Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tekeekö muilla sillein että kun matsi alkaa ja kun pitää valita class niin se class vaihtuu koko ajan vaikka en paina ohjaimen näppäimiä?
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tekeekö muilla sillein että kun matsi alkaa ja kun pitää valita class niin se class vaihtuu koko ajan vaikka en paina ohjaimen näppäimiä?

Ei mulla ainakaan vaihdu. Jos sulla on vasen analogitappi jotenki vääntyny hieman, että se liikkuu niissä valikoissa koko ajan itestään?
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mites hei onko "tavallisella" pelaajalla 8 slottia noille videoille mitä tuolla theater modessa voi tehdä kun itse katoin niin mulla on niitä 24, minulla siis on hardened edition ja olen yrittänyt sitä elitä asennella mutta ei esimerkiks titlejä tai emblejä ole tullut eikä myöskään tupla expaa. Elitessä kyllä sanoo että olen founder. Mutta vastaisko joku viisaampi tuohon yllä olevaan kysymykseen.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei mulla ainakaan vaihdu. Jos sulla on vasen analogitappi jotenki vääntyny hieman, että se liikkuu niissä valikoissa koko ajan itestään?

Ei oo kyllä muuten tapahtunu ku split screenissä eikä oo vääntyny ku välillä 2 playerilläki liikkuu
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mites hei onko "tavallisella" pelaajalla 8 slottia noille videoille mitä tuolla theater modessa voi tehdä kun itse katoin niin mulla on niitä 24, minulla siis on hardened edition ja olen yrittänyt sitä elitä asennella mutta ei esimerkiks titlejä tai emblejä ole tullut eikä myöskään tupla expaa. Elitessä kyllä sanoo että olen founder. Mutta vastaisko joku viisaampi tuohon yllä olevaan kysymykseen.

En nyt oo laskenu niitä slottien määriä, mutta joku 8-10 se tais olla. Ja siis ihan tavallinen versio itellä, eikä mitään Elite-rahastuksia.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

En nyt oo laskenu niitä slottien määriä, mutta joku 8-10 se tais olla. Ja siis ihan tavallinen versio itellä, eikä mitään Elite-rahastuksia.

Pelkästä pelistä maksavilla on vain 8 slottia teatterissa käytettävän ja maksullisten palveluiden käyttäjillä on 24 kappletta slotteja
Itselläni on tuo 24 ja kyl siinä hetki menee ennen kuin täyttyy :D
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mitä? Voiko pelkästään pelin ostanut käyttäjä käyttää Theater Modea? Miten tämä onnistuu?

Äsken yömatsissa selvisi se, ettei kannata samaa henkilöä tappaa yhden erän aikana 4 kertaa Predator Missilellä! (lainaus sanasta sanaan):
"haista nyt jo *****, lähe *****un tältä servulta ja tunge se ***** predator missile perseesees ***** homonaama"
:D
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kyllä voi. Löytyy vault valinnan alta multiplayer valikosta. Monilta jäänyt varmasti tämä Teather mode huomaamatta kun se on niin vaikeassa paikassa.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

^^Theater-moodi on oletuksena päällä ja voit liittää tuonkin viestin oikeaan pelaajaan tekemässäs pelikollaasissa.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tähän peliin pitäis tulla päivityksenä ominaisuus, mikä laittais sulle 48h bannin peliin jos lähet kesken kaiken. Oppis Hermannit pelaamaan matsit loppuun. Tätä tapahtuu joka ilta mutta toissailtanen oli paras, 6-7 domi matsia putkeen voitettiin niin ettei vihuilla ollut yhtään pelaajaa. Matsit kyllä alko 6vs6. V******a kovin.
 
Multiplayer-toimimaan!

Auttakaa toopea! Mä en saa tota multiplayerii toimimaan, siinä vaan noi prossat rullaa, enkä pääse yhteenkään matsiin messiin. Oon kyllä online-playstation networkissa.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tähän peliin pitäis tulla päivityksenä ominaisuus, mikä laittais sulle 48h bannin peliin jos lähet kesken kaiken. Oppis Hermannit pelaamaan matsit loppuun. Tätä tapahtuu joka ilta mutta toissailtanen oli paras, 6-7 domi matsia putkeen voitettiin niin ettei vihuilla ollut yhtään pelaajaa. Matsit kyllä alko 6vs6. V******a kovin.
Periaattessa se olisi hieno idea laittaa jokin rangaistus menetelmä kesken lähteneille, mutta call of duty:ssa yleensäkkin on niin monta erillaista vikaa jonka takia se ei toimisi.
Otetaan vaikka esim. Jos peli on todella laginen ettet voi edes liikkua, jonka myötä lähdet pelistä ulos ja saat bannia siitä, oliko reilua?
Myös hakkerit ovat ongelma, tosin enpä onnekseni ole nähnyt niitä (vielä) tässä pelissä. Jos vastaan tulee hakkereita joita ei voi voittaa mitenkään jonka myötä lähdet pelistä ulos ja bannia tulee niskaan.

Jos call of duty olisi täysin toimiva peli ettei olisi pahemmin yhteys ongelmia tai hakkereita niin silloinhan jonkin sortin rangaistus "rage quittaajille" toimisi.
Xbox:sin puolella Halo:n moninpelissä on sellainen tapa, jos liian monta kertaa lähdet kesken pelistä ulos saat muutaman minuutin jäähyä ettet voi liittyä moninpeli matseihin.
Halo:ssa tämä tapa toimii, koska eipä siinä pelissä pahemmin lagia näy tai hakkereita tule vastaan.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kyllä mä tiedän, ettei se toimi mutta ärsyttää ja vatuttaa kun ei saa pelejä pelattua loppuun.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

ELPRESADOR saanut videoviestiä jostain idän suunnalta. ARABADOR on selvästi oikealla asialla, myös hän ei pidä camppereista:

[video=youtube;NcO1mgL1NCU]http://www.youtube.com/watch?v=NcO1mgL1NCU[/video]
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tiedotetaan nyt tännekin:

PSN:ssä on ennalta suunnittelematon huoltokatko. Katkon pituutta ei tiedetä. Lisätietoja ja tilanteen kehittymistä voi seurata täältä.


Kaikenlaiset "voi kökkö, miksen pääse pelaan, pasce PSN" -viestit on parempi jättää kokonaan kirjoittamatta. Ne eivät tilannetta muuta miksikään. Menkää vaikka ulos leikkimään siksi aikaa. On ihan terveellistäkin.
 
Jaahas, selasin varmasti nuo asetukset pariin otteeseen läpi mutta jostain syystä en tuota kohtaa huomannut... :eek:

Multiplayerin valikoissa menet OPTIONS ja sieltä valikosta toinen alhaalta lukien THEATER MODE vaihdat DISABLED.

Yksinpeli vedetty läpi ja multiplayeriä noin 2 päivää (pelitunteja). Yksinpeli oli itselleni todella mukava yllätys. Oli todellakin ekan MW:n veroinen, paljon parempi kuin MW2. "Juoni" oli ainakin itselleni selkeämpi kuin kakkosen joku tuntui rönsyilevän liikaa ja välillä oli epäselvää miksi mitäkin tehtävää ympäri maailmaa tehdään. MW3:sen yksinpelin päätös oli ihan tyydyttävä ja viittaukset (flashbackit) edellisiin osiin oli hyvä idea.

Multiplayerista fiiliksiä:

- aseet edelleen tehty hienosti (äänet, niiden mallinnus, lippaan vaihdot ym. Remington hienosti ainakin "sponsorina")
- mapit jotenkin pettymys, ei montaa hyvää mielestäni, vaikka UAV helppo saada niin kämppereitä kyllä riittää
- aseiden tasapaino edelleen hitusen metsässä, konekivääreitä ei edelleenkään järkevää käyttää koska ukko liikkuu hitaasti ja eivät yhtään tehokkaampia kuin rynkky
- aseille annetut arvot edelleen vitsi vrt: Skorpion konepistooli on laitettu tehokkaammaksi kuin 20mm kranaatti :eek: (ymmärrän että tekijät halusivat vähentää tuubausta mutta huh huh!
- konepislojen rekyyli todentuntuisempi kuin aikaisemmin, UMP ei sentään enää yhtä tarkka kuin snipu (vrt MW2)
- yhteydet pelannut pääsääntöisesti hyvin alusta asti, ihmetyttää vaan välillä totaaliset ruudun jäätymiset noin sekunniksi
- välillä ihmetyttää vaikka näyttää yhteyksissä täydet 4 palkkia niin olet joka kohtaamisessa vihun kanssa auttamattomasti myöhässä, palkit ei kerro tod. yhteyttä?

Elikkäs kyllähän tätä pelailee ja varmasti toimii kaikille jotka aikaisemmista pitivät mutta rehellisesti sanoen pieni pettymys itselleni. Tuntuu kyllä MW2.5:selta niinkuin ilkeämieliset ovat jo tätä haukkuneet. Toisaalta tämä on jatkoa kakkoselle joten eikai näitä hirveästi voi muuttaa...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom