot oli ensiaskeleet tuolla, en ole paljoa ehtiny pelaamaan niin meno on hyvinkin samanlaista vieläkin.

Miten Hauppagella tulee noin huonoa kuvaa? Laatu oli aivan hirveä, jos nyt 250€ capture cardin tasolle pitäisi yltää...

Miten Hauppagella tulee noin huonoa kuvaa? Laatu oli aivan hirveä

Huomaa että tuubi pakkaa videonsa pienemmällä bittivirralla kuin alkuperäisessä lähteessä oletettavasti on. HD PVR:llä muistaakseni maksimi bittivirta on 13Mbps, kun tuubi pakkaa ne niinkin alhaisella bittivirralla kuin 3Mbps. Riippuu videosta, mutta yleensä 3Mbps 720P videolle on ehdoton minimivaatimus kun halutaan edes jotain "laatua" säilyttää. Lähemmäksi 7Mbps on jo huomattavasti parempi valinta 720P materiaalille.

Pahoittelen offtopiccia. Jatkakaa...

No mä jo ihmettelin. Nuo Matuuska pommit on kyllä hieno lisä tuohon Ascensioniin :)

Tänään neljän pelaajan voimin päästiin 35 levelille (yks lopetti 31 tienoilla ja jatkettiin kolmistaan). Ikävä huomata, että vieläkin lagi on aivan käsittämätöntä neljän hengen peleissä about 27 levelin jälkeen. Imo zombie on hauskinta juuri neljän hengen voimin pelatessa, harmi että se tökkii ja pahasti. Noh, tuli toistaseks oma ennätys, toivottavasti se kaksin pelatessa menee rikki, kun siinä ei lagia tunnu esiintyvän ja muutenkin helpompaa. Hyvä kenttä kyllä tuo Ascension. Ja perkeleen apinat on haastavia, verrattuna Kinon koiriin, mitkä oli aina ilmanen lvl plus max ammo. Niin ja hyvin tappoja tulee tossa mapissa, 2500 ja rapiat oli saldo lopussa. Taktiikkana oli puolustus lvl 20 asti ja sen jälkeen pient pyörimistä pienellä alueella, zombiet jonoon ja liipasin pohjaan.

En oo tosiaankaa mikä hyvää zombis, mut oon netis päässy 4. pelaajaan kans kahdesti yli 22 roundin ja molemmilla kerroilla host on quitannu. :mad:
Eli leaderboardseilla näkyy mun ennätyksenä vaan round 14 ja arvatkaa onko vaikee päästä pelaamaan ku kaikki kattoo lobys että oon päässy vaa 14 roundille. Pitäs tulla joku päivitys että ennätys tallentuis joka tapaukses..

Mä vedin viime yönä Acsension lv 42 ja siihen kusi kun tipuin kokonaan lvl 41 ja tipuin heti uusiks lvl 42 ja sit toinenki kaveri tipahti, no eiu vaa noita enkkoi tänää rikkomaan :D :D :D

Itse päästiin eilen 31 kierrokseen neljän hengen voimin (yksi putosi siinä 27 tienoilla).
Siihen oikeastaan kaatui, kun ammukset loppui. Otin sitten MP5K seinästä ja kävin päivittämässä. 6 zombia ja siihen loppui ammukset. Mulla oli Ray Guni ja Crossbowi päivitettynä ja sitten yhdellä Thunderi ja toisella kanssa Ray Gun. Taisi meilllä maatuskat ja Gerchitkin olla. Ja tottakaihan tuo Crossbow toimi apinapommina.

Itse päästiin eilen 31 kierrokseen neljän hengen voimin (yksi putosi siinä 27 tienoilla).
Siihen oikeastaan kaatui, kun ammukset loppui. Otin sitten MP5K seinästä ja kävin päivittämässä. 6 zombia ja siihen loppui ammukset. Mulla oli Ray Guni ja Crossbowi päivitettynä ja sitten yhdellä Thunderi ja toisella kanssa Ray Gun. Taisi meilllä maatuskat ja Gerchitkin olla. Ja tottakaihan tuo Crossbow toimi apinapommina.

Lagasko teillä? Tänään kolmella pelaajalla 32leveliin, eikä lagannu melkeen yhtään...Mitä nyt kerran ku heitti mustan aukon, mut muuten ei. Neljällä taas niin perkeleesti.

Lagasko teillä? Tänään kolmella pelaajalla 32leveliin, eikä lagannu melkeen yhtään...Mitä nyt kerran ku heitti mustan aukon, mut muuten ei. Neljällä taas niin perkeleesti.

Ei hirveästi. Se saattaa johtua myös siitä, että partyn pitäjällä erinomainen nettiyhteys. Mitä nyt välillä vähän tökki.

Ei perhana! (Lievästi ilmaistuna) Pelattiin broidin kanssa kahdestaan Ascensionii, oltiin levelin 48 lopussa (yks ryömijä jäljel) parhaimpien aseiden kanssa ja hyvässä rahatilanteessa, ruvettiin miettii kuinka paljon "sapettais", jos nyt tulis nettikatkos. Aattelin kattoo Soneran nettisivuilt häiriötiedotteet ja siellähän löyty tälle yölle yks. Otin varmuuden vuoks kuvan jos netti saattuis pätkäsee, no sehän pätkäs 49 levelillä...45 levelil oli viimeks ollu apinat joten seuraavaaks ois tullu ne. Eli tod.näk. ainakin level 51 päästy...En viitti kiroilla täällä mut oli pakko tulla avautuu...Datahanskan tappomääräkin on niin huikee et harmittaa myös datan puolesta

Iha kiva uus enkka ascensionis 29 lvl :)
On muute aika helvetin kivaa ku jos kuolee ja menettää kaikki perkit ja aseet jossain +25 roundilla :( Hieno yrittää ownata jollai mpfemmakoolla ilma juggerii ku ei pääse hakemaan sitä heti.

E: Ja sainpahan viikonloppuna vihdoin sen "The Collector" trophynkin :D

Viimeksi muokannut moderaattori:

Nettikatkoksesta suivaantuneena pelattiin uudelleen ja nyt on ennätys kahdestaan lvl 63. Leaderboard rank 77. Sessio kesti vaivaiset 16 tuntia...

Tuli taas kokeiltua W@Wia ja Der Rieseä ja jotenkin tuli sellanen olo, että W@Win Zombeissa on parempi tunnelma. Der Riese on just sopivan kokoinen kartta, kun taas esim. Ascension ja Kino on aika paljonkin isompia. Niissä on liian helppoa juosta karttaa ympäri ja pelithän kestää niin jumalattoman kauan. Toki Der Riesessäkin voi juosta karttaa ympäri, mutta on se vähän vaikeampaa kun on ahtaampaa. Ja kyllä Riesessäkin pelit kauan kestää, mutta ei nyt yleensä ihan niin kauan kuin Blopsin zombikartoissa. Lisäksi WWII aseet ovat omasta mielestä paljon paremmat ja...Wunderwaffe > Thundergun. W@Wissa myös paremmat grafiikat, IMO.

Saisivat kyllä 3Archin pojat tehdä lisää karttoja W@Wiin...

Nettikatkoksesta suivaantuneena pelattiin uudelleen ja nyt on ennätys kahdestaan lvl 63. Leaderboard rank 77. Sessio kesti vaivaiset 16 tuntia...

Itselle tuo on sula mahdottomuus, koska tuollaista tuntimäärää en varmaan koskaan elämäni aikana pysty pelaamaan putkeen. Ja hieno suoritus muuten. *nostaa hattua*

16 tuntia!? Huhhuh! Nyt kyl täytyy sitä hattua tosiaan nostella ja hurraa huutoja. Ite ei kyl yhtä mittaa tollasta maratoonia oo tullut otettua.

Ylös Bottom