Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Modern Warfare - peliseuraa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppelius
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare - peliseuraa?

lisätkääs nyt meitsi nimittäin on taitoa varsinkin lähitaistelussa twitter matsien pelote

Itekkin tarttisin vähän peliseuraa, jos vaan joku viittii lisätä.
Eli PaniikkiFI
Pelaan usein Free-For-Oll:ia tai Team Deadmatch.
Mikki löytyy

Peliseuraa kaivataan.
Oon aika vasta aloittanu pelaamaan. Pelailen iltaisin seitsemän jälkeen ja enimmäkseen team deathmatchiä.
PSN: Boozehill

En tällä hetkellä Modern warfarea pelaa kun on kaverilla lainassa mutta kun saan takaisin pelailen mielelläni... Ja jos joku haluaa pelailla CoD:WaWia niin melkein joka päivä tarjoan peliseuraa. Mikkiä ei vielä ole.

PSN:JokeBro

Mjoo Melenest tunnusta saa myös lisätä. Kiinnostusta olis myös klaani toimintaan. 26v pitkän linjan pelaaja

Moi! Olen aloittamassa uutta GB tiimiä tuonne HC (eu) ladderiin. Otan vain hyviä pelaajia, koska pelaamme tosissaamme ja voittaaksemme. Viikonloppuna tulisi pelattua hyvin paljon ja viikonpäivinä mahdollisimman paljon. Joten innokkaat ja ennen kaikkea taidokkaat pelaajat, ilmiantakaa itsenne ja lähetän teille kutsua GB tiimiini ja jopa huomenna voimme aloittaa jos halukkaita riittää. Mikki tulee olla ja ikää noin 16 v, mutta tässä teen kyllä poikkeuksia. Minulle viestiä vaan rohkeasti. Oma PSN ID: PerunaHunter ja minulla ikää 16 v.

Tänään olis tosi nyyppä pelissä mukana, alasti ja päissään. Nimi on Impotentti ja tapani tulette tuntemaan! :p On muuten kova jano...

Tänään olis tosi nyyppä pelissä mukana, alasti ja päissään. Nimi on Impotentti ja tapani tulette tuntemaan! :p On muuten kova jano...

Ajoiks sää kännipäissäs perhees kadulle ku kerta kännin saat vetää ja jopa pelata... kännissä :D

Ajoiks sää kännipäissäs perhees kadulle ku kerta kännin saat vetää ja jopa pelata... kännissä :D

Meen just näyttää etten ole täysin impotentti. :p Mulla on niin ihq perhe et ne ymmärtää mun harrastuksewn. Nii ettääs tiiät Timpero!

Meen just näyttää etten ole täysin impotentti. :p Mulla on niin ihq perhe et ne ymmärtää mun harrastuksewn. Nii ettääs tiiät Timpero!

No oikein hienoa, että sä meet näyttämään, ettet ole impotentti-pentti, eipähän mee kauaa aikaa ku pääset takas koneelle lukemaa Konsolifinniä, eri asia se ois, jos joutuisit vielä jotain muutakin tekemään, kun pelkästään vilauttamaan eukkos eessä, että "se" toimii :D

Eli lisää Impotentti (K-ykskasi) ja ainoastaan NORMI-pelimuodot! Lisätkää Timppa jos haluutte HCta tai lätkää! :)

Kaikki hyvät Normi S&D:n pelaajat lisätkää Eetu_93 listalle, kivempi aina pelata porukassa kun randomien kaa. Alkanut pelaajat mw:stä vähentyä lähes nolliin joten peliseura ois ihan jees.

Ps. Mikki on, mutta Nikezun mukaan täys pas*a *korvat hajoo! IHQ Daa!* joten en sitä käytä.

Jos nyt joku sattuun pelaamaan ihan normi matseja,niin pistäkää KilliCat listalle ja mielellään vaikka privalla ensin täälä kfin kautta.Kun en oiken vielä handlaa tätä kaveri hässäkkää...
En ole se paras pelaaja,mutta sen verran on mw:stä kokemusta,että on väänetty boksilla 55 tina-napiksi.:D

Kymenlaaksosta tulee muutenkin ne kovimmat ja komeimmat uroot.

Ylös Bottom