Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Nyt pientä kyselyä...

Kuolleen esittäminen? Puolesta vai vastaan?

Puolesta :) Eilen kokeilin ensimmäisen kerran kyseistä "taktiikkaa" ja hyvin toimi. Kenttänä oli Fallen. Makasin paikoillaan niin vihu tuli vierelle ja pysähtyi,katsoi minua ja jatkoi sit matkaa. Sit heti ylös kun selän käänsi ja puukotin siihen paikkaan:D Mikistä alko kauhee heliumin huuto kuuluu!
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hieman kyllä ihmetyttää tuo fouder jäsenyydeen tulemisen hitaus?Ne jotka reggaa nyt sisään ja ovat premiumeja tuntuvat saavan sen heti,tai sitten hardenedin omistajia.Itse ostin premiumin storesta 3 viikkoa sitten ja tunnukset oli tehty jo päivää ennen julkasua...eikä edelleenkään founderia.Eilen olin chatissa customer helpin kanssa ja kertoi että se ilmaantuu aikanaan..Lyön six-packin vetoa että ei tule ilmaantumaan ennen kuun loppua.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Erroria puskee.. pääseekö muut tuonne multiplayerin puolelle ? minullä väittää että mw3 servis is not availbale at this time...
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jos nyt tänään ostan storesta eliten, niin saanko sen founder statuksen? Eli pystyisin uppimaan Youtubeen klippejä yms...
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Erroria puskee.. pääseekö muut tuonne multiplayerin puolelle ? minullä väittää että mw3 servis is not availbale at this time...

Johtuu luultavasti tuosta PSN:n huoltokatkoksesta. Itse en pääse edes sisään PSN:ään vaikka katkoksenhan piti alkaa vasta 18.00...
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jos nyt tänään ostan storesta eliten, niin saanko sen founder statuksen? Eli pystyisin uppimaan Youtubeen klippejä yms...

Kyllä, kun vielä muistaa rekisteröityä ja pelatakin ennen kuun vaihdetta 30.11.2011.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kyllä, kun vielä muistaa rekisteröityä ja pelatakin ennen kuun vaihdetta 30.11.2011.

Okei. Oon lueskellut että jotkut eivät kuitenkaan ole saaneet tota founderia? Entä jos mmulle käy samallalailla eikä se vihreäpääkallo ilmesty sinne ennen 30.11, niin voinko ottaa Sonyyn tai Infinity Wardiin yhteyttä että ne korjaa asian?
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuntuu olevan ongelmia tuossa matchmakerissa, ja pelii pätkii edelleen, joka alkaa ottaa jo nuppiin. Millonkohan aikovat pistää päivitystä kehiin ja mitä tuo aikasempi 1.3(?) korjasi.

Sniput alkaa jo vähän vituttaan, mun mielestä tossa quickscopessa ei oo mitää järkeä ja se on ärsyttävää kuolla siihen. Aika jännä juttu kun sniput tappaa yhest aina ihan sama mistä sä ammut niin kuolet siihen ja esim. spas-12 ei tapa ees lähietäisyydeltä yhestä laukauksesta niinkun mw2 oli just hyvä se spassi.

Oon tällä hetkellä level 43 ja en oo kertaakaa päässy Outpost mappiin, jonne haluaisin päästä, sattumaako? parisen kertaa oon päässy lobbyyn, jossa oli voteissa Outpost mappi ja kun matsi ois just alkamas niin servu heittää ulos molemmilla kerroilla.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hieman kyllä ihmetyttää tuo fouder jäsenyydeen tulemisen hitaus?Ne jotka reggaa nyt sisään ja ovat premiumeja tuntuvat saavan sen heti,tai sitten hardenedin omistajia.Itse ostin premiumin storesta 3 viikkoa sitten ja tunnukset oli tehty jo päivää ennen julkasua...eikä edelleenkään founderia.Eilen olin chatissa customer helpin kanssa ja kertoi että se ilmaantuu aikanaan..Lyön six-packin vetoa että ei tule ilmaantumaan ennen kuun loppua.

"Mukava" kuulla, etten ole ongelmieni kanssa yksin. Itselläkin on pieni tutina, että jään jopa ilman Founderia. En kyllä usko, mutta pieni pelko on hyvästä:D Itse kanssa pääsin Eliten aktivoimaan jo julkaisupäivänä ja siitä lähtien tosiaan lukenut "Elite Premium", mutta Founderia ei näy:rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Sniput alkaa jo vähän vituttaan, mun mielestä tossa quickscopessa ei oo mitää järkeä ja se on ärsyttävää kuolla siihen. Aika jännä juttu kun sniput tappaa yhest aina ihan sama mistä sä ammut niin kuolet siihen ja esim. spas-12 ei tapa ees lähietäisyydeltä yhestä laukauksesta niinkun mw2 oli just hyvä se spassi.

Sama !! Välillä kun pelailee jotain mappia, niin on käynyt niinkin, että kaikilla vihuilla on sniput käytössä. Eikä siinäkään vielä mitään, että kaikki kuusi vihua käyttää sitä, mut yleensä niistä vähintään kolme on sellaisia, jotka kyttää jossain kolossa koko pelin ajan. On se sit kiva kattoa kill camia oman kuoleman jälkeen, kun näkee, että vihulla on tähtäys koko ajan siihen ikkunaan, mistä kurkkaat tai siihen rakennuksen kulmalle, mistä sä pahaa aavistamattomana seilailet paikalle.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

^Mä oon todella iloinen jos törmään tuollaiseen ja joutuu kehittämään jonkun taktiikan, joka sitten toimii tai ei. Niitä koloja on aina hauska yrittää vyöryttää erilaisilla kikoilla.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuntuu olevan ongelmia tuossa matchmakerissa, ja pelii pätkii edelleen, joka alkaa ottaa jo nuppiin. Millonkohan aikovat pistää päivitystä kehiin ja mitä tuo aikasempi 1.3(?) korjasi.

Sniput alkaa jo vähän vituttaan, mun mielestä tossa quickscopessa ei oo mitää järkeä ja se on ärsyttävää kuolla siihen. Aika jännä juttu kun sniput tappaa yhest aina ihan sama mistä sä ammut niin kuolet siihen ja esim. spas-12 ei tapa ees lähietäisyydeltä yhestä laukauksesta niinkun mw2 oli just hyvä se spassi.

Oon tällä hetkellä level 43 ja en oo kertaakaa päässy Outpost mappiin, jonne haluaisin päästä, sattumaako? parisen kertaa oon päässy lobbyyn, jossa oli voteissa Outpost mappi ja kun matsi ois just alkamas niin servu heittää ulos molemmilla kerroilla.

Mitä peli muotoja ja moodia te ihmiset pelaatte kun on itkemistä välillä javelinista,tuubista,sniperista ja lento härveleistä?

HC kill confirmedissä itseä ei häiritse ei sitten mikään noista..Haulikoista en tiedä kun en käytä mutta kyllä hc:ssa sniperi kiväärin kuuluukin toimia laaki/vainaa tavalla.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

COD - Peliseura

Ei vaan näytä kovin elossa olevan tuo paikka...

Itse olen suomalaisessa CoD yhteisössä FinZ joka on tarkoitettu ps3 konsolin omistajille ja jotka pelaavat cod sarjan pelejä.

Meihin voi liittyä kun rekisteröityy foorumillemme

Että Tervetuloa joukkoon vaan kaikille kiinostuneille
(Tämän hetkinen aktiivisuus näkyy sillä että meitä on yleensä vähintään 3 partya täynnä ja rekisteröityneitä jäseniä meillä on foorumilla yli 50 ja koko ajan tulee lisää."
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Joo-o, mitä paskaa. Alotin SnD-lobbyssä ekan prestigen ja siin matsis tuli alku-UMP-classilla 11-0 statsit, 3 planttia ja Level 1:sestä Lvl6:teen. MUTTA, koska tuli Host Migration kesken toisen erän, niin Theater-modesta katottuna matsista näkyy 2:16min ja vaan kaks planttia ja 6 tappoa... Just ku kelasin, et tulis aika hyvä matsi uTubeen, mut ei.. :(

Btw. Mikäköhä siin on, et ku alottaa prestigen, niin statsit menee iha sekasin? AVG tappoja 260 per/matsi ja sitä rataa. :rolleyes: Kun tulee patchi sille bugille, niin tuleekohan oikeat statsit takaisin, toivottavasti..
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Btw. Mikäköhä siin on, et ku alottaa prestigen, niin statsit menee iha sekasin? AVG tappoja 260 per/matsi ja sitä rataa. :rolleyes: Kun tulee patchi sille bugille, niin tuleekohan oikeat statsit takaisin, toivottavasti..


Kiitos varoituksesta. En aloita prestigeä kyllä ennen kun tuon korjaavat. Jos eivät korjaa en aloita Prestigeä lainkaan :)
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mitä hyötyä tosta Founder - statuksesta on? Eli kannattaako ton eliten hankkimisessa kiirehtiä ja ylipäätänsä koko pelin hankkimisessa?:D
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Taas menetin koko päivän tapot+kuolemat, ase sekä normi xpt ja titlet+emblemit. Toinen kerta jo, ärsyttävä bugi. Yks asia kanssa mikä ärsyttää on täälläkkin puhuttu kuvan jäätyminen, pysähtyy noin sekunniks ihan totaalisesti ja ukko pommpii sinne tänne, vaikka ois hyvät yhteydet ja koko servu suomalaisii täynnä.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Voice chat ahdistaa vieläkin. Ei saa kunnolla puheesta selvää ja sama vika kavereilla. Ei kuulu kunnolla ja katkoo puhetta, vaikka on partyssa pelkästään niin ääni todella surkeaa.
Ero on suuri jos vertaa blopsiin, siinä toimi täydellisesti.

Muuten alkaa pikkuhiljaa tottumaan menoon. Vaikka tempoa vähän liikaa vanhan makuun, mut koukuttaa tuttuun Cod tapaan.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

En nyt tiedä kuuluuko osioon tää kysymys, mutta laitan nyt kuiteski (Modet jos siirtää oikeille raiteille jos on ihan väärässä paikassa, niin olisin kiitollinen)

Elikkä uus netti avautuu tod.näk. tänään Soneralta ja modeemina tuli tuommonen Zyxel P660hn-T1a

Tarviiko mitä vippaskonsteja tehdä, että mw3 NAT on Open ynnämuut pelit pelaa hyvin verkossa (NHL, FIFA, BF3 yms)? Vai skulaako ihan suoriltaan?

Googletellu mut ei oikein ymmärrä :eek:

D-Linkin purkin kanssa (joka nyttemmin sökö) sai aikoinaan tehä X360:selle aika paljon taikoja MW2 takii..

Kiitos jo etukäteen :)
 
Ylös Bottom