Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Make93
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
wau. muista sit tulla kertomaan lisää kun "saavutat" jotain muuta normaalia tuossa pelissä.
Muistakaahan ennen kaikkea kohteliaisuus ja käytöstavat. Kaikenlainen toisille vinoilu ei näihin kuulu.

PS. Tämä ei ole kehoitus oikeasti tulla kertomaan jokaisesta pelin saavutuksestaan. Käyttäkää järkeänne ja miettikää, onko viestillänne oikeasti jotain arvoa muillekin.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onhan se juuri pelin hankkineella varmaan tylyä, kun himassa ei ketään kiinnosta ja alan foorumilla vanhat nettisoturit dissaa minkä kerkiää ekoja saavutuksia. Tuosta se lähtee Clockwerk, eka vatkain taivaalla on hyvä etappi. Hauskoja pelihetkiä, tää saattaa koukuttaa ja aiheuttaa lyhyitä unia
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Clockwerk on pelimiehiä. Aiemmin en fps pelejä konsoleilla ole pelannut ja itsehän viikko sitten painoksen lunastaneena en ole 3 tapon uav:ta arvokkaampaa killstreak rewardia saanut. Pelit ovat kyllä nyt alkaneet vasta sujumaan, kun hc puolen oivalsin. Karsittu HUD tuntuu itselleni paljon paremmin istuvalta. Pyöriipähän katse pelissä eikä jatkuvasti yläkulman tutkassa. Mielipideasioitahan kai nämäkin.:)
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Miksi en pysty Uploadaamaan Omia pelivideoita sieltä Online Vaultista?
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Miksi en pysty Uploadaamaan Omia pelivideoita sieltä Online Vaultista?

Riippuu ihan vireon pituudesta: se taitaa olla maks se joku min. minkä pystyy suoraan uppimaan teatterista tubeen. Hommaa joku nauhotusvehe, ni saat kaiken talteen/tubeen ;) Esim. hdpvr

GOML,beeches
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Riippuu ihan vireon pituudesta: se taitaa olla maks se joku min. minkä pystyy suoraan uppimaan teatterista tubeen. Hommaa joku nauhotusvehe, ni saat kaiken talteen/tubeen ;) Esim. hdpvr

GOML,beeches
Video oli 58 sec pitkä, mutta ei voi laittaa Faceen?
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Premium jäsenillä videon pituus on 60s, muilla tais olla 30s. Se kestää aina hetken ennen kuin ne videoclipit putkahtavat sieltä ihmisten ilmoille.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Oisivat laittaneet jonkun säädön et pääsis tosta terminaalin paskasta eroon.:mad: Minkä ihmeen takia se on nykyään ainut kenttä mitä pääsee pelaamaan.:confused:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Oisivat laittaneet jonkun säädön et pääsis tosta terminaalin paskasta eroon.:mad: Minkä ihmeen takia se on nykyään ainut kenttä mitä pääsee pelaamaan.:confused:
Jos terminaali sattuu tulemaan äänestykseen, niin ihmiset saa silloin itse äänestää sitä seuraavaksi kartaksi. Mun mielestä yks mw2 parhaista mapeista, hyvä kun tuli myös kolmoseen. :cool:
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jos terminaali sattuu tulemaan äänestykseen, niin ihmiset saa silloin itse äänestää sitä seuraavaksi kartaksi. Mun mielestä yks mw2 parhaista mapeista, hyvä kun tuli myös kolmoseen. :cool:

Tottakai ihmiset saa äänestää mitä lystäävät, mutta: se ***** Terminaali on vaan perkeleen huono mappi (ainaki sd:s). Joku hermanni tulee tästäki varmaan avautuun, mut soppii koittaa si kans. sanovat
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

En löytänyt vastausta seuraavaan problemaan. Olen ollut huhtikuun alusta asti pelaamatta. Nyt latasin kaikki mahdolliset päivitykset mw3. Olisin kokeillut tuota faceoff pelimuotoa, mutta peli valittaa että tarvii hakea päivitys. Minulla kuitenkin on se päivitys jo. Kokeilen nyt ladata uusiks päivitykset.....tuskin auttaa. Kellään ollu samaa ongelmaa?
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

En löytänyt vastausta seuraavaan problemaan. Olen ollut huhtikuun alusta asti pelaamatta. Nyt latasin kaikki mahdolliset päivitykset mw3. Olisin kokeillut tuota faceoff pelimuotoa, mutta peli valittaa että tarvii hakea päivitys. Minulla kuitenkin on se päivitys jo. Kokeilen nyt ladata uusiks päivitykset.....tuskin auttaa. Kellään ollu samaa ongelmaa?
Latasitko varmasti oikealla "BLES" koodilla nuo mapit? Koodi löytyy pelin kotelosta sekä levystä, eli katsot bles- koodin ja lataat sen tiedoston mikä vastaa koodiasi.
 
Ihan en koko ketjua viitsis läpi kahlata josko vastaus kysymykseeni löytyisi sieltä...

Mikä tässä on nyt homman nimi kun boxille tulee dlc:t kuukautta aikaisemmin? Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikö ole niin että collection 4 ilmestyy ensi viikolla ja PS3 pelaajat eivät ole saaneet edes dlc 3:sta vielä? Kolmospaketin chaosmode kiinnostaisi kovasti...
 
Mitä "Ajallinen Yksinoikeus" tarkottaa?
Että jokin asia on tietyn ajan jonkin alustan yksinoikeus, ja muut alustat saavat saman asian vasta myöhemmin. Tässä tapauksessa MW3:n DLC:t julkaistaan ensin X360:lle, ja vasta kuukauden päästä PS3:lle.

Bandicoot: Taisi olla sama myös Black Ops II:ssa. Boksi on etenkin Yhdysvalloissa vahvasti profiloitunut CODin "pääalustaksi", johtuen osaltaan varmasti juuri noista MS:n ostamista pienistä etumatkoista lisäsisällön julkaisuajankohdissa.
 
Ylös Bottom