Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Make93
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mulla näkyy kaikissa sama koodi (niissä tiedostoissa) ? Eli bles - 01431 että misdä kohtas sen mukama saa valita että mikä koodi se on ?
 
Mulla näkyy kaikissa sama koodi (niissä tiedostoissa) ? Eli bles - 01431 että misdä kohtas sen mukama saa valita että mikä koodi se on ?
Siellä latauslistassa niiden pitäisi olla peräkkäin, eli näkyy useampi tiedosto, joilla kaikilla eri tuotekoodi. Tuossa aiemminhan jo kerroit, että jollain Terminal-paketilla oli eri tuotekoodi. Etsi siis latauslistaltasi Terminal-paketti, joka vastaa pelilevysi tuotekoodia.

PS. Kerrohan nyt vielä ihan varmuuden vuoksi, mikä se pelilevyssäsi oleva tuotekoodi on?
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hojaaaa!!!
Itse ostin kännissä bles-01431 koodilla varustetun Modern warfare 3 collection 3:chaos packin.
Koodi oli siis väärä...ahdisti...
Mutta löysin oikean paketin ja sain activoitua sen. Enkä joutunut maksamaan uudestaan.
Tein näin:
Mene playstation storeen
valitse tässä järjestyksessä nämä:
-All games
-Ps3 add-ons
-AC
-call of duty modern warfare 3 collections
Ja sitten vaan valitset oikealla koodilla varustetun paketin.

Jos et ole vielä maksanut niin paina buy now, jos olet niin download (mulla ainakin luki FREE, koska olin jo maksanut)
Itse kärvistelin jonkun aikaa..enkä tunnu osaavan kirjoittaa enään.

Hejaaaa!!!
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Itse en jaksa alkaa koko konsoli finiä läpi kaivamaan niin onko vielä jotakin klaania mihin vois liittyä.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tein näin:
Mene playstation storeen
valitse tässä järjestyksessä nämä:
-All games
-Ps3 add-ons
-AC
-call of duty modern warfare 3 collections
Ja sitten vaan valitset oikealla koodilla varustetun paketin.

Jos et ole vielä maksanut niin paina buy now, jos olet niin download (mulla ainakin luki FREE, koska olin jo maksanut)

Nonii ! ENSIMISET KUNNON OHJEET! Ja heti sain toimimaan! Kiitos hel-vetisti! :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onhan se, mutta kun yksin yrittää näitä järjestyneitä klaaniporukoita vastaan randomien kanssa taistella, tahtoo jäädä jalkoihin. Uusia mappeja taas tullut ja näillä mennään Black Ops 2:n asti.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jaahas, vieläkin jaksavat puskea noita karttoja ulos. En ole koskenut pelin Multiplayer osioon varmaan puoleen vuoteen, ja ekaa karttapakettia vain kokeillut, vaikkakin omistan Eliteen subscriptionin
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eli jos olet MW2 pelannut veteranilla, niin tämän ei pitäisi tuottaa ongelmia.

Heh, itse asiassa en ollutkaan pelannut MW2:ssa vielä veteraanilla (muistin totaalisen väärin), mutta MW3:n sain kyllä läpi kohtuu hyvin veteran-tasolla. Jos nyt joku miettii pelatako korkeimmalla vaikeustasolla vai ei, niin tässä muutama vinkki niihin kohtiin joissa voi ongelmia olla. Melkein suosittelen jos on perustuntumaa shootereihin.

Yleisesti:
-Suoja ja hidas eteneminen. Ramboilu ei veteraanilla toimi, joten on edettävä iisisti ja pysyttävä suojassa. Ja jos hittiä tulee, niin antaa healthin kokonaan normalisoitua ennen kuin kuikkii uudestaan.

-Täysin seisaaltaan ei kannata vihuja ampua. Aina vähintään kyykyssä ja nopeita sprinttejä suojasta suojaan. Lataa aseet aina suojassa ja pidä aseet ladattuina kun etenet.

-Tiimikavereiden eteneminen on ainakin osassa kentistä aika tärkeää, sillä muuten ei välttämättä saa checkpointia (ainakin näin kävi yhdessä kentässä). Eli jos jää tiettyyn paikkaan kykkimään ja tiimikaverit jäävät taakse myös, niin voi olla ettei peli tavallaan "etene". Eli pyri pitämään tiimi liikkeessä ja AINA anna niiden mennä ensin (yleensä näin käykin).

-Flashbang on aika hyvä tapa saada vihut hetkeksi sekaisin. Kranuspämmiä ei onneksi tässä pelissä niin paljon ole, mutta niitä kannattaa kuitenkin varoa.

Parit kohdat joissa voi olla ongelmia (ei sisällä mitään juonispoilereita tms):

-Back on the Grid - "man the technical". Eli kentässä kohta jossa pyydetään menemään jeepille ja roiskimaan siinä kiinni olevalla konekiväärillä (missä tulee itselle hittiä niin pirusti). Ratkaisu on siinä että menee käymään jeepin luona (että vihut alkavat tulla), mutta EI tartu itse aseeseen. On parempi äkkiä juosta taaksepäin kohtaan josta ylipäänsä tiputtautui alueelle ja menemään makuulleen sellaiseen pieneen syvennykseen. Siitä sitten vain ampuu muutamat vihut joita näkee ja odottaa checkpointtia. Hittiä tulee, muttei pitäisi tulla niin paljon että henki lähtee.

-Back on the Grid - "mortar". Sama kenttä myöhemmin, eli pitää ampua kranaatinheittimellä. Itse ammuin ensin alhaalta ehkä 4-5 vihua (taisi mennä yksi jeepin kuski myös) ja tartuin vasta sitten itse mortariin. Ainakin näin tuli hittiä aika paljon vähemmän ja homma oli iisimpää.

-Stronghold - loppu. Noh tämän listaan sen takia, etten huomannut tuota autoa ja sitä että pitää kohtuu nopeasti juosta Pricen perässä itse autolle (vihuja listien, suoraan ei voi juosta). Itse missasin jostain syytä auton ensin ja sit Price kuoli. Flashbang varmasti auttaa ihan auton lähelle pääsyä.

-Scorched Earth - tankkien takana eteneminen. Eli tässä kentässä kohta jossa edetään tankkien takana katutaisteluissa. Tässä kannattaa mennä tiukasti vasenta laitaa (siellä on intel myös, btw) ja itse otin aika varman päälle -tyylin: Ryömin lähes koko ajan, mitä nyt sprinttailin välillä suojasta suojaan tms. Muutenkin taisteluissa kannattaa olla aika matalana suojassa jos haluaa selvitä hengissä. Lopussa sitten joutuu menemään rohkeasti eteenpäin että välipätkä käynnistyy.

-Dust to Dust - loppu. Eli aika pitkälti viimeinen taisto ennen loppua, laitetaan varmuuden vuoksi spoilereihin. Eli kohta sen jälkeen kun tullaan HISSISTÄ.
Tässä on siis aikaraja ja hepuilla päällä vain ns. peltipaidat, joten nyt siilipuolustus tai superhidas eteneminen ei onnistu. Ensin kannattaa hieman harventaa äijiä edestä ja pyrkiä rynnimään ekaan huoneeseen joka on vasemmalla (kranu saattaa auttaa myös). Kun huoneeseen pääsee niin parit siviilit juoksevat vastaan ja itse kannattaa mennä kyyryyn tuolin taakse. Takahuoneeseen ilmestyy pari äijää joista nirri pois ja huoneeseen saattaa juosta ainakin yksi äijä sivummalta. Tässä tiimikaveri saattaa hoitaa jotain vihuja, varmaan vähän tuurissaan myös.

Nyt kun nämä itse huoneen lähellä olevat vihut ovat hoidettu niin voi siirtyä huoneen ovelle nurkalle (mistä tuli) ja alkaa sieltä napsia äijiä vastapäätä (mielestäni enää äijiä ei juoksee itse huoneeseen). Osa juoksentelee yllättävänkin paljon tähtäimen edelle, vaikka näkyvyys on huonompi ja vihut ovat kauempana. Jos kaikki menee hyvin, niin pitäisi tulla eka checkpoint ja tiimikaveri huutaa jotain erityistä. Mulla eka checkpoint tuli kohdassa n. 1:50 kelloa jäljellä. Tätä joutuu varmasti ottamaan uusiksi jos ei osu hyvin tai sitten kuolo korjaa - pointti kuitenkin se että ns. ampumalla huoneesta pitäisi checkpointin tulla, ei tarvitse sinänsä fyysisesti "edetä".

Ekan checkpointin jälkeen pitää vain saman paikan (oven nurkalla kyyryssä). Ekat vihut tulevat kauempaa oikealta (josta ne voi suoraan napsaista) ja sitten vain pyrkii taas listimään huoneen perällä juoksentelevia vihuja. Jossain vaiheessa vihuja tulee taas oikealta, eli kannattaa vähän varoa jos on ovensuussa silloin (osuvat helpommin). Toinen checkpoint tuli kohdassa n. alle minsa/50 sekkaa jäljellä. Tiimikaveri taas huutaa jotain erityistä.

Nyt sitten voi lähteä juoksemaan kohti loppua ja vihuja ei pitäisi enää tulla kuin ehkä muutama lopussa (nekin taisi tiimikaveri hoidella, en nyt muista).

Oma teoria on, ettei peli edes anna checkpointtia jos menee aivan surkeasti, koska aivan loppuun ei millään ehdi jos lähtee/pääsee etenemään vaikka kun on enää 20 sekkaa jäljellä tms. Checkpoint tuollaiseen kohtaan olisi aika paha. Eli oletan että peli antaa checkpointin vasta kun x-määrä vihuja on saatu ammuttua tai on kuollut (tiimikaverikin saa varmaan jonkun vihun sieltä täältä) JA kelloa on tietty määrä vielä jäljellä.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mistä johtuu että MW3, kun snipereilla tähtää vihollista ja tähtäin on puoli metriä sivulla vihollisesta ja ampuu, niin saa tapon? :mad:
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mistä johtuu että MW3, kun snipereilla tähtää vihollista ja tähtäin on puoli metriä sivulla vihollisesta ja ampuu, niin saa tapon? :mad:
Killcamien bugisuudesta. Ei tuota oikeassa pelitilanteessa tapahdu.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mistä johtuu että MW3, kun snipereilla tähtää vihollista ja tähtäin on puoli metriä sivulla vihollisesta ja ampuu, niin saa tapon? :mad:

Ei tätä kukaan pelaisi jos se olisi vaikeampaa.
CoD sarja on tunnettu siitä että se on helppo oppia ja myy miljardeja.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Pelasin eilen Domia randomien kanssa ja pelin jälkeen yksi huono häviäjä alkoi kiroilemaan ja sanoi "I'm gonna derank all you fuckers". Mietin mitä se horisee, mutta lobbyssa yhtäkkiä näkyi 4 jamppaa 1 rankilla. Ite häivyin paikalta, mutta näinköhän näkyjä? Näkyskään tuo teatterinpuolella? Googletin tuollaisesta glitchistä ja olihan siitä juttua, mutta kaikki jostakin maaliskuun ajoilta ja liittyi privaservuihin.

Olenkohan nähnyt näkyjä vai tietääkö joku tästä jotakin?
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Olenkohan nähnyt näkyjä vai tietääkö joku tästä jotakin?

Mitä luultavammin se huono häviäjä oli jonkin sortin hakkeri joka peppukipeänä teki sen tempun. Mitä noita mw3 foorumeja luin niin sellaisen tiedon sain että tuo viimeisin päivitys rikkoi jotakin joka antoi hakkereilla mahdollisuuden tehdä näitä asioita public peleissä.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mistähän johtuu, että pelaaja määrät on tippunut melkein viidelläkymmenellä prosentilla tässä sekä blopsissa, viimesen kolmen päivän aikana?

Joko ihmiset valmistautuu siirtymään blops 2:een??
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

No hoi.. pystyskö joku kertomaan oliko tän sarjan kanssa niin että kun seuraava tulee myyntiin niin edellisen kartta-paketit tulee yhtenä könttänä ja alennettuun hintaan ladattavaksi.. Ite vasta nyt syksyllä innostunut tähän ja näin muistelisin..
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

No hoi.. pystyskö joku kertomaan oliko tän sarjan kanssa niin että kun seuraava tulee myyntiin niin edellisen kartta-paketit tulee yhtenä könttänä ja alennettuun hintaan ladattavaksi.. Ite vasta nyt syksyllä innostunut tähän ja näin muistelisin..

No en tiiä mitä muistelet, mutta ei ole kyllä tähän mennessä noin mennyt :D

Codien (poislukien w@w) karttapaketit myydään vain yksittäisinä ja esim. Mw2:n dlc:t maksaa 13.95€, joka jo kertonee sen, että noitten karttapakettien hinnat ei tipu.

Toki alennuksiakin joskus on, tosin todella harvoin ja silloinkin yleensä vain joihinkin tiettyihin codeihin.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kannattaako tää ostaa? Enää?

Siis haluatko pelata onlinea, yksinpelikampanjaa, Spec Ops -tehtäviä, Survival Modea... Lyhyesti: Kyllä pelissä riittää tekemistä, varsinkin jos löytyy hyvä kamu Spec Ops/Survival-sälään. Ja veteran ei ole paha ollenkaan, joten saat sopivaa haastetta yksinpeliinkin. Onlinessa luulisi olevan pelaajia, koska viimeisin MW.
 
Ylös Bottom