Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onko muuten niin että Scavengerilla saa vain ammuksia eikä esim. kranaatteja ja stunneja/flasheja? Tai edes Stingeriin raketteja?
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tänään tuli kyllä viimeinen "voi luoja mitä paskaa" lause suustani, ostan battlefield 3:sen. En kestä kuinka tämä(kin) peli on onnistuttu kusemaan näin pahasti.

No mikäs tässä sitten niin perseellään on? :) Huomattavasti paremmin toimii kaikki verrattuna Black Opsiin ja muutenkin omasta mielestäni ainakin tasapainoisempi mitä Mw2 oli.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Olen founder, mistä se boost valitaan?

Ent ää mistä ne expat ylensäkkään kertyy? Tällä hetkelle pelkästään tällä founder +500 bonuksellako?


Itse kun liityin klaaniin, niin mulle tuli ainakin automaattisesti kysymys että haluanko käyttää xp boostini. Käsittääkseni xp:tä ei tällä hetkellä voi muulla tavalla saada.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

No mikäs tässä sitten niin perseellään on? :) Huomattavasti paremmin toimii kaikki verrattuna Black Opsiin ja muutenkin omasta mielestäni ainakin tasapainoisempi mitä Mw2 oli.

Yksi asia joka minulle tekee kunnon viha kohtaukset tätä peliä kohtaan ovat: deathstreakit.
Deathstreakit ovat ongelma jos on vaikka kunnon agressiivinen pelaaja ja vaikka juoksee lipulta lipulle kauhea vauhti päällä. Kun tulee lähitaistelu tilanne ja saat vihun maahan, mutta vihu räjähtää vieden sinut mukanaan, kun sillä on jokin "dead man hand" deathstreak käytössä. Siis "last stand" ja "dead mans hand" ei ole ongelma jos pelaa puolustavasti ja poimii vihuja matkan päästä, mutta jotka haluaa pelata agressiivisesti (kuten minä) huoh :(...

Moninpeli on niin törkeen nopeatempoinen ja kuolema käy vähän väliä, niin esim: "last stand" tyyppejä jotka makaa jossain maassa piilossa joita ei itse huomaa ennenkuin on liian myöhäistä. Varsinkin jos "last stand" tyypillä on ne tupla konepistoolit niin (mikä sen nimi olikaan) ei ole mitään mahdollisuutta selviytyä.

Toinen aasia joka pistää vihaseks: spawn systeemi.
Mä en pidä siitä yhtään että spawn paikka on silloin tällöin siellä missä ne kaikki vihut on, jonka myötä ei kerkeä kissaa sanoa kun on jo kuollut.
Myös on monesti käynyt niin että vihu spawnaa suoraan mun taakse tai viereen.

Tosin onhan tässä pelissä jotain hyvääkin, kuten onhan tämä normi "codia" :rolleyes:. Itse pidin enemmän Black opsista kuin tästä, mutta se on vain makuasia.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onko kellää hajua et mikä on kun mie en pääse noille servuille kaikki muut kaverilistalt pääsee pelailee mut mullla iskee kokoajan erroria
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Varmaan suurin asia mikä pistää vihaksi itelläni tässä pelissä on tuo shotgunien tehottomuus. Modelia ja spassia paljon käyttäneenä ei voi kun ihmetellä että mikä rooli niilllä on tässä pelissä. Spas nyt vielä menettelee mutta silläki tulee aivan käsittämättömiä hitmarkkeja alle kahdesta metristä vaikka käyttäiskin damagea. Sitten joskus taas tulee one shot killejä todella pitkältä matkalta. Ihan arpapeliä miten toi toimii.
Sitten se model.. Damage on unlockattu mutta aivan hyödytön vehje. Modelin hitmarkit on vielä paljon naurettavampia kun spassin. Voisin veikata että noin joka toinen vihu kaatuu yhestä modelilla lähietäisyydellä damagen kanssa. Tuntuu ettei koko damage hyödytä asetta yhtään. Voin julistaa tän helposti pelin huonoimmaksi aseeksi. Jos joku tietää huonomman niin antaa tulla.
Se saa kyllä kanssa meikäläisen raivoamaan, että ammun selvästi vihua kohti vaikka modelilla ja luoti vaan menee läpi. Sitten katson killcamista niin en muka ampunu. Ei kovin reilua mun mielestä. Toisaalta se, että shotgunit (strikeria lukuunottamatta) on pelin huonoimpia aseita tekee niistä myös hauskoja käyttää. Paljon palkitsevampaa pelata hyvin modelilla kuin vaikkapa acr:llä. Tarkotus olisi noi kaikki shotgunit kultaseksi saada kaikesta huolimatta.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Liittykää Suomi Poijjat klaaniin,jos sattuu olemaan henkilöitä ketkä ei ole klaanissa. alustana ps3
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kyllä se silti meinaa antaa hitmarkkeria tai outoja huteja vaikka vihu on metrin päässä. En kyllä tiedä miks :confused:

Kyllä se shotgun ihan nätisti pudottaa, jos lähietäisyydeltä posauttaa päähän/ylävartaloon. Onneksi kuitenkin pidemmillä matkoilla haulikolla tykkää nykyään jäädä kakkoseksi, koska MW2 mm. SPAS-12:lla pelaaminen oli aivan järkyttävän helppoa (nimim. muita haulikkoja ei tullut oikeastaan testattua, varmaan sama homma kaikilla).
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onko muuten niin että Scavengerilla saa vain ammuksia eikä esim. kranaatteja ja stunneja/flasheja? Tai edes Stingeriin raketteja?

Oman kokemukseni mukaan juuri näin ja tuo kun ei stingeriin saa on harmittavaa
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Varmaan suurin asia mikä pistää vihaksi itelläni tässä pelissä on tuo shotgunien tehottomuus. Modelia ja spassia paljon käyttäneenä ei voi kun ihmetellä että mikä rooli niilllä on tässä pelissä. Spas nyt vielä menettelee mutta silläki tulee aivan käsittämättömiä hitmarkkeja alle kahdesta metristä vaikka käyttäiskin damagea. Sitten joskus taas tulee one shot killejä todella pitkältä matkalta. Ihan arpapeliä miten toi toimii.
Sitten se model.. Damage on unlockattu mutta aivan hyödytön vehje. Modelin hitmarkit on vielä paljon naurettavampia kun spassin. Voisin veikata että noin joka toinen vihu kaatuu yhestä modelilla lähietäisyydellä damagen kanssa. Tuntuu ettei koko damage hyödytä asetta yhtään. Voin julistaa tän helposti pelin huonoimmaksi aseeksi. Jos joku tietää huonomman niin antaa tulla.
Se saa kyllä kanssa meikäläisen raivoamaan, että ammun selvästi vihua kohti vaikka modelilla ja luoti vaan menee läpi. Sitten katson killcamista niin en muka ampunu. Ei kovin reilua mun mielestä. Toisaalta se, että shotgunit (strikeria lukuunottamatta) on pelin huonoimpia aseita tekee niistä myös hauskoja käyttää. Paljon palkitsevampaa pelata hyvin modelilla kuin vaikkapa acr:llä. Tarkotus olisi noi kaikki shotgunit kultaseksi saada kaikesta huolimatta.

Damagen suosittelen laittamaan pois, laita Range sen sijaan, pitäisi tappaa pitemmältä etäisyydeltä. En tiedä vähentääkö haulien hajontaa, Steady Aim, Grip ja tuo Range-proficiency on varmaan paras vaihtoehto haulikoille.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Damagen suosittelen laittamaan pois, laita Range sen sijaan, pitäisi tappaa pitemmältä etäisyydeltä. En tiedä vähentääkö haulien hajontaa, Steady Aim, Grip ja tuo Range-proficiency on varmaan paras vaihtoehto haulikoille.

Itse liikun shotguneilla aina niin lähellä vihollisia ettei rangea oikeastaan tarvitse lisää. Se on vaan se ongelma kun ei metrin päästäkään tapa yhellä, ei rangella eikä damagella. Modelilla siis nämä ongelmat enimmäkseen, spas toimii useimmissa lähitaisteluissa suht koht hyvin.
Jännä juttu, että MW2:ssa shotgunit oli paljon parempia vaikka ne oli siinä secondaryja. Luulis nyt tässä olevan vähintään yhtä hyviä kun ne on kuitenkin primaryita.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Damagen suosittelen laittamaan pois, laita Range sen sijaan, pitäisi tappaa pitemmältä etäisyydeltä. En tiedä vähentääkö haulien hajontaa, Steady Aim, Grip ja tuo Range-proficiency on varmaan paras vaihtoehto haulikoille.
[video=youtube;CT_lggZRBd4]http://www.youtube.com/watch?v=CT_lggZRBd4[/video]
Video asiaan liittyen. Kaveri on vetänyt kaikki haulikot kultaiseksi, niin ei varmaan ihan täyttä paskaa puhu. Videon pointti lyhykäisyydessään se, että vaikka range on paperilla parempi, niin damage tasoittaa lagista ja ties mistä muusta johtuvaa epätasaisuutta ja antaa varmemmat one shotit. Itse en ole päässyt käyttämään kumpaakaan tarpeeksi (<3 SD:n aselevelityksen nopeus) sanoakseni asiaan mitään.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Toisaalta se, että shotgunit (strikeria lukuunottamatta) on pelin huonoimpia aseita tekee niistä myös hauskoja käyttää. Paljon palkitsevampaa pelata hyvin modelilla kuin vaikkapa acr:llä. Tarkotus olisi noi kaikki shotgunit kultaseksi saada kaikesta huolimatta.

Tämä on kyllä hyvin sanottu! Itsekin olen nyt samaa mieltä. Peli rupesi maistumaan puulta, kun kävi tavallaan liian... helpoksi? No joo... niin sitte aloin käyttämään noita haulikoita ja voi että kun tuntu hyvältä saada hyvä matsi. Usas-12 on mielestäni loistava! Käytän tällä hetkellä KSG 12 haulikkoa, joka on aivan paska, mutta juuri siksi sitä käytänkin. Kun itse pelaan sillä ja kun saan vihollistiimiä nöyryyttävän voiton (pelimuoto Kill Confirmed), niin irtoo melkoset kiksit ;)

K/D:t ja W/L:t on tullu nyt sitte jo unohdettuakin, kun haulikoita aloin käyttämään. K/D 1,72 (kai) ja W/L joku 1,17. Ja tippuu koko ajan... AIVAN SAMA! :D
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei herrane aika tätä IW:n pelleilyä. Yks pätsi korjaa yhen vian ja vanhan vialle tulee uusi vika.. Mitä tuo VIIMEISIN pätsi ees tekee? FNG akimbot on ainakin ihan yhtä op kun ennenkin. Teatteri ei ainakaa mulla ja mun kavereilla toimi. Ois matseista hienoa matskua mut joo tää p*ska ei toimi:mad:
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei herrane aika tätä IW:n pelleilyä. Yks pätsi korjaa yhen vian ja vanhan vialle tulee uusi vika.. Mitä tuo VIIMEISIN pätsi ees tekee? FNG akimbot on ainakin ihan yhtä op kun ennenkin. Teatteri ei ainakaa mulla ja mun kavereilla toimi. Ois matseista hienoa matskua mut joo tää p*ska ei toimi:mad:

Täytyy kyllä sano että on uskomatonta tuo pillittämisen määrä. Ite en käytä FMG9 -asetta, ainoastaan sinkoja. Ei ne aina voi miellyttää siellä kun pätsejä tekevät, jos tuntuu että saat naamaas 100-0 akimbojannulta niin kenessä se vika on?

Onko kyseistä peliä sitten pakko pelata jos ei pysty olla raivoamatta/itkemättä. Mene pelaamaan Counter-strikeä tai WolfEt:tä, pyssyt on balanssissa. Omalla kohdalla hermojen kiristyminen on yleensä siitä kiinni että "miks v***ssa menin tekemään noin?". kiitos nam
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ensinnäkään minä en raivoa minkään puplik pelin takia :D Ärsyttää kaikki säkki nobo pelaajat jotka käyttää kaikkia helpokkeita, mitä peli tarjoaa. Uskon että sinä kuulut heihin. Siksi pelaankin pääsääntöisesti Gamebattlesissa GB varianttia, jossa pelataan parhaita pelaajia vastaan tasapainoisilla säännöillä.
 
Ylös Bottom