Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Modern Warfare 3

Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 3 [X360]

Modern Warfare 3 itselle vuoden odotetuin peli ja täytyy sanoa tunnin testailun jälkeen, että paha pettymys kyseessä. Vastaan ei tule mitään muuta kuin suomalaisia pelaajia vaikka on boksin asetuksissa localessa united kingdom ja language kohdassa english niin tulee vaan vastaa finskejä. Mulla on tarkotuksella tuolla tuo United Kingdom, että tulee kaikkia muita kuin suomalaisia vastaan, mutta nyt se ei auta mitään. Tuo toimi edellisissä codeissa, mutta tässä ei. Vaihtoon menee tällä viikolla. Black Opsissa sentään pysty pelissä määrittämään miltä alueilta peli matseja etsii.

Itsehän en pelistä mitään tiedä,mutta onko PELI todella pettymys suomalaisen peliseuran takia,mikä siinä syö miestä niin paljon,että joudut pelin vaihtoon asti kantamaan? Muutenko olisi mahtiteos kyseessä?

Ne on ne saatanan suomalaiset taas,mää en kestä tätä...
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 3 [X360]

Onkos joku päässy katteleen tota Elite palvelua? Itellä ainaki koko ajan heittää server erroria. Taitaapi olla aika kovalla kuormituksella toi varmaanki.
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 3 [X360]

Itsehän en pelistä mitään tiedä,mutta onko PELI todella pettymys suomalaisen peliseuran takia,mikä siinä syö miestä niin paljon,että joudut pelin vaihtoon asti kantamaan? Muutenko olisi mahtiteos kyseessä?

Ne on ne saatanan suomalaiset taas,mää en kestä tätä...

Itse nautin Codien pelaamisesta ulkomaalaisten kanssa. Yksi syy on se, että suomalaiset jotka publalla vastaan tulee pelaa melkeinpä järjestään niillä kaikilla ärsyttävimmillä tyyleillä kuten juosten ympäri kenttää snipa kädessä quick scopea viljellen. Näihin en törmää ulkomaalaisten kanssa pelatessani läheskään niin usein. Itse kuuntelin partyssa kun frendit jatkoivat pelaamista niin eihän siellä komenteista päätellen mitään muuta viljelty edelleenkään kuin snipaa pika kiikarilla vastustajien toimesta jotka olivat tietenkin suomesta.

En ymmärrä tälläistä pakottamista tietyn maan peleihin kun Localen se pitäis määrittää mistä etsitään pääsääntöisesti pelejä. Jos sulla on siellä suomi niin silloin pelin kuuluu vasta etsiä pääsääntöisesti pelaajia suomesta. Mulle vaan on paljon nautinnollisempaa nuo Codit ei suomalaisten kanssa. Ja ei tämä mikään mestariteos olis vaikka matsien haku toimisikin kuten sen locale asetuksien mukaan pitäisikin.
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 3 [X360]

Itsellä kanssa vuoden odotetuin peli, mutta olenko ainut jolle se myös lunasti odotukset? Yksinpelin juoni on huikea (vetää vertoja jopa Black Opsin juonelle), mutta muutenhan pelattavuus on lähes täsmälleen samanlaista kuin aikaisemmissa Modern Warfareissa, eli sopii juuri minulle. HideoMiyamoton sanoja lainaten, jos et tykännyt aiemminkaan, niin et tykkää nytkään.

Multiplayer on taas sitä kamaa, että sitä joko rakastaa tai sitä vihaa. Omalla kohdalla syttyi ainakin syvä rakkaus, sillä Black Opsin multiplayer oli loppujen lopuksi omasta mielestä täyttä kuraa, joten hyvä saada taas multiplayer joka selvästi on Call Of Duty -moninpeli. Quickscouppaajien läsnäolo ei haittaa, mutta enpä voi sanoa olevani aivan synnitön tässäkään asiassa, kyllä sitä vain joskus tulee tuota harrastettua. :)

Spec Opseja en ole vielä kerinnyt kokeilla, mutta jo pelkästään se, että niistä saa achievementteja ja että niitä suorittaessaan saa tähtiä, takaa sen että jossain vaiheessa ne on läpäistävä kolmen tähden arvoisesti. Survival Modea odotan innolla kanssa, kunhan pääsee kokeilemaan.
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 3 [X360]

Miten näissä sokkelo mapeissä olisi tarkoitus oikeen pärjätä muuten kuin camppimällä kun aina joku on selässä :(
 
Kylläpä tuli aluksi nenuun MW3:sessa, mutta kun hiljalleen tottui ohjainasetuksiin ja lopetti spottailun (BF3), niin alkoi homma sujua. Kd taitaa olla aika surkea näin aluksi.

Itse pidin BO:sta kovasti ja tämä uusikin vaikuttaa tosi hyvälle! Kovempi tempo kuin BO:ssa. Ainoa mikä häiritsee on kartat näin aluksi, ovat niin pirun sokkeloisia ja täynnä rekvisiittaa. Moninpeli on silti rautaa!
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 3 [X360]

Mitä itse on nyt tullut pelailtua niin omasta mielestäni mapit eivät oikeen enään sovellu tuohon snipailuun.. Eikä quickscopaajia mun mielestäni ollut paljoa liikkeellä. Pelin tempo on kyllä hiukan tainnut edellistä modern warfaresta hiukan nousta, minkä koen myöskin hyväksi.
Alkuvaikutelma pelistä: Loistava! :)
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 3 [X360]

Neljä tuntia moninpeliä takana. Tuttua Codiahan tämä. Tai pikemminkin tuttua Modern Warfarea.

Tuli vain niin pirun intensiivisesti väännettyä viime viikolla BF3:a, että näppäimet oli aluksi ihan hukassa. Yritin spottailla vihollisia ja mennä kyykkyyn painamalla RS:ää. Eipä siinä, vastustaja sai muutaman helpon tapon, mutta kyllä se siitä sitten lähti.

On se edelleen vaan niin pirun hauskaa.
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 3 [X360]

Neljä tuntia moninpeliä takana. Tuttua Codiahan tämä. Tai pikemminkin tuttua Modern Warfarea.

Tuli vain niin pirun intensiivisesti väännettyä viime viikolla BF3:a, että näppäimet oli aluksi ihan hukassa. Yritin spottailla vihollisia ja mennä kyykkyyn painamalla RS:ää.

Sama juttu. Kunnes vaihdoin pronen samaksi kuin bäfässä :eek: (tämä itse asiassa PS3:lla mutta anyway).
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 3 [X360]

Neljä tuntia moninpeliä takana. Tuttua Codiahan tämä. Tai pikemminkin tuttua Modern Warfarea.

Tuli vain niin pirun intensiivisesti väännettyä viime viikolla BF3:a, että näppäimet oli aluksi ihan hukassa. Yritin spottailla vihollisia ja mennä kyykkyyn painamalla RS:ää. Eipä siinä, vastustaja sai muutaman helpon tapon, mutta kyllä se siitä sitten lähti.

On se edelleen vaan niin pirun hauskaa.

Piti juuri sanoa samaa kuin Bandicoot, eli jos vaihdat button layoutin tactical-vaihtoehtoon niin silloin prone tulee RS ja puukko heiluu napista B.

Itsellä tuo sama spottaus oli käynnissä :)
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 3 [X360]

Itse tuli eilen peli haettua ja loistavaa settiähän tämä on. Kentät on kyl aika sokkeloisia mutta viihdyttäviä. Ja nyt on hyvä kun peliseuraa serveri hakee ensin suomesta, ni saa pelata pääosin suomalaisten kanssa. :) Sen on huomannut, että kyl suomesta tulevat pelaajat on paljon kovempia, kun muualla. Tai ainakin tuntuu siltä.. Eilenkin sai koko ajan olla sensorit pystyssä, ettei saa kyytiä.. :D Quickscope kyl välil kaivelee..
 
Nat portit ei näyttänyt itselläni olevan open. Onko tähän joitakin porttiasetuksia kellään tiedossa?

Ja tässä ne portit ovatkin:
• UDP 88
• BOTH 3074
• BOTH 22728
• BOTH 33233


Hienoa että muutkin spottaavat! En ole ainoa ;)
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 3 [X360]

Hienoa että muutkin spottaavat! En ole ainoa ;)

Olen enemmän bäfämiehiä, mutta loistava peli tämäkin on. Koska kaikki ovat näemmä yrittäneet bäfämäistä spottausta "selectillä" niin miten se spottaus sitten oikeasti tapahtuu? Onko vihollinen spotattu jos se on nähty vai vaatiiko osuman?
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 3 [X360]

Laitanpa tämän oman kommentin tännekin jos kaikki lg:ssä näitä lue.

------------------------------

Joop, eilen pelailtaiin kuuden hengen porukalla HC S&D:tä.

Päällimmäiseksi jäi kyllä nuo helvein pienet mapit. Siis joka ikinen mitä pelattiin. Jopa niin pieniä, että respanaatin nimen voisi vaihtaa respanyrkiksi. Näin pienet mapit kannustaa mielestäni liikaa ottamaan sen umphimarathonin. Ja miksi ei, koska se toimii. Stunnia ja flässyä on ilma sakeana ensimmäiset kolme sekuntia pelistä ja siinä ajassa jonne on jo selässä.

Mutta ei siinä mitään, katsotaan miten tämä lähtee käyntiin. Varmaan tulemme näkemään noita respanaatteja aivan helvetisti kun jengi oppiin ne. Samaten tuubit. Toivottavasti IW pätsää ******* ne (mitä he jostain syystä eivät ole ikinä tehneet?). Mutta jokainen kenttä on siis yhtä pieni tai pienempi kuin Scrapyard MW2:ssa, joten siihen hyvä verrata.

Mutta muuten peli oli täysin lagiton ja bugiton. Itsestä oli hauskaa, että peli haki koko ajan suomalaisia ja useasti olikin suomi servu. Jopa kolmella kun haettiin, niin yksitellen vain suomalaisia pukkasi paikalle.

Yllätys oli se, että suomalaisetkin jaksaa koko ajan valittaa jostain. Esim. kämppäämistä oli sekin, että oli käynyt plänttimässä pommin ja sitten vartioi sitä?? Vähän pettynyt tuommoiseen. Näköjään omalle kaverilistalle valikoitunut se älykkäämpi sakki.

Hauskinta tässä pelissä on se, että kuulee tosiaan vihun puheen noin 1-2s sen kuoleman jälkeen. Yleisin sana oli "*****" tai "***** hom....". Toivottavasti tuo ei ole bugi vaan jää peliin.

Kaiken kaikkiaan siis vähän mix -fiilingit. Jos jatkossa tulee isompia mappeja ja lisäksi alkunadet/tuubit patchataan pois, niin ihan perushyvä kodi.

Pieni miinus muuten noista askelten äänistä. Sama kuin ennen, eli korkokengät ja ne kuuluu aivan helvetin pitkälle. Tämä myös kannustaa pelaajia ottamaan sen umpin ja maratonin, koska silloin on vielä yllätysmomentti. Jos jäät viimeiseksi pelaajaksi, niin sinulla ei paljon ole mahkuja koska vihut oikeasti kuulee sinut kymmenien metrien päästä. Niitä pitäisi siis hiukan säätää. Onneksi siellä on yksi valmis classi missä on dead silence.
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 3 [X360]

Kuten MW2:ssa , aseiden äänet on aivan hirveät , lähes identtiset ja kaukana edes sinnepäin oikeista , todella surkeaa toimintaa :mad:
muut miinukset enimmäkseen CaptHanDjob jo mainitsi

Tuntuu olevan vain MW2-päivitys
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 3 [X360]

Itse nautin Codien pelaamisesta ulkomaalaisten kanssa. Yksi syy on se, että suomalaiset jotka publalla vastaan tulee pelaa melkeinpä järjestään niillä kaikilla ärsyttävimmillä tyyleillä kuten juosten ympäri kenttää snipa kädessä quick scopea viljellen. Näihin en törmää ulkomaalaisten kanssa pelatessani läheskään niin usein. Itse kuuntelin partyssa kun frendit jatkoivat pelaamista niin eihän siellä komenteista päätellen mitään muuta viljelty edelleenkään kuin snipaa pika kiikarilla vastustajien toimesta jotka olivat tietenkin suomesta.

En ymmärrä tälläistä pakottamista tietyn maan peleihin kun Localen se pitäis määrittää mistä etsitään pääsääntöisesti pelejä. Jos sulla on siellä suomi niin silloin pelin kuuluu vasta etsiä pääsääntöisesti pelaajia suomesta. Mulle vaan on paljon nautinnollisempaa nuo Codit ei suomalaisten kanssa. Ja ei tämä mikään mestariteos olis vaikka matsien haku toimisikin kuten sen locale asetuksien mukaan pitäisikin.

Toisin sanoen olet niin paska, että et pärjää mukana?

Olet oikeassa tuosta ympäriinsä juoksemisesta, mutta niinhän se aina on julkkarin jälkeen. Siitä se pikkuhiljaa rauhoittuu. Nyt kun servuilla on niin paljon paikallisia pelaajia, niin vihut on väkisin paikallisia. Itselläni oli jonkun verran suomalaisia lobbyja, mutta paljon myös ulkomaisia. No kaks tuntia pelattu, joten ei paljoa voi sanoa.
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 3 [X360]

Kuten MW2:ssa , aseiden äänet on aivan hirveät , lähes identtiset

Pakko olla eri mieltä. MW2:ssa äänet oli paljon munattomammat kuin tässä. Potkua on tullut ääniin lisää! ... BF3 äänet ovat tietenkin vielä omassa luokassaan.
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 3 [X360]

Tuossa pelailin innolla TDM, kun lensin ulos pelistä, lost connection to server tjs. Noo sitten katkes livekin. Ajattelin että ok, tää mun netti taas kusee, mutta yritän uudestaan pelaamaan Liveen takasin kirjauduttua, niin nyt jää siihen xbox-live kohtaan tilettämään. Fetchin player? tms. Ja sitten tulee teksti jotain tyyliin että Call of Duty server is not available. En sanatarkalleen muista kuinka luki mutta idea sama. Onko kellään samaa kokemusta, vai johtuuko tosta paskamodeemistani vain? =)

Edit: Modeemin buuttaus autto mutta parin matsin jälkeen sama juttu :/ Näyttää siltä että on yhteydessä vikaa, jos kerran muilla ei tätä esiinny. Pitää melkein soitella ISP:lle.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 3 [X360]

Noh nyt on sitte pelailtu pari päivää ja jäi negat fiilikset.
Mapit on huonoja. Pieniä ja sokkeloisia, joissa heitetty vaan kaikkea roskaa joka paikkaan. En tykänny yhestäkään mapista :(
Muuten ihan sama ku mw2 ja tossa survivalmodessa tosiaan ärsyttää ku voi pelata vaan kaks, joten en senkään takia jaksa tätä peliä pelata. Kun oon pelannu ton singleplayerin läpi nii jää kyllä hyllyyn toi peli. Multiplayer ei kyllä iske yhtään. Enemmän ADHD meininkiä ku koskaan. Ootin paljo enemmän ja nyt näyttää siltä et musta tulee bf poika.
 
Ylös Bottom