Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ensinnäkään minä en raivoa minkään puplik pelin takia :D Ärsyttää kaikki säkki nobo pelaajat jotka käyttää kaikkia helpokkeita, mitä peli tarjoaa. Uskon että sinä kuulut heihin. Siksi pelaankin pääsääntöisesti Gamebattlesissa GB varianttia, jossa pelataan parhaita pelaajia vastaan tasapainoisilla säännöillä.

Sori, oli pakko. :D Nikezu RaGe @ PS Block Tournament - YouTube
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tiiät vissii mikä ero on puplik matsilla ja mikä priva matsilla? huoh.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ensinnäkään minä en raivoa minkään puplik pelin takia :D Ärsyttää kaikki säkki nobo pelaajat jotka käyttää kaikkia helpokkeita, mitä peli tarjoaa. Uskon että sinä kuulut heihin. Siksi pelaankin pääsääntöisesti Gamebattlesissa GB varianttia, jossa pelataan parhaita pelaajia vastaan tasapainoisilla säännöillä.

Täytyy kyllä jumalauta nostaa sulle hattua, oletat moisia asioita. "Kaikki säkki nobo pelaajat..." Sinä aikana mitä ite on tätä nyt tullu pelattua,(melkein 5d kellossa) niin kaikki aseet on balanssissa omasta mielestä. Täytyy oikeesti olla asiat huonosti ku täytyy tulla tänne valittamaan asiasta, johon ainoastaan SINÄ itse voit vaikuttaa.

Akimbo-jannut tulee vastaan --> Ole nopeampi, kai sä ny turpaas saat jos oot hidas(reaktioajasta on tässä kysymys).
Kuolet "campperiin" --> Kuka on käskeny menemään sinne samaan koloon jossa se xxjussixx istuu.
Final Stand on niin perseestä --> Mitään ongelmaa ei tuota jos tajuat vain ampua sitä niin kauan ku ruudussa lukee että oot saanu tapon, tästäkin turha angstaa.

"Jossa pelataan parhaita pelaajia vastaan"
Okei, et itke siis public-peleistä, vaan ITKET GB-peleistä.

Itket sen takia kun saat naamaas gb-matseissa, en kyllä ymmärrä miksi sun pitää siellä pelata sitten?

"Käyttää kaikkia helpokkeita"
Sun kirjotuksen mukaan fmg9 on helpotus, entäs jos käytän UAV:ta ja sulla ei oo Assassinia, se on sitten kans vissiin helpotus?
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Yksi asia joka minulle tekee kunnon viha kohtaukset tätä peliä kohtaan ovat: deathstreakit.

Eniten menee hermot LAG:iin. Kill camia kun katselee niin ei tiedä itkeekö vai nauraa. Joko olet jo kuollut ennenkuin näet edes vihollisen (case törmätään kujalla) tai sitten lataat läheltä tai kauempaa lippaallisen kaveriin mutta ylläripylläri eihän se jantteri enää niillä sijoilla ollutkaan (case kaverin haamu). Toisinaan K/D 0.1 vaikka yrität mitä niin loppuu huumori. (miehessäkin toki vikaa, K/D taitaa olla 0.6).

Serverit varmaankin Saksassa? Porukka tuntuu olevan usein sieltä suunnasta. Saksaan perus ping on >50ms (Pingtest.net - The Global Broadband Quality Test)+ muut delayt päälle.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

[video=youtube;02tVCf1Hk5o]http://www.youtube.com/watch?v=02tVCf1Hk5o&feature=g-upl&context=G2f5ac39AUAAAAAAAAAA[/video]

Tossa tollanen montage parin kaverin kanssa. Ei mitenkään super hyviä clippejä ja iteltä tossa on noin 1/3 parhaista clipeistä. (suurin osa mun jäljelle jääneistä clipeistä on sniper quad feedei tai vastaavia) Jouluna ehkä saan oman HD PVR ja lisää videoit tulossa. :)

Mut pelissä mw3:sta olen nauttinut, mutta onha siinä noita sairaan ärsyttäviä asioitakin aikan paljon esim. Supports, PP90M1, Type 95 (nerffattiin), konepistooli akimbot, Assasin ehkä turhan ylivoimanen, panic knife, death streaks ja ei ole "maraton prota" MUTTA onhan niitä hyviä puolia paljon enemmän ! :)
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eniten menee hermot LAG:iin. Kill camia kun katselee niin ei tiedä itkeekö vai nauraa. Joko olet jo kuollut ennenkuin näet edes vihollisen (case törmätään kujalla) tai sitten lataat läheltä tai kauempaa lippaallisen kaveriin mutta ylläripylläri eihän se jantteri enää niillä sijoilla ollutkaan (case kaverin haamu). Toisinaan K/D 0.1 vaikka yrität mitä niin loppuu huumori. (miehessäkin toki vikaa, K/D taitaa olla 0.6).

Serverit varmaankin Saksassa? Porukka tuntuu olevan usein sieltä suunnasta. Saksaan perus ping on >50ms (Pingtest.net - The Global Broadband Quality Test)+ muut delayt päälle.
Tosiaan kauhea lagi. Joka pelissä useita ammut kohti ensin ja kuolet silti tapauksia.
Ratkaisuna blops kaapista ja mw3 kaappiin odottamaan tammikuun päivitystä. Ai että voice chatti toimiikin black opsissa mallikkaasti.
Tällä hetkellä ei hermot kestä mw3:sta pelata tuon lagin takia. Käsittämätöntä kuraa nuo yhteydet.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

MW3lla on loistava pelaaja yhteisö :p
 
MW3lla on loistava pelaaja yhteisö :p

En tiedä onko sarkasmia vai ei, koska en ole lukenut aikaisempia viestejäsi, mutta suomessa on läpimätä pelaajayhteisö, kun taas esim. UK:ssa on paljon parempi. Suomessa snipuvideoita vihaavat papat menevät vihaa huolimatta katsomaan snipumontageja vain dislakeakseen, kun UK:ssa näitä katsovat vain sellaiset joita se kiinnostaa. Tämän vuoksi kannattaa harkita oman sniper-montagen linkittämistä tälle pappasivulle.

Näin kärjistettynä. Toki suomestakin löytyy fiksuja, jotka jättävät katsomatta videot, jotka eivät kiinnosta itseään.

Tämä siis alle 20v pelaajan mielipide. Vanhemmilla varmaan suurimmaksi osaksi toisenlainen mielipide suomalaisesta "communitystä"
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tiiät vissii mikä ero on puplik matsilla ja mikä priva matsilla? huoh.

Joo tähän ikään mennessä olen kyllä oppinut lukemaan, ja tajusin kyllä sun pointin. Kunhan muistelin vanhoja aikoja, tuli tuo video vaan mieleen sun viestistä. :)

Täytyy kyllä sano että on uskomatonta tuo pillittämisen määrä. Ite en käytä FMG9 -asetta, ainoastaan sinkoja. Ei ne aina voi miellyttää siellä kun pätsejä tekevät, jos tuntuu että saat naamaas 100-0 akimbojannulta niin kenessä se vika on?

Täytyy kyllä jumalauta nostaa sulle hattua, oletat moisia asioita. "Kaikki säkki nobo pelaajat..." Sinä aikana mitä ite on tätä nyt tullu pelattua,(melkein 5d kellossa) niin kaikki aseet on balanssissa omasta mielestä. Täytyy oikeesti olla asiat huonosti ku täytyy tulla tänne valittamaan asiasta, johon ainoastaan SINÄ itse voit vaikuttaa.

Akimbo-jannut tulee vastaan --> Ole nopeampi, kai sä ny turpaas saat jos oot hidas(reaktioajasta on tässä kysymys).
Kuolet "campperiin" --> Kuka on käskeny menemään sinne samaan koloon jossa se xxjussixx istuu.
Final Stand on niin perseestä --> Mitään ongelmaa ei tuota jos tajuat vain ampua sitä niin kauan ku ruudussa lukee että oot saanu tapon, tästäkin turha angstaa.

"Käyttää kaikkia helpokkeita"
Sun kirjotuksen mukaan fmg9 on helpotus, entäs jos käytän UAV:ta ja sulla ei oo Assassinia, se on sitten kans vissiin helpotus?

No minä kuulun sitten osittain kanssa varmaan tähän itkijäkuntaan. Shankleyn kanssa oon nimittäin täysin samaa mieltä tuosta FMG9 akimbo -yhdistelmästä! Ylivoimaisesti ylivoimaisin ase tässä pelissä. Muuten kyllä kaikki aseet on hyvässä tasapainossa, joukossa on vain tämä yksi läpimätä poikkeus. En usko, että kukaan voi kirkkain silmin väittää FMG9 akimbo -setin olevan yhtä tasapainoinen kuin kaikki muut aseet. Ehdottomasti olisi pitänyt edellisessä patchissa nerffata oikein olan takaa tätä asetta. Jos saisin muuttaa Call of Dutya jotenkin, niin poistaisin koko akimbo mahdollisuuden pelistä pois. (Mitään asetta ei voisi olla kaksin kappalein)

Nuo kolme X --> Y -kohtaa mitä laitoit, niin kahdesta jälkimmäisestä oon kyllä sun kanssa samalla linjoilla. Kill Confirmedissa on muutaman kerran kuolema korjannut, kun ruutuun on tullut se +50 ja itse on vaan lopettanut ampumisen, mutta tiimikaveri onkin poiminut toisaalla laatan. --> Last stand heppu tappaa :D Mutta edelleen tuosta akimbosta valitan. Sillä jos tulee tilanne missä yhtä aikaa kohdataan, niin ei siinä paljon reaktioaikakaan auta, jos kaverilla on FMG9 aseena. Vaikka itse reagoisikin sen pari sekunnin kymmenystä aikaisemmin, niin toisella olevan aseylivoiman takia itse tulee sitä kill camia katsottua. Jos muita akimboaseita tulee vastaan, niin sitten tilanne on aivan toinen.

UAV vs. Assassin, huono esimerkki eikä mitenkään vastaa samaa tilannetta FMG9:n kanssa. Näkeehän sen jo tuosta käyttömäärästä, mikä ase on pelin "paras" ja "helpoin käytettävä". Pelin asepaino olisi täydellinen ilman tätä yhtä asetta. Assault rifleistä pärjää ihan jokaisella, eikä mikään ole ylitse muiden, Sub machine guneissa PP90M1 ehkä se tehokkain, mutta muillakin pärjää hyvin. :)

Tosiaan kauhea lagi. Joka pelissä useita ammut kohti ensin ja kuolet silti tapauksia.
Ratkaisuna blops kaapista ja mw3 kaappiin odottamaan tammikuun päivitystä. Ai että voice chatti toimiikin black opsissa mallikkaasti.
Tällä hetkellä ei hermot kestä mw3:sta pelata tuon lagin takia. Käsittämätöntä kuraa nuo yhteydet.

Heh, jännä homma sillä itselläni on aivan toisenlainen tilanne. Black Ops ei toiminut sen vuoden aikana yhdelläkään pelikertaa ns. täydellisesti, aina oli jotain pientä häiritsevää tekijää milloin missäkin. Oli sen pelin pelastus, että sai uuden kodin muualta, omassa käsittelyssä olisi päätynyt roskakoriin MW3:n tulon takia. Mw3 on toiminut loistavasti heti julkkarista lähtien ja lähes päivittäin on jonkinpituinen pelisessio ollut. :D
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Heh, jännä homma sillä itselläni on aivan toisenlainen tilanne. Black Ops ei toiminut sen vuoden aikana yhdelläkään pelikertaa ns. täydellisesti, aina oli jotain pientä häiritsevää tekijää milloin missäkin. Oli sen pelin pelastus, että sai uuden kodin muualta, omassa käsittelyssä olisi päätynyt roskakoriin MW3:n tulon takia. Mw3 on toiminut loistavasti heti julkkarista lähtien ja lähes päivittäin on jonkinpituinen pelisessio ollut. :D
Joo kyllähän blobsissa on kans ongelmia. Mutta itellä vähemmän näitä turhauttavia kaksintaisto tappioita joissa ite selkeesti ampuu ensin.

Ja MW3:ssa tällä hetkellä ahistaa eniten toi voicechat. Pidän kavereitten kans paskan jauhamista tällä iällä jo melkein tärkeämpänä kuin itse peliä.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Joo kyllähän blobsissa on kans ongelmia. Mutta itellä vähemmän näitä turhauttavia kaksintaisto tappioita joissa ite selkeesti ampuu ensin.

Ja MW3:ssa tällä hetkellä ahistaa eniten toi voicechat. Pidän kavereitten kans paskan jauhamista tällä iällä jo melkein tärkeämpänä kuin itse peliä.

Joo no nimenomaan Bopsissa mulla oli nuo kaksintaisto-ongelmat lagin takia.(Lukuisien muiden ongelmien lisäksi) Pelit ratkesi aika useasti puhtaan yhteysedun turvin suuntaan tai toiseen. MW3:ssa ei niin selkeää ongelmaa itselläni ole. Voicechatti on pelittänyt ihan hyvin molemmissa. :)
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

...suomessa on läpimätä pelaajayhteisö, kun taas esim. UK:ssa on paljon parempi. Suomessa snipuvideoita vihaavat papat menevät vihaa huolimatta katsomaan snipumontageja vain dislakeakseen, kun UK:ssa näitä katsovat vain sellaiset joita se kiinnostaa. Tämän vuoksi kannattaa harkita oman sniper-montagen linkittämistä tälle pappasivulle...
Olisko tuo yhteisön läpimädäksi syyttäminen vähän draaman vääntämistä, siitä kuultaa ikävä kyllä läpi vain katkeruus että et ole saanut kaipaamaasi arvostusta täältä.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

CoD-yhteisö noin yleisesti on vaan perseestä, IMO. Pahimpia kanssapelaajia vain sattuu olemaan suomijonnet ja norjalaiset turskankalastajat. Ja ei, en vaihda pelisarjaa. Se siitä, naattikaa Joulusta :D ihmetellään kristuksen vuotena 2012! MuiSi
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Joo no nimenomaan Bopsissa mulla oli nuo kaksintaisto-ongelmat lagin takia.(Lukuisien muiden ongelmien lisäksi) Pelit ratkesi aika useasti puhtaan yhteysedun turvin suuntaan tai toiseen. MW3:ssa ei niin selkeää ongelmaa itselläni ole. Voicechatti on pelittänyt ihan hyvin molemmissa. :)
Meillä ei kuulu jostain syystä mw3:ssa. Sama oli mw2:sen kanssa. Koko ajan katkoo niin että puheesta on mahdoton saada selvää. Harvoin kuuluu hyvin, eikä silloinkaan pysty edes verrata blopsiin. Siinä chat on samaa tasoa kuin pleikan oma ääni/video chat.

Asetukset ainakin pitäisi olla kaikilla ok. No näillä toistaseks mennään. Cod UO:sta asti tullu väännettyä ja edelleen maistuu :)
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jos muuten kiinnostaa pelata infectediä niin lisätkääpä mut kaveriksi, ID on tuolla avatarini alla.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Olisko tuo yhteisön läpimädäksi syyttäminen vähän draaman vääntämistä, siitä kuultaa ikävä kyllä läpi vain katkeruus että et ole saanut kaipaamaasi arvostusta täältä.

Kyllä se yhteisö on vaan perseestä, ei sille mitään voi vaikka miten kääntelee ja vääntelee. Muutama edellinen CoD vain on tehty näiden jonnejen pelityyliä suosivaksi, ja kuten JouCo sanoi, suomalaiset ja norjalaiset ovat v-mäisintä peliseuraa. (Poikkeuksia löytyy toki, mutta liikaa on näitä mille kaiken järjen mukaan ei K-18 peliä saisi edes myydä)

Olen ihan mielenkiinnolla seurannut kanssapelaajien callsignejä, ja yhden jännän jutun olen poiminut: nimittäin aika harvalla on CoD4:sta prestigemerkkiä. :) Kertoo minusta hyvin, että uusi pelaajasukupolvi tuli CoD:n pariin juuri Mw2:ssa ja sama polvi on sitten pelaillut sarjaa tähän painokseen asti. (Jonnelinja jatkunut siis)

Call of Duty 4:ssa oli kaikinpuolin reilumpaa menoa, koska siellä enemmistönä oli vielä vanhemmat pelaajat. (?) Kuulihan sen mikkikeskusteluistakin, ei tarvinnut joka pelissä mutettaa omia ja vastustajan pelaajia heliumpiipityksen takia. :)

Mutta hyvä peli silti eikä tylsistymisen tunnetta ole tullut. Vielä kun on löytänyt uusia mukavia pelikavereita ja partyssa pelailee niin voi oikein naattia.
 
Ylös Bottom