Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Modern Warfare 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oceandamage
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 3 [X360]

Onko muilla ollu liven kans ongelmia, esim ei voi mennä partyyn ja chat-ja party kutsut eivät mene kaverille perille?
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 3 [X360]

Kukaan muu ei kai ollu Boxipuolle tehny eliteen KonsoliFIN grouppia, niin tekasin sen sinne äsken.
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 3 [X360]

[video=youtube;zBcXov97fAc]http://www.youtube.com/watch?v=zBcXov97fAc[/video]
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 3 [X360]

Ihan hemmetin pyllystä että peli ei etsi matseja ku Suomesta. Yöllä ku yrittää pelata niin ainoa pelimuoto mikä onnistuu on normi TDM. Ei löydä pelaajia mihinkään muuhun. Potuttaa kovasti odottaa 10min peliin pääsyä. Eikö tähän oikeasti ole tulossa muutosta vaan pysyy tämmösenä? Joku vaihtoehtoinen optio olisi kiva. Mielummin pelaisin sillä 100+ pingillä haluamiani pelimuotoja ku yhtä ja samaa kakkapökälettä hyvällä pingillä. hmmph. Ja pelien löytymättömyys on myös päivän ongelma monesti. Mercenaryyn ei meinaa päästä ja välillä Kill Confirmedkin takkuaa. ÄRRRR
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 3 [X360]

Ihan hemmetin pyllystä että peli ei etsi matseja ku Suomesta. Yöllä ku yrittää pelata niin ainoa pelimuoto mikä onnistuu on normi TDM. Ei löydä pelaajia mihinkään muuhun. Potuttaa kovasti odottaa 10min peliin pääsyä. Eikö tähän oikeasti ole tulossa muutosta vaan pysyy tämmösenä? Joku vaihtoehtoinen optio olisi kiva. Mielummin pelaisin sillä 100+ pingillä haluamiani pelimuotoja ku yhtä ja samaa kakkapökälettä hyvällä pingillä. hmmph. Ja pelien löytymättömyys on myös päivän ongelma monesti. Mercenaryyn ei meinaa päästä ja välillä Kill Confirmedkin takkuaa. ÄRRRR

No LOL! Oon ollu vähän kahden vaiheilla hommaanko tätä peliä, mutta en kyllä hanki jos tähän pelinhakuun ei tuu korjausta.
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 3 [X360]

Capture the Flag! Mitenköhän en ole aiemmin tajunnut, että kyseessähän on mitä mainioin pelimuoto. Tekemisen meininki on enemmän kuin kohdillaan, kun yrittää juoksuttaa sitä vihupesästä ryövättyä lippua kohti kotipesää, tai eskorteeraa jotain muuta kaiffaria samassa tilanteessa. Kummallista tosiaan, että aiemmissa CoDeissa en ole tuota matsimahdollisuutta tullut kokeilleeksi juuri laisinkaan.

Tuohonkaan pelimuotoon ei tosiaan yöaikaan tunnu löytyvän porukkaa, vaan suomiyömyöhäiset pelailee niitä perus Team Deathmatseja ja Dominointeja. Matsienhakuun pitäisi ehdottomasti avata maanrajat, että pelailu onnistuisi niillä kaikilla mahdollisilla listalla olevilla pelimuodoilla vuorokaudenajasta riippumatta. Jonkinasteinen maakohtainen lukitus taitaa olla kyllä muissakin vanhan mantereen maissa päällä, että eipä siinä.
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 3 [X360]

Ihan hemmetin pyllystä että peli ei etsi matseja ku Suomesta. Yöllä ku yrittää pelata niin ainoa pelimuoto mikä onnistuu on normi TDM. Ei löydä pelaajia mihinkään muuhun. Potuttaa kovasti odottaa 10min peliin pääsyä. Eikö tähän oikeasti ole tulossa muutosta vaan pysyy tämmösenä? Joku vaihtoehtoinen optio olisi kiva. Mielummin pelaisin sillä 100+ pingillä haluamiani pelimuotoja ku yhtä ja samaa kakkapökälettä hyvällä pingillä. hmmph. Ja pelien löytymättömyys on myös päivän ongelma monesti. Mercenaryyn ei meinaa päästä ja välillä Kill Confirmedkin takkuaa. ÄRRRR

Sama vika tällä aamuvirkulla. Tapana pelailla 30min-tunti aamuisin ennen duuniin lähtöä ja joku aamu ei päässy pelin peliin kiinni. Höh. :(
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 3 [X360]

Sama vika tällä aamuvirkulla. Tapana pelailla 30min-tunti aamuisin ennen duuniin lähtöä ja joku aamu ei päässy pelin peliin kiinni. Höh. :(


En tiedä oliko vain sattumaa, vaan tänään illalla pääsin monta kertaa pelaamaan Mercenarya joka oli täynnä ulkomaalaisia pelaajia. Oli Saksalaisia, Norjalaisia, Tanskalaisia jne. Yli 100ms peleistä löysi tämän. Toivottavasti tämä ilmiö jatkuu ja pelinhaku toimii muuallekin päin ku taloyhtiön tuntumasta, heh.
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 3 [X360]

kyllä itekki oon jenkkejä, saksalaisia, brittejä yms. jopa näitä **TUN ranskalaisia ku ei kestä sitä ku viiään tappo nokan edestä. kostoksi tulee kuolema

edit: miten muuten on hc dtm mahdollista saada pisteitä 1540 jos on 12tappio ja 2 assistia? eikös tällöin pitäisi näkyä vain 1240? eli siis siinä listassa minkä voi pelin aikana kattoa. kyseessä siis vastustajan pisteet
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 3 [X360]

Onko kenelläkään mitään käryä mitä tehdä kun peli ilmoittaa että "Server not available this time, try again later" ja tämän jälkeen jokun web-osoite josta näkee cod-serverien statuksen. Serverit ovat sivujen mukaan kunnossa, live toimii moitteettomasti, ja muut live pelit toimivat multiplayerissa.
NAT-tyyppi on open, ja modeemin resetoinnit tehty. Peli toimi sunnuntaina vielä ihan normaalisti, kuitenkin eilen illalla alkoi vittuilemaan eikä ole tänäänkään vielä toiminut. Meneekö ajan kanssa ohi vai?

Kokeilkaa sitä cachen tyhjentämistä.
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 3 [X360]

kyllä itekki oon jenkkejä, saksalaisia, brittejä yms. jopa näitä **TUN ranskalaisia ku ei kestä sitä ku viiään tappo nokan edestä. kostoksi tulee kuolema

edit: miten muuten on hc dtm mahdollista saada pisteitä 1540 jos on 12tappio ja 2 assistia? eikös tällöin pitäisi näkyä vain 1240? eli siis siinä listassa minkä voi pelin aikana kattoa. kyseessä siis vastustajan pisteet


Jos se sai jotain multikillejä? Tai esimerkiksi käytti ReconDronea josta saa 50pongoa joka täggäyksestä muistaakseni. Korjatkaa jos olen väärässä.
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 3 [X360]

Mikä tässä Matchmakingissa on? Nyt aamulla pari tuntia koitan pelailla, kun aikaiseen heräsin, pitää 10+ minuuttia odottaa ja silloinkin toimii vain TDM ja pelaajia vain 4 per tiimi. NAT on open ja takana 8M/1M laajakaista. Onko tässä MW3:ssa käytössä joku "regional-matchmaking"-sydeemi, vai minkä takia pelaaminen onnistuu ainoastaan suomalaisten kanssa (ei siinä mitään pahaa, mutta kun online on kaikkiaan +500 000 pelaajaa, ei ole kivaa että pelin etsiminen kestää yli 10 min)?

Onko muut huomannut tätä? Onko asiaan mahdollisesti tulossa korjausta?

-B
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 3 [X360]

[video=youtube;02tVCf1Hk5o]http://www.youtube.com/watch?v=02tVCf1Hk5o&feature=g-upl&context=G2f5ac39AUAAAAAAAAAA[/video]

Tossa tollanen montage parin kaverin kanssa. Ei mitenkään super hyviä clippejä ja iteltä tossa on noin 1/3 parhaista clipeistä. (suurin osa mun jäljelle jääneistä clipeistä on sniper quad feedei tai vastaavia) Jouluna ehkä saan oman HD PVR ja lisää videoit tulossa. :)

Mut pelissä mw3:sta olen nauttinut, mutta onha siinä noita sairaan ärsyttäviä asioitakin aikan paljon esim. Supports, PP90M1, Type 95 (nerffattiin), konepistooli akimbot, Assasin ehkä turhan ylivoimanen, panic knife, death streaks ja ei ole "maraton prota" MUTTA onhan niitä hyviä puolia paljon enemmän ! :)
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 3 [X360]

Tossa tollanen montage parin kaverin kanssa. Ei mitenkään super hyviä clippejä ja iteltä tossa on noin 1/3 parhaista clipeistä. (suurin osa mun jäljelle jääneistä clipeistä on sniper quad feedei tai vastaavia) Jouluna ehkä saan oman HD PVR ja lisää videoit tulossa. :)

Asiallinen , kunnon Commando 1:44 :D
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 3 [X360]

Oli näköjään Eliten pukilta saanu yhen prestige tokenin ja tupla expat. Oli kai samalla muutenki pukki tuonu näitä codeja, ku aamulla pelatessa tuli vain uusia pelaajia vastaan.
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 3 [X360]

Kirjotetaas tännekin taas pitkästä aikaa. MW2 jäi välistä kun boxi oli muutenkin pölyttymässä jossain kaapissa varmaan reilun vuoden... Cod4:sta tuli aikanaan väännettyä aivan silmät ristissä ja kohtuu menestykselläkin, niin odotukset tähän oli suht korkeella.

No mikä tulos? Järkyttävää ADHD-räiskintää. Pelit-lehdessä luonnehdittiin osuvasti kun peliä tituleerattiin retroräiskinnäksi - samaa kaavaa kuin muinaisissa quakeissa hyppy-sinkohippoineen. Oikeasti nuo voisi jättää niihin Haloihin. Kentät ovat melko pieniä (tosin olivathan ne jo nelosessakin), mutta ennen kaikkea rakenteeltaa tuollaisia ihme juoksuratoja joissa joka mutkasta löytyy 3-4 eri kulkureittiä... ja joka paikka aivan täynnä jotain ihme roinaa!

Tulos on se, että kuolemanpartiot juoksevat ympyrää kentässä toistensa kintereissä ja 10sek pysähtyminen tietää niskalaukausta. Toisaalta 10sek väijyminen onkin codikansan mielestä jo kämppimistä tilanteesta riippumatta...

Killstreakki-palkintoja saa mun mielestä vähän liian helposti. Koko ajan ilmatila sakeana UAV:tä ja jotain kuolemanvispilää. Ja tuo pelien etsiminen mistä täällä on mainittu, ei se multakaan kiitosta saa. Pelaajia vissiin linjoilla miljoonia mutta aina väännetään joittenkin samojen suominaamojen kanssa. Pelien haku kestää muutenkin ihmeellisen kauan. Nelosessa tää toimi, miten tää onnistuttiin munaamaan?

No onhan tässä hyvääkin. Aseiden kanssa askartelu on ihan jees ja pelimoottorin päivitykset maistuu. Mutta ymmärrän kyllä, että sen kakkosenkin ostaneita jo kiristää... huonompaan suuntaan tää on munkin mielestä mennyt karttojen ja pelin tunnelman osalta. Jatkuva ADHD-kaaos ei oikein nappaa, nelosessa vielä pääsi muodostumaan jonkunlaisia taktisiakin asetemia. No... kyllähän tätä pelaa kuitenkin, tosin ehkäpä tulevaisuudessa vaihdetaan Battlefieldiin.
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 3 [X360]

killstreakkejä saa liian helposti? näinhän se oli jo mw2? tosin itse ainaski olen tyytyväinen koska nyt saa hekoista sun muistaki killstreakkejä.

mut muuten tunnelmat oli aluksi itselläkin samat. jokunen tunti pelaamista ja tuosta alko tykkäämään kunnolla. kentät on tosiaan aika sokkeloisia mutta tämä on omasta mielestä ainaski hyvä lisä.

nyt mikä on alkanu ärsyttää niin tuo tuubaaminen. kavereiden kans eilen puhuttiin partyssa tästä että ollu mahtava pelata ku tuubaamista tai singoja ei oo näkyny mutta jopas sieltä on alkanu tuleen kuolemia. sit kattoo näiden pelaajien k/d niin ei voi ku pyöritellä päätä ja ihmetellä mitä järkeä tuossa on.

ja tuo uus päivitys latisti tunnelmaa lisää. omien osumasta itse kärsit. onhan tämä hyvä alotuksissa ja s&d mutta muuten täysin anuksesta. mahtava tunne ku tyhjennät vastustajan suojaan ammuksia niin oma hyppää suoraan eteen. tai nakkaat kranaatin niin oma tyhjentää vastustajat kohdaltaan ja kuolet siitä hyvästä. miks ei vois yksinkertaisesti olla 15 ensimmäisen sekunnin aikana itse kuolee ja sen jälkeen kolmesta oman taposta pelistä ulos.
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 3 [X360]

Niin, no kuten sanoin, jäi tuo MW2 multa välistä. Cod neloseen tää ero streakkien määrässä on minusta aikamoinen. Toisaalta jees, mutta toisaalta nyppii kun koko ajan kauhee maailmanlopun meininki päällä. No ehkä tuo on sitä, mitä ne massat haluaa.

Ja joo, alkaahan tähän tottua. Mappien oppimiseen menee vanhalta jäärältä pidempään kun ovat niin mutkikkaita, mutta kun alkavat tulla tutuksi niin on tää hienojakin hetkiä tarjonnut. Paljon silti tekisin itse toisin, jos olisin pelisuunnittelija.

Tuo tuubaaminen on tosiaan kanssa aivan suolesta. Olihan se vehkeestä jo Cod nelosessa, mutta tässä on normi tuubin lisäksi kaikenlaista launcheria, jotka ovat mielestäni aivan liian hyviä. Otsaa kiristää, kun jengii hyppii eteenpäin ja ampuu singolla...

Tuosta ricochet jutusta kanssa samoilla linjoilla. Toisaalta jees, mutta toisaalta hardcore-pelimuotoihin mun mielestä kuuluu se, että välillä osuu omiinkin. On kyllä todella ihanaa, kun vetää liipasimesta sitä täydellistä hedua snipulla, ja samalla eteen loikkaa oman tiimin bodyguard joka sitten koituu kuolemaksi...

Suomalaisten partyissä olis kyllä kiva pelata. Jos löytyy HC Dom/tjsp pelaavia porukoita, niin kutsukaahan TheJammu... mikkiä ei tosin tällä hetkellä mulla ole.
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 3 [X360]

Avataampa viestihana. Näköjään paljon valittelua tälle asialle, että peli hakee suoraan servereille missä suomalaisia pelaa. Itse aloitin moninpelin pari päivää sitten ja on tullut kyllä vastaan pelaajia ihan briteistä saksalaisiin. Eli onkos tähän tullut päivitys?

Kaikinpuolin ihan hyvä peli. Kampanja oli hyvä, nuo spec-opsit survivalia ja missioneita myöten viihdyttäviä ja tuo moninpelikin on suht koukuttava. Tällä hetkellä lvl 30, umppia ja L11:sta käytän varmaan eniten.
 
Ylös Bottom