Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Make93
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

No en tiiä mitä muistelet, mutta ei ole kyllä tähän mennessä noin mennyt :D

Codien (poislukien w@w) karttapaketit myydään vain yksittäisinä ja esim. Mw2:n dlc:t maksaa 13.95€, joka jo kertonee sen, että noitten karttapakettien hinnat ei tipu.

Toki alennuksiakin joskus on, tosin todella harvoin ja silloinkin yleensä vain joihinkin tiettyihin codeihin.

No juu ja.. Sitte se on on toi WAW mistä on jääny mieleen että näin ois.. Eipä muuta kuin latailemaan, kiitokset vastaajalle.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Pikkuveljellä seuraavanlainen ongelma:

MW3 multiplayeri ei toimi. Ei jostain syystä pysty yhdistämään servulle? Jotain sellaista valittaa kun yrittää matsia etsiä edes.

Intenon jonku wlan boksin kautta netissä langattomasti ja Anvian netti. Ongelma oli heti aluksi kun peli ostettiin, mutta rupesi itsestään toimimaan hetken aikaa, kun taas nyt ei enää toimi.

Mikä mättää?
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ilmeisesti siel on CoD:n servuja alhaalla kun porukka puhui yhteisössämme että ei toimi MW2, Bo tai MW3 MultiPlayerit
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Huhujen mukaan hurrikaani Sandy on tässä jotenki osallisena.. :/
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Aijaa. No perkeles.

Tietääpä ny ainakin ettei vielä pidä siis mistään wlanin asetuksista vikaa ruveta etsimään.

Unohtui muuten mainita, että pleikkari ilmoitti NAT-tyypiksi 2. Jos tuolla nyt jotain väliä on. Ja BF3 toimii kyllä normaalisti.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hyvinhä tuo näyttäs toimivan. Äske kokeilin, ni cod4 ja black ops ei toimi.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kaveri kanssa jotain mainitsi eilen että serverit olivat menneet nurin Sandyn takia, kaiketi pitäisi olla nyt korjattu, en itse tiedä, eikä oikein kiinnostakkaan.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onkohan liikaa tullu katsottua nykypäivän leffoja? Saatanan ärsyttävää katsoa ku kokoajan joku turha hidastus..
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Saatanan ärsyttävää katsoa ku kokoajan joku turha hidastus..
Joo on kyllä huonosti tehty IMO. Ensin nopeutettu ja sit sen perään hidastettu ja hidastukset vähän myöhässä ku alkaa siitä kun vihu on jo ilmalennossa haulit naamassa
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

mikä tuo "REGULAR PACKAGE" on tuolla prestige shopissa? mitä siitä saa?
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Latasin tuon Call of Duty Elite lisäosan.. Miten tuota Clan leveliä voi kehittää? Täysin kujalla olen?
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Latasin tuon Call of Duty Elite lisäosan.. Miten tuota Clan leveliä voi kehittää? Täysin kujalla olen?

Osallistumalla klaanioperaatioihin, vain Elite Premium (?) jäsenet kehittää klaania operaatioissa.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tulipa tätäkin pelattua taas n. puolenvuoden tauon jälkeen. Heti ensimmäisessä matsissa tulee vastaan joku ykköslevelin "ProGamer_AmaZing" jolla oksettavan selvä cheatti päällä. Joku "glow" tai "wallhack" en noista huijauksista tiedä kun en ole koskaan itse käyttänyt. Sälli veteli puhtailla 30/0 statseil pari roundia jonka jälkee mulle riitti. Uskomatonta paskaa :mad:
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tulipa tätäkin pelattua taas n. puolenvuoden tauon jälkeen. Heti ensimmäisessä matsissa tulee vastaan joku ykköslevelin "ProGamer_AmaZing" jolla oksettavan selvä cheatti päällä. Joku "glow" tai "wallhack" en noista huijauksista tiedä kun en ole koskaan itse käyttänyt. Sälli veteli puhtailla 30/0 statseil pari roundia jonka jälkee mulle riitti. Uskomatonta paskaa :mad:

-----------------------------------

Joo noit tulee. mut en oo mitää tollasia käyttäny enkä tiiä mite käytetää. ittel ollu kans noit statsei mut ei muutaku leuka rintaa kohti uusia pettymyksiä ::D
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

onko tietoo miks MW3 online peli ei toimi, kun yritän pelaa online niin se lataa hetken ja sit sanoo että yritä myöhemmin uudestaan ja oon tehny sen jo 150 kertaa mut ei toimi??????
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onkos kellään muulla peli ottanut prestigeä itsekseen ?
16 prestigella oltu jo puolisen vuotta, ja nytte ollut parinpv tauko pelaamisessa (psn huoltotauko), ja sitten tänään katoin ; prestige 17... :mad::eek:
Tai sitten asialla ollu joku "kaveri"..
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onko jotain DLC pakettia storessa jolla saa hieman halvemmalla KAIKKI ne DLC:t jossa Spec Ops -tehtäviä (co-op siis, ei MP)? Olen odetellut jotain GOTY-painosta, mutta ei tunnu tulevan...
 
PS3 COD MW3 ONGELMA!!!!!

Karttapakettien latauksien jälkeen ei päästä pelaamaan groundwaria. "No games found" Missähän vika??? Auttakaa! Kiitos :)
 
Ylös Bottom