janneus
Well-Known Member
Isoin miinus tulee paskoista jalan äänistä
Mitä tarkoitat paskoilla? Itse ääni on "huono" ? Liian kovalla ? Liian hiljaisella ?
Isoin miinus tulee paskoista jalan äänistä
Tässä nyt pari esimerkkiä miksi nimenomaan jalanäänet on todella surkeat:Mitä tarkoitat paskoilla? Itse ääni on "huono" ? Liian kovalla ? Liian hiljaisella ?
Liian hiljaisella, parani toki kun laitoin headset 2-asetuksen päälle, varmaan osa syynä on myös tuo Sonyn 2.0 headset..Mitä tarkoitat paskoilla? Itse ääni on "huono" ? Liian kovalla ? Liian hiljaisella ?
No ei kyl pistä miettimään yhtään mitään yhtään enempää.Pelatkaa tutulla tiimillä Cyber Attackia tai HQ:ta. Sieltä löytyy kaivattua taktisuutta. Erityisesti siinä vaiheessa kun respaaminen ei onnistu. Pistää miettimään jokaisen siirron tarkemmin. Tyystin eri peli kuin 20 pelaajan domination.
Mitä odotat sitten? Objektiivi pelimuodoissa kuuluukin kämppiä objektivella puolustaen niitä ja tdm taas juostaan ympäri karttaa. En tajua tätä joka vuotista vinkumista... Mene tappamaan ne kämppijät sieltä tai kämpi itse, mitä väliä?Pitkän ajan jälkeen codia ja näemmä mikään muuttunu. Näköjään kämppimistä ja muuta passiivista pelityyliä suositaan edelleen![]()
Samalaista sekoilua battlefieldikin on, ei mitään taktisuutta. Pelatkaa siegeä.No ei kyl pistä miettimään yhtään mitään yhtään enempää.normisti kuolemien ei tarkoita yhtään mitään tässä pelissä kun spawnaat sekunnissa 10m päähän. Ja tuossa vaiheessa 99% varmuudella vihu sen jossain välissä valtaa, joten venaillaan vain seuraavaa hyökkäystä kännykkää selaillen.
Juu ei olekaan, eikä pidä ollakaan. Lähinnä huvitti et joku saa täysin päättömästä munaravista aikaan taktisuutta.Samalaista sekoilua battlefieldikin on, ei mitään taktisuutta. Pelatkaa siegeä.
Huoh.Mitä odotat sitten? Objektiivi pelimuodoissa kuuluukin kämppiä objektivella puolustaen niitä ja tdm taas juostaan ympäri karttaa. En tajua tätä joka vuotista vinkumista... Mene tappamaan ne kämppijät sieltä tai kämpi itse, mitä väliä?
Eiiii noi hahmojen ääriviivat oli hyvä lisä, jättäisivät edes optioks ne...
Jos joku kokeilee realismi modea niin kertokaa ihmeessä mikä siinä on erona.
Onkos mitään tietoa, että saadaanko tuosta yksinpelistä vielä pelikuvaa ennen julkaisua?